Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 103 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
Já bych na něho s**l taky. Nevidím jediný důvod, proč sebevrahovi bránit v jeho snažení nebo se přesvědčovat, zda je v takovém stavu, aby to (ne)zkoušel znova.


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Baví mě jak na něj ty auta s***u...

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Tady je video z toho rájeckého střetu. Důchodce vyvázl jen s lehce poraněnou nohou.

Jinak v létě se díky výluce mezi Otrokovicemi a Hulínem budeme v Brně moci setkat s odkloněnými vlaky. Určitě pojede v noci EN Chopin, ale jestli i EC přes den, to nevím.


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
To se to pěkně sešlo .. na jednom R 362.021, na tom druhým 362.019


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
http://www.zachranny-kruh.cz/nehody-na-zeleznici/video-vlak-zastavil-pred-sebevrazedkyni-uklidnili-ji.html
V neděli policie zachránila ženu se sebevražednými úmysly v žst. Chrlice.

A jinak včera došlo ke dvěma střetům s osobou na Blanensku.
Konkrétně R 864 v 17:25 mezi žst. Rájec-Jestřebí a žst. Skalice nad Svitavou a R 837 ve 23:32 mezi žst. Rájec-Jestřebí a žst. Blansko.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
V 19:30 spatřen Panter mezi Skalicí a Doubravicí jedoucí ve směru do Brna.
Ráno pro změnu podle káčka jezdil mezi Brnem a Břeclaví.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Ten panťák v najbrtu, mě nepřestává udivovat :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
17
19 bře 2014 15:36
miropiro píše:
Tak jak jsem avizoval, cestoval jsem o tomto víkendu vlakem, tak jsem požádal i o ten zjednodušený daňový doklad.

Tak to porovnejte, házím sem sken jízdenky i ZDD a pak své vlastní porovnání údajů na obou dokumentech. Podle mne by opravdu stačilo vhodně nastavit tiskopis a zvládlo by se to...


Jo jenomže to jsou úplně nové typy tiskopisů a jsou jen v několika málo stanicích. Až se staré spotřebují, tak by to šlo. Proto se taky na zadní stranu tiskly ty údaje. Ale kdoví jak to nakonec bude.


Offline
17
19 bře 2014 15:36
miropiro píše:
Tak jak jsem avizoval, cestoval jsem o tomto víkendu vlakem, tak jsem požádal i o ten zjednodušený daňový doklad.

Tak to porovnejte, házím sem sken jízdenky i ZDD a pak své vlastní porovnání údajů na obou dokumentech. Podle mne by opravdu stačilo vhodně nastavit tiskopis a zvládlo by se to...


Jo jenomže to jsou úplně nové typy tiskopisů a jsou jen v několika málo stanicích. Až se staré spotřebují, tak by to šlo. Proto se taky na zadní stranu tiskly ty údaje. Ale kdoví jak to nakonec bude.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
peno píše:
To mi stačilo při loňské výluce, kdy Sp od Hodonína přijel na hlavák, ale Ex do Prahy odjížděl z Dolního, prakticky ve stejnou dobu, bez možnosti ho chytit buď na Dolním nebo v Židenicích, takže jsem pak prakticky musel čekat hodinu v Brně na další EC, které už ovšem jelo od Břeclavi, takže jsem si mohl ušetřit cestu do Brna.
To se holt stává. Když jedete třeba z Brna do Plzně vlakem (přes Prahu), tak v Praze čekáte 50 minut, a ne kvůli výluce, ale protože je to tak nastavené. Stejně jako když budete chtít třeba z Blanska do Střelic, taky budete čekat v Brně cca 40 minut.

Ale jinak teda musím říct, že se zachováním stávajícího nádraží pro regionální vlaky bych souhlasil jen v případě, že by ty regionální vlaky zastavovaly i na novém nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Kterak opilý dlaždic vydláždil peron na nádraží v Ivančicích.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: hlavní přínos těch 2 nádraží by byl dle mého názoru takový, že budeme mít odsunuté nádraží s velkým přednádražním prostorem, ke kterému nebude problém v budoucnu přidat VRT, a zároveň bude doprava do centra města řešena vlakem, nikoliv převážně MHD. Tzn. na hlavasu bude moct každý, kdo chce do centra, přestoupit na vlak spojující Brno - hl. n. s nádražím Brno - střed. I kdyby to byl jenom pendlující vlak.


Offline
45
27 srp 2013 10:12
Masarykova čtvrť
A kde má vlastně u varianty v centru být autobusové nádraží?

