Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Je praktičtější to odmontovávat a předělávat přímo na místě, menší šance rozbití při cestování a třeba Medlánky z 1804 budou potřebovat více dílů tak si ji tam přetáhli, nevidím na tom nic špatného.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Vadí Ti to?


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
To je takový problém ho z 1804 odmontovat v Pisárkách? To kvůli tomu musí přesunout celou tramvaj?


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Manil to na Káčku částečně rozlousknul.
1802 má prasklé čelní sklo, náhradní dostane z 1804, která byla kvůli tomu přetažena do Medlánek.


Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
Dneska je palubní počítač 1803 nastaven pro změnu na linku 15 biggrin , takže aspoň s ním se něco děje biggrin


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Kdyby je raději dp chtěl zprovoznit. Jak ty K3, tak i VŠECHNY RT6, včetně 1804, což by byl teda mistrovský majstrštyk. Vidět jet 1804 vlastní silou po ulicích Brna, to bych opravnám dp složil hold! Jenomže to by chtělo opravy neplichtit ve snaze ušetřit, ale nějakých x mega do toho prostě nalejt. Pokud se nepletu, RT6 mají pořád ze všech tram typů v Brně nejvyšší podíl nízké podlahy a zbavovat se byť jen jednoho vozu z téhle skupiny, je strašná blbost!

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Takže podle stejné logiky bychom se měli okamžitě zbavit minimálně i 1751 a 1753
Samozřejmě.


Offline
123
23 čer 2014 12:31
michalk:

Tímto svým příspěvkem jsi zase akorát ukázal, že vůbec nevíš, o čem mluvíš. Takže podle stejné logiky bychom se měli okamžitě zbavit minimálně i 1751 a 1753, protože ty taky už několik měsíců nevyjely? A co třeba taková 1039, kolik ta toho už prostála a DP se jí přesto nezbavil a teď jezdí.. To, že vozy čekají, až se uvolní dílny, opravdu jejich chyba není. Jak by mohla 1803 vyjet z prohlídky, když ještě nebyla dokončena? (toto pobavilo asi nejvíce sarcastic ). Snaha o sjednocení tady samozřejmě je, byť to nejde takovým tempem, jakým by mohlo. Ale opět, ty se svými neznalostmi to můžeš jen těžko vědět.

Žádná tvrdá data jsi neuvedl, pouze sis něco upravil, jak se ti hodí, bez jakékoliv znalosti dalších souvislostí, viz moje původní reakce. A nejde o nějaké šahání na oblíbenou hračku, jen reakce na demagoga.

A mimochodem, 1802 a 1803 se již brzy znovu vrátí do provozu, tak jsem zvědavý, co si vymyslíš potom.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Konečně nějaký rozumný názor.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
michalk píše:
Dle vypravenosti je celková vypravenost všech tří RT6 (tu čtvrtou jsem neměl odvahu ani připočítávat) za poslední tři roky někde kolem 30% denně, tj. že zhruba jezdí každý den jedna. To mi přijde jako dost málo. Ono je sice fajn, že provoz je oproti 13T prý levnější, ale co s nimi, když víc stojí než jezdí?

Odpověď na reakce, které mezitím zapadly

Hele, tohle jsou docela tvrdá data. Opravdu je tak super, že vozidlo tak nějak jezdí jen 8 měsíců v roce a zbytek komplet prostojí? Já bych takové vozidlo nechtěl. Chápu, že mnohým šahám na jejich oblíbenou hračku a občas bouchnou saze (proto taky nekomentuji styl některých odpovědí). Vozy tady jsou kvůli tomu, aby jezdily a vydělávaly, ne aby zavazely někde na dílnách a čekaly na díly. A to, že čekají na díly, je v důsledku chyba (a obrovská) těch vozů - na co je mi vozidlo, kde když mi praskne žárovka (hyperbola), tak pak půl roku stojí v dílnách. Vždyť nejdražší vůz je ten, který stojí. Když je to tak provozně super vozidlo, proč 1803 od konce roku 2012 z prohlídky nevyjela, když u 1802 se zvládla prohlídka zhruba za půl roku? Jo, ono vlastně v dílnách prý nebylo místo... Radši postavíme Varia, které jezdí, než si budeme půl roku hrát s RT6 s nejistým výsledkem. A teď v květnu se k ní přidala do fronty (aspoň to tak vypadá) ještě 1801. A 1802, která dokonce je po té prohlídce, co měla zlepšit spolehlivost atd. (vypravenost za ten rok po prohlídce, kdy jezdila, je 52% všech dní, není to po takové investici pořád málo?), nejezdí od začátku roku (těch deset dnů na přelomu května a června nepočítám). Všechny čekají na dílny nebo na díly... Smutný stav. Buď je nějak sjednotit, pokud se to vyplatí, a hlavně pak udržovat v provozu, nebo je střelit, když už by tu možnost nějaká byla, a nakoupit místo nich nějaké jiné vozy, které nebudou jen někde zavazet. Prostě to nějak řešit. To, co panuje teď, je na nic.


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Tin píše:
M: poznaňská úprava není v Brně aplikovatelná

Jak která. Aplikovatelná není úprava, kterou dělala vagónka Cegielski a to kvůli brzdám.
Současná reko z Modertransu by mohla klidně po Brně jezdit, má stejné brzdy jako 1802.


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Tin píše:
Hhoonnzzaa: rekonstruovali pražské, které pokud vím jsou s brněnskými nekompatibilní
M: poznaňská úprava není v Brně aplikovatelná


No podle toho které díly. Opačná polarita nemá vliv na všechno.

