Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 46 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
1108 tedy jako sólo?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Karlos píše:
Jen pro zajímavost, 1601 se zatím jako jediný VarioLF neukázala v provozu jako sólo, ale pouze v soupravě s 1108 :wink:

Dneska už je všechno jinak. :-) 1601 byla spojena s 1099. Další změnou je dvojice 1069+1539.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: bohužel o prázdninách není taková poptávka na 5/10/20. Osobně mi přijde dobré nastavení 6/12/20 (sice někde je ještě 24, což je dost nevhodné), protože všechna tato tři čísla vyhovují tomu, aby spoje jely každou hodinu ve stejný čas. A že to rozhodí návaznosti (6/12 × 20)? No bože, stejně si své spojení většina lidí hledá v IDOS.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Naxashi: Je fakt, že nejsem příliš nadšený o prázdninách z poměrně nelogických jízdních řádů linky 57 v úseku Soběšice - Útěchov (bo tam pracuji a dvě spojení dopoledne za hodinu a rozestup mezi spoji 24 a 36 minut, odpoledne pak zničehonic 24, 24 a 12 minut, jsou fakt úžasná věc, že už je lepší někdy jet spíše na kole), na druhou stranu ale vzniká otázka, jak to udělat lépe, aby se vlk nažral a koza zůstala celá, tedy mít prázdninové omezení a přitom pravidelnější jízdní řády než tyhle paskvily, kterých je určitě více.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
k.ondra89 To mi ani nepřipomínej. Prázdninové JŘ jsou ta největší prasárna a kreténismus, co jsem kdy viděl. Časování 6, 12 a 20. Wow! Holy fucni'n shit. 2× 12 je 24. Ne 12. A díky těm 6 minutám se rozhodí všechno, a už to není takové to, že „to jezdí každých 3 a 8“, ale 3+6n, 0≤n≤9.
Šetříme, šetříme, no.
Ale až bude rozkopaná Minská, tak to bude fakt funny.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nejsem sice znalý, nicméně si myslím, že vytvářet něco takového je měsíc před prázdninami zbytečné. O prázdninách stejně platí jiné jízdní řády. Na konec prázdnin vychází každoroční změna jízdních řádů, a stejně pokud začne výluka Minská, tak se stejně bude muset spousta věcí předělat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Neustále se tu mluví o tom, jak mají Medlánky nedostatek NP vozů na d-1. Prosím tedy zaměstnance/znalé o zodpovězení následujícího dotazu: proč není možné vytvořit dvoudenní kurs, který by prostě "přenocoval" v Medlánkách a další den se dostal do Pisárek? Tím by se přece jednoduše vyřešily problémy s "nedostatkem" NP.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
k.ondra89: Vždyť jí máš i na ikonce. :-D
Ne, tak technická spolehlivost asi není úplně OK. Čím to je? Existuje jen 8 vozů u nás (není něco dalšího v zahraničí, nebo je to všechno?). Tenhle typ prostě nezažil pořádnej vývoj. Ne jako ostatní šaliny.
Pointa je ale v „dokonalosti“ interiéru. Sedačky 2+1, dostatek místa na nohy, pěkný skla, lepší sezení… O to jde. Proto tenhle typ mám rád. A proto stále tvrdím, že někdy v roce 1970 ČKD měla přijít se K3. Už tenkrát.
Jenže teď už je na to pozdě, má to nějakých 14% NP, to už nikdo kupovat ani do toho investovat nebude. Měli se tomu věnovat dřív, v minulosti.
Jo, to, co má LF2, se mi líbí víc, vypadá to daleko vyspěleji. Ještě tam snad chybí úhly natočení podvozků a kloubu. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tím hodnocením K3 si jsi jistý? Taková 1753 už víc jak půlku života prostála ve vozovně a 1754 je na tom jenom o málo lépe, a i 1751 a 1752 minimálně už 2 roky prostály taky. Jak už bylo zmíněno v příslušném tématu zprovoznění 1752 a 1754 je asi stále ne tak úplně vyhovující.

