Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 363 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
2820
01 úno 2006 10:39
je pravda že tuto práci nepráci jsem viděl také...


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
To samý viděl na vlastní oči nejeden člověk... Reportáž je pouze dokumentací pro neB/Krňáky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Ne, ale to samý jsem viděl na vlastní oči.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tv Nova na tomto fóru bere někdo vážně? #-o

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
A když jsem to psal Lindě tak né, tam se tvrdě maká...

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Rekonstrukce ulice Milady Horákové očima reportéra TV Nova Josefa Svobody:
http://novaplus.nova.cz/porad/televizni-noviny/video/1294-televizni-noviny-4-6-2014
(začátek je v čase 24:15)


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40603.html


Offline
140
11 pro 2011 18:53
Jestli to Brno zvažuje stejně jako čipové šalinkarty, tak nemám strach, že bych se toho vůbec dožil :D


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Platební karty jako šalinkarty

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Co se týče d-4, mohla by být vedena podél OD Letma v dnešní úrovni a na zbytek tram. sítě se napojit až na začátku Benešovy. Určitě by šel přednádražní prostor upravit tím, že by se jeden segment lidi/šaliny/auta přesunul pod zem. Ale jak je vidět dnes, lidi to být nemůžou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
O zakopání šaliny před rolou už jsem psal před hodně dlouhou dobou. Problém by samozřejmě byl napojení Masaryčka, ale redukce jednoho meganástupiště a zrušení druhého by uvolnilo hodně prostoru. Nevýhodou by byl přestup na d4 a d9, resp. d9 by za současného vedení musela jezdit závlekem přes Maliňák (nebo přes Husovy) a vyřešit by se muselo úrovňové přecházení šaliny v podchodu, ale řešitelné to je, teda kdyby se chtělo.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ale jasně, že by se s autama a šalinama dalo něco dělat, stačilo by přehodit polohu 1:1, pod zem dát auta a šaliny, nad zem dát chodce. Tam se tohle řešení vyloženě nabízí, kdy by potom k viaduktu přijížděly cca v rovině, k Benešově by pak stoupaly.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mauricio píše:
Poloha je bohužel jediná výhoda.


Ale taky dost zásadní výhoda, která vyváží argumenty pro odsun nádraží.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Další sáhodlouhá a nekončící debata, kterou je potřeba přesunout do jiného, vhodného, tématu...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Já to říkám poněkolikáté, nádraží v centru zachovat pro příměstskou dopravu a zároveň postavit nové nádraží pro dálkovou.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Máme nejlepší polohu nádraží co si jen můžeme přát a proto uděláme vše proto aby sme se jí zbavili.
Poloha je bohužel jediná výhoda.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
goldfinger píše:
By mne zajímalo, jak to chtějí technicky zvládnout. ...
Myslím, že ti, co se o tom snaží rozhodovat, o tom nemají ani šajnu a ti, co to projektují, těm je to fuk, načmárají to, co se po nich chce, dostanou za to love, a je jim šumafuk, že je to nerealizovatelné
goldfinger píše:
... Proto je vypsání architektonické soutěže na jeho povznesení víc než nutné.
Architekty bych zatím k ničemu nepustil, ti to vše tak minimálně mohou ještě více zprasit než je dnes, prvně je potřeba vymyslet a posvětit dopravní řešení problému, pak si mohou čmárat architekti své představy o kráse a účelnosti
goldfinger píše:
... Během vybájené výstavby nové role musí být v provozu ta stávající včetně kusých nástupišť, protože průjezdnými staničními kolejemi budou jezdit taky nákladní vlaky (jak romantické)...
Jestli si toto ti Kokotziani vůbec uvědomují ve své víře v neomylnost sebou prosazované varianty řešení a zároveň ve víře ve svou neomylnost?
goldfinger píše:
... Další věc je propustnost križovatky na Nových sadech, která už je teď naprosto tragická. ...
Možná si rozbijí pokladničky a udělají ji mimoúrovňovou ...