S tou neaplikovatelností poznańské rekonstrukce v Brně to může být pravda, ale i když ty rekonstrukce znám, netroufl bych si to tak jasně tvrdit. Střed to má bržděný identicky jako 1802 a změnila se především výzbroj. A aplikovatelná v Brně asi není především kvůli ceně, to by ty nahoře moc bolelo...

Mauricio píše:
provozního vozu 1801
Opravdu? Nevšiml jsem si, že by byl někdy od května venku...


Tím jsem myslel jako že je kompletní, pouze čeká na dílny.
----
Musím ještě dodat, že mi přijde nesmyslné narvat do vozů investice a pak se jich zbavit. Navíc největší dobu odstavení RT6 způsobují dílny a chybějící náhradní díly. Spolehlivost vozů se výrazně zlepšila. Už jen z té vypravenosti vyplývá, že 1801 a 1802 v roce 2013 najezdily více než v roce 2012 všechny tři.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Hhoonnzzaa píše:
Tak to doufám nemyslíš vážně #-o V prvé řadě není vůbec vhodné se zbavovat provozního vozu 1801 (u 1804 je to logické) při nedostatku vozů, které v současné době jsou.


Nedostatek sice ano, ale jeho řešení si představuji jinak, než udržováním 1801 při životě. Promiň, takovej nadšenec do nich prostě nejsem :D

Hhoonnzzaa píše:
A naprosto nehorázná hloupost je prodávat ji kompletní a pojízdnou, protože stejně tak jako všechny poznańské i pražské se dočká vykuchání na skelet a komplet nové výzbroje a vnitřností. Když už tedy prodat 1801, tak jako karoserii. Díly se vždy hodí. K čemu je s 1801 prodat a pak je kupovat.


Pokud by ji chtěli kompletní a promítlo se to do ceny, tak ať klidně takto prodají. Pokud ne, tak by se samozřejmě potřebné díly vytěžily :wink:


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Co vím, tak 1801 by snad měla čekat na SP.
Napadá mě jedině, že se někdo zhrozil, co všechno by ta SP obnášela a kolik by to všechno stálo.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Pokud je někdo ochotný za ty věci zaplatit, nevidím důvod, proč je násilím držet ve stavu. Samozřejmě to tedy chce prodat všechny 4, prodat jen část je ekonomický nesmysl.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Honza:
Zapomínáš na to, že 1801 je bastl, který se roky upravoval a upravoval. Hádám, že na to aby mohla spolehlivě jezdit, potřebovala by skoro GO.

M:
I kdyby je Modertrans zrekonstruoval, tak pořád to budou 4 atypický vozy, který budou vyžadovat specifické náhradní díly.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
9986
15 led 2005 23:41
provozního vozu 1801
Opravdu? Nevšiml jsem si, že by byl někdy od května venku...


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Hhoonnzzaa: rekonstruovali pražské, které pokud vím jsou s brněnskými nekompatibilní
M: poznaňská úprava není v Brně aplikovatelná

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
hadam ze SKD je pouze prodal dal a neco malo vydelal, pac Poznan si reko dela sama u sve firmy , nebo se pletu? Zajimalo by me kolik ta Poznanska reko stoji, pac kdyby se stejnym zpusobem treba v tom Modertransu nechali oprvit nase, mozna by konecne spolehliveji jezdily.....


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Citace:
Jenže narozdíl od tebe, mě to dává smysl i kdyby byla 1801 kompletní.... hlavně když bude pryč....


Tak to doufám nemyslíš vážně #-o V prvé řadě není vůbec vhodné se zbavovat provozního vozu 1801 (u 1804 je to logické) při nedostatku vozů, které v současné době jsou. A naprosto nehorázná hloupost je prodávat ji kompletní a pojízdnou, protože stejně tak jako všechny poznańské i pražské se dočká vykuchání na skelet a komplet nové výzbroje a vnitřností. Když už tedy prodat 1801, tak jako karoserii. Díly se vždy hodí. K čemu je s 1801 prodat a pak je kupovat.

Nakonec, zajímavější by bylo nakoupit od Modertransu nějaké náhradní díly na naše RT6, protože už 5 vozů rekonstruovali, tzn. že se tam někde válí spousta dílů, u kterých se na dodání čeká měsíce.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
nydros píše:
Mohl by mi někdo říci, co vlastně SKD dělal s pražskými RT6? (a tedy co by dělal případně s brněnskými). Prodává je dál?

Jezdí po rekonstrukci v polské Poznani.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
J*M* píše:
mh - a o čem jsem psal? Napsal jsem, že smysl dává prodat pouze holé kastle vozů 1801 a 1804, aby se daly udržet nějakou dobu v provozu 1802 a 1803.


Jenže narozdíl od tebe, mě to dává smysl i kdyby byla 1801 kompletní.... hlavně když bude pryč....


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Mohl by mi někdo říci, co vlastně SKD dělal s pražskými RT6? (a tedy co by dělal případně s brněnskými). Prodává je dál?


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
mh - a o čem jsem psal? Napsal jsem, že smysl dává prodat pouze holé kastle vozů 1801 a 1804, aby se daly udržet nějakou dobu v provozu 1802 a 1803.


Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
1801 teď nejezdí kvůli kilometrům nebo nějaká závada? Zdá se mně pravděpodobnější první možnost.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 07:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]