Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 50 z 76    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 76  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Příchod nových vozů = čachry s dekádami (zejména přesuny řidičů na lepší => nové vozy). A navíc, dekády nejsou tak plné, jak se říká. Od uzavření M. Horákové jsou navíc služby na a46/x5, celkem průběžně chodí řidiči do důchodu... Místo se, když se chce, najde. A nejen jedno.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
78
20 led 2014 11:05
otázka ale je kam by šli když všechny dekády jsou plné,a že by se rozšiřovali s příchodem nových busů,tak to teda nevím.no,necháme se překvapit,stejně by ty změny nastaly až tady budou všechny vozy


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Busák: Věř, že v pohledu mnoha řidičů je 5+2 lepší než sanitky... Neříkám, že utečou ze sanitek všici, ale nebude jich zrovna málo, kór když stejný názor na sanitky nesdílí v DP jen řidiči.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
78
20 led 2014 11:05
stuřík píše:
Pochybuji. Tedy v případě, že se nebudou přesouvat vozy mezi garážemi (přesunu, byť jen jednoho vozu nevěřím, dokud se neuskuteční). Navíc na Urbina si brousí zuby medlánečtí řidiči ze sanitek sarcastic, málo kdo s tím chce jezdit.

brousit si můžou,ale to by museli přejít na dekádu 5+2(což pochybuju kvuli víkendovým příplatkům),pač tam se s těmi vozy počítá,něco místo ciťáků a něco místo 9.....-a tam je stejně obsazeno


Offline
78
20 led 2014 11:05
Jezour píše:
Brousit zuby si v gM mohou, ale až to vjede na plac do Medlánek a zavadí to spodkem o nerovnosti vozovky nebo koleje, tak výsledek bude jasný :)

od tohoto týdne je v gM starý plac v zadu u pumpy v rekonstrukci ahned po dokončení by měl přijít na řadu v předu "rybník" :wink:


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Eda píše:
Bylo by docela nemoudré, kdyby DP dělil Solarisy do obou provozoven. Už jen kvůli údržbě a zbytečnému školení pracovníků.

Ale dělit se budou. Je dosti možné, že všech 36 kloubů bude nakonec ještě tento rok (zbývajících 14 kousků bude s největší pravděpodobností na konci roku). Přesuny mezi garážemi budou, jako první mají vozy obdržet Medlánky. Dodávka nových autobusů má jednu podstatnou vadu na kráse, nebudou v nich držáky na kasu (což je škoda). Co jsem tak slyšel, mají být dovezeny ve 3 skupinách, první by měla být v půli května.


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Eda píše:
Bylo by docela nemoudré, kdyby DP dělil Solarisy do obou provozoven. Už jen kvůli údržbě a zbytečnému školení pracovníků.


To je pravda!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Bylo by docela nemoudré, kdyby DP dělil Solarisy do obou provozoven. Už jen kvůli údržbě a zbytečnému školení pracovníků.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Brousit zuby si v gM mohou, ale až to vjede na plac do Medlánek a zavadí to spodkem o nerovnosti vozovky nebo koleje, tak výsledek bude jasný :)


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Pochybuji. Tedy v případě, že se nebudou přesouvat vozy mezi garážemi (přesunu, byť jen jednoho vozu nevěřím, dokud se neuskuteční). Navíc na Urbina si brousí zuby medlánečtí řidiči ze sanitek sarcastic, málo kdo s tím chce jezdit.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Já si myslím, že půjdou všechny do Slatiny(alespoň to možná vím z jednoho článku nevimco) Nevím to jistě.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Protože se dodávka Solarisů jistě blíží , tak se ptám: Nevíte , kolik vozů půjde do každé z vozoven (jestli půjdou do obou vozoven)? A dorazí všechny vozy ve stejný den nebo to bude dováženo postupně?
Dík za jakoukoliv odpověď.
Jen se ptám , jestli se to již náhodou neví. e_smile


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ač je to velice podobné, náš to opravdu není. Máme např. denní svícení i mlhovky, jiná sedadla (jak píše jkopri - STER MX), oranžové tyče...


Offline
Uživatelský avatar

357
30 pro 2008 15:29
Podle mě je to autobus pro SAD Zvolen.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Taky ta klimatizace prostoru pro cestující a označovače (pouze první má být nový).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

164
11 pro 2012 15:43
Daleko od linek, na kterých jezdí sanitky
Určitě ne. My bychom měli mít jiná sedadla (Ster MX, tuším).

_________________________________
Kolik šotomíst znáš, tolikrát jsi šotoušem. :D


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
V Rusku zřejme vystavují jeden z našich budoucích CNG Citelisů:

http://fotobus.msk.ru/photo/1110390/
http://fotobus.msk.ru/photo/1112422/


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
prvni runda je sest bohuzel citelisu a 6 sorek, Solaris se tusim ani neprihlasil


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
To jsem přece nikde nepsal. Viz Zliner a jeho vítězství v první rundě 6+6.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
A cena ?! Takže taky Sor :-(

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
maximalni tok cestujicich bude asi 4 dvere, tedy sor.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Tak vypsáno i poslední výběrko na zbylých 88 plyňáků - 32 vnitroměsto a 56 příměsto, termíny dodání jsou prosinec 12+12, březen 2015 20+20 a červen 0+24. Jediným kritériem je cena, u vnitroměst se (maximálně z 15%) přihlédne k maximálnímu toku cestujících.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
V zahraničí se to dělá mnoha způsoby. Napadají mne dva příklady. Kdysi jsem četl, že zadávací dokumentace pro VŘ na tramvaje pro Portland, které nakonec dodal Inekon, měla asi 300 stran, ve kterých bylo do detailu popsáno, jak má tramvaj vypadat. Tohle je podle mě ta lepší cesta.
Jinou cestu zvolili v Německu, kde v jednom městě bylo výběrové řízení na nové tramvaje, a kritéria byla cena, parametry tramvaje a design. Přihlásili se tam němečtí výrobci a Škoda. Škoda nabídla tramvaj 15T, která byla parametricky nejlepší a ještě k tomu nejlevnější. Za design však dostala 0 bodů, jeden německý výrobce naopak plný počet bodů. Díky/kvůli tomu Škoda prohrála a dál se nakupují německé tramvaje.

Třetí cesta je zahrnout do výběrového řízení průměrnou cenu na provoz vozů včetně veškerých oprav, spotřeby a podobně. Nebo rovnou mít údržbu vozidel jako součást kontraktu. Ale to se v našich podmínkách moc nevyskytuje.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Výbavu a některé vlastnosti lze dát přímo do podmínek výběrka. Jen to musí být odůvodnitelné a nějakým způsobem to musí splňovat více výrobců, aby nebylo vše tak snadno napadnutelné. (a podle dnešního zákona se tuším VŘ přímo ruší, když není dost soutěžitelů)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
A jak ty výběrka teda dělají v zahraničí, když tam jsou vozy trochu jinačí liga, i co se vybavenosti týče?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1890 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 76  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 23:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]