Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 35 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
manil píše:
Dosazovány nebyly spíše z toho důvodu, aby nedošlo k další diverzifikaci.
Tenhle argument mi přijde v kontextu brněnské MHD dost směšný.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Prostě levnější, skladnější a praktičtější řešení se nezvolilo jen kvůli nějakým nehmatatelným předsudkům... To je jak s tím nákupem ojetých vozů. Prohra je to pro ty, kteří často nastupují krajními dveřmi v KT8.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Naopak elektrický OTZ je o něco málo levnější než mechanický, protože je víceméně jednodušší a menší. Dosazovány nebyly spíše z toho důvodu, aby nedošlo k další diverzifikaci.


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
opravdu to bylo finančně náročnější, proto Brno od toho upustilo


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ok, ok jen jsem hádal, nic víc.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Proč? Výzbroji může být celkem jedno, jakej má odpojovač. Odpojovač má za úkol viditelně odpojit obvod bez napětí a už je jedno, jestli ho ovládá elektrika, nebo mechanika (řidič).

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Plzeň má v Kačách Progress, Brno zůstalo u TV3. Jestli v tomhle není zakopanej nějakej technologickej pes, čimž myslím, že by TV3 automatické odpojování, přepojování a zapojování nesnesla. Nevím, pouze tipuju, proč to u nás není jako v Plzni.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
A neni toto levnejsi nez Plzenske provedeni? jestli v cene nebude problem....


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Ano, souhlas. Tohle je tragédie. Když už ne odpojovač elektrický, jak tu píšete, tak za nejideálnější řešení považuji provedení u vozů 1711, 26, 28, dle T6. I když k tomuto je přístup pro řidiče docela nepohodlný...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
u KT8D5N vám to tam nevadí ?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Domis: Ano, v době, kdy se o tomto řešení rozhodlo, už řešení na plzeňských kačenách bylo dávno v provozu.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Eda: Přesně tak. Přitom sem za kabinu se ten odpojovač umístil s tím, že "jinak to nejde, smiřte se s tím". A ono to kupodivu šlo vyřešit i jinak, pohodlně pro řidiče i cestující...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Osobně mi přijde dost škoda, že se DPMB nerozhodl jít cestou elektrického odpojovače, a hodil tak klacek pod nohy všem vystupujícím dveřmi u A-kabiny, kde už i předtím bylo málo místa.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nejrozšířenější brněnské provedení je jen přesunutý odpojovač ze stropu kabiny do škatule v zástěně kabiny, přičemž zevnitř je krytý dvířky.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Mě osobně teda delší dobu než manipulace s odpojovači trvá sbalení věcí nebo sklopení zrcátek...
Ale brněnskou verzi nehodnotim, neumim si jí představit...


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Demon: Ano, náklady sice vyšší, ovšem zrovna v Brně by se plzeňská verze oplatila i s ohledem na vyšší provozní spolehlivost.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
k.ondra89 píše:
V brněnském provedení je ještě třeba připočítat, že stávající odpojovač zavazí v salonu..

Jak u kterého vozu. Aneb co vůz, to originál.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Demon: V pražské verzi dejme tomu. V brněnském provedení je ještě třeba připočítat, že stávající odpojovač zavazí v salonu. Plzeňská verze odpojovače by nezavazela.

Mouka: Pražské KT8D5.RN2P mají 2 odpojovače.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Dvě páky? Odpojovač je jen v jedné kabině.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
k.ondra89 píše:
Jen tak pro zajímavost. V plzeňské sekci na káčku se řešil postup při přehazování sběračů na tamních KT8D5.RN2P. Z diskuze vyplynulo, že na celý postup stačí pouze stisk jednoho tlačítka. Tramvaj si sama sběrač nad aktuálně používanou kabinou stáhne, přepojí odpojovač a zvedne druhý pantograf. Prý operace na 20 sekund. Když to srovnám s tím co máme v Brně...

Zas takový drama to neni, stejná operace se dá zvládnout za víceméně stejnej čas s výrazně nižšími náklady a jen nepatrně vyšší manipulací (dvě páky a dvě tlačítka)...


Offline
43
08 říj 2011 15:24
Nezátky
v plzni používané už od roku 2001 :)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jen tak pro zajímavost. V plzeňské sekci na káčku se řešil postup při přehazování sběračů na tamních KT8D5.RN2P. Z diskuze vyplynulo, že na celý postup stačí pouze stisk jednoho tlačítka. Tramvaj si sama sběrač nad aktuálně používanou kabinou stáhne, přepojí odpojovač a zvedne druhý pantograf. Prý operace na 20 sekund. Když to srovnám s tím co máme v Brně...

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
1709 dneska poprvé po VP na lince, konkrétně na 28/3.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Kačeny dneska na 8 do Líšně jezdí jenom na jeden pantec, kdyby to někoho zajímalo.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No dojede na Mifkovu, tam smeták nebude přehazovat, takže další kolo pojede normálně na přední, ne?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 16:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]