Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 43 z 76    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 76  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
V tomto budu souhlasit s penem, crossway je linkový auto a z toho městský neuděláš jenom tím, že přidáš jedny dveře. Ale to je problém všech aut LE koncepce.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Morce98: Jak už napsal Chat, to, co mám na obrázku je Ares a dnes už je to historická fotka jednoho z prvních setkání Aresu ČSAD Hodonín, který patřil mezi první Aresy v ČR, a Aresu ČSAD Kyjov, který naopak patřil mezi poslední Aresy v ČR, možná byl dokonce úplně poslední.
A pokud jde o sezení, tak ono je to asi subjektivní, ale mě se hodně špatně sedí na sedačkách vzadu nad kolem, kde mám pocit, že mám kolena pomalu u brady (dobře, teď zveličuji, ale prostě se mi tam nesedí dobře).

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
To jsou Aresy.

Ke Crossu jsem už zase pro tentokrát řekl své.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
To máš pravdu, ale máš tam více místa pro nohy a určitě v něm je lepší jízda než v citelisu/citybusu. Navíc, když jsi kritik Crosswayů, proč je máš na profilovce (obrázku)?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Chat-Maniac: Nevím, kdo tu flamuje. Každému rozumnému člověku je jasné, že opak je pravdou. V zadní části se stát nedá a pohodlně sedět kolikrát taky ne a v přední části to také není extra zázrak. Nemluvě o pomalejší výměně cestujících díky úzkým zadním dveřím se schody. To jsou fakta, která prostě milovníci tohoto paskvilu jen těžko překroutí.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Určitě bych vyměnil všechny Citybusy/Citelisy za Crosswaye (ne s Euro 6!). :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Tahle parodie na městský bus odveze víc, komfortněji a rychleji cestující, než všechno, co tu zatím máme, tak zase neflamuj...

A mám možnost porovnat mezi úplně novým Citelisem a Crossem (oboje jsem měl přidělený od prvních kilometrů) a rozhodně je mezi nima obrovský rozdíl. Buď máš krátkou paměť, nebo nevíš, o čem mluvíš.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Dobré jízdní vlastnosti u Crosswayů jsou dány jen tím, že se zatím nepřikročilo k omezování výkonu kvůli šetření paliva, jako u jiných busů v Brně. Jinak je to ale do Brna po všech stránkách nevhodné vozidlo. LE, navíc v takto šílené konfiguraci, nemá v Brně co dělat. A říkejte si příznivci těchto parodií na městský autobus co chcete.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Jak to tak sleduji tak nechápu jak je možné, že v Brně vyhrály crossy. To bylo ještě nějaké rozumné VŘ? Nebo taky vyhrávala nejnižší cena? Tak jako ony totiž jezdí málo co. Prostě jediné masivní nové autobusy. S parádnímy jízdnímy vlastnostmi. Crossway má prostě tah a nebojím se, že by něco nevyjel (citelis) a nebo že by něco upadlo nebo bych si neměl kam slušně sednout (sor). Jsem spíše pro nějakou novou modifikaci crossu, což je bohužel scifi...

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
V Teplicích jezdí dokonce třídveřové 30Tr...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
27
04 led 2009 18:06
No ale ten třídveřový sor má ty 2. dveře zase dost nesymetricky umístěné. Jinak u solarisu přece jen ti důchodci alternativu v normálních sedadlech bez podest mají, u soru moc ne. A zase že by všichni lezli jen prvními dveři, to si myslím, že se trošku přehání.
A například kloubová sorka (kterou poznáte nejspíš v trolejové verzi) má navíc čtyřky i nad kolem před kloubem a to čtyřku tak debilní, že normálně sednout si můžou jen 2 lidi (bez přehánění). Zatímco solaris a jiní tam mají normální pohodlné dvojky otočené směrem od sebe. O přístupnosti kloubu radši ani nemluvit.
Ale jinak, že lidi radši sedí, souhlas. Ikdyž mně osobně prostě sezení (a interiér) u soru nevyhovuje, třetina sedadel proti směru jízdy, samé čtyřky s virtuálním prostorem na nohy (hlavně v kloub. verzi), podesty v místech, kde si cestující ťuká na čelo proč, jediné místo k stání na plošině pro kočárek, vzádu je to v háji, ale jako pozitivum se mi líbí, že v té nejposlednější verzi vzniklé pražskou soří evolucí už interiér (alespoň vizuálně) vypadá jako u normálního moderního busu. :-)
A detaily typu kartáče na dveřích v provedení "stoupni si na mě, malý šotoušku, a povoz se" asi na vylepšení teprve čekají. A tady doplním jednu osobní zkušenost z Prahy, nechtěně jsem jednou udělal prasklinu na krytu štětin u posledních dveří, protože nedobrovolně jsem se tísnil v místech, kde mi zůstala sevřená noha mezi otevřenými dveřmi a šikmým schůdkem v interiéru a ten plastový kryt (a málem i moje noha) to nevydržely. Dnes se tam již dávají nálepky "nešlapat". Jinak nejsem nějaký zapřísáhlý odpůrce soru (např. vzhled inteiéru se mi celkem líbí), ale měli by se páni konstruktéři trošku zamyslet a nabídnout už v základní verzi nějaké user-friendly provedení interiéru po vzoru bratislavských trajfů.

