Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 238 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Kdyby se měla vyřazovat jenom sóla, pak je tato námitka relevantní, ale zatím běhá po síti dostatek dvojčat, která by měla nahradit 15T. Na údržbu se.e bílý tesák. Klíčové složo nízkopodlaha. Je blbost zbavovat se NP vozů a držet si zastaralé vysokopodlažní.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Sám seš nelllllllllogickej... T3 a 15T má několik obrovských rozdílů. Například to, že T3 je mnohem kratší, takže třeba na takové noční nebo víkendové linky je daleko levnější. Údržba je také dost jiná.

A v konečném výsledku - za do dostanou víc peněz? Z úplně novou 15T nebo za jetou T3? T3 ti už koupí jen v KLDR a to jen zrychly...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Ten prodej 15T mi fakt hlava nebere. Kdyby na ffšech linkách jezdily nové vozy, tak by se to dalo pochopit. Ale zbavovat se nových šalin, kdy mi po síti běhá hafo resuscitovaných T3, je dost nelogické. Ještě bych souhlasil s vyhnáním 14T, aby glajze brázdily jenom otočné podvozky. Na počet by to možná mohlo vyjít.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
colt274 píše:
La Chaux de Fonds pravděpodobně končí s trolejbusy - http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3121317 (nechceme nějaký ojetý Solárka? :mrgreen: )


S trolejbusy v La Chaux je to tedy velká škoda, ale mluvilo se tu o zrušení několik let zpátky...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
k.ondra89 píše:
No, uvidíme jak to nakonec bude. Třeba je to jen předvolební plácnutí do vody.

Okurková sezóna...


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
La Chaux de Fonds pravděpodobně končí s trolejbusy - http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3121317 (nechceme nějaký ojetý Solárka? :mrgreen: )

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V dnešních Hospodářských novinách je rozhovor s pražským radním pro dopravu. Praha má prý přebytek tramvají a hodlá ho řešit přeprodejem nově vyrobených 15T. Ropid má prý do září propočítat kolik 15T je přebytečných.

Já bych to spíš viděl opačně. Ropid dostane zadání kolik vozů musí ušetřit, a podle toho bude "optimalizovat". Druhá sranda je, že se Praha chlubí jak budou v nových 15T klima a wifi, ovšem pokud se budou přeprodávat nově dodané 15T, tak to vyjde právě na ty klimatizované. :mrgreen:

No, uvidíme jak to nakonec bude. Třeba je to jen předvolební plácnutí do vody.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
J*M* píše:
... zatím na všech LF plus na podestě na jedné straně sedačky podélné a na druhé dvojsedačky příčné na rozdíl od košické LF2 plus ...

Asi jsem přestřelil, po zvětšení snímků z Košic to vypadá, že jsem špatně vyhodnotil snímek, na snímku pravděpodobně je klasika uspořádání sedadel LF2 plus a ne mnou popisované jak olomoucké LF plus/o


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Eda píše:
...včera xcav8 říkal, že sem dá nějaké zajímavé video ze Severní Koreje. Takže ho tímto k tomu vyzývám :-)


Pardon, tady je: http://www.youtube.com/watch?v=22kckzdD8yc

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak ono jde hlavně o to co si zákazník objedná. S tím podélným sezením je to jak kdy. Třeba v olomouckých LF+ je to rozumné řešení jak při "obousměrném" interiéru mít více sedaček.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Ale tak samozřejmě, že sezení jde udělat tak, aby bylo i použitelný. To se jen musí chtít a musí to řešit lidi, co ví. 13T a jim podobné naprosto evidentně JE možné udělat logicky a ne kreténsky, tzn. jako 13T5, Varia LF+ to samé… To podélné sezení je prostě debilismus, co nemá opodstatnění. Nechápu, kdo to vymýšlel.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
121
01 úno 2009 22:40
A Mostecké VarioLF+ jste už viděli? Sedačky bokem žádný podnik mít nemusí. Stačí si přát jiné.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Mouka píše:
Na co pak člověk platí daně, když si musí z vlastních peněz nechat opravit zastávku, pakliže o ni nechce přijít?

Jde o přesun zastávky o 140 metrů směrem k poliklinice a supermarketu, kterej 30 let velká část místních požaduje už 30 let, navíc se přesunem téměř vyrovnaj rozestupy zastávek (nyní 600 metrů na jednu a 300 metrů na druhou stranu, po přesunu 460 a 440 metrů).
Proběhlo řádné územní i stavební řízení, k němuž se nikdo neodvolal, aby se těsně před realizací majitelé několika prodejen (hlavně cukrárna) u současné zastávky U Kaštanu vzepjali k protestům, že posun zastávky nechtějí, zorganizovali petici, kdy pod argumentem zrušení (nikoliv přesunu) sehnali určitý (imho zanedbatelný, vzhledem k počtu obyvatel) množství podpisů.
Když zcela pochopitelně neuspěli s peticí, zkouší to teď s financemi. Uvidíme, i když pochybuju, že si nějakej podnikatel může za 1,5 mega koupit zastávku před svým podnikem...


