Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 109 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
No a typ teda 31Tr, jak zde bylo psáno? Je tam uvedena Škoda Electric - což je defakto i Iveco, Solaris nebo SOR.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Zajimavé, Laz vypadá asi takhle?? : http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... Z_E301.jpg do teď jsem nevěděl že to existuje. Každopádně rozdíl 60 mega je hustý, to je asi 5 vozů navíc.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Zde už byl zveřejněn výsledek výběrového řízení na nové trolejbusy. Moc nechybělo a jezdily nám tady LAZy :D


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Fafner: Na t-25 a 26 bude dohromady v pracovní den 13 vozů, takže to je dost natěsno. 3617 je odstaven, aspoň jeden vůz musí být jako záloha, pak asi jeden bude na KP...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Někteří trolejbusáci budou jezdit s autobusem na výlukách (ti, kteří mají příslušný kurz).


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Tak u řidičů je to jasné, mají dekády a v nich změny služeb na jiné provozovně. Co bude s mechošama to nevím, ale asi se práce najde na těch 14/15Tr.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
a co zamestnanci? budou vyjizdet z jinych vozoven ci dlouha dovolena? nebo ze by jezdily vyluky na busech?


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Logické řešení, chválím DP za dobrý nápad.

15Tr jsou sice fajn vozy, ale na ten krátký úsek 25/26 si myslím, že těch 17 kloubových vozů stačí i se slušnou rezervou. To leda by šly na t-37, a to je asi zbytečné...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Teoreticky můžou, ale osobně si myslím, že jim rádi ušetří km.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Nemohou se nějaké 15Tr po dobu výluk zapůjčit do Komína?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Vzhledem k výlukám Úvoz, Tvrdého, Karlova budou od 30.6. t-25, 26 a 37 vypravovány výhradně z Komína. Vypravovat několik málo vozů na t-32 a 34 z Husovic se nejspíše nevyplatí, takže ty budou převedeny také pod Komín. Husovice tak 4 týdny nebudou vypravovat jediný vůz. V praxi to mj. znamená, že se nebudeme moci setkat s vozy 15Tr.


Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Dotaz na tu 3239, lze ji potkat po městě, nebo se pohybuje pouze po obvodu vozovny?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Dokumentační fotografie z aktuálního dění v trolejbusové dopravě.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Taky si myslím, že to nebylo OT. Všeobecná trolejbusová diskuze je vhodné téma pro diskuzi o problematice obslužnosti této části kraje.
hezzon píše:
... Zanedlouho se Bílovice spojí s Brnem, ostatně už jsou co by kamenem dohodil. A pak by se mohlo mluvit o nějakém kapacitnějším druhu dopravy. Btw do obřanského sídliště měli původně jezdit také tramvaje. Proto je obřanský most tak široký, a tedy uzpůsoben k jízdě tramvají :)
Tohle by sem spíš nepatřilo, kecy bez jakékoliv znalosti problematiky. Bílovice již více než půl století úspěšně odolávají připojení k Brnu a určitě dále budou odolávat, To si připlatí raději DP, nebo jinému dopravci, a přijde je to laciněji, než být součásti Brna. Architekti, fantasti s očima zahleděnými do budoucna, vymýšleli kdysi před více než půlstoletím nereálné plány prodloužení tramvaje až do Bílovic (ale ne přes onen most, a ten most nebyl projektován na tramvajovou dopravu, natož, aby tudy vedla tramvaj do nějakého sídliště, když v době jeho výstavby nikdo neplánoval nějaké sídliště v této lokalitě. Sídliště byla taková malá partyzánština firmy Pozemní stavby v období tzv jara 68, kdy si ho vydupali pro své zaměstnance a stavěno bylo spíš brigádnicky a učni PSB). Nereálné plány vystřídaly plány na trolejbus od vozovny Husovice do Obřan do sídliště s perspektivou prodloužení až do Bílovic, ale s tím že se zruší tramvaj od vozovny do Obřan. I tyto plány šli do kopru díky zrušení tramvaje přes Židenice a díky odporu Bílovic k začlenění do Brna. Myslím, že naděje na trolejbus do Bílovic je stále jen utopie, neboť trasa přes Husovice stále nereálná, jedině snad trasa ze Židenic by mohla být reálnější, kdyby se Bílovice připojily k Brnu a byla dokončená stavba okruhu mezi Tomkovým náměstím a Rokytovou


Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
mili.hami píše:
Robert: Musíš pokračovat v OT?