Co se týče Várií, tak na LF2 je použit úplně jiný řídící systém, a s tím související způsob komunikace mezi vozy, než u LF1. Ostatně proto mohou mít LF2, oproti LF1 a T3, složitější diagnostický systém.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MartinV: Souhlas, a opět souhlas (možná překvapení). Jenže opět úsek Hlavňák – Řečkovice. No, to je jedno. Tam by byly asi fakt lepší ty posily.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: přílišná kapacita v trase hlavas - Ečerova. A jak už tu bylo několikrát napsáno, je lepší z důvodu rozložení kapacitních souprav 6× LF2+LF1, než 3× 2×LF2 a 3× 2×LF1.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
k.ondra89: V tom případě asi vypadl GPS modul nebo tak něco. Občas se stává, že šalina zmizí. V tom případě je chyba na mé straně. Trefil jsem se do „správného okamžiku“, čemuž se se svým štěstím nedivím. :-D
Jako…nezavděčí. Linka 1 je přetěžovaná už…kolik? Hodně dlouho. A co se za ty roky podniklo k vyřešení tohohle problému? Ano, uznávám, snaha tu byla, to zase jo. Jenže výsledky pokulhávají.
V čem je ta nekompatibilita? Co všechno je potřeba, aby ty Varia spojily? Silová část je oddělená, takže jen komunikace, ne? Zásuvky musí být stejné, jinak by to nespojili nikdy, takže jen SW? Proč nelze vytvořit něco jako profily? Spojím LF2 s LF1, nahraju profil pro LF1. Přijde potřeba spojit s LF2, nahraju profil pro LF2. Já nevim, prostě…mohlo by to být univerzálnější.
Vlek je slepá ulička, ale K3 je výborná věc. V podstatě jednosměrná KT8, co se týče kapacity. Škoda, že těch není víc… Jenže dneska to nikdo pořizovat nebude…
Ehm…LF2+LF2 není přílišná kapacita. S délkou souhlasím, rozdíl mezi efektivní délkou a (prostě) délkou tu je velký, protože 2 vozy a spousta jalového prostoru. Ale jejich kapacita je pro linku 1 adekvátní.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
Když jsem se koukal, tak to tak fakt bylo...

Co jsem viděl já, tak to jezdí celý den stejně.

Naxashi píše:
...Hromada šalin, co se nedá spojit z ještě větší hromady důvodů… Protože tohleto a támhleto....

Na tomto je dobře vidět, že se člověk prostě nezavděčí. Když není dostatek prostředků na nákup odpovídajícího počtu moderních nových vozů, tak se hledá vlastní cesta nákupů alespoň něčeho a rekonstrukcí, a ta chtě nechtě přináší slepé uličky, které se projevují právě těmi zdánlivě nelogicky nekompatibilními vozy. Takový je prostě vývoj.

Na začátku byl vlek a K3, oboje překonáno LF1 a poté LF2, které přišly později a měly už pokrokověji řešenou komunikaci mezi vozy, která teď způsobuje nutnost úprav LF1. Z hlediska kapacity byly slepou uličkou soupravy LF2, u kterých až provoz ukázal přílišnou kapacitu a délku soupravy, a tím vhodnější řešení LF2+LF1.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Fafner: Děkuji, že jsi ukázal, jak se neodpovídá k věci. :-) Příště to zkus bez zbytečného kopání, OK? :-)
FYI: Nejsem ten, kdo slíbil 14 LF2+LF1 do konce roku. Byl to DPMB. Já mu nevěřím. Jestli jich bude stabilně jezdit těch 7, tak budeme moct hovořit o úspěchu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Doufám, že nenastane. To by totiž znamenalo, že ses stal generálním ředitelem DP a začal jsi si hrát na bahn s DPMB. Pokusil bych se ti napsat několik desítek rozumných důvodů, proč to tak nebude, ale ze zkušenosti vím, že je to ztráta času.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
k.ondra89: Když jsem se koukal, tak to tak fakt bylo. Teď se ty počty doopravdy změnily, což je fajn vidět, to jo.
Trochu se mi tady chce udělat nějakou anketu ohledně těch 14 LF2+LF1 do konce roku. Věří tomu upřímně někdo? Já ne. Možné by to možná bylo, ale situace nejspíš bude jako teď. Hromada šalin, co se nedá spojit z ještě větší hromady důvodů… Protože tohleto a támhleto.
Ne, fakt by mě to zajímalo. Myslíte si, že do konce tohoto roku nastane alespoň 1 den, kdy bude na lince 1 14 LF2+LF1?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
Tak tu máme 3× LF2+LF1 a 4× LF1+LF1. A to je přesně to, co dokáže „vytočit“.

