Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 365 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nějak ve vyjádření pana ředitele postrádám něco o tom, co dělá pro zlepšení současné situace. :-? Jinak poměrně nedávno tu byl nápad na návštěvu depozitáře, ale nakonec to nějak, myslím, zapadlo...

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Brněnský deník: Na tramvaje se práší. Do muzea nepojedou. :-?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Dneska nejsu ve formě, už raději nic nepíšu, ať nezískám nesmytelnou šaškoffskou nálepku.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
mh: Zajímavé. Před nějakou dobou jsem se ptal, jak to je s pouštěním těch hlášení, protože jsem to několikrát po sobě zaznamenal na a-52 vždy mezi Výstavištěm a Mendlákem, a bylo mi řečeno, že to je pouze na řidiči, jestli a kdy se rozhodne to pustit. Je to ale už docela dávno, to je pravda.

EDIT: Myslel jsem to tak, že jsem se ptal tady, ne na oficiálních místech.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
hezzon + M:

Děkovná hlášení jsou naprogramovaná jen na vybraných linkách a "vhodných" místech..


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
goldfinger píše:
a64 (akorát nevím, jak by se na SO řešil přejezd na glajze.

na SO není konečná, ale přejezd na glajze zbytečný (je tam trolejbus)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
a-67 jsem myslel roztrhat na víc linek (vhodných převedení na šráky) a jen konečný úsek Komín-Jóbsko jezdit v těch elektrikách.
V případě a-64 nabíjení u 1.brněnské.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Samozřejmě a80, a67 by asi kvůli malé kapacitě neprošla, ale a43 jo a stejně tak a64 (akorát nevím, jak by se na SO řešil přejezd na glajze.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
myslel jsi a-80?
No čistě hypoteticky to může být i a-43, a-64, část a-67 v Jóbsku po přetrasování a další. Nechme se překvapit. Jestli vůbec ty elektrovozejky budou a v jakým počtu.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
V takovém případě mi jako nejvýhodnější vychází nasazení minielektrobusu a la Rampini na a83. Trasa relativně krátká, konečná jen jedna na šalinové smyčce, takže dobíjení se sběrače bez problémů a dodatečných úprav a linka navíc jede rezidenční čtvrtí, kde je žádoucí co nejtišší jízda bez zplodin.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
goldfinger píše:
Jenom by mne zajímalo,jak se Rampini bude dobíjet např. na Haškově,případně u Klarisek a dalších v úvahu připadajících autobusových konečných, kde jsou dráty v nedohlednu. Napadá mne jediná konečná, kde by se mohl dobít - po většinu roku nepoužívaná smyčka na Zemědělské.

Vrátím se k elektrobusům, abychom uvedli informace na pravou míru:

S provozem minielektrobusů se na 46 nepočítá. Nejpravděpodobnější výskyt bude na lince 80 nebo možná na nějaké nové lince, která může mít charakter částečně turistický a částečně jako "dopravně-obslužný" v nové oblasti.

Průběžně dobíjené elektrobusy (např. jako je Rampini) se budou na trati dobíjet v místech výskytu tramvaje nebo trolejbusu.

Elektrobus v Brně nemusí být Siemens/Rampini a přitom může být průběžně dobíjený nějakým sběračem(či) a naopak může klidně i dobře topit. Záleží, jaký výrobce dokáže splnit brněnské podmínky.