Ale asi jsem se moc rozepsal, tak radši končím a chválím každý nový přírůstek čehokoliv. :-)


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Ta bedna je extrémně hnusná. A že to jde i bez ní jsme se mohli na vlastní oči přesvědčit u víkendových Tedomů... Jinak liší se ty "naše" nějak od ostatních měst?

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
fakt je ten, ze ten tridverovej by bohate stacil a ten interier by byl o hodne lepsi,ale o tom my nerozhodujeme, budme radi, ze je tu cokoli co je nove, vse nove je lepsi nez ty zgarby rady 700.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ano, třídveřová varianto NB 12 existuje, ale také si teď nevzpomenu, kde přesně jezdí. Dokonce existuje i třídveřová varianta NB 18, ale to už je trochu mimo téma. Jinak novější série NB 12 měly i pár nesklopných sedaček bez podesty. Ale na celkově tragickém interiéru to mnoho nezměnilo. Naštěstí se do Brna NB 12 dostaly už prověřené testovací laboratoří DPP :mrgreen: , takže některé nedostatky v interiéru už byly vymýceny. Třeba dosazení skla za dveře, místo tyče, která si jen říkala o zlomení ruky, když se tam někdo chytil a nevšiml si, že se dveře otvírají.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Nop já nevím,ale třeba čtyřka na podestě je i u Solarisu vepředu a nikomu to nevadí, jinak ta Sorka to postavi i ve tridverovem provedeni kdyz by mel zakaznik zajem, nekde to dokonce jezdi, kdybych si vzpomel kde...jinak i ja preferuji vice mist k sezeni - proto se mi vice libi interier Znojemskeho solarisu nez naseho - protoze cestujici skutecne radsi sedi nez stoji, ( za 10 let co jezdim u DP jsem jeste nikdy nevezl invalidu na tom mega voziku s riditkama a pokud uz by se tak stalo, nio tak by se otocil na dvakrat o co jde ze )to jen nekteri soutosi porad preferuji vozy kde by melo byt jen misto na stani. Jinak vyska podest mi prijde vsude stejne a je jedno co je to za typ busu. A on jestli tem duchodcum prijede Solaris nebo Sro a lezou prednimi dvermi, stejne ani u jednohe nejsou sedadla bez podest, tak je to prast jak uhod.