Trochu bych ty tvé počty upravil. Jednak LF2+LF1 jezdí 5 a taky uber 2 soupravy LF1. 1599+1567 zatím není pro provoz s LF2 upravená, a dál nelze počítat 1553+1554 a až vyjede 1596+1551, protože tyto soupravy zatím slouží Medlánkám jako náhrada za KT8 uvázané na d-x3. Dlouhých souprav bude víc, ale je třeba počkat na vyšší počet použitelných LF2, kterých je zatím 8. Kupříkladu dnes byla venku sólo jediná taková LF2. Ráno 1083 a odpoledne 1099, která klidně mohla mít nějakou plánovanou údržbu. Zbývající 1069 byla na dílenské ZJ. Teoreticky by se tedy patrně dalo vypravit 6 souprav, ale to nikdo neudělá, protože by zůstala jedna přebytečná LF1.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
J*M*: to já chápu velmi dobře. A doufám, i když tomu moc nevěřím, že si to uvědomuje většina obyvatel Brna.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
MartinV píše:
... Ony by se ty peníze na MHD našly, jen by je bylo potřeba nevyhazovat za všemožné studie, které nám řeknou, že na tu a tu stavbu nejsou peníze.

:applause:

Nechápete to, je potřeba nakrmit sponzory a příbuzenstvo (aby nezůstaly jednomu na krku). Takovej sponzor skončivší na ÚP těžko poskytne sponzorský dar, či úplateček


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pro tu variantu bych byl taky, bohužel je to málo. A podle příslušných studií (aneb papír snese vše) by šlo nádraží v centru zrekonstruovat pěkné. Já si to myslím taky, zvlášť když si vybavím nádraží v Yorku. Jenom by bylo potřeba chtít.
A jsem proti odsunutému nádraží především proto, že by nebylo zachováno současné nádraží, což je velká nevýhoda této varianty.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Naxashi: Tak se staň jedním z "nich" a nahrabej si taky :)


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MartinV: No…upřímně bych měl raději nádraží v odsunuté poloze, to v centru rekonstruovat a používat pro regionální dopravu. Nepřijde mi, že by disponovalo dostatečnou kapacitou. Problém s odsunutou polohou je ale v tom, že se to budou snažit zprasit tak, aby si na tom co nejvíc nahrabali. Litr barvy za 10 000 000, a podobné delikatesy.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Já uvažuji nad jednou stranou, která je volitelná ale jen v případě, že seš pro nádraží v centru. :wink:


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MartinV: Tak by mě zajímalo… Jsou tu nějací představitelé, které lze volit? Nebo jsou všichni tací (což se obávám, že asi bude pravda)? Navíc, nejde je pak žalovat za neplnění toho, kvůli čemu je lidi volili? Tzn. klamavá reklama apod. Bylo by docela fajn proti nim podniknout nějaké kroky, ale jediné, co mě napadá je všechny do jednoho pozabíjet, což by na druhou stranu vyslalo docela silnou zprávu. Nechce se mi moc věřit, že jsme v podstatě bezbranní nekonečnému vyjebávání…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: podobně představitelé vlivných stran na radnici před posledními komunálními volbami slibovali, že budou podporovat MHD + postaví P+R parkoviště. Tu jen zdražili a osekali, všemi deseti pro podporu automobilové dopravy. Ony by se ty peníze na MHD našly, jen by je bylo potřeba nevyhazovat za všemožné studie, které nám řeknou, že na tu a tu stavbu nejsou peníze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 zář 2024 00:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]