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak on by šel přednádražní prostor zrekonstruovat i tak, aby mohl takový zůstat při zachování nádraží i jeho odsunu. Ale jak jsem psal, "není to chtěné".


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
M píše:
Máme nejlepší polohu nádraží co si jen můžeme přát a proto uděláme vše proto aby sme se jí zbavili.


:applause: :applause:

Naprostý souhlas.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
jj je potřeba postavit trať na jižní centrum které vlastně neexistuje, tím zboříme část současného nádraží a tím budeme mít argument proč stavět někde v plích nové nádraží a je pravda, že je jedno kde to nádraží bude, ti bezďáci, špína a smard bude i tam. Máme nejlepší polohu nádraží co si jen můžeme přát a proto uděláme vše proto aby sme se jí zbavili.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Osobně si myslím, že nádraží má na přednádražní prostor vliv. Je otázkou zda by současné řešení vyhovovalo i po odsunu nádraží. Současné přednádraží se mi taky nelíbí. Nicméně si dovedu celkem dobře představit, že pokud by se rekonstruovalo přednádraží teď, a konečné řešení nádraží by vyžadovala nějaké změny v přednádražním prostoru, našlo by se spousty kritiků, kteří by nadávali, že proč se zase rozkopává něco, co se kopalo nedávno. Viz třeba křižovatka Joštova x Česká.

K těm bezdomovcům: Podle mě má vliv i celkové řešení prostoru. Zažil jsem to před lety v Českých Budějovicích při postupné rekonstrukci Lannovy třídy. Dřív tam byly na každým kroku, ale jakmile při rekonstrukci zmizely ty velké zvýšené betonové záhony a souvislé řady laviček kolem, tak najednou zmizeli. Vysvětluju si to tak, že jim prostě zmizely vhodné "životní" podmínky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Potřebovalo by to nejen odstanit bezdomovce a jiná individua (když je okruh 3 metrů okolo nich zamořen, je něco špatně; známý jednou vedle nich čekal na šalinu, zatímco jeden z bezdomovců pronesl::"já jsem se pos*al" -> něco je špatně).
Dále jsou zde v neefektivně velkém množství zábradlí, které uměle tento prostor rozdělují. A také by bylo dobré něco udělat s proplítáním lidí, aut a šalin (asi nereálné).


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Myslím, že na přednádražním protoru není nic až tak hrozného. Stačilo by uklidit a "odstranit" od tam opilce a bezdomovce. A to se týká celé ulice Nádražní a včech 3 nástupišť šalin.
A mrzí mě, že i zde si někteří stále myslí, že po postavení nového nádraží kdesi na jihu tam bezdomovci nebudou, protože to přece bude nové, bude tam čisto, protože tam přece nikdo nebude nebude odhazovat cigarety, plivat po zemi, zvracet a močit, když půjde na vlak o půl jedné o víkendu.
Reálně tam bude čisto tak první měsíc (a to vidím jó optimisticky). A pak to bude vypadat jako dnes na současném nádraží, či hůř - jako na Zvonařce.
A bylo by fajn, kdyby si to (nejen) zdejší diskutující uvědomili (myslím samozřejmě ty, kteří si toho nejsou vědomi) a nedávali "dnešní stav nádraží a přednádražního prostoru" jako argument k přesunu. Je to přeci irelevantní...


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K.ondra89: toho právě dnešní radní využívají - prostor schválně neopravují, tzn. v lidech vyvolávají představu nutnosti odsunu nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
Co se týče přednádražního prostoru, tak si myslím, že dokud nebude definitivně jasno co s nádražím bude, tak nemá smysl do něho investovat.


No tak to je přesně ten argument, který zapříčinil dnešní hodně nevábný stav přednádražního prostoru...takže se nebude vědět dalších dvacet let a přednádraží bude vypadat čím dál hůř, že?

A vůbec, co má investice do přednádraží společného s tím, co s nádražím bude?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 říj 2024 22:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]