Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 348 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
jeyek píše:
Docela by mě zajímalo, co včera (dneska) v noci v půl 3 dělala nějaká KT8 v Líšni.. :roll:


Ano to je pravda, v případě hrozící námrazy, vyjíždějí pracovníci turnusu a kontrolují námrazu na troleji.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ze by otloukani namrazy na troleji ?


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Docela by mě zajímalo, co včera (dneska) v noci v půl 3 dělala nějaká KT8 v Líšni.. :roll:


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
no to jo!!!... :roll:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
škoda že to nezamrzlo :lol:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dneska kolem poledne prasklo potrubí nedaleko kolejí u Novolíšeňské a zatopilo to trať pod mostem. Tramvaje byly odkloněny na Stránskou Skálu, NAD jezdila z Krásného. Trať byla asi za třičtvrtě hodiny zprůjezdněna.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Rozdily budou zrejme jen ve sklech...zkusebne bude jeden vlek a v pripade dobrych provoznich zkusenosti budou dalsi...soupravy by tak byl wana+vlek lepeny skla a bulwa T3R.EV+vlek skla v gume...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
no hlavně že ostrava ještě loni říkala, že wleky nemůže ani vidět...
rozdíl bude jen ve sklech, nebo i jinde?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Trosku bych zobecnil vleky v pristim roce...jistojiste prijdou dva a mozna dalsi dva...vzhled zatim vypada neurcite nebot pristi rok se bude pro DPO primo u nich v Martinove kompletovat vlek s lepenymi skly aby zapadl do soupravy s jejich wanou...v Ostrave budou wany provozovany pokud se osvedci s vleky s lepenymi skly aby to dobre vypadalo a souprava bulwa+wajco 1301+301 zustane spojena asi navzdy...takze pristi rok bude zrejme zajimavy...at uz co se tyka wan, wleku a K3... :-P


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Ješte se vracím k té posprejované
1732 nevím zda ještě je!


No někde v Praze to je, ale nevím, co to je za ulici. Ale třeba v Bratislavě to používají taky.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Není to náhodou v Praze na Ječné??


http://www.zpok.hu/~illesf/villamos/040 ... ct0132.jpg

Jsou tady ty koleje k něčemu dobrý?
Mně to příjde jen jako taková náhražka :)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
Druha K2P 1024 v unifiku dnes na d-2 nebo d-6...nestacil sem si poznamenat...

d-6. Medlánky nevypravují d-2.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Druha K2P 1024 v unifiku dnes na d-2 nebo d-6...nestacil sem si poznamenat...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
rovy píše:
manil píše:
rovy píše:
Když se zde probíraly ty nízkopodlažky...Ideální by opravdu byly asi ty FLEXITY CLASSIC, nejlépe "typ" Leipzig nebo Dresden.
Ta varianta s Wanou-reálná je asi kombinace "Bulwa design" a skládací dveře. Bohužel, ale pořád lepší, než klasická čela ap. Jen by se občas kompetentní v rozhodování mohli projet v zimě tram a stoupnout si do blízkosti skládacích dveří, chvíli cestovat a uvidí, jaký tepelný "komfort" tyto dveře poskytují :sick:

Skládací dveře jsou zase narozdíl od výklopných nebo předsuvným spolehlivější a zavřou se ti většinou ve všech zastávkách i v náklonu. I nejspolehlivější pohony IGE mají občas problémy zavřít v T6 dveře například na podlesí... Navíc přes výklopky a předsuvky není v zrcátku téměř nic vidět a bulwa není ve výhledu o moc lepší než kotas...


S těmi předsuvnými dveřmi a nedovíráním (nezavíráním) v náklonu máš sice pravdu, ale kolik takových zastávek v Brně je. Moc ne a preferovat skládací dveře kvůli pár zastávkám...Navíc, VarioLF by pravděpodobně nejezdilo na d-8. Já nevím, ale radši bych viděl dveře předsuvné...Kvalitní (a tedy dražší) software by to částečně snad vyřešil? No, uvidíme.

To máš sice pravdu, ale když dáš wanu třeba na d-4, tak ti zase nemusí zavřít dveře třeba na Heinrichově, protože tam je zast. zase v kopci pohony nemusí celý křídlo dveří utáhnout. Nebo tře 1615 skoro pravidelně nezavírá dveře na Obilňáku směr Nám. Míru, ale to fakt nevím proč...
Každopádně předsuvky by byly fajn, taky by se mě líbily, ale na výhled jsou pořád lepší skládačky...


