Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 33    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 33  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
stuřík: Děkuji za informaci.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
A je nějaké řešení omezené kapacity? (dosazení chybějícího retardéru?)


Online
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Co si TIC objedná, to dostane (zatím na stránkách TICu nic není). Logičtější mi připadá Stratos (vzhledem k sedačkám).
Mave jsou vzhledem k umělému omezení kapacity (20 osob) pro pravidelnou dopravu naprosto nepoužitelný.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Nepočítá se opět se zavedením provozu MAVE o víkendech? Vím, že jsu s nimi často problémy, ale když máme 5 vozů, které se provozují jen v pracovní dny (v počtu 3 ks), tak mám pak dojem, že trošku postrádá smysl je vlastnit... A druhá věc, bude i letos jezdit DPmB pro TIC? (a pokud ano, MAVE nebo Stratos?) Nevím tedy, kolik lidí s tím případně jezdí, ale říkám si, že stát hodinu a půl v MAVEčku musí být celkem vyčerpávající... (vzhledem k 10? sedačkám)


Online
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Jde o servis vozů, takové oddělené pracovistě slatinské garáže. Co chvílu tam nějaký stojí.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
Chtěl bych se zeptat, co dělají Mavečka ve Fiatu v Řečkovicích? Podstupují tam nějakou opravu? Teď tam stojí tuším 7505, předtím tam stála 7503. Děkuji.


Offline
Uživatelský avatar

164
11 pro 2012 15:43
Daleko od linek, na kterých jezdí sanitky
dikes..

_________________________________
Kolik šotomíst znáš, tolikrát jsi šotoušem. :D


Online
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
V pracovní dny 8 kurzů a dny pracovního klidu 7 kurzů.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

164
11 pro 2012 15:43
Daleko od linek, na kterých jezdí sanitky
Měl bych takový dotaz. Kolik je teď kurzů, na které lze nasadit Stratos? Poslední dobou jezdí pouze 7 vozů. Je to tím počtem kurzů, nebo tři opět podlehly nějaké zkáze?

_________________________________
Kolik šotomíst znáš, tolikrát jsi šotoušem. :D


Offline
2
16 dub 2014 14:44
stratos má sice 16 míst k sezení, ale na linku 64 to stačí :a-:


Offline
Uživatelský avatar

164
11 pro 2012 15:43
Daleko od linek, na kterých jezdí sanitky
Líšeňský dopravák píše:
svítí jenom kontrolka

Mnohdy tak, že to ani není vidět, nebo vůbec sarcastic

_________________________________
Kolik šotomíst znáš, tolikrát jsi šotoušem. :D


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Citace:
Po příjezdu na Tomkáč předpokládám režijně na a-64 nebo se snad vrací?


Ano, 043 04 i 043 08 jede režijně z TN na a-64 na ČP.


Citace:
Poznatek ze Stratosu (vykoupený 400m pěší chůze): pokud cestující s kočárkem dvakrát zmáčkne modré tlačítko v prostoru pro kočárek, ve voze se rozsvítí "BUS STOP". Řidiči to nedá žádné zvukové znamení a pouze mu svítí kontrolka "důchodce", což není důvod k zastavení na zastávce na znamení. Nevím jestli je to chyba v konkrétním voze nebo v proškolení řidiče, každopádně pozor na to a mačkejte radši všechna tlačítka v dosahu


V proškolení řidiče to určitě chyba není, je to vada všech Stratosů - tj. 7506 - 7515. Je to takhle už z výroby, že na pravé straně vozu (po směru jízdy) jsou tlačítka pro znamení k řidiči - takže vydávají zvukový signál. Na levé straně - na stěně autobusu jsou tato tlačítka "jen tak na okrasu" - tj. bez zvukového signálu (svítí jenom kontrolka).


Citace:
A proč proboha nezajede na zastávku linek 25/26, 84, aby se nemusel otáčet


Však někdy zajede - ale je to na rozhodnutí řidiče.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Když už máme odtahovku a plošiňák Mercedes-Benz, tak škoda, že i minibusy nejsou v od stejné značky :wink:
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 55&secid=7

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
A proč proboha nezajede na zastávku linek 25/26, 84, aby se nemusel otáčet?


Offline
359
20 čer 2008 14:08
Karlos píše:
Po příjezdu na Tomkáč předpokládám režijně na a-64 nebo se snad vrací?


Minulý týden jsem viděl Stratos v cca 18:05 přijet na a-57. Zajel na výstupní zastávku, otočil se a služebně vyrazil směr Židenice, kasárna. Takže jel asi na tu a-64.


Offline
89
24 čer 2011 15:16
Poznatek ze Stratosu (vykoupený 400m pěší chůze): pokud cestující s kočárkem dvakrát zmáčkne modré tlačítko v prostoru pro kočárek, ve voze se rozsvítí "BUS STOP". Řidiči to nedá žádné zvukové znamení a pouze mu svítí kontrolka "důchodce", což není důvod k zastavení na zastávce na znamení. Nevím jestli je to chyba v konkrétním voze nebo v proškolení řidiče, každopádně pozor na to a mačkejte radši všechna tlačítka v dosahu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Po příjezdu na Tomkáč předpokládám režijně na a-64 nebo se snad vrací?

