Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 239 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Dopravný podnik mesta Košice vyhlásil verejné obstarávanie na nové trolejbusy.

4 nový vozy to stejně nevytrhnou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
...včera xcav8 říkal, že sem dá nějaké zajímavé video ze Severní Koreje. Takže ho tímto k tomu vyzývám :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Eda píše:
Přijde mi ale škoda, že když se v Plzni už stavělo nové depo, neudělalo se i pro tramvaje.
Nebo aspoň s tramvajovými dílnami a napojené na stávající síť. Myslel jsem, že tohle je jedna z největších bolestí depa na Cukrovarské - jsou zde tramvajové dílny, ale nevede sem žádná trať, takže tramvaje se sem musí převážet na trajlerech.

Záleží nakolik je ta neexistence trati do Cukrovarské trápí. Podle seznamu autobusů tam za celý loňský rok udělali všehovšudy 9 VP, a veškeré článkové vozy byly dělány externě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
340
12 čer 2012 17:51
To je jako naše lakovna, do které taky žádné koleje nevedou :-(

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Přijde mi ale škoda, že když se v Plzni už stavělo nové depo, neudělalo se i pro tramvaje.
Nebo aspoň s tramvajovými dílnami a napojené na stávající síť. Myslel jsem, že tohle je jedna z největších bolestí depa na Cukrovarské - jsou zde tramvajové dílny, ale nevede sem žádná trať, takže tramvaje se sem musí převážet na trajlerech.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Předpokládám, že se v Plzeňských ulicích neobjeví nic jiného než Škodovka. V šalinové i šrákové verzi.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Je to fakt obrovský. Raději nechci vědět, jak se podařilo Škodovce zalobovat na radnici, že se to postaví. I údržbu vozidel tam bude za těžký miliardy provádět škodovka.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Nepřijde mě to pro tramvajovou trakci nějak extrémně veliké, spíš jsem nevěřil jak gigantické je nové depo Karlov v Plzni. Vozovna svými rozměri skoro pro celou republiku. Neuvěřitelné...

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Podle článku na stránkách dopravce asi ne, ale je možné, že seznam prací, které jsou součástí investice, není vyčerpávající.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Loni v říjnu jsem se tam byl tramvají projet (jen do smyčky před vozovnou). Vede tam nová trať částečně i podzemní. Otázkou je, jestli i tato trať není zahrnuta do zmíněné částky.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Eda píše:
Tak to je fakt brutál. To muselo stát miliardy... Nezbývá, než se inspirovat a začít psát žádosti o dotace, protože bez nich se bohužel ničeho takového u nás nedočkáme.


Průvodce ve videu říká, že vozovna stála 258 milionů złotých, tj. 1,7 miliardy korun, z čehož 59 % bylo zafinancováno EU.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
JM: OK, omlouvám se za nepřesnost. Zkrátka využití stávajícího areálu TMB jako satelitní vozovny.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Nejrealističtěji se mi jeví záměr na vozovnu v Bosonohách. Je to hned vedle stávající smyčky a měla by smysl vzhledem k obsluze velkého sídliště (ranní výjezd i večerní zatahování). Tutéž funkci by mohla plnit taky Líšeň (Stránská skála?) za předpokladu propašování spojky mezi Holzovou a Mifffkovou, nebo vložení trojúhelníku na odbočku d8/10.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
marecek.00 píše:
...znovuzprovozněním vozovny v Líšni ...

Vozovna v Líšni? Taková vozovna nikdy neexistovala, na trati BLD DP nikdy žádnou vozovnu neměl, jen v místě dnešního železničního trianglu v Černovicích mívala BLD výtopnu a kůlnu honosně nazvanou vozovna.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Je v návrhu UP, ale jen v případě vzniku severojižního tramvajového diametru. Obecně ÚP počítá spíše s rozšířením Medlánek, znovuzprovozněním vozovny v Líšni a výhledově s novými vozovnami Bosonohy a Dolní Heršpice/Přízřenice.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V nějaké variantě návrhů ÚP vozovna byla jižně od Komárova. Ale jak to je dneska, po tom jsem už nepátral.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
J*M* píše:
... tak se v Brně nenajde plac, na kterém něco takového by se dalo postavit hlavoudozdi

Byl myšlen plac v Územním plánu ...


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Po komunálních volbách (referendum o zachování nádraží v současné poloze) se uvolní pozemky v Jižním centru.
Pro novou vozovnu ideální poloha: Z jedné strany bude nová trať na Plotní, z druhé strany se udělá spojka na Poříčí (Rondo, Křížová).


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Ale jo, místo by se našlo... Obří pole lány poblíž trati jsou například u Stránské skály nebo v Bohunicích...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
co takhle vedle Zetoru směrem k Holzově, spolu s obnovou tratě k muzeu? Pěkné sci-fi :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Eda píše:
... začít psát žádosti o dotace, protože bez nich se bohužel ničeho takového u nás nedočkáme.

Ono i kdyby se zadařila nějaká dotace, tak se v Brně nenajde plac, na kterém něco takového by se dalo postavit hlavoudozdi


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
No to teda čumím, poláci překvapily, mega velká a krásná vozovna, stání všude pod střechou, no kéž by bylo něco takového tady, rozhodně palec nahoru.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tak to je fakt brutál. To muselo stát miliardy... Nezbývá, než se inspirovat a začít psát žádosti o dotace, protože bez nich se bohužel ničeho takového u nás nedočkáme.


Offline
Uživatelský avatar

3095
29 srp 2009 19:30
A sakra... To je teda síla, to má snad rozlohu jako dvoje Medlánky (samozřejmě tram+bus dohromady).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Zde pro ty, kteří si stále myslí, že Polsko jsou jen GOPu podobné provozy, přikládám video s průjezdem všemi halami nové tramvajové vozovny Franowo v Poznani. :shock:

https://www.youtube.com/watch?v=okfb2qosHyU

((Řekl bych, že video je určené spíš pro silné povahy, především zaměstnanci vozoven by měli zvážit svůj psychický stav.))

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 11:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]