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
IvanM....jenže postihováním zpoždění bys docílil hlavně toho , že by přibývalo typů nehod jako na Lesnické s tím trolejbusem.Řidiči by více riskovali a vjížděli by třeba na poslední chvíli na oranžovou u semaforů atd. (v poslední době se mi to stává zrovna mezi zast.Žitná a Tylova , kde je čas.úsek 2 minuty , ale to se prostě nedá většinou stihnout a občas řidiči jedou i na tu červenou , když nestihnou tu oranžovou).Postihovat řidiče by se dalo maximálně tam , kde jsou celkem časté vyrovnávačky a přesto řidiči berou zpoždění víc jak 5 minut. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
M: nemyslel jsem trestání řidičů za jedno zpoždění, ale prostě aby např. vždy na konci měsíce si nadřízení ve vozovně nechali počítačem vypsat u každého řidiče jeho dodržování jízdního řádu. A pokud se najde pár jedinců, kterým jízdní doba běžně odskakuje od standardu jeho kolegů na stejné lince, stejném kurzu atd.., tak by mu prostě bez milosti měli strhnout třeba 20% platu, a to hned na místě.....nemyslel jsem to tak, že za jedno jediné zpoždění by měl být postihován.......a věř mi, že u DPMB opravdu je pár jedinců, kteří si z řízení vozu dělají letní školu a holubník = jezdí stylem svátečního 80letého řidiče Škody 105 a pak samovolně bez vedlejšího vlivu běžně nabírají -5 apod... Co se týče nocí, o tom vím. Máš pravdu s linkou 96. Tu zpožďovanou část máš asi na mysli směr Bosonohy. Na zastávku U Hřiště je dle JŘ příjezd 23:15 atd.. A i když se rozjezd vypustí přesně 23:00:00 a řídí ten nejšikovnější řidič, tak se přijíždí nejdřív 23:17-18...ti méně šikovní 23:20............. Obecně si prostě myslím, že by čas od času měla být hodnocena i kvalita práce, nejen odpracované hodiny. V porovnání kvality práce různých řidičů jsou často velké rozdíly. Kdo chce vidět přesně vzor, jak by se mělo jezdit, nechť se projede s hubeným hnědovlasým brýlatým člověkem cca 50letým na odpolední 05004, zde se vyskytuje nejčastěji. Ten je tak na zlatou medaili, největší profík. A ten přesně opačný případ taky znám, ale nebudu jmenovat................... ad king666: přesně tak. Já bych se prostě jistil tím, že jsem dostal pokyn od nadřízených a že jsem ho respektoval. Za to by mě nikdo trestat nemohl. Pokyn k odjezdu = odjezd. Bez ohledu na cokoliv........jednou jsem zažil, kdy jeden nejmenovaný i*iot z linky 90 už byl rozjetý, někdo dobíhal, tak mu tak prudce zastavil, že řidiči linek 96 a 99 za ním museli doslova na místě zabrzdit, že jen zázrakem nedošlo k nehodě nebo k pádu někoho (to bylo troubený a nadávek do kreténů ze strany řidiče 96ky :) ). Dobrý skutek za takovou cenu nemá smysl...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
V zásadě jsem na straně těch, co tvrdí, že ujetí rozjezdu je prasárna a že je to chyba dispečera... Nemá tudíž moc cenu opakovat už vyřčené argumenty...

V jedné věci se ale musím zastat řidiče toho rozjezdu - ano, tím, že byl první, měl dobrý výhled na přijíždějící 94... ALE... To nikoho z těch, co kritizují řidiče za ujetí nenapadlo, že právě proto, že byl první v řadě, byl na něm "tlak pole-position"? Já teda nevím, ale potom, co se rozjezd odmávne (byť vinou dispečera nesmyslně brzo), asi bych si nelajznul zpozdit těch dalších 5 nebo kolik busů stojících za mnou... To si žádnej řidič nelajzne, aby kvůli jeho dobré vůli odjela čtvrtina busů z nádraží až minutu po odmávnutí rozjezdu (J*M* byl mezi prvními, jak dlouho by to trvalo poslednímu dobíhajícímu?) ](*,)
Nemusím být znalec nočních směn, aby mi bylo jasný, že to by si dotyčný nejspíš odskákal...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
IvanM: mas i nemas pravdu, zakaznik je i ten dobihajici a pokud ho vidim = pockam, kdyz pockam podekuje nebo nepodekuje, je to jedno, vim, ze ho vezu, je to zakaznik,ale pocitam s tim, ze mi zas nekdo jiny kdo je taky zakaznik vynada za pozdni prijezd,bohuzel musim jet podle predpisu, nemohu jet rychleji, nepockam li a ujedu, ano dovezu ty v busu vcas,ale ten komu jsem ujel posle stiznost a me strhnou penize, Co se tyka pzde vecer - tam jsou zase jizdni doby takove, ze nekdy nestihas, a stejne prijedes pozde a pokud se ti nakumuluje 3x prodej jizdenek - v noci, dve objizdky a dobihajici - kteremu kdyz ujedes bude cekat 30 minut, nebo se stava ze jeden stoji ve dverich a ty musis cekat nez zbytek party dojde nebo dobehne protoze ho nemuzes privrit pak i v noci - myslim tim do pulnoci a pak rano krizovatka koliste kde nefunguji semafory a kde jede spoust aut mas hned -5 takze postihovani za zpozdeni je pitomost a v noci treba 96 je pul trasy takova ze musis se loudat aby jsi nepodjel JR a cast jedes a nestihas a naskakuje ti minus, za to ridic nemuze.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
prostě dost keců o zdravém rozumu řidiče a podobně. Čekat na někoho by NEMĚLA být povinnost řidiče, ale jen jeho benevolence. A stížnosti typu “dobíhal jsem, ujel“ by měly být okamžitě smeteny ze stolu (pokud nešlo o garantovanou návaznost nebo pokud řidič neujel dřív). Prostě mám čas odjezdu anebo mám zvláštní pokyn od nadřízených = pro mě jediný signál = odjezd.......žádné čekání a umělé vytváření zpoždění, kterých je vinou husté dopravy a jiných vlivů stejně dost..... A třeba mě ukamenujte, ale naopak řidiči, kterým se běžně stává, že i pozdě večer, či o víkendu, v takřka nulovém provozu a při vypnutých semaforech přijíždí na konečnou se zpožděním více než 3 minuty, by měli být postihování. MHD ve velkém městě není letní škola, hospoda a ani charita, aby si tam jeden jel průměrnou rychlostí 20km/h a u toho křoupal pizzu, druhej čekal na každýho dobíhajícího a třetí si 2x za cestu odskočil na kafčo. Měl by být kladen velký důraz na časovou přesnost a na garantované návaznosti spojů, které jsou vykonány správně, a tudíž se +- dodržuje jízdní řád... „Počkat na jednoho dobíhajícího často znamená odepření návazného spoje pro třeba 40 lidí ve voze“...a co je lepší? Nas*at jednoho a nebo rovnou 40 zákazníků? ...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
M píše:
On J*M* ma ale pravdu, dispecink zadal ukonceni spojeni tesne po prijezdu posledniho opozdeneho vozu, ty lidi nemohl prestup stihnout. A co se tyka slabe nebo zadna signalizace pred zavrenim vozu, muze to byt porucha, ale jestli to nekdo odpojil, tak to je velkej preslap, je to hodne nebezpecne.