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

336
20 pro 2010 23:08
Brno-Bystrc
18:03 jezdí pravidelně 1/57.
Avšak 17:58 a 18:18 jsou minibusy. Konkrétně 4. a 8/43.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Který minibusový kurz má přejezd na a-57 spoj v 18:03 z Haškovy? surprised

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Rozumné rozhodnutí :)

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Pokud by ideální dopravce uvažoval racionálně, tak by jej cena transparentů nemusela zajímat. Náklady při výrobcem garantované životnosti na provoz transparentů jsou u LED a DOT LED technologie zhruba stejné. LED jsou sice na cca 1/2 pořizovací ceny DOT LED, ovšem jsou náročnější energeticky. Nevýhodou LED je, že musí být napájeny stále, zatímco DOT LED pouze pro přisvícení ve tmě a pro obracení terčíků. U nás je nutné mít např. aktivní transparenty v noci při spojeních, kde musí být zároveň vypnutý motor (=bus nedobíjí). U starších baterek to může způsobit problémy, možná ne... Mj. proto (pro účely zkoušek) je na 8 Stratosech LED a na 2 DOT LED - bude se měřit spotřeba.

BS 310 na Stratosech samozřejmě mají světelné čidlo, které ve 16(?) úrovních reguluje intenzitu svitu. Stratos 7507 měl jako první úpravu intenzity svitu, 7510 (?) má nově ještě výraznější úpravu snížení všech úrovní intenzit. Po vyhodnocení a úpravách bude snížena intenzita u všech vozů.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Peno: Z vyřazených busů co jezdili na Boskovicku

Dovolím si přiložit jeden leták přímo od výrobce BUSE panelů...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
3342
21 led 2011 14:19
DOT LED je určitě technologicky výše, než prosté LED panely, a určitě je lepší na zobrazování v exteriéru, jak píše Mceza. Ale dovolím si pochybovat o tom, že nejsou dražší - ono jestli je tam jen svítící dioda, nebo svítící dioda s terčíkem, tedy jestli je tam jedna technologie, nebo dvě technologie dělající to samé; ten rozdíl ceny může být dost velký. Našel jsem pouze přibližné ceny DOT a DOT LED technologií, kdy DOT panel byl zmíněn okolo 15 tisíc a DOT LED okolo 25 tisíc, a osobně bych předpokládal, že LED technologie je ještě levnější na výrobu, než DOT (LED by měla být levnější, než pohybující se terčík) i na údržbu (v terčících se něco hýbe - nepochybně vyšší poruchovost oproti téměř věčným ledkám), u LED technologie pak stačí jen vyladit intenzitu světla.

Také si dovolím pochybovat o výhodách toho, že v konečné má toto vozidlo rovnou nastavený další cíl - logicky pokud tam onen vůz nějakou dobu stojí, tak během té doby může klidně mít i číslo původní linky, které se může změnit. Mj. i kvůli tomu se na trolejbusech, které končí na České nebo na nádraží číslo linky před konečnou přestává zobrazovat, protože tyto vozy poměrně často přejíždí na jiné linky.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Pokud by BS210 měly za pár let být ve stejným stavu, jako staré BS110 (vypálené od slunce, nepřetáčející terčíky), tak některé ty výhody klidně oželím :) Ale nejsem vědma, jen uvažuju "nahlas" :D


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
I panely Stratosů mají čidla intenzity okolního světla. Momentálně probíhají experimenty s jejich lepším nastavením. Každopádně to, jak to přišlo z výroby byla hrůza.

Ale s MH se rozhodně neshodnu na tom, že by LEDkové panely překonávaly DOT LED. Přes den mají DOT LED jednoznačně a bezkonkurenčně lepší čitelnost. V noci mají díky vestavěným LEDkám minimálně stejnou (a při továrním nastavení u Stratosů tisíckrát lepší).

1,5 A se mi zdá docela málo. Bavíme se tu o maximální intenzitě? Každopádně DOT LED mají výhodu, že i dlouhodobě vypnutém zapalování/(napájení apod. ...) obraz stále zůstává. Takže např. cestující ve smyčce vidí stojící autobus a ví, kam asi v budoucnu pojede.

LEDkové panely mají výhodu pouze v tom, že se hodí pro často měněný obraz. Proto je dobré je používat v interiéru. DOT LEDy ale jsou výborné pro převážně statické zobrazování. Takže v případě linkové orientace vně vozidla jsou určitě vhodnější.

Co bych bral, kdyby byly DOT LED výrazně dražší. Cenu neznám, ale myslím, že nejsou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 806 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 33  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 11:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]