Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 25 z 27    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Alanis píše:
A vůbec, nejlepší řešení je právě v 14/15tr a kdyby se něco podobného dodělalo do ostatních busů, tak bych nic nenamítal.

A proto se tohle řešení předních dveří z exjihlavských 21Tr demontovalo


Offline
Uživatelský avatar

18
24 úno 2013 00:11
Omlouvám se, nedíval jsem se, jak ta kabina vypadá, tak jsem to teď napravil. Měl jsem za to, že to je něco ve stylu 14Tr, akorát tam není přístup do té přední části.

Mám taky zkušenosti z místa řidiče a nikdy jsem neměl problém s tím, že by někdo vyloženě překážel ve výhledu. Jen je potřeba to lidem vysvětlit ještě ve chvíli, kdy mají kam uhnout nebo kdy budou donuceni vystoupit, nejde to těsně před křižovatkou. S malou kabinou jsem nikdy problém neměl. I když u 14Tr dokázaly některé části konstrukce kabiny docela překážet ve výhledu, ale obávám se, že u velké kabiny to o moc lepší nebude.

Nejsem si jistý, jestli jsem to třeba na fotkách jen nepřehlédl, ale nejspíš se můžete za pár let těšit, že vám začne blbnout elektrika předních světel... Nebo jakým způsobem je řešeno otevírání dveří zvenku? Pokud to někdo ví, a nechce to psát veřejně, tak mi to kdyžtak, prosím, napište do zprávy ;-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Alanis, presne jak pises, toto je zatim nejlepsi reseni ktere kdy bylo vymysleno a hadam, ze jen tak prekonano nebude, protom toto lze dat jak do city,cite tak i do crossu.
IvanM, toto je docela diskutabilni, pokud mas narvany vuz k prasknuti treba na 77 muzes cestujici zadat jak chces, neuhnou,bud nemaji kam, nebo nemaji zajem a odbocovat doprava treba u Vankovky a to obe krizovatkypred vystupni zastavkou a nevidet kam jedes kdyz mas davat prednost chodcum neni zadna hitparada,kdyby sit o na miste ridice nezazil, nikdy by si neco podobneho nenapsal.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
tr_man: Ale tady jde o to, aby kaštani nestáli v tom jednom proudu během jízdy. Takže to, že řidič v Pardubicích otevře jen jednu půlku dveří během stanicování usměrní tak akorát nástup, ale jak ty dveře zavře, tak mu lidi budou stejně stát ve výhledu.

A vůbec, nejlepší řešení je právě v 14/15tr a kdyby se něco podobného dodělalo do ostatních busů, tak bych nic nenamítal. V zimě by řidiče neofukovalo při otevření předních dveří, měl by větší prostor na osobní věci a když potřebuje opustit vozidlo během jízdy, tak si otevře jen pro sebe a kaštani nebudou vylejzat na silnici.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

18
24 úno 2013 00:11
V Pardubicích máme u Solarisů "malou" kabinu, která je oproti jiným vozům docela prostorná a navíc jsou cestujícím k dispozici celé dveře. Když je třeba pohyb ve dveřích usměrnit, tak se otevře jen půlka a je to vyřešené. Takže nějaké jiné řešení určitě možné je.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
mmm, hlavněže je tam nesmyslný kovový příčník, ale na kasu místo není. Řešení dveří kabiny řidiče je jediná věc, která se mi na Citelisech líbí. Široký průchod pro cestující a také možnost uzavřít průchod z vozu ke kabině řidiče...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Vzhledem k tomu, že ji není kam dát, tam nebude.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Téma pokladen u těchto vozů je v řešení.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Spíš je škoda, že jezevčíci nemají už od výroby namontovanou kasu.


Offline
888
21 led 2006 12:26
Tou" kovovou kravinou" je zároveň zpevněna stěna kabiny řidiče, takže ji těžko někdo jen tak uřízne flexou. #-o


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
A podle mě je to zase posun do dob 14/15Tr, hrůza. Pokud nějaký vůl stojí řidiči ve výhledu, tak řidič má od toho pusu, aby ho od tama vyhodil....není potřeba nějaké násilné zúžování prostoru dveří a tím zpomalování odbavování cestujících. Doufám, že dřív nebo později v Medlánkách vezmou flexu a tu kovovou kravinu od odstraní. Nejlepší řešení předních dveří má jednoznačně Cross....

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
presne tak, ta prepazka u prednich dveri je krok dopredu, melo by se to udelat u vsech city,cite...Jinak kdyz prisly kloubove cite, jezdily dobre, pak postupne velkym zazrakem klesl vykon coz se projevilo pri jizde do kopce, zrejme spotreba.....protoze se setri a ta spoptreba je upravena u vseho.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
IvanM: především to přináší dobrý výhled řidiči. Takže nějaký smysl to má.


Offline
38
22 čer 2004 08:50
...a není to tím, že prozatím nemá v Brně "doladěné" řazení s ohledem na spotřebu?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Konkrétně jsem narážel na vozy 7653-7671, kde některé z nich/většinu omezili na výkonu/nebo spíš dali omezující program na převodovce, kvůli spotřebě. ve finále to nejelo, nedalo se s tím svižně rozjet když bylo potřeba a řadilo to všechny 4 kvalty pomale na pár metrovým rozjezdu. Jak jsou na tom teď, nevím. Ještě, že jsem na jiné dekádě a těmhle krámům se vyhýbám.
Pro změnu na pár 18M Citelisech zkoušeli zvednutí výkonu "chiptuningem", srandovní bylo, že na jednom kuse (tuším 2614?, někde se to tu řešilo, najděte si to) byl udělaný nově motor a jel stejně, možná i o něco líp, než ty čipovaný.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nevím na co konkrétně Chat narážel, ale výkon se omezoval třeba u 25Tr.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
chat-maniac: To u některých vozů omezovali výkon? :-o U jakých? ...... Jinak naprostej souhlas. Je to úžasná mašina. Přesně to, co jsme tady potřebovali. Mnohem lepší než ty křápy typu Citelis 18M........ Ještě by mohli odstranit tu přiblblou přepážku u prvních dveří a bylo by to úplně dokonalé. Akorát to tam zúžuje prostor a smysl to nemá vůbec žádný....

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Dneska na N99 ve 4:26 na nadrazi, smer Reckovice. Fotku dodam.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak už jsem se náhodou tím zázrakem dneska také svezl, a musím říct, že je to supr stroj. Odpich suprovej, do kopce to dokonce i jede, než zase nějakýho inkousta napadne omezovat výkon, větrání docela ok...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Taky si dovolím jednu švestičku z vlastní zahrádky :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Obě křídla jdou otevřít naráz a to je taky základní volba ovladadače "ovládání I. dveří". Na pultu je ale vypínač "vypnutí křídla 1, dveří", který řidičům umožní toto jedno křídlo neotevírat při užití ovladače 1. dveří.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
jeste jsem se na ty vozy nemel cas jit podivat, su ze Slatiny, ne Medlanek, mel jsem za to, ze ten turniket je funkcni tak by se mel pouzivat v mimobrnenskych zonach pro nastup prednimy dvermi, nebo se pletu?


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Proto ten můj příspěvek, jestli tam to první křídlo není tak trochu na nic...


Offline
888
21 led 2006 12:26
Pro přímý přístup do kabiny řidiče je ale potřeba otevřít 2. křídlo, to první vede do prázdného prostoru mezi čelním oknem a turniketem. Proto ho možná někteří řidiči účelně neotevírají.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Teď už je mi to jasný, díky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 660 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 08:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]