Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 110 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
hezzon: Existuje, a ne jedna. v Ústí nad Labem je trolejbusových serpentin celkem více. ;-)


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Já chci trolejbusem do Bílovic :D Dokáže si to někdo představit, provoz v těch serpentinách? Existuje někde nějaká taková trať? :wink:

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
333
21 dub 2009 20:30
Mouka píše:
Nevíte, kdy má nastat slibované uzavření Pisáreckého tunelu? Původně to mělo být snad v květnu a furt nic. Raději nechci vidět, jak budu vypadat provoz na t-25/26.


No, vzhledem k tomu, že nabídky se podávají do 30.6. (tedy pokud nedošlo k nějakému prodloužení), tak zahájení vidím nejdříve až po MSV.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Janatak píše:
I když spojení t-27 Slatina - Vinohrady, jezdil by to někdo? To spíš dává smysl zadrátovat komplet a-75. A až do Bílovic! :mrgreen:

A spojení Slatina-Obřany někdo jezdí? Není to tak, že se na Osadě většina pasažérů vymění, podobně jako třeba na nádru u tramvají, a tudíž by oba úseky rozdělené Osadou mohly být autonomní, resp. spojeny s něčím jiným? (Ony už i teď existují účelové spoje 75 ukončené na Staré osadě.)


Offline
489
13 čer 2004 23:04
Zatim nic neni jisteho, ale snad by to melo byt v srpnu, s tim ze Rybnicka bude omezena jen na osobaky a MHD.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Nevíte, kdy má nastat slibované uzavření Pisáreckého tunelu? Původně to mělo být snad v květnu a furt nic. Raději nechci vidět, jak budu vypadat provoz na t-25/26.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Čili řešením není nasazení kloubů, ale zavedení preference MHD před dopravou individuální, popř. úprava JŘ.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: já už mnohokrát; opravdu záleží na tom, jaký je interval mezi t-25 a a-26. Někdy většinu veze trolejbus na t-25, jindy to vyjde naopak. Záleží na zpoždění dvacetpětky.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
No já jsem teda plnou 26 v sedle ještě nikdy nejel... Většinou je tam tak 20, maximálně 30 lidí.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
xxx píše:
A určitě jsou na sedlovou 26 potřeba klouby? Já bych řekl, že ne. Ty šestadvacítky vídám věčně poloprázdné. Absolutně nechápu to nasazení autobusů. Mezi jalovým úsekem Provazníkova - Štefánikova čtvrť a Provazníkova - Vozovka Husovice snad takový rozdíl není. Ale to bychom nebyli v Česku, kdyby na TROLEJBUSOVÉ lince jezdily TROLEJBUSY.

To teda rozhodně jsou! 26ka obsluhuje několik VŠ, které potřebují spojení i během sedla.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A to je základní chyba Slatiny, že je to trať sama pro sebe. A pokud existuje Černovická terasa a (díky Amazónu) se bude rozrůstat, tak t-27 z Osady by si klienty našla. Nevím, jak je teď plná a-75, ale vzduch to nevozí.
Spíš než drátovat Obřany (a duplikovat šrákama šalinovu trať), tak bych drátoval Terasu až po Slatinu závod. Zvlášt, když je u Vozovny teď kruháč, který se dá trolejově směrovat elegantně ze všech směrů do všech směrů.
Ještě propojit trať z Tilhonovy přes Přemyslovo nám. po Tuřanku (bývalá trasa a-75 kolem kapličky) a bude to značka ideál.
Ale to jsme trochu mimo téma... Kdyžtak to přesuňme do Návrhy linkového vedení.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ReZ píše:
Edův návrh má jistou dávku logiky. Pokud možno jeden typ (nebo podobné typy) v jedné maštali.
Ohledně Slatiny je škoda, že vypravují jen t-31/t-33. Pokud by se zadrátovala Bělohorská, mohla by se t-27 protáhnout až do Slatiny (a redukovat nebo přímo zrušit část a-75) a existovalo "zadní propojení" sítě TD.