Myslel jsem, že pro tyto situace tu extistuje nějaké (byť nepsané) pravidlo, kterého se dispečeři drží. Třeba to, že spojení se ukončí nejdříve za 60s od příjezdu posledního busu. Bylo by to logické.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Jo tak to asi závisí na míře spěchání, a ujíždění před nosem :D Klasický Murphyho zákon, okořeněný příjemným hlášením :D

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
hezzon: o nicem takovém nevím, mel jsem daleko větší zpoždění a nic takového se nehlásilo.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Trošičku tu naruším to gilotinování... To je nějaká novinka, že vozy se zpožděním 3 a více minut. Automaticky spustí hlášení, co všichni dobře znáte: "Děkujeme vám, že využíváte služeb DPMB". Zní to v takovéhle situaci celkem ironicky a komicky, když zrovna vidíte jak vám ujíždí přípoj před nosem :D A náhoda to není, už se mi to stalo celkem třikrát, a to pouze o víkendu :D

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Vzhledem k tomu, že v případě problému je velmi snadné spojit čáslo kurzu se službou a tedy s konkrétním řidičem, nevidím v tom problém.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
MH
Jistě, ale kurzové číslo je takové neadresné a navíc spíše identifikuje službu než řidiče.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Mauricio píše:
Já nevím, co všichni máte proti tomu, aby se zveřejňovalo osobní číslo nebo fotografie či snad dokonce jméno řidiče. Pokud máte čisté svědomí, tak se snad nemusíte bát neoprávněného postihu (dobře, vynechme to, že si někdo může lehce poupravit skutečnou situaci).


Existují lidé, kteří situaci dovedou poupravit až moc (i díky médiím) a presumpce neviny se pak může jít zahrabat..

Mauricio píše:
Na linkové dopravě je/bývalo běžné, že v kabině visela vizitka se jménem a fotografií řidiče, na jízdenkách se zase tiskne jejich jméno nebo osobní číslo, já v tom nevidím problém, dokonce si myslím, že by cestující měl vědět, kdo ho veze. Úředník má na stolku taky svoji jmenovku, policista má na výložce osobní číslo, popelář má na vestě funkci a svého zaměstnavatele, prodvač v obchodě se taky mnohdy svým jménem netají, auta mají RZ...


Však DPMB takovou věc taky má, říká se jí kurzové/evidenční číslo...


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Hovory na dispečink se automaticky zaznamenávají, takže se bát nemusíte. Navíc dispečer není ve službě nikdy sám a svědků je okolo víc než dost. Číslo vozidla je snadno dohledatelné i ve veřejných!!! databázích, onen vůz dnes navíc vůbec nevyjel, takže je ve stavu, v jakém byl o půlnoci odstaven ve Slatině. Každá práce na voze je vykazována, toho se bát nemusíte.
Zásahy do konstrukce vozidla či do jeho řídicích prvků ze strany řidiče jsou přísně trestány, poslední taková vlna proběhla před cca rokem a půl, kdy si šofci vypojovali zvuková a přelepovali světelná znamení, aby nebyli rušeni pípáním či světlem v kabině. Tak se ve všech vozech odstranily nálepky, které zakrývaly znamení, nastavila hlasitost blinkrů a znamení na "výrazné" a řidič je povinen při "dysfunkci" těchto návěstidel vše zapsat do výkazu. Zodpovídá ten, kdo s vozem zatahuje zpět do garáže, opět pod pohrůžkou odebrání výkonnostní odměny.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Výborná "hraběcí" rada, dispečer mi nechá ujet spoj před nosem a až mu zavolám, tak si dá sám sobě "dáreček pod stromeček" ve formě uhrazení výdaje za zbytečný výjezd náhradních autobusů. Už to vidím sarcastic

PS "Dík" za zveřejnění čísla vozu, já to číslo zatím nikde nezmínil (to bylo zveřejněno, aby odstraněny nepovolené úpravy?)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Milsn a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 říj 2024 20:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]