Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 186 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
ad intervaly linek 31 a 33: Jestli to není tím, že linky 31 a 33 fakticky nejsou a nemusí být provázány s žádnou jinou linkou. (Jediná provázanost je jen ta vzájemná mezi těmtio dvěma linkami, a ta je dodržena)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ad "user-friendly JŘ": Uvažovat o tom, co je "user-friendly" je opravdu až to poslední. Podstatné je, kolik to bude stát, kolik bude potřeba vozů a jak to bude navazovat. Nikoliv to, zda je JŘ user-friendly. Obzvlášť v dnešní době, kdy každý hledá JŘ on-line na mobilu...

colt: Jo, no. Provozovat linku v kloubových autobusech v intervalu víc jak 20 minut je trochu kontraproduktivní. Škoda, že se to nepodařilo vymyslet tak, že by v sedle na a-50 přejela sóla třeba z a-52 a z druhé strany z některé z linek končících na Úzké a mohl by tam být interval mnohem přívětivější.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
V takovým Útěchově , těch 24 minut v ranní špičce , taky není žádná výhra, v sedle dokonce někdy i 26minut , což je horší , jak o víkendu. biggrin Za tu dobu dojdete v pohodě do Ořešína a ještě se vám to vyplatí víc než 57. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Třeba prázdninových 24 minut na a-50 už je naprostá tragédie, to už je pomalu lepší jít pěšky...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
359
20 čer 2008 14:08
ad prázdniny: a ještě bych zmínil bizarní úlety typu d-9, a-44/84, a-57 kdy o víkendu mají tyto linky lepší obslužnost než v pracovní dny


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
xxx: kdyby ty linky, co jezdí dnes v intervalu 12 minut, jezdily v intervalu 10 minut, tak nevyjdou proklady dvou takových linek (resp. vyšly by na 5 minut, což by bylo stejně, jak při neprázdninovém stavu). Namátkou se jedná o linky třeba d-3 a d-11 (v bezvýlukovém stavu). On by ten divný interval ani tolik vadit nemusel, protože dost linek s tímto intervalem jedou v části ve společném směru v prokladu s jinou linkou a tvoří tak již ten použitelný interval 6-7-7. (např. již zmiňovaná d-3 + d-11 do Bystrce, d-11 + d-9 do Líšně, t-25 + t-26). U těch linek, u kterých to neplatí, by to možná šlo překousnout. Přece jenom ten návrh je jen na dobu dopoledního sedla.
Jak tak koukám, něco podobného funguje již nyní u prázdninových trolejbusů do Slatiny. Tam je společný interval (t-31+t-33) 8-6-6 s tím, že na t-31 je interval 20 minut a na t-33 interval 8+12.
Zdeněk: Pravda, pár linek tyhle paskvily má. Jsou dle mého názoru také vymýceníhodné. Interval 24 minut má např. a-50 nebo a-69, zde bych byl jednoznačně pro přechod na interval 20 minut, který mají i o víkendu. Interval 15 minut mají a-60, a-61, a-67. Zde bych asi nechal jezdit a-60 + a-61 v intervalu 13-14-14 minut, a-67 v intervalu 20 minut, dopoledne by to mohlo stačit.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
...a nemají některé linky o prázdninách místo pravidelného intervalu 20 minut nějaký ty paintervaly 24 / 16? (teď fakt nevím, vím, že bývávalo)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
A co takhle kdyby linky, které nyní jezdí v intervalu 6 minut, jezdily, jak ty říkáš, v intervalu 6-7-7 a linky, které jezdí v intervalu 12 minut, by jezdily v intervalu 10 minut? Řekl bych, že by to bylo více user-friendly. Přece jenom těch 12 a více minut už je docela dlouhý interval.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Trochu to odlehčím. Myslíte si, že by bylo reálné a vhodné upravit prázninové intervaly u linek v dopoledním sedle (cca 8-14h), co jezdí celodenně v intervalu 6 minut (typicky tramvaje) na interval 6-7-7?
Proč mě to napadlo?
- Ušetřím cca 10% km v sedle
- Ale hlavně vyjdou pravidelné návaznosti na autobusy, jedoucí v intervalu 20 minut
V sedle by teoreticky (otázka do diskuze?) nemusela vadit o těch cca 10% menší kapacita, jediné závažnější mínus bych viděl u linek, které mají celodenně interval 12 minut, protože by u nich vznikl dopoledne ne zrovna pěkný interval 13-13-14, který se opakuje jen každé dvě hodiny, což je podle mě z hlediska zapamatovatelnosti uživatelsky přívětivé ještě méně, než samotný šestiminutový interval.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Debata o SJŘ. Už kolikrát tu bylo řečeno, že je to interní dokument podniku, který se nezveřejňuje. A tím, že budeš obesílat různé uživatele si nepomůžeš. Spíš si tak vysloužíš BAN.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
43
08 říj 2011 15:24
Nezátky
co ? já nic nevidím :shock: ugeek


