Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 236 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

769
21 lis 2010 09:08
Mauricio: Byl jsem tam v pátek, fotku CITELISu bohužel nemám (zaměřil jsem se hlavně na starší vozidla). Kloubový MAN SG220 jsem za celý den potkal v provozu pouze jeden.

_________________________________
Obrázek


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Díky za krásnou vzpomínku na jedno z mých neoblíbenějších vozidel, které už pomalu končí svou éru. Ač to tak nevypadá, tak ten, co mám na fotce, je rok výroby 1987, protože licence :mrgreen: Když jsem tam byl já, jezdilo ještě tuším jedno (možná dvě) sóla. A na MHD v blízkém městě i něco, co známe důvěrně z domova :mrgreen:

P.S.: Kdy jsi tam byl? Nemáš vyfocené plynové Citelisy?


Offline
Uživatelský avatar

769
21 lis 2010 09:08
Autotrolej Rijeka


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
55
07 čer 2006 18:40
Bratislava
h8crew píše:
Podrobnosti nevím - jen, že město přislíbilo 1M€ na co nejrychlejší zprovoznění. Vzhledem k částce jistě nepůjde o nějakou důkladnou opravu, ale lepší to než nic. Jako největší překážku vidím (euro-)byrokracii - výběr zhotovitele, patnáct odvolání neúspěšných soutěžitelů apod. Samotná oprava v této částce podle mého nemůže trvat víc než pár týdnů.


Ono je tá trať rozdelená na dva úseky. Od Radlinského (zastávka Technická Univerzita) po zastávku Žilinská to pôjde za Eurofondy. To už ministerstvo ako riadiaci orgán predbežne odsúhlasilo. Ale samozrejme, tie komlpikované procesy nás ešte len čakajú (výber zhotoviteľa, presne ako píšeš možné odvolania pozastavenia súťaže od úradu pre verejné obstarávanie.., potom samotné podanie žiadosti o nenávratný finančný príspevok).. Keďže komunálne voľby sú 15.11 tak to budú chcieť dovtedy aspoň začať, osobne neverím že sa to dá dovtedy aj skončiť.
Durhý úsek od Žilinskej po obratisko má dočasne (na dlhšie) prenajaté súkromný investor, ktorý chystá dosť zásadnú prestavbu celej hlavnej stanice a okolia. Kým pôvodne tvrdil, že nič nedovolí a ak niekto začne rekonštrukciu bez jeho súhlasu, tak to dá na súd. Najnovšie už DPB tvrdí, že si to opraví vo vlastnej réžií, že majiteľ pozemkov (investor) už súhlasil a dokonca prispeje 500. tis € na opravu..


Offline
359
20 čer 2008 14:08
Mouka píše:
h8crew: Slyšel jsem o tom, že by se to mělo letos zprovoznit. Ale nevím nic moc bližšího. Stihne se to vůbec?


Podrobnosti nevím - jen, že město přislíbilo 1M€ na co nejrychlejší zprovoznění. Vzhledem k částce jistě nepůjde o nějakou důkladnou opravu, ale lepší to než nic. Jako největší překážku vidím (euro-)byrokracii - výběr zhotovitele, patnáct odvolání neúspěšných soutěžitelů apod. Samotná oprava v této částce podle mého nemůže trvat víc než pár týdnů.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
h8crew: Slyšel jsem o tom, že by se to mělo letos zprovoznit. Ale nevím nic moc bližšího. Stihne se to vůbec?


Offline
359
20 čer 2008 14:08
Mouka píše:
Tak to bychom měli, teď ještě obnovit trať na nádraží.

Ač je to k nevíře, údajně město slíbilo zainvestovat, byť nějakou hodně základní opravu (do 1M€), i pro električky směr Hlavná stanica.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Janatak píše:
Jenomže tak to je. To je bohužel ta vlastnost VŘ, že nikdy nevíš, kdo se Ti tam přihlásí a následně potom, kdo to vyhraje...nějaká dlouhodobější koncepce obnovy vozového parku pokud možno stejnou typou vozu pak dost dobře není možná.

Jak neví se kdo vyhraje? No přece ten kdo nabídne nejnižší cenu sarcastic A nemyslí se na budoucnost, zejména na životnost... A jsme u problému dnešní doby spotřební x kvalitní vozy. O to víc se mi líbí přístup Prahy k novému metru. (Stejně už to řízení zvládne i cvičená opice, s tím co tam dnešní strojvedoucí dělá, no spíš teda nedělá :lol:)

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Janatak píše:
Jenomže tak to je. To je bohužel ta vlastnost VŘ, že nikdy nevíš, kdo se Ti tam přihlásí a následně potom, kdo to vyhraje...nějaká dlouhodobější koncepce obnovy vozového parku pokud možno stejnou typou vozu pak dost dobře není možná.

