Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 100 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Mouka píše:
Osobně se mi taky dvakrát nelíbí povinné místenky v Railjetech.

Nebudou. (Resp. budou jen v třídě premium). Služby ve vlacích nikdy nelze brát v návrzích vážně, jsou tam dost často chyby. Navíc je linka zatím stále objednávána ministerstvem, které povinné místenky odmítalo. Jinak ale příjezd do Vídně v 11h (možná s přestupem v 10h, někde jsem četl, že by Moravia měla vozit do Vídně i sedačky) je dost pozdě i na nějaké další cesty za Vídeň dál.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Fafner: Za ideálního bezvýlukového stavu a při projetí Kolína se ten přestup zvládnout dá. Už se mi to někdy povedlo, ale spolíhat se na to samozřejmě nedá. Je to sice blbý, ale vzhledem k tomu, kolik vlaků jezdí přes pražský uzel, tak bohužel není možné zajistit přestup odkudkoliv kamkoliv.

Jinak je docela škoda, že na jednodenní výlet do Vídně už nebude použitelnej vlak. Ve 3 ráno nikdo nepojede a příjezd v 11 do Vídně je zase moc pozdě. Jančura na tom jistě vydělá. Osobně se mi taky dvakrát nelíbí povinné místenky v Railjetech.

V IDSJMK došlo k přidání osobáků, např. na S41 bude 30 min interval po téměř celou špičku, pak jsou nové vlaky např. na S2, S6. V návrhu je uvedena zastávka Znojmo-nemocnice (od vyhlášení), ale to samo o sobě ještě nic neznamená.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Možná si vysloužím varování, ale to jsou takoví ##MLUVÍM SPROSTĚ##, že jim není rovno.
Přestupní interval na trase Brno - Praha - Plzeň a zpět 45 minut (odjezd vlaku do Plzně 15 minut před příjezdem vlaku od Brna) v roce 2012/2013 mi přišel hloupý. Současný interval 55 minut mi přijde absurdní. O novém intervalu 58 minut (tzn. vlak do Plzně odjede dvě minuty před příjezdem vlaku od Brna) se už fakt nedá říct nic jiného, než že je to demence.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Návrh jízdního řádu 2014/2015


Offline
151
07 říj 2009 23:14
peno: ABpee aby neudělal ostudu na EC? Dovolte mi, abych se zasmál! 1 zásuvka na jednu čtyřsedačku ve druhé, ale i v první třídě! Vůz vypadá sympaticky, ale jeho typ sedadel a počet el. zásuvek vskutku neodpovídá EC. Ale na rychlíky to "stačí".
Přesto se domnívám, že kdyby tu 1.třídu udělali v kvalitě EC, nic by se nestalo. Do této 1.tř. žádného nového zákazníka nikdo nedostane. Ale odpovídá to (BOHUŽEL) směřování ČD, že 1.třída se od 2. liší jen tím, že ji hradí zaměstnavatel, nikoli cestující. A její obsazenost podle toho vypadá. Absence nabídek pro 1.třídu mluví za vše. ČD své zákazníky z vlaků vyhání, v JMK (a snad i Praze?) obsazenosti pomohlo IDS. Bohužel se ČD pak chlubí cizím peřím a tváří se, jak díky jejich schopnosti nalákali do vlaků toliko cestujících. A při tom na tom politika ČD nemá nejmenší vliv... (a pokud nějaký, tak negativní)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
ReZ píše:
A ve výčtu pozitiv se zdůrazňuje, že to má WC, které se dá použít i ve stanici. Že už to KONEČNĚ není trativod kudy krásně vidíš ubíhající glajzy. To by snad ve století, které píšeme, mělo být samozřejmostí!!!

