Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 227 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229  Další
Autor Zpráva
Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
PvvS v tématu Návrhy linkového vedení píše:
trolejbusu je jenom prechodne dostatek. PO ukonceni prestavby pisoarek bude chybet okolo 40 vozu.


Až 40 vozů? To se mají zrušit skoro všechny klasický 14Tr co nebyly na GO?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Přesně tak, k tomu má sloužit celá číslovací řada 101-150.


Možná si tyhle nízké čísla rezervují pro "dálkové" linky v rámci IDS. Třeba Znojmo - Hodonín.


...by mě zajímalo, jestli IDS bude někdy využívat čísla 131 - 147, když se to kvůli tomu dělalo :-) ale chápu, byla tam snaha vytvořit jednoduchou rozlišitelnost jedno/dvojmístné versus trojmístné číslo. To, jak se to udělalo, považuji za šťastné řešení. 38 je opravdu "rodná sestra" 39, navíc stará 38 kdysi taky jezdila z Komenského náměstí, i když samozřejmě úplně jinam.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Ano, Thaavi, máš pravdu. Má to být tak jak si napsal v tom modrým. Protože 39 a 38 jezdí těsně vedle sebe, mají čísla s rozdílem jen o 1.


To asi zase Slatina pučuje Komína pár 14Tr šrotů,už kdysi tam byly,ještě na tehdejší 140.To že Slatina začne obsazovat svými kurzy i něco jiného než t-31,33 asi vbrzku nehrozí.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Na d-36 se objevujou slatinské popelnice (viděl jsem č. 3235)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
fixi píše:
Prostě to tak vyšlo, kde to šlo oddělala se jednička, u 145 - 147 se to ještě snížilo o 10. Některé (142 -> 37) jsou z historického důvodu (jezdívala tam 137), 38 (bývalá 144) je zase proto že jezdí těsně vedle 38 (bývalá 138).


Nechápu význam věty 38 jezdí těsně vedle 38 (bývalá 138) : Bývalá 38 jezdila na trase Mendlovo nám. - Nový Lískovec, později pod číslem 138 z Komeského nám. do Nového Lískovce. V roce 1994 byla linka zrušena a později se číslo 138 uvažovalo pro současnou 26. Je zřejmé, že tato trasa neleží a neležela těsně vedle někdejší 144.
Předpokládám fixi, že ses přepsal a myslel jsi 38 jezdí vedle 39 (bývalá 139). Podle mě to tak hluboký smysl nemá, jen to tak vyšlo, klidně se mohlo použít třeba číslo 24 (ze 144).


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Thaavi píše:
Zdar, chtěl jsem se zeptat, proč jsou čísla 28 a 29 v trolejbusové dopravě neobsazena. Jestli se třeba nechystá nějaká nová linka :shock: , nebo to tak prostě vyšlo, když se nedávno přečíslovalo.


Prostě to tak vyšlo, kde to šlo oddělala se jednička, u 145 - 147 se to ještě snížilo o 10. Některé (142 -> 37) jsou z historického důvodu (jezdívala tam 137), 38 (bývalá 144) je zase proto že jezdí těsně vedle 38 (bývalá 138).


Zdar, chtěl jsem se zeptat, proč jsou čísla 28 a 29 v trolejbusové dopravě neobsazena. Jestli se třeba nechystá nějaká nová linka :shock: , nebo to tak prostě vyšlo, když se nedávno přečíslovalo.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Na dni otevřených dveří se mi naskytl velmi zajímavý pohled.

Ve vozovně stojí v různém stádiu rozkladu např. tyto trolejbusy:

3001,3010,3005,3201,3202,3203,3205

:wink: :!:


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Ne ted to vyslo v lLisenskych novinach


ÚMČ Líšeň píše:
...
Odpovědi na anketní otázky doručte prosím ... co možná nejdříve.


No dokdy? Neskončilo už to? Není to už půl roku staré?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
mate sanci aspon z lisni neco zmenit :

Vážení spoluobčané,



v souvislosti s aktuální optimalizací a vytvořením komplexnějšího obrazu o potřebách a požadavcích obyvatel naší městské části na provoz veřejné dopravy si vás dovolujeme požádat o zodpovězení následujících anketních otázek :



Vyhovuje stávající vedení linek v naší městské části ? Vyskytují se nějaké četnější požadavky našich občanů na zajištění dopravy do jiných směrů ?


Požadují občané posílení dopravy z důvodu přeplňování vozidel nad únosnou míru ? Ve kterých časech a na kterých linkách ?


Nedochází v některých časových obdobích nebo na některých linkách naopak k tomu, že jezdí vozidla nevytížená ?


Myslíte, že některá přestupní vazba v naší městské části není optimální a považujete za vhodné tuto vazbu upřednostnit i za cenu zhoršení jiné přestupní vazby ?


Zodpovězením anketních otázek pomůžete vytvořit komplexnější obraz o potřebách obyvatel a navrhnout případné změny tak, aby byla dopravní obsluha celého města zajištěna v souladu s potřebami jednotlivých městských částí.





Odpovědi na anketní otázky doručte prosím v jakékoli formě ( e-mailem, písemně, telefonicky, faxem atd. ) co možná nejdříve.





