Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 62 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
M píše:
Pokud nekoho napadne ten blbej napad nadrazi presunout, zapomente ze tam bude mega MHD terminal a ze se od tama vsude dostanete, budete radi, kdyz tam pojede jedna linka....


Mám podobnou obavu. Jak se tady psalo kde to lidi berou, že na MHD nedá město větší peníze - stačí se podívat na současný stav, co Brno na MHD dává, jakým směrem se ta částka ubírá, a lze vcelku logicky dojít k výsledku. Úplnou ironií osudu by bylo, kdyby ona zmíněná linka směřovala do míst současných zastávek Nové Sady/Hlavní nádraží, jakožto místa se spojením do všech směrů Brna.


Offline
45
27 srp 2013 10:12
Masarykova čtvrť
J*M* píše:
Bude-li tam něco se stavět, tak to cokoliv potřebuje infrastrukturu (od inženýrských sítí, přes komunikace až po MHD), soukromý investor do tohoto nebude dobrovolně investovat a bude-li, tak jen s benefity od města.

A jak je tedy možné, že v jakékoli nové zástavbě (např: Kamechy, Jundrov, Medlánky atd.) mají vůbec silnice a inženýrské sítě?

_________________________________
...and as always - thanks for watching.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Antirez píše:
Cokoliv by tam vyrostlo, tak by bylo lepší, než současný stav ... všichni operují s tím, že nebudou peníze

Nevím, zda si kolega vůbec dovede představit, co znamená ono, co tu napsal. Bude-li tam něco se stavět, tak to cokoliv potřebuje infrastrukturu (od inženýrských sítí, přes komunikace až po MHD), soukromý investor do tohoto nebude dobrovolně investovat a bude-li, tak jen s benefity od města. Dnes nemá na nic město finance, i na získání financí z EU je potřeba mít finance (ty by si muselo Brno půjčit, což při současném stavu přípravy investic a neschopnosti našich představitelů se na něčem shodnout, by mohlo skončit bankrotem města). Příklady tu už byly, že exekutor ohrožoval MHD, jak v Brně za první republiky (kdy před exekutorem zachránila podnik půjčka od odborové organizace zaměstnanců, dnes by neměly, co půjčit), nebo v současnosti DP Liberec (kdy exekutor polepil i tramvaj RT6S, která snad ani v té době DP nepatřila). Tak bych doporučil, že jásat nad výstavbou rozšířeného centra by se mohlo změnit v pláč nad zánikem DPmB.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Tak to jsem rád, že aspoň Ty máš tu věšteckou kouli, jak vidno :dancing: sarcastic


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Ale, najednou. Hlavně, jak tady většina píše o tom, že ÚAN je daleko a že je tam špatná dostupnost a nevím, co ještě. Samozřejmě, že je to spojnice ÚAN s Hlavním nádražím, ale ti lidi asi nepřijedou autobusem a jen procházejí na vlak.

mh:
Jsem rád, že ses z toho všeho chytl zrovna tohoto, to leccos ukázalo. :dancing:


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Antirez píše:
Nevšiml jsem si, že by třeba taková Vaňkovka trpěla nezájmem lidí, protože není hned vedle nádraží.

Dobrý vtip sarcastic
Z jedné strany přece vůbec není autobusák a z druhé hlavní nádraží. A vůbec netvoří nejkratší a nejrychlejší pěší spojnici obou nádraží...


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Antirez: srovnání s Vaňkovkou je docela mimo, ale klidně si žij dál ve svým snu...


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Pokud nekoho napadne ten blbej napad nadrazi presunout, zapomente ze tam bude mega MHD terminal a ze se od tama vsude dostanete, budete radi, kdyz tam pojede jedna linka....


Offline
123
23 čer 2014 12:31
mh píše:
Ha ha ha, že centrum se rozšíří.. Co tam asi tak bude? Kanceláře, kterých je už teď po Brně plán pr..l a stejně jsou ty komplexy z větší části prázdné? Nebo další hyper-mega markety? No a o MHD už psali jiní. Už teď město škrtí DP jak to jen jde, to se pak najednou změní? Z hůry se asi sesypou love na novou vozovnu i s vozama, že....vlastně počkej, ono se to omezí jinde sarcastic


Cokoliv by tam vyrostlo, tak by bylo lepší, než současný stav. Nevšiml jsem si, že by třeba taková Vaňkovka trpěla nezájmem lidí, protože není hned vedle nádraží. To máš věšteckou kouli, že víš, jak to bude? A že tady všichni operují s tím, že nebudou peníze na MHD, to snad Brno už někde prezentovalo, v jaké výši budou dotace na provoz po výstavbě nádraží v odsunuté poloze?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Antirez píše:
Taky si myslím. Nechápu, proč tady s tím pořád všichni argumentují. V centru všichni nepracují, většina lidí pokračuje někam dál. Když se odsune nádraží, celé centrum se rozšíří a místo od současného nádraží budou lidi pokračovat od toho nového. Proč je to pořád takový problém? Kdyby se centrum rozrostlo, Brnu by to jedině pomohlo. Naštěstí místní šotoušci o tom nerozhodují, takže doufám, že nádraží skutečně vyroste v odsunuté poloze. :applause:


