Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 249 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
125
06 srp 2013 22:29
Já se jim ani nedivím :-D taky bych jel pomalu podle těch zvuků a nebo raději vůbec.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
něco z Koreje: https://www.youtube.com/watch?v=JumMvK89XYM některé trolejbusy jsou jak naše Karosy řady 700, některé jako RTO, ale nechápu, proč jezdí všichni tak šíleně pomalu


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Já to nazval šotoonanií to je ještě o level výše než fantazie :D

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Sám jsi to pojmenoval jako šotofantazii, tak jsem dílny neřešil. :D Nicméně ono do budoucna se stejně bude muset s tím zázemím pro tramvaje nad 30 m něco udělat. Přece jen kapacita d-8 se bude muset do budoucna nějak řešit, a nahrazovat KT8 něčím kapacitnějším jako LF2+LF1 PX, či 2*LF2/2IN snad nikoho nenapadne. :roll:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Jo byl to překlep, místo 6. článku měl být 5. článek. Vozím se do tří na osmičce, tak mne napadají takový nápady :D Sedmičlánky jsem nemyslel, to by se težce (ne)vlezlo do dílen.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
k.ondra89: Ehm, promiň, kapacitnější? 14T nejsou kapacitnější, než KT8. Věřím, že Rem udělal překlep, místo 6 myslel 5, tzn. nejednalo by se o 7články. Obousměrná verze 14T by tam byla použitelná leda tak o víkendu.

Já jsem Rema pochopil tak, že by z toho poskládal 7články. Z toho jsem vycházel.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Tak tam nasadit soupravy dvou 14T spřažených PX, přidat by stačilo jen dveře na levou stranu, nemusela by se přidávat kabina řidiče. sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
k.ondra89: Ehm, promiň, kapacitnější? 14T nejsou kapacitnější, než KT8. Věřím, že Rem udělal překlep, místo 6 myslel 5, tzn. nejednalo by se o 7články. Obousměrná verze 14T by tam byla použitelná leda tak o víkendu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak ono, v principu, by to zas takový nesmysl být nemusel. Odkup a přestavba by teoreticky měla vyjít levněji, než nákup nových vozů. D-8 by kapacitnější vozidla snesla, a vzhledem k charakteru trati by se nasazení tramvají s pevnými podvozky nabízelo. :D

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
[sotoonanie] Zakoupit do Brna co nejvíc 14T za co nejmíň, nahnat to do GO, vykanibalizovat a překanibalizovat vozy tak, aby měly brněnskou polaritu. Následně 1. 2. 4. a 6. článek upravit pro obousměrný provoz (dosadit dveře, kabinu řidiče...) naházet tam interier podobný 13T5 a vyhnat to ven.[/sotoonanie]

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Dost bych se divil, kdyby k tomu prodeji nějakým způsobem došlo. Možná prodají jeden dva kusy někam na východ za pakatel, aby se později zjistilo. že na místní infrastruktuře to je ještě horší vůz jak v Praze.
Podle mě nikdo za ojeté cca 8 let staré tramvaje tolik peněz najednou nedá.

Kdyby to ale náhodou vyšlo, bude to dost zajímavý šotopříběh.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
DPP to s prodejem 14T zjevně myslí vážně.

Osobně si myslím, že ten prodej je ekonomický nesmysl. Přece jen Škoda 26/28T stojí nějakých 40 mega, takže bych řekl, že za víc jak 30 mega je 14T neprodejná, což by dělalo nějakou půlku nákupní ceny což by byla ztráta nějakých 1,8 miliardy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1591
18 led 2009 10:06
stuřík píše:
Mimo jiné jeden kus s Li-Ti bateriemi stojí cca 66,67 milionu korun (výpočet z uvedené ceny), tedy to co stály přibližně naše 13T. Za v současnosti dodávané 28T (bez baterií) chce Škodovka po městě Konya necelých 45 miliónů (znovu výpočet z kontraktu). Co je na tramvajích pro české DP o tolik dražší, a to i v porovnání s 15T pro Prahu, kterou jeden vůz stojí, pokud se nepletu, nějakých 72 miliónů?

Přece úplatky ;-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Plus třeba daň, to je taky bezmála čtvrtina nahoru... :wink:


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Stuřík: konkurence; nabídka a poptávka; popř. teoreticky by se dalo mluvit o rovnovážné ceně. Vyber si. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nabízí se otázka zda ty ceny lze vůbec srovnávat. Přece jen nákup 13T byl podepsán někdy před osmi lety, a za těch 8 let se spousta věcí změnila. A co se týče 15T, tak ta je oproti 26/28T přece jen technicky podstatně složitější, a ten vývoj taky nebyl zadarmo, a nehledě na to, že už je to taky nějaká ten rok, co byl ten nákup podepsán.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Mimo jiné jeden kus s Li-Ti bateriemi stojí cca 66,67 milionu korun (výpočet z uvedené ceny), tedy to co stály přibližně naše 13T. Za v současnosti dodávané 28T (bez baterií) chce Škodovka po městě Konya necelých 45 miliónů (znovu výpočet z kontraktu). Co je na tramvajích pro české DP o tolik dražší, a to i v porovnání s 15T pro Prahu, kterou jeden vůz stojí, pokud se nepletu, nějakých 72 miliónů?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
45
27 srp 2013 10:12
Masarykova čtvrť
Pěkné...hlavně ty lithium-titanové baterie mají solidní potenciál pro trolejbusy a elektrobusy dobíjené z trolejí...

_________________________________
...and as always - thanks for watching.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Škoda vyrobí pro Turecko 12 tramvají na baterie. Ujedou tři kilometry

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No nevím, nevím. Mě to připomíná ty barové židličky-motorky v LaserHall v Boby. Taky se mi to moc nelíbilo...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Je to z tramfóra, patrně to chce registraci.

Příloha:
01.jpg
Příloha:
02.jpg


Zdroj tram-fórum, uživatel vs-metrak.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
"Nemáte oprávnění pro stažení tohoto souboru"

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dekorace, a stanoviště DJ v jednom pražském night klubu. :mrgreen:

http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/do ... &mode=view
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/do ... &mode=view

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jak velkou pokutu za takový "výlet" vyfásne? Předpokládám, že levné to nebude...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
V Praze stálo metro kvůli černému pasažérovi, kterej zdrhal po kolejích.
http://praha.idnes.cz/cestujici-se-hada ... zpravy_ert
http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1405011913/


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 říj 2024 23:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]