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
manil píše:
rovy píše:
Když se zde probíraly ty nízkopodlažky...Ideální by opravdu byly asi ty FLEXITY CLASSIC, nejlépe "typ" Leipzig nebo Dresden.
Ta varianta s Wanou-reálná je asi kombinace "Bulwa design" a skládací dveře. Bohužel, ale pořád lepší, než klasická čela ap. Jen by se občas kompetentní v rozhodování mohli projet v zimě tram a stoupnout si do blízkosti skládacích dveří, chvíli cestovat a uvidí, jaký tepelný "komfort" tyto dveře poskytují :sick:

Skládací dveře jsou zase narozdíl od výklopných nebo předsuvným spolehlivější a zavřou se ti většinou ve všech zastávkách i v náklonu. I nejspolehlivější pohony IGE mají občas problémy zavřít v T6 dveře například na podlesí... Navíc přes výklopky a předsuvky není v zrcátku téměř nic vidět a bulwa není ve výhledu o moc lepší než kotas...


S těmi předsuvnými dveřmi a nedovíráním (nezavíráním) v náklonu máš sice pravdu, ale kolik takových zastávek v Brně je. Moc ne a preferovat skládací dveře kvůli pár zastávkám...Navíc, VarioLF by pravděpodobně nejezdilo na d-8. Já nevím, ale radši bych viděl dveře předsuvné...Kvalitní (a tedy dražší) software by to částečně snad vyřešil? No, uvidíme.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
rovy píše:
Když se zde probíraly ty nízkopodlažky...Ideální by opravdu byly asi ty FLEXITY CLASSIC, nejlépe "typ" Leipzig nebo Dresden.
Ta varianta s Wanou-reálná je asi kombinace "Bulwa design" a skládací dveře. Bohužel, ale pořád lepší, než klasická čela ap. Jen by se občas kompetentní v rozhodování mohli projet v zimě tram a stoupnout si do blízkosti skládacích dveří, chvíli cestovat a uvidí, jaký tepelný "komfort" tyto dveře poskytují :sick:

Skládací dveře jsou zase narozdíl od výklopných nebo předsuvným spolehlivější a zavřou se ti většinou ve všech zastávkách i v náklonu. I nejspolehlivější pohony IGE mají občas problémy zavřít v T6 dveře například na podlesí... Navíc přes výklopky a předsuvky není v zrcátku téměř nic vidět a bulwa není ve výhledu o moc lepší než kotas...


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
Když se zde probíraly ty nízkopodlažky...Ideální by opravdu byly asi ty FLEXITY CLASSIC, nejlépe "typ" Leipzig nebo Dresden.
Ta varianta s Wanou-reálná je asi kombinace "Bulwa design" a skládací dveře. Bohužel, ale pořád lepší, než klasická čela ap. Jen by se občas kompetentní v rozhodování mohli projet v zimě tram a stoupnout si do blízkosti skládacích dveří, chvíli cestovat a uvidí, jaký tepelný "komfort" tyto dveře poskytují :sick:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Panove oba klid, hadky jsou zbytecny a jsou i zbytecny prispevky. Berte to jako varovani pred zlutou (aby zas nekdo neremcal ze nadrzuju) .


Offline
9986
15 led 2005 23:41
fixi myslím že bys nemusel psát každou věc co se to nelíbí, že...ty okna jsou podle mě, nebudu se podřizovat ostravě a liberci...to rovnou mlžeš říxt, ať udělám čela jak mají být, podvozky jak mají být apod. Když se ti to nelíbí, tak drž jazyk za zuby. Když ti vadí, že používám tvoje nákresy, tak si mě to neměl povolit...každý máme něco co se nám nelíbí...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
ds píše:
Ja bych taky rad videl predsuvne dvere, ale tomu neveri asi vubec nikdo...

jenže, když předsuvky, tak kotasy nebo bulwy, bo předsuvky s kalsikou by vypadala divně...


Mraku, myslim že už bys mohl přestat kreslit ty svý hovadiny z mého nákresu, a spoň ty okna udělat tak, jak je wana má. :evil:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
Ja bych taky rad videl predsuvne dvere, ale tomu neveri asi vubec nikdo...

K tem dverim. V Ostrave uz zjistili, ze otevrene vyklopky na bulwe (kupodivu) vadi vyhledu do zrcatka. (Nevim, jestli je to lepsi, nebo horsi nez u kotase.) U predsuvek by to mohlo zavazet take - muselo by se to propocitat, aby se to nezjistilo az za provozu.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ds píše:
Ja bych taky rad videl predsuvne dvere, ale tomu neveri asi vubec nikdo...

jenže, když předsuvky, tak kotasy nebo bulwy, bo předsuvky s kalsikou by vypadala divně...


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
VS píše:
Teď k večeru sem jel d-1 1573+1580 (001/12) z Bystrce. Byl to spoj podle JD do Voz.Medlánky, ale on skončil na Mendláku jako kdyby měla zatahovat do Pisárek. Hodil tam služební jízdu a zajel do smyčky na mendláku. Nevíte co to bylo?

To mohla byt posila k hokejovemu zapasu, vetsinou tam (krome d-8) byvaji vozy co zatahuji do vozovny
Ale to je jen moje domnenka


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 14:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]