Ha ha ha, že centrum se rozšíří.. Co tam asi tak bude? Kanceláře, kterých je už teď po Brně plán pr..l a stejně jsou ty komplexy z větší části prázdné? Nebo další hyper-mega markety? No a o MHD už psali jiní. Už teď město škrtí DP jak to jen jde, to se pak najednou změní? Z hůry se asi sesypou love na novou vozovnu i s vozama, že....vlastně počkej, ono se to omezí jinde sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Pavel píše:
Jinak jsem před chvílí objevil nějaké stránky o tzv. nulové variantě: http://petpe.cz/nadrazi.php. To asi budou ti, co dělají referendum.

Hm, řešení "téměř zadarmo", ale taky to nic nevyřeší. Jak protažení nástupišť při zachování počtu kolejí vyřeší kapacitní problémy současného nádraží? Sice je hezké, že se na jednu kolej vejdou třeba čtyři vlaky za sebe, ale to předpokládám ničemu moc nepomůže.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mě osobně na variantě pod Petrovem nevadí ty tunely, ale právě ten autobusový terminál a parkoviště v centru. Říkejte i co chcete, ale toto do centra nepatří a o opaku mě nikdo nikdy nepřesvědčí. A řvěte na mě jak chcete.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Stavět nádraží v centru, kde jediná možnost jeho rozšíření jsou podzemní nástupiště, je dle mne blbost. Už teď se píše, že kapacita bude na hraně a bude to muset zachraňovat SJKD, tedy další podzemní nástupiště. To stejné VRT. Takže pokud někdo píše, že nikdo nezaplatí MHD, tak já budu říkat, že nikdo nezaplatí SJKD a VRT v tunelu (cca 80 mld.) A pak budeme muset omezovat vlaky na hlavák jak teď.

Jinak jsem před chvílí objevil nějaké stránky o tzv. nulové variantě: http://petpe.cz/nadrazi.php. To asi budou ti, co dělají referendum.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je mi jasné, že těm městským zastávkám vadí možnost přesun x nepřesun, protože se o něm už skoro sto let jen plácá... al kdyby se chtělo, jde udělat ty zastávky během dvou let už dneska bez větších keců. Takže z mého pohledu jde spíš o výmluvy, proč to nejde, když se nechce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Martin V: Leeds je Brnu podobnější než se zdá. Nádraží přilepené k centru před 100 lety tvořící bariéru se svými viadukty, terminál na busy daleko, není kde parkovat a hned za nádražím na jih začíná bordel... co mi to jen připomíná...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Varianta hlavního nádraží v centru má svou nespornou výhodu, své o tom ví např. obyvatelé Yourku, či Leedsu, kde je toto nádraží přilepeno k centru stejně, jako v Brně. A že je prostor okolo nádraží nevhodný, je věc druhá. Kdyby se chtělo, může tu být pěkné parkoviště pro auta i autobusy. Aneb mezi hlavasem a Tescem bynemuseli být jen stánkaři, místa je tam dost.


Offline
359
20 čer 2008 14:08
geograf: uvádíš, jak se zlepší návaznost na MHD, ale to může platit jen pro příměstské vymetáky. Už vrstva "interregio" (~ Sp a častěji zastavující R) bude mimo, nemluvě o dostupnosti klasické dálkové dopravy (kdo často jezdí třeba do Prahy, ví své ...)
Stojím za svým, že odsun nádraží je kopání hrobu pro železnici v Brně. Teda pokud nezajistím kvalitní kapacitní MHD, na což nebude chtít dát peníze město (a tím rozhodně nemyslím ty dvě ubohý tramvajový linky, jak se plánuje). Takže to skončí stejným dopravním "průserem", jako když "do nikam" vyexpedovali soudruzi autobusák. Kdo dnes jezdí z/do Brna autobusem? (kromě žluťáků, které stojí v centru?)