Mělo být, ale kolikrát není. Viz modernizace Bdtee, kde se na WC prý ani nesáhlo. A to má jezdit na R5. Ta bude vůbec zajímavá. Na jednom konci Sysel, v podstatě osobákový vagon s klimatizací, na druhém konci ABpee, který, pokud by měl vyšší rychlost, by neudělal ostudu ani na EC a mezi nimi v podstatě humanizace Bdt se zvýšením Vmax na 140. Prostě cirkus na kolejích, nevím jak jinak to nazvat. A pak se bude Kordis divit, že Scanie mezi Brnem a Hodonínem jezdí plné sarcastic

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Pardon, neuvědomil jsem si že u vlakových linek se pro čísla spojů používá číselná část z ČD označení... To je tak, když se vstává v 5 :lol:

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Richie: Tak to by mě zajímalo, jaký čísla spojů IDS máš na mysli, protože pokud vím, nic takovýho neexistuje. sarcastic

nydros: Ten panter nejspíš bude na těchto spojích jen dočasně, a tak je nežádoucí, aby si na něho zvykali i Tišnovští, když by jim byl stejně časem sebrán. Ale naprostej souhlas souhlas v tom, že linka S3 je stále upozaďována "páteřní" linkou S2, přitom páteřní linky jsou to obě. A o nejvyužívanější lince by se dalo polemizovat.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Kuba: Ajo, beru zpět. Nemyslel jsem ty ČD čísla vlaků (např Os 4123), ale čísla spojů linky S2. Ale to má pro lidi asi stejnej význam :D
nydros: No jo, ale to by se zase zvýšila kvalita provozovaných vozidel na vlakových linkách v JMK a to je přece fuj! Vždyť se tolik let snažili, aby v JMK byl ten kontrast mezi autobusovým vozovým parkem a vlakovým vozovým parkem co nejvyšší :lol:

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Akorát je prostě škoda, že v čase 7-15 bude stát souprava někde v kopřivách. Myslím, že kdyby se v tu dobu nasadila na S3, kde v tu dobu jezdí mmj 814.2 nebo 242+2xBdmtee, vůbec nic by se nestalo.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Buďme rádi, že nepopletli linky.
Jen mě zarazilo že Panteři mají tolik míst k sezení. Dle té infografiky třívozový 237 a dvouvozový 145. Není to náhodou celková kapacita soupravy?
A ve výčtu pozitiv se zdůrazňuje, že to má WC, které se dá použít i ve stanici. Že už to KONEČNĚ není trativod kudy krásně vidíš ubíhající glajzy. To by snad ve století, které píšeme, mělo být samozřejmostí!!!

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Richie: Je tam napsaný, že se jedná o linku S2. Podle mě je přehlednější napsat časy odjezdů a příjezdů. Čísla vlaků většině čtenářů nic neřeknou.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Ach jo,. novináři opět ignorujou existenci IDS - místo aby napsali že to je linka S2 a spoje číslo xx, tak udělají tohle... ach jo....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Zde je oběh Pantera.
Mapky si nevšímejte, vyznačili z Brna do Křenovic omylem Vláru, ačkoliv Panter jezdí přes Sokolnice.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A zítra se dočkáte i s kaštanstvem. A vlastně nejdřív s šotouštvem do Majlontu. Já se tam jistojistě ukážu. A dědic (synátor Marek) taky. :dancing:

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Omlouvám se, spletl jsem to. Jednalo se jen o slavnostní předání, viz článek.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Mouka píše:
Dneska už jezdí na S2.

Cože? 8-[ To asi ne...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Modernizace na kolejích: Jižní Morava dostala první Regiopanter


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Dneska už jezdí na S2.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
První Panter konečně v Brně Maloměřicích!! :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Tak bych to viděl, že je to spíš něčích vize a realita bude výsledkem složitých kompromisů (což je asi v něčem dobře, v něčem špatně). Např. dlouhodobě je v podobných dokumentech opakovaná mantra o ukončení příměstských posil na S6 v Nesovicích. Přitom během posledních pěti let, tj. až po vzniku této myšlenky, jich velká část byla prodloužená až do Nemotic. Před zavedením IDS zas na Znojemsku zas některé dokumenty uvažovaly s ukončením S41 už v Moravském Krumlově atd.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Dokumenty jsou zde:
http://www.kr-jihomoravsky.cz/Default.a ... 7&TypeID=2

Studie, která osobáky převádí do Hustopečí, se jmenuje "Studie Aglomeračního projektu brněnské příměstské železniční dopravy 2020" a je schovaná úplně dole. Vše důležité je v části "Text" (jsou tam dvě a obě jsou zajímavé). Kdo to nechce procházet celé, tak na posledních stranách jsou přehledné mapy (Infrastruktura a technologie).