Proč ot, řešili jsme zatrolejování Bílovic, a kolega řešil dopravu v Bílovicích obecně...nevidím problém.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Nechápu, ale dobře. Já jsem jen argumentoval, že vlak v Bílovicích není pro každého, takže je tam potřeba doplňkové spojení.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Robert: Musíš pokračovat v OT?


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
To je jim hodně platné, když musejí dojet zhruba 5 minut linkou 75 na nádraží, odkud jim vlak jede za 8 minut. Takže 13 minut ztracených, které si připočítej k těm 11, co jede vlak na rolu a další 2-3, než vyjdou aspoň z budovy. A jsme na 27 minutách, což je v podstatě stejný čas, jako jim zabere cesta linkou 75 s přestupem na čtyřku, popř. na dvojku, ale tam už je riziko kolony na Svatoplukově. A nemyslím si, že všichni potřebují zrovna na tu rolu, do centra to budou mít blíž z Maliňáku.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Protože vlakem jsou za 10 minut v centru Brna, zatímco tou 75 se dostanou jen na Osadu a to ještě za delší dobu (a do centra s přestupem)


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Bílovice sice mají vlak, ale pro největší část obce je k ničemu. Proč by se měl někdo drbat serpentinami dolů na vlak (nebo naopak), když mu jede ve stejném intervalu linka 75 kolem baráku? Vlak využívají především lidé, co dojedou linkou 210 (plus samozřejmě Bilovičtí, co bydlí dole).


Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ReZ píše:
Podoláci prý plánují postavit Kauland nebo Globus a to bude alieny gererovat stoprocentně!!!


Kaufland bude stát ve Slatině u kruháče a mezi Slatinou a Podolím se uvažuje o druhém Globusu, ale tady je otazník, jestli opravdu bude.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Zatrolejujme zpátky Tuřany a nejlépe až po Sokolnice :!:
A hned pak Mariánské údolí a protáhnout přes Podolí a Bedřichovice do Šlapanic. Podoláci prý plánují postavit Kauland nebo Globus a to bude alieny gererovat stoprocentně!!!
A teď tu o Karkulce.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
hezzon píše:
A pak by se mohlo mluvit o nějakém kapacitnějším druhu dopravy.

A co by sis jako představoval, tramvaj? Vždyť tam je vlak, kterým jsi za chvíli (10 minut?) v centru. Rozhodně lepší než se kodrcat přes Obřany, kolem kasáren atd. A tím, že se Bílovice připojí k Brnu, tak se na a75 žádní noví cestující nevygenerují => současný stav bude i nadále postačující. Bych řekl, že do Soběšic bude dřív jezdit trolejbus sarcastic (nebo budou v zóně 310, jak to tak aktuálně vypadá).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Ale tam se dá jet, a zatáčky jsou oproti Bílkám více než přehledné :D Možná to stoupání, ale když to dávají v již zmíněném Ústí, tak vlastně proč ne. Spíš mi ale jde o to jak tam vůbec umístit trolejovou infrastrukturu. Svahy, úzké silnice, zatáčky, stromy... no nevím, nevím.. Zanedlouho se Bílovice spojí s Brnem, ostatně už jsou co by kamenem dohodil. A pak by se mohlo mluvit o nějakém kapacitnějším druhu dopravy. Btw do obřanského sídliště měli původně jezdit také tramvaje. Proto je obřanský most tak široký, a tedy uzpůsoben k jízdě tramvají :)

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
hezzon...tak kdysi se šuškalo o zatrolejování linky 43 až do Soběšic či Útěchova.To by byla teprve "serpentýnská" trať. :D :D


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5832 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2024 04:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]