_________________________________
...and as always - thanks for watching.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
MartinV píše:
Mně přijde smutné, že se neuvažuje o variantě 2 nádraží:
Brno-střed pro regionální dopravu (cestující z JMK, většinou za prací, tolik pro ně není důležité, jak nádraží vypadá)
Brno-hl. n. odsunuté, kam primárně pojedou dálkové vlaky, protože cizinec stejně sedne do taxíku, tzn. je mu jedno, kde nádraží je. A pro tento typ cestujícího je důležitější velký prostor před nádražím. Důležitější je, pokud někdy bude VRT, absence tunelů.

To mi stačilo při loňské výluce, kdy Sp od Hodonína přijel na hlavák, ale Ex do Prahy odjížděl z Dolního, prakticky ve stejnou dobu, bez možnosti ho chytit buď na Dolním nebo v Židenicích, takže jsem pak prakticky musel čekat hodinu v Brně na další EC, které už ovšem jelo od Břeclavi, takže jsem si mohl ušetřit cestu do Brna. A navíc, kdo by rozhodoval, co je ještě regionální a pojede na staré nádraží a co je už dálkové a pojede na nové? Je R v IDS regionální? A pokud ne, je Sp v prokladu s ním dálkový? Tudy cesta opravdu nevede. Obzvlášť v době, kdy i ve světě je trend sjednocování nádraží a ne jejich dalšího drolení. Ne, pro Brno je jedinou možností jedno nádraží. Jen je potřeba už konečně rozetnout kde.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Janatak píše:
Ona každá sranda něco stojí, ale tady bych nadřadil dostupnost, a návaznost k mhd nad náklady. Jednoznačně!

Jenže ta dostupnost a návaznost na MHD je v tomto případě taky pouze o nákladech.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
colt274 píše:
město možná zacáluje nádraží

Město žádný nádraží cálovat nebude. Možná nepatrnou část.
Ano jsem možná naivní, ale v těch pozemcích je velký potenciál a budoucí investice do čtvrti nepůjdou z veřejných peněz. Kdysi na polích kolem Paláce Tivoli taky nestavěli zdejší konšelé, ale místní průmyslníci. Konšelé "jen" dotáhli šalinu.
A dokud se neví, co kolem Rosičáku bude, nikdo o ten úhor eurem nezavadí...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Tvoje představy jsou opravdu naivní, nový nádraží dopadne přesně jako Zvonařka - smrdící díra bez MHD a slušnýho přístupu, protože město možná zacáluje nádraží, ale díky výmluvě "už nejsou peníze" nebude realizována většina navazujích staveb, to se klidně vsadím, opravdu městu nevěřím ,že to dokončí podle původního plánu...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No nevím, nevím. Jak chceš dělit regionální a dálkovou dopravu? A regionální linkou (v IDS) do, za každou cenu zachovaného, centrálního nádru, cizinec jako přijet nemůže? A jak se asi bude tvářit, když první, co z DRUHÉHO největšího města (říkajícího si UNIVERZITNÍ) uvidí, bude žalostně vypadající budova a drážní inventář jako za předminulého století, kdy sem přijel první vlak? Protože pro lidi jezdící za prací není důležité, jak nádraží vypadá.
Nebo přijede supermoderním EC dálkáčem kamsi na periférii k bývalému Rosičáku, kde sice bude obrovské veleparkoviště, miliarda taxíků, ale MHD tam nebude, protože veškeré linky se motají kolem současného nádraží v centru, aby odvezly ty davy pracujících. A nebude nutnost tam MHD mít, protože ti cizinci, co přijedou a nedbaje výzev bedekerů vystoupí, stejně pojedou taxikem.
Modelový příklad: jsem cizinec a chci projet všechny památky UNESCO. V plánu mám jet z Lednice na Tugendhatku. Pojedu regionální s-3 na "střed" a pak budu muset sáhodlouze hledat taxík nebo vzít zavděk zlou šalinou. A na druhou stranu pracuji ve Vyškově a denně jezdím domů do Brna. Dálkový vlak (v JMK označen r-7) mě vyhodí na "novém" a poněvadž nádraží je jen pro dálkáče, musím buď pěcha k Vaňkovce nebo cálovat za tágo... To asi nee, že?
Já osobně preferuji nádraží (regionální, dálkové, a potenciálně VRT) a veškeré podpůrné záležitosti (autobusový terminál, terminál MHD, parkoviště těch taxíků i IGK) v jednom místě. A poněvadž pro to všechno pod Petrovem není místo, musíme se porozhlédnout jinde, U řeky.
Jsem přesvědčen, že časem vznikne z těch bezprizorních pozemků plných polorozpadlých továrních hal, nefunkčních drážních těles, zahrádkářských kolonií, doupat bezdomovců a další verbeže nová čtvrť, která sroste s centrem na jedné straně, Komárovem na druhé straně a office parkem u Heršpické ulice na třetí straně. A že za pár let nikoho nenapadne říct, že nádraží je daleko. Protože už to nebude neutěšený průmyslový prostor. Vřed na tváři města. Ale normální intravilán. Stejně jako dnes nikoho nenapadne říct, že od Čáry je to daleko k Botanické zahradě. Protože je to zastavěná plocha domy. Od Úvozu přes Veveří až po Lidickou. To taky kdysi bývávaly pole a louky a zahrady.
Mě osobně by varianta určitého zachování Brno-střed nevadila. Ale pro určitou formu SJKD. Rekonstruovat těleso, otevřít historický viadukt (odkopat ty tuny hlíny u Uhelné ulice), zbourat u Tesca budovy, co tam historicky nepatří, totálně zrekonstruovat a provzdušnit těleso mezi centem a Židenicemi a pak se dá uvažovat o vnitroměstské lince mezi Židenicemi, Modřicemi a letištěm v Tuřanech. A linku provozovat (ne nutně ČD ani RJ) vozy odpovídající kvality. Ne 242+bdmtee nebo 560... A ani ne vlaky, spíš rychlošalina.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
To by totiž bylo nedejbože praktické řešení a to se v Brně nesmí, fuj! :roll:

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mně přijde smutné, že se neuvažuje o variantě 2 nádraží:
Brno-střed pro regionální dopravu (cestující z JMK, většinou za prací, tolik pro ně není důležité, jak nádraží vypadá)
Brno-hl. n. odsunuté, kam primárně pojedou dálkové vlaky, protože cizinec stejně sedne do taxíku, tzn. je mu jedno, kde nádraží je. A pro tento typ cestujícího je důležitější velký prostor před nádražím. Důležitější je, pokud někdy bude VRT, absence tunelů.


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
zolex píše:
Janatak: to isté sa dá povedať aj o zástancoch nádraží v centru. Nevadí, že to bude stáť 2x toľko, nevadí že to bude trvať 2x dlhšie, nevadí že nádraží bude mať 1000 kompromisov, hlavne aby to bolo v centru za každú cenu.


Já to řeknu takhle, i kdyby to mělo stát 2x tolik, za cenu x kompromisů, porád si myslím, že nádraží v centru za tu cenu prostě stojí. A navíc neřešil bych zase tolik cenu v momentě funkčnosti a přínosu TAKTO umístěného nádraží vůči ostatním složkám dopravy. Ona každá sranda něco stojí, ale tady bych nadřadil dostupnost, a návaznost k mhd nad náklady. Jednoznačně!

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Janatak: to isté sa dá povedať aj o zástancoch nádraží v centru. Nevadí, že to bude stáť 2x toľko, nevadí že to bude trvať 2x dlhšie, nevadí že nádraží bude mať 1000 kompromisov, hlavne aby to bolo v centru za každú cenu.

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
Já bych z toho vypíchl něco jiného:

finanční, technická i organizační náročnost realizace rozsáhlých tunelových staveb pod historickým jádrem za současného zachování provozu železniční dopravy, MHD a při minimálním omezení automobilové dopravy;

Toto je jeden z důvodů proč považuju ponechání nádraží ve stávající poloze za kravinu na kvadrát. Čím míň polezeme v bídných brněnských geotechnických poměrech pod zem, tím jednodušší, levnější a rychlejší stavba to bude.


Tak magistráti si svoje teze samozřejmě všelijak obhájí tak, aby se všeobecně došlo k názoru, že přesun nádraží kamsi do ##MLUVÍM SPROSTĚ## je jedinej správnej, jedinej možnej, jedinej levnější, jedinej výhodnej atakdále. ](*,) ](*,)

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já bych z toho vypíchl něco jiného:

finanční, technická i organizační náročnost realizace rozsáhlých tunelových staveb pod historickým jádrem za současného zachování provozu železniční dopravy, MHD a při minimálním omezení automobilové dopravy;

Toto je jeden z důvodů proč považuju ponechání nádraží ve stávající poloze za kravinu na kvadrát. Čím míň polezeme v bídných brněnských geotechnických poměrech pod zem, tím jednodušší, levnější a rychlejší stavba to bude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Tak konečně provalili ti naší volení zástupci, proč nesmyslně prosazují 50 let zastaralou koncepci nového nádraží, je to v první připomínce:

"hrozbu možné kompenzace majetkové újmy vlastníkům při změně využití území"

nakoupili pozemky na spekulaci a bojí se o své investice, z Brna, ani státu, v dnešní situaci se nikomu nepodaří vydolovat ani haléř, tak ta snaha o prosazení nejhorší varianty z osobních zájmů na úkor nás všech. Chtělo by to konečně menší defenestraci, když systém si s tímto problémem neumí poradit


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3623 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 19:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]