Já bych to tak vážně ale nebral. Konkrétní trasování se stejně bude neustále předělávat. To máte jak se dnes přesně maluje, která linka pojede na odsunuté nádraží. Z toho nezůstane kámen na kameni. Tato studie je dost rozdílná oproti generelu dopravy z roku 2006. Je zajímavé, že docela mlčí právě o trase Šakvice - Břeclav. Zajímavá je i výhledová tabulka jízdních dob a v ní jsou 4 trasy linky S3 včetně té do Břeclavi, ačkoli jinde trasa končí v Židlochovicích/Hustopečích. Tak nevím. Z ní také plyne, že výhledová jízdní doba Hustopeče - Brno má být 36 minut, tedy méně než dnes kombinace Osobák + Rychlík (40 minut). Tak uvidíme, záleží s čím vším se do jízdní doby počítá, že se postaví.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
colt274: Kapacita tratě Břeclav – Brno myslím není takový problém, skutečným úzkým hrdlem je ŽUB a zejména hlavní nádraží.

michalk píše:
Nemyslím si, že tahat pantera (nebo jakoukoli novou jednotku - o lokomotivách nemá cenu ani uvažovat - s vmax 160) do Tišnova a dál by bylo plýtvání. Něco nového přijít musí, plecháče tu nebudou věčně. No a nad novou elektrickou jednotkou s nižší vmax než 160 se na železnici snad ani neuvažuje. Stejně tak nad lokomotivami na Os vlacích.
Jinak v tom samém dokumentu se píše, že na HavlBrod se trať bude optimalizovat v současné stopě na rychlost 110-120 km/h. V podstatě na způsob, jakým je udělaný úsek Tišnov - Řikonín.
Co se provede s Hustopečemi, težko říct. Mě osobně by se nejvíc líbila varianta spojení dvou jednotek v Šakvicích (jedna z Hustopečí, druhá z Břeclavi), zastávkově do Vranovic a pak tradá bez zastávky do Brna, příjezd do Brna půl hodiny po Sp z Břeclavi. Generovalo by to však další vlak Vranovice (nebo Hrušovany) - Brno, na což ale nebudou peníze.
El. jednotka na 160 km/h by podle mého skromného odhadu udělala mezi Brnem a Šakvicemi o 4-5 minut kratší jízdní dobu (ani ne tak díky rychlosti 160, ale díky lepší akceleraci a rychlejší výměně cestujících). Do Hustopečí by to mohla zvládnout zastávkově tak za 40-45 minut, podle toho, jestli by ji bylo nutné někde předjíždět vlakem EC. V současnosti se jezdí s přestupem za 37.
To že se má na Hustopečský osobák použít vlak od Břeclavi se píše kde? O tom jsem nic zatím neslyšel...

Píše se to v nějaké krajské koncepci dopravy. Bohužel se mi ji teď nedaří najít. Byly tam i další věci, třeba zrušení R5 a její nahrazení R3 prodloužené do Hodonína resp. Olomouce nebo S9 jen do Hodonína ve třicetiminutovém intervalu a úsek Rohatec – Moravský Písek bez Os. Právě ta poslední mi přijde úplně mimo, takže nevím, nakolik relevantní ten dokument byl, nicméně zrovna přeložení Os Šakvice – Břeclav do Hustopečí docela věřím, už i proto, že to není poprvé, co o tomto nápadu slyším. A je to bohužel i logické, že kraj prostě bude chtít ušetřit.
45 minut Brno – Hustopeče je podle mě dost optimistické, já bych to pod 47 neviděl a 40 je už spíš utopie.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
340
12 čer 2012 17:51
:D No jo tak pak nevidím problém, když tramvajáci výhybku dají za víkend (ano nejsou na koridoru). Ale vždyť jsou výhybky na Babické, ty nestačí? Nebo by byly budovány k těm Maloměřickým, do proti pohybu?

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
V tomto případě by se jednalo o kolejové spojky traťových kolejí. Ač to zní trošku nelogicky, nazývá se to také odbočka.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3623 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 21:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]