Je to tak, ale dlouhodobější koncepce je možná, když k tomu VŘ se nepustí diletanti. Když se dá požadavek do VŘ na vozy jednotné koncepce o velikosti x m. y m a z m ve variantě jednosměrné a obousměrné a vybere se dodavatel, smlouva se napíše rámcová na nutný počet vozů v první fázi s tím, že všechny typy( prototypy) budou dodány a vyzkoušeny před dodávkami (dle zkoušek upřesnění počtů s tím, že případná opce, aby nemuselo být nové VŘ). Jak s těmi 13T, tam taky byl původní požadavek na více typů a jak to díky diletantismu dopadlo (krám pro Prahu s jiným nátěrem bez požadovaných specifik a bez vozů jiných délek a bez obousměrné verze)


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
V Bratislavě bude v pondělí 14.7. zahájena dlouhodobá výluka trati Karlova Ves - Dúbravka.
Kdo to neznáte, tak trať je naprosto v příšerném stavu, v některých místech se jezdí krokem. Rekonstrukci město slibuje už několik let.
Tak to bychom měli, teď ještě obnovit trať na nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ReZ píše:
Hlavně, ať nějakého politika nenapadne to ve VŘ vybrat. Tak jako jednou RT6 a podruhé 13T...


Jenomže tak to je. To je bohužel ta vlastnost VŘ, že nikdy nevíš, kdo se Ti tam přihlásí a následně potom, kdo to vyhraje...nějaká dlouhodobější koncepce obnovy vozového parku pokud možno stejnou typou vozu pak dost dobře není možná.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Hlavně, ať nějakého politika nenapadne to ve VŘ vybrat. Tak jako jednou RT6 a podruhé 13T...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Hlavně, ať dotyčného výrobce nenapadne se přihlásit do VŘ u nás.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Mimochodem:
Google Překladač píše:
05. Tramvaj bude k dispozici v několika verzích. Typ Shuttle [dvě hlavy] a konvenční multisection "červ" se sprchovým koutem.
biggrin
No nevím, myslím, že si ze mě Google střílí. :mrgreen: Ale do letních veder by to bylo ideální. :D

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
tak to je hustarna, ale proc ne, nova doba si zada novy design, zda se ze to maji detailne provedene do posledniho puntiku, interier jako v obyvaku, vyhled ridice na vybornou, pokud to skutecne bude fungovat a jezdit tak proc ne, beru to sice jako totalni ulet,ale jo, spatne to neni.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Doufám, že to má aspoň antigravitační pohon, s takovým sci-fi vzhhledem. sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Online
Uživatelský avatar

2633
13 črc 2009 13:42
Tak tomu říkám odvážný design. :D


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Rusko, země neomezených možností. Tentokrát pohled do blízké budoucnosti.
NĚCO co vzniklo zkřížením kombajnu a 13T blee

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
to je ale pytlovina, každopádně hustej kořeň :-)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Omlouvám se, nějak jsem zapomněl zkontrolovat funkčnost odkazu a edit jsem už nestihnul :oops:

http://vimeo.com/86508660

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Alanis: Odkaz nefunuje.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Jediná výhoda metrového rozchodu je, že se dá osedlat europaletou sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
V poslední době preference spíš ubývá. U muzejky mívala šalina preferenci zkrácením fáze levého odbočení z Lidické na Koliště, zřejmě kvůli uzavření MH už preference není (místo aby přibyla pro ax5 a 67). Preference na křižovatce Lidická/Štefánikova/Pionýrská/Kotlářská se omezuje na rozblikání návěsti 5 sek. před zelenou fází, ale jak šaliny, tak trajfy si celý cyklus poctivě odstojí. Existují systémy, že si řidič může na palubním počítači preferenci navolit podle toho, zda je v čase, nebo zda má zpoždění. O tom si asi můžeme dát jenom zdát.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Žhář zapálil za jízdy autobus plný lidí


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Dobře ale tady se mi ještě nestalo, že by něco pustilo trolejbus na t-25,6. A jestli se někomu platilo za preferenci na těchto linkách, tak ty peníze rovnou mohli hodit do kanálu... Teda pokud tam nějaká preference je, ale já si myslím pravý opak...

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 13:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]