Velmi děkujeme za vaši spolupráci



PhDr.Jiřina Belcredi

I. místostarostka

Kontakt :

e-mail : mistostarosta1@lisen.brno.cz


org@lisen.brno.cz


tel.: 544 42 48 12, 544 42 48 40

fax : 544 42 10 10




--------------------------------------------------------------------------------
Copyright © 2004 Úřad městské části Brno - Líšeň

http://www.brno.cz/lisen/aktuality/2004/029_2004.htm


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ono nejde ani o ten smrad, navíc srovnávat s B732 je demagogie, protože než skončí životnost všech 21 a 22 Tr, bude i Citybus výběhovým typem. Navíc do budoucna lze u autobusů očekávat filtr pevných částic atd., takže ty zplodiny nejsou úplně hlavním argumentem.

Pro mě jsou hlavní argumenty pro trolejbus tyto :
1) trolejbus má lepší stoupavost a je výrazně vhodnější do kopců (a že jich v Brně je - Kohoutovice, Vinohrady, Masarykova čtvrť) - i nejmodernější a nejsilnější vozy (B961E, Citybus) při větším zatížení trolejbusy v kopcích zdržují - stačí se podívat např. na Tvrdého ulici, kde se plně naložený 14Tr lepí prázdnýmu Citybusu na ##MLUVÍM SPROSTĚ##... :lol:
2) Kolísající cena ropy a její docházející zásoby - nižší náklady na provoz nelze v budoucnu očekávat, jedině snad při provozu na CNG (na což jsou Citybusy konstruovány, to ale omezuje obsaditelnost vozu, navíc jsou ještě línější...)

Myslím, že trolejbusy do Brna patří a doufám, že názor toho vola, co se dotazoval primátora, bude spíše ojedinělý :!:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Autobusy i poměrně moderních typů B931 a B941 čoudí a smrdí úplně hrozně a to ani nemluvím o řadě 7. Trolejbusy musí zůstat!


Konvalinkovou vůni... tak ať si radní nebo primátor zkusí dát třeba bílý kapesník před výfuk autobusu, třeba i s euro 3. Potom určitě změní názor.


Vsak primator uz na svych strankach jednou napsal, ze trolejbusy uz nejsou pro mesto ekologickou prioritou, protoze autobusy v dnesni dobe splnuji velice prisne limity a tak ekologicnost trolejbusu nas nemusi zajimat. Asi mel na mysli ty coudici Karosy.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No ten nazor se pokud vim shoduje s nazorem mesta, ze trolejbusy jsou vhodny tak leda na doziti. Dovolim si citovat jednu diskusi. Radni sï mysli ze ekologicky autobusy asi pohlcuji hluk y vypousteji konvalinkovou vuni.

To by presne odpovidalo pristupu mesta.


To by požadovat měli a rovnou na Českou! Hezky t-34 z Přívratu přeložit do Jundrova(stejně jí na Vychodilovu skoro nikdo nejzdí) a zavést t-28 na Mendlák(místo a-61).Další linky(určitě dost potřebný) t-24 Komenského nám.-Bohunice,Kamenice(r.2007 již má být v provozu univerzitní Campus).Eventuálně zavést t-29 Osová-Hájenka(příp. jí vést po trase t-x25 až na českou).Jenže to by chtělo po r.2007 koupit aspoň 30 sólo a 10 článkových trolejbusů(nejlépe Soláris) a přestat jednostraně preferovat tramvaje,ale preferovat elektrickou trakci(tedy i trolejbusy).

Kolik je avizovaných prodloužení tramvajových tratí a kromě vynucenné Jírové se pro nedostatek peněz nestaví nic,kdežto trajfy sou levnější.Co třeba Lesna? Kolik se o ní už mluvilo?


Pisatel citovaného příspěvku je očividný dement, který snad nemá ani ukončené základní vzdělání. I když zbytečné s jeho "názory" polemizovat, vzpomínám si na nasazení busů místo trolejbusů během opravy Rybnické (jezdím od Lužánek na Lesnickou) a cítil jsem se v nich divně, tykadla už mi přirostla k srdci a myslím, že si v Jundrově na ně zvyknou tak, že je budou požadovat i po skončení výluky v Hlinkách.


OP píše:
Přečtěte si, prosím, co napsal jistý JaKa jako dotaz pro primátora na http://www.brno.cz/toCP1250/primator/forum1/read.php?f=1&i=1531&t=1531#1531.
(z dotazů pro primátora na http://www.brno.cz/toCP1250/primator/index.php).

Zaslouží si to komentář?


Jeden bych měl - pán asi nezažil cestování nejmenovanými luxusními autobusy maďarské výroby :lol:


Přečtěte si, prosím, co napsal jistý JaKa jako dotaz pro primátora na http://www.brno.cz/toCP1250/primator/forum1/read.php?f=1&i=1531&t=1531#1531.
(z dotazů pro primátora na http://www.brno.cz/toCP1250/primator/index.php).

Zaslouží si to komentář?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Hm, našlo by se tam pár pěkných kousků, ale pořizovací i provozní náklady by byly vážně problém (nechtěl bych vidět ceny náhradních dílů). Ale když jsem viděl fotku Solarisu v Budapešti, doufám, že dealeři z DP Ostrava uplatí brněnské konšely víc než prodejci CityHnusu... :roll:


V zahraničí je toho dost, hodně kloubových nízkopodlažních autobusů existuje i ve verzi s tykadly: Van Hool, Volvo, Mercedes, ... problémem ale bude ta cena :-?
Pár obrázků třeba tu: http://www.geocities.com/trolley_coalition/today.html (ale všechno to není nízkopodlažní), nebo třeba do čeho všeho dělá výzbroj Kiepe - http://www.kiepe-elektrik.com/index-trolley.htm


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 19:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]