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
...a je to tady zase...!

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
anubis84: Taky by se mi hodily SJŘ, jen na šaliny ale. Kdyby tu náhodou, prosím zpráv (kdokoliv).

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
43
08 říj 2011 15:24
Nezátky
nazdárek, sice to není dlouho od skončení mého poměru k DP ale rád bych si aktualizoval svoji sbírku SJŘ ve všech trakcích :) najdu tu nějakou dobrou duši která pomůže ??? díky moc drazí kolegové fandové :)


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
agent_s_teplou_vodou píše:
když i na kole to zvládnu rychleji.


S tím se nedá jinak, než souhlasit! :D

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Podle zdravého selského rozumu by se úsek s vysokou poptávkou měl posílit, ať už zvýšením počtu spojů, nebo zavedením posilové linky jen v určitém úseku. Brnu ale hlavně chybí expresní městské linky, které by spojovaly jen přestupní uzly. Proč se například kodrcat do Bystrce přes 20 zastávek třičtvrtě hodiny, když i na kole to zvládnu rychleji.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Podle zdroje z Kordisu tam v těch 201/202 moc volné kapacity není...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Mauricio píše:
Tak dalo by se to omezit tím, že by se ve směru z Brna zastavovalo jen pro nástup a ve směru do Brna jen pro výstup. Pak ať to zastavuje v Brně klidně všude.

Anebo by se zastavení na Mikulovské týkalo jen vybraných spojů - myslím, že třeba ráno dopoledne ve směru z Brna na Ochoz a dál to plné nebude a odpoledne a večer naopak asi také ne. Mimochodem, osobně tu linku taky někdy "zneužiju", jedu-li z Lesné přes Starou osadu na Klajdovku, to potom pokud zrovna je k dispozici rychlé spojení na Velkou Klajdovku, tak samozřejmě ty linky využiju.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
340
12 čer 2012 17:51
V tom případě: "Ať žije IDS" :D

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tak dalo by se to omezit tím, že by se ve směru z Brna zastavovalo jen pro nástup a ve směru do Brna jen pro výstup. Pak ať to zastavuje v Brně klidně všude.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Nejsou to linky MHD. Že částečně obsluhují zastávky na území Brna je vedlejší, primárně slouží k obsluze příměstských obcí.
Nejvtipnější jsou na tom spoje linky 302 zajišťované sanitkou, ty Brno neopustí. :mrgreen:
Co se týče 509, tam je to dost podobné -- proklad s 59, obsluha Chrlic a k tomu tří obcí za nimi.
(Jen pro upřesnění, můj předchozí příspěvek byl sarkastický, kdyby to někdo náhodou nepochopil.)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Linka 302 a ostopovické linky jsou regulérní linky MHD, které akorát spadají do špatné číselné řady. Ta 509 netuším.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Zejména linky 302 a 509 jsou krásným příkladem regionálních linek, které by neměly zastavovat mimo přestupní uzly. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Co by teda zastánci nezastavování navrhovali udělat s linkami 302, 401, 402, 403, 404 a 509, které taky suplují MHD?


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Ano linky 201, 202 nejsou plnohodnotnou (dle mauricia nejsou ani částečnou) náhradou za a-78. Proto se taky ta linka na Vinohrady rušila, s tím že obsluhu zajistí regionální linky. Proč by teda a-78 nemohla jezdit přes Vinohrady?

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 09:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]