Idea to není špatná, ale vzhledem tomu, že se slatinský trolejový ostrov definitivně odpojil od ostatní sítě (výhybka Hlavas/Koliště byla snesena), tak dost pochybuju o propojení via Bělohorská (Jedovnická). I když spojení t-27 Slatina - Vinohrady, jezdil by to někdo? To spíš dává smysl zadrátovat komplet a-75. A až do Bílovic! :mrgreen:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Edův návrh má jistou dávku logiky. Pokud možno jeden typ (nebo podobné typy) v jedné maštali.
Ohledně Slatiny je škoda, že vypravují jen t-31/t-33. Pokud by se zadrátovala Bělohorská, mohla by se t-27 protáhnout až do Slatiny (a redukovat nebo přímo zrušit část a-75) a existovalo "zadní propojení" sítě TD.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Jsou a nejsou. Problém vidím spíš v tom, že 26 jede buď těsně za zpožděnou 25, pak je prázdná (pochopitelně), anebo těsně před ní, a pak je plná. Ale výhoda busu je/bylo provázání s druhou linkou - 53/46, čímž se ušetřilo, uvědomte si ušetřený úsek linky 46 Lesnická - křižovatka Merhautova. Ono se těch 30 párů spojů 5x týdně nasčítá... (pochopitelně bych byl raději pro provoz trolejbusů, ale je také třeba se vcítit do role DP, kterému město škrtá, kde může [a taky kde nemůže] )


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
A určitě jsou na sedlovou 26 potřeba klouby? Já bych řekl, že ne. Ty šestadvacítky vídám věčně poloprázdné. Absolutně nechápu to nasazení autobusů. Mezi jalovým úsekem Provazníkova - Štefánikova čtvrť a Provazníkova - Vozovka Husovice snad takový rozdíl není. Ale to bychom nebyli v Česku, kdyby na TROLEJBUSOVÉ lince jezdily TROLEJBUSY.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
k.ondra89 píše:
Spíš ty 15Tr budou po dodání nových vozů nadbytečné, takže patrně nebude důvod do nich investovat.

Nabytečné ještě dlouho ne. V provotní fázi po dodání kloubáků by mělo dojít k vystrnadění autobusů v dopoledním sedle z t-25 a t-26. Pak se kloubové trolejbusy možná rozšíří i na další linky. Třeba 37...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
K.ondra89: vidiš, tak to mě nenapadlo, to že se vyřazují 14Tr beru v pohodě,ale kloub, to mě ani ve snu nenapadlo,ale je fakt, že jsou to pradědečkové a mají to již za sebou, ale loučit se s něma bude těžké.


Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Kolik už vlastně mají 15Tr najeto? Tam snad už další GO nebude mít moc smysl, ne?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Spíš ty 15Tr budou po dodání nových vozů nadbytečné, takže patrně nebude důvod do nich investovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
3503 je na tom tak spatne nebo dal by uz musela byt GO ?


Offline
Uživatelský avatar

128
18 dub 2007 20:11
Nějaké klouby by do Husovic měly určitě dojít,protože Tr15 nám také už dožívá.3503 už měla na jaře poslední SO.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
A ví se o nějakém přesném termínu, kdy SORky dorazí?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
V mém řešení by všechny 14, 15 a 25Tr byly v Husovicích, zbylé dvě vozovny komplet NP. Které linky ale Husovice vypravují? Všechny krom 27 vypravují cca napůl s Komínem, tzn. polovina vozů bude NP. A u t-27 by to zůstalo jako doteď - jeden garant z Komína, zbytek Husovice. Takže to dává perfektní smysl. Údržba zoptimalizována, NP (téměř) všude minimálně polovina, někde i 100%.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Eda: No, ono ve tvém návrhu je zase dost 21Tr ve Slatině. Neříkám, že je to obecně špatně, ale z dopravního hlediska taky úplně nedává smysl mít pár linek 100% NP, a zbytek výrazně méně, pokud na obě mohou stejné typy vozidel. Čistě počtem by i vycházelo nechat jedinou vozovnu se 14Tr v Husovicích (+15Tr) v cca stejném počtu, jako dnes, Slatina komplet 21Tr a v Komíně 21Tr, 22Tr, 25Tr, 31Tr. Typově by to bylo asi nejčistší, ale systémově mi to přijde jako kravina.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Myslím, že to spolu naprosto nesouvisí. TD je organizačně oddělena od AD.
V podniku žádná vůle k omezování trolejbusů (naštěstí; zatím) neexistuje.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5832 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2024 06:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]