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
J*M* píše:
První dvouwana dorazila do Košic - při prohlížení snímků si připadám, že se v Košicích dle uspořádání sedadel vrací do roku 1891, ...
A já snad mluvím o nějakém jiném roce?


Offline
Uživatelský avatar

3742
08 čer 2005 23:12
Jenomže my mluvíme o roce 2014, kdy se kupují varia LF2 plus do Košic.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
b1 píše:
U vozů vario LF1/2 plus se jedná o sníženou výšku podlahy v místech podvozků, tudíž jsou podélné sedačky nutností.

Podélné sedačky nejsou nutností, zatím na všech LF plus na podestě na jedné straně sedačky podélné a na druhé dvojsedačky příčné na rozdíl od košické LF2 plus

b1 píše:
... Jistě to nemá nic společného s národnostnímy vztahy kdekoliv, neboť verze plus je ve standardní nabídce výrobce ...

Mluvil jsem o roce 1891, kdy byla běžná segregace dle společenského postavení (což se tehdy promítalo i do národnostních problémů), kdy cestujícím v kupé III. třídy bylo bráněno ve výhledu na cestující ve II. třídě


Offline
Uživatelský avatar

3742
08 čer 2005 23:12
J*M*: U vozů vario LF1/2 plus se jedná o sníženou výšku podlahy v místech podvozků, tudíž jsou podélné sedačky nutností. Jistě to nemá nic společného s národnostnímy vztahy kdekoliv, neboť verze plus je ve standardní nabídce výrobce (a snad i nějaké ty plus vozy už i někde jezdí, teď z hlavy nevím kde, možná testovací Ostrava, a myslím, že i ta olomoucká oboustranná varia jsou plus).


Offline
Uživatelský avatar

3742
08 čer 2005 23:12
Mouka: Aby to nebylo tak jednostranné, tak by se zasloužilo i ocitovat argumenty pro přesunutí zastávky z diskuse pod článkem, jako třeba že vzdálenost mezizastávkových úseků se přeložením zastávky vyrovná, a dalších argumentů.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
První dvouwana dorazila do Košic - při prohlížení snímků si připadám, že se v Košicích dle uspořádání sedadel vrací do roku 1891, kdy podélné sedadla plně odpovídala tehdejší cestovní rychlosti a nebylo cestujícím vidět do tváře (tím bylo zabráněno slovanskému póvlu nemajícímu na jízdné očumování cestující maďarské elity)


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Nechtějí novou zastávku, složili se na opravu staré za 1,5 milionu

Na co pak člověk platí daně, když si musí z vlastních peněz nechat opravit zastávku, pakliže o ni nechce přijít?


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Dopravní společnost Zlín - Otrokovice zavádí SMS jízdenky.


Offline
55
07 čer 2006 18:40
Bratislava
Mouka píše:
Mike: Dle Transphota mají 6x 14Tr a 16x 15Tr. Kolik z nich je provozních? Kolik vozů je třeba na špičkovou výpravu?

6x14 Tr a 16x15Tr (teda 12 15Tr a 4 15TrM) to sedi:
http://imhd.zoznam.sk/ke/vozidla/vozovy ... 0&hr=0&hx=

Špičková výprava je 9+9 teda 18 vozov. Už do júna (červen) sa tá výprava plátala aj s autobusmi, občas aj cez víkend. Na trhané služby boli pracovné dni vypravované 14Tr (občas dokonca aj na celodenky), ale tam to bola tlačenica = zníženie komfortu. Takže od začiatku júna boli zaradené tie spomínané NB18 na trolejbusové služby (to bol plánovaný krok, podľa pôovndých plánov do konca roka mali byť postupne busy namiesto tbusov na všetkých celodenkách) a teraz sú všetky 71+72 pokryté kĺbovými vozidlami.
14TrM (4ks) sa vypravujú už iba na nočné služby (jednu noc jazdia podľa cp dva vozy; každý vodič má pridelenú jednu 14TrM), jedna je rezerva a jedna (ev. č. 2005) je od februára(únor) dlhodobo odstavená...
15Tr - 2 ks (ev. č. 1003 a 1007) sú od mája tiež odstavené. Keďže ťažkú údržbu u trolejbusov zrušili, ta sa nateraz nepočíta s opravou týchto troch vozidiel a zatiaľ to vyzerá tak že budú vyradené... aj keď idú voľby, tak sa to môže zmeniť...


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Mike: Dle Transphota mají 6x 14Tr a 16x 15Tr. Kolik z nich je provozních? Kolik vozů je třeba na špičkovou výpravu?


Offline
55
07 čer 2006 18:40
Bratislava
Eda píše:
To určitě nevytrhnou. Navíc tento rok už cca 5 vozů vyřadili, zatím bez náhrady...

Jak bez náhrady? Už vyše týždňa sa na celodenné trolejbusové služby začali natrvalo vypravovať nové sory NB18 #4720 - 4724 :D
A pri tom prepúštaní ľudí z trolejbusových dielní, čo má za následok že VP 15Trky trvá cca dva roky, bude trend nasadzovania nových nb18 sorov namiesto tbusov pokračovať...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To určitě nevytrhnou. Navíc tento rok už cca 5 vozů vyřadili, zatím bez náhrady...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 13:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]