Offline
27
04 led 2009 18:06
Tak jestli provedení toho soru bude stejné jako v Praze, tj. bez jediného regulérního sedadla v nízkopodlažní části (kromě sklápěček v prostoru pro kočárky), se samými podestami, čtyřkami (hlavně mě dostává ta čtyřka na podestě vpředu za kabinou řidiče, na kterou se drásají chudáci důchodci, protože v tomto buse nemají žádné adekvátní invalidní místo) a cik cak otočenými sedačkami, tak se má Brno na co těšit. Dále ten debilní šikmý schůdek, který úplně vzadu zabírá jedno z mála míst, kde by se dalo normálně stát. O kloubové verzi radši ani nemluvím. Ale aspoň, že Brno bude mít tu vnitřní poptávku i na tyčích, to je rozhodně velké plus. :applause: Jinak není nic horšího, než poptávka pouze na dveřích, kdy venku se někteří méně chápaví kaštani vrhají doprostřed dveří k tlačítku a pak překážejí, ikdyž vidí (nebo musí vědět na frekventovaných zastávkách), že budou lidi vystupovat a pravděpodobně tak už tlačítko někdo zmáčkl. A ve spojení s prodlevou před otevřením dveří, radši ani nemluvím. Jinak by mě zajímalo, jestli by to byl takový problém udělat vnější tlačítko, když už musí být na dveřích, alespoň u vnějšího okraje dveří, jako to mají někde na západě.
Jinak čtyři dveře určitě urychlí výměnu cestujících, ale je-li to na úkor nemožného uspořádání interiéru, tak nevím, zda je to nějaká výhra. :-?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mauricio píše:
Čtyři dveře urychlují u 100% NP vozidla výměnu cestujících a snižují tak pobyt na zastávkách, víme? A že omezují místa k sezení - ano, ale u městského vozidla jezdícího výhradně na městských linkách v tom nevidím problém.

Máme rok 2014 a není možné dělat z MHD socku s co nejméně sedačkami. A třeba a-67 je také městskou linkou, ale s hodně dlouhou jízdní dobou a dost lidí s tím jede z Jundrova až na hlavní nádraží a muset celou tu dobu stát, jenom proto, že si někdo myslí, že do MHD patří co nejméně sedaček… A moje zkušenosti zejména z Prahy nijak nepotvrzují, že by čtyři dveře nějak výrazně urychlovali nástup. Důchodci, kteří (po kočárcích a vozících) nástup zdržují nejvíce, stejně polezou prvními dveřmi :-P

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
M píše:
třeba mě se líbí a o hodně vic než třeba Citelis nebo Crosway

Na Cross mi nešahej! :evil:

Karlos píše:
překvapivě s nerezovými poklicemi :-)

Ty tam dlouho nezůstanou...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
...ale narozdíl od Citelisů CNG budou červené a bez textílie. :)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Janatak: NBG 12 bych nazval spíš velbloudem díky batohu na střeše biggrin

SORky nebudou mít červený sedačky Kiel, ale stejně jako Citelisy sedačky Ster MX

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Čtyři dveře urychlují u 100% NP vozidla výměnu cestujících a snižují tak pobyt na zastávkách, víme? A že omezují místa k sezení - ano, ale u městského vozidla jezdícího výhradně na městských linkách v tom nevidím problém.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
peno:
Vnitřní poptávková tlačítka budou dle standardů DPMB i na madlech.

Transparenty LED na Stratosech byly odladěny tak, aby svítivost byla za všech světelných podmínek příjemná a aby byly nápisy na transparentech čitelné. Osobně nejsem zastánce LED transparentů, ale faktem je, že jejich pořizovací cena je výrazně nižší, než u DOT-LED a službu udělají stejnou, ne-li lepší (okamžité převíjení transparentů při dynamických nápisech, nezůstávají viset bodíky...).

V.S.:
Dveřní kriterium je vypsané pouze pro "vnitroměstské vozy". Jak sis ale jistě všiml, váha tohoto kriteria je proti ostatním nízká...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mauricio: A co je na tom k smíchu? Vždyť má V.S pravdu, ty čtyři dveře jsou naprosto zbytečné a dělají z toho socku.
Nicméně čtyřdveřové autobusy jsou v celku běžné v Itálii, takže určitě jsou i další výrobci, kteří dělají čtyřdveřová sóla. Otázkou je, jestli jim bude stát za to, se s tím přihlásit do VŘ pro Brno.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
47
25 čer 2013 00:19
Morce98 píše:
Vypadá to, že zase budou červené (plastové) sedačky. sarcastic


Buďme rádi, že to nejsou ty dřeváky jako v 7459, to by teprve byla socka. Ty červeny jsou ještě ok.Plánuji se jen do busů nebo dojde i na šaliny? V nových Váriích jsou pořád klasický textilní.

U Soru mě vadí 4-dveře, protože to omezí počet míst k sezení ve voze.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
všude stačí normálně troje dveře
A já si myslel, že se tento týden už nepobavím.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1893 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 76  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 18:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]