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Cracatit: Řekl bych, že důvod pro který se nic neudělalo, je stále nedořešený přesun nepřesun. Jinak řečeno, byť považuji za vhodnější přesun, smířím se i s nepřesunem, hlavně když to bude rychle! Neexistuje nic horšího než permanentní přepracovávání přepracovaného a vyvolávání diskuzí a referend o dalším přepracování tohoto materiálu.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přesně tak, většina městských zastávek jde realizovat už dneska a je jen škoda, že se s tím nezačalo už tak před pěti - deseti lety a pořád se o takových věcech jenom tlachá a skutek utek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
geograf: Zřízení nových vlakových zastávek není výhodou odsunu - Šimice se dají udělat i když zůstane rola pod Petrovem, totéž Osová a Vídeňská a koneckonců i Olomoucká. To je akorát zoufalý argument odsunovačů.
hezzon: Pamatuju dobu, kdy všechny Ex (EC tenkrát nebyla) jezdily z Děčína na Břeclaff přes Masnu a řekl bych, že to bylo lepší. Masna má daleko nejpropracovanější návaznost jak na MHD (šaliny před dvoranou, akorát ty kasy jsou teď blbě), metro před stanicí a kdyby se postavil chodník na Deflorenc, tak i na busy. Na vágusonu je to všude daleko, i na to metro z nástupišť V-VII, o šalině ani nemluvě. A jízdní doba z Holešovic vyhlídkovou jízdou přes Libeň taky nic moc. Sice je přehlednější, že veškerá dálkovina jezdí z jednoho místa, ale stejně se mi po staré dobré Masně stýská.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
k.vojta píše:
Domis: Myslím tu úvrať pro linku S6 a celkově pro vlaky Hl. n. - Židenice - Slatina.

Tak ještě jednou. Žádná varianta do budoucna nepočítá s linkou vedenou přes úvrať v Židenicích. Varianta Petrov počítá s přeložkou tratě 340 z Komárova kolem letiště, kde se napojí na stávající trať. U letiště se počítá se zastávkou. Pravdu máš, že do Slatiny se přímo z hlaváku nebude dát dostat, ale to nebude ani třeba, uvažuje se do budoucna pouze s linkou (a to v obou variantách) S37 KrPole - Židenice - Slatina - Šlapanice - Slavkov).


Offline
24
22 dub 2010 00:09
Přátelé, nádraží ve variantě odsunuté ale přece není o tom, že všichni vystoupí v tramtárii a pojedou šalinou na hlavas. Naopak. Významně se zvýší dostupnost mnohých částí města, protože cestující budou moci komfortněji přestupovat z vlaku na MHD na mnohem více místech než dnes přeci: 1. židenické nádraží se přiblíží tramvajové zastávce Kuldova, 2. u zastávky Životského vznikne nový přestupní uzel, 3. nová zastávka na Vídeňské, 4. nová zastávka ve Starém Lískovci s vazbou na uzel Osová, 5. lepší obsluha černovické terasy, letiště a slatiny... Zvláště bod 2 vnímám jako zásadní, kde se potkají vlaky, regionální busy, šaliny, trolejbusy a snad i parkoviště P+R. Není tedy pravdou, že po odsunu budou moci lidé přestupovat jen na jednu nebo dvě tramvajové linky, naopak si budou moci vybírat z mnohem více míst a linek než dnes. Tvrzení, že všichni potřebují do centra je samozřejmě mýtus, naopak mnohá zaměstnání dojíždějících pracujících jsou mimo centrum.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
A jaký máte názor na Prahu, na hlavní a Masarykovo nádraží? I v dnešní době by se dalo hlavní nadraží rozšířit o několik dalších kolejí. Ale přestup na mhd, no nevím nevím, jako v Brně to tak luxusní není. A co docházková vzdálenost do centra?! A přestup na regionální autobusy? sarcastic Důležité však je, že je zajištěn přestup na letištní bus... Tak jediným plusem se zdá být metro, nebo ne?

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ds: ale to nenmí problém polohy nádraží. V tom smyslu, že vybudovat slušné parkování u nádraží by nebyl problém. Jde jen o to chtít.

Budovat nádraží v oblouku není šťastné kvůli vzdálenosti vlaku od nástupní hrany. Ale radši bych měl nádraží v centru, než dojíždět někam dál na jih.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
PavelS píše:
A já bych ještě doplnil jeden bod: Poloha v centru (= zhruba v geometrickém středu města) má tu výhodu, že se z něj pomocí MHD lze dostat na všechny strany v relativně rozumném čase. A protože už teď „je to dál“ do severních částí Brna, je posun kamkoliv směrem na jih z tohoto hlediska nevýhodný.


při fungující městské železnici lze využit nádraží v Králově Poli, na Lesné, Řečkovicích atd. Nedává moc smysl kodrcat se na sever Brna pomalou MHD, bez ohledu na to, jestli je nádraží 800 metrů na sever nebo jih. K použitelnosti takového spojení by stačil celodenní interval 15 min., což znamená proložit S3 a S4 ze Zastávky s ukončením v Kr.Poli nebo v Kuřimi.

Od nového nádraží čekám taky možnost zaparkovat poblíž v ceně jízdenky nebo aspoň s nějakým výhodným tarifem, dojet ke stávajícímu nádraží autem je peklo...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 09:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]