Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 251 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9313
10 čer 2004 11:19
Asi ano. Jak by to jinak pocitali ?


No, není z čeho brát, dnes jsem viděl soupravu T3 na d-2 (jestli jsem dobře viděl, tak 1607+1611). Kloubáky už asi došly...

A jak na tom s vozokilometry bude případný vláček T3+VV60+T3? Trojnásobek?


Offline
Uživatelský avatar

9313
10 čer 2004 11:19
ds píše:
To není jedinej problém, kilometry by se daly šetřit i jinak. Spojí-li se 10 vozů z d-4 ve dvojčata, nahradí se 5 koubáky z d-9, ale kde se vezme těch dalších 5 vozů? Po prodloužení d-10 není z čeho brát - chybí záloha na posily při veletrhu atd. Garantovaný NP spoj na d-9 nemusí být K3R (hodí se spíš na d-1), ale později by to mohl být vlečňák 1301.


No ale souprava s vlekem bude mit dvojnasobek vozokm nez K3


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
To není jedinej problém, kilometry by se daly šetřit i jinak. Spojí-li se 10 vozů z d-4 ve dvojčata, nahradí se 5 koubáky z d-9, ale kde se vezme těch dalších 5 vozů? Po prodloužení d-10 není z čeho brát - chybí záloha na posily při veletrhu atd. Garantovaný NP spoj na d-9 nemusí být K3R (hodí se spíš na d-1), ale později by to mohl být vlečňák 1301.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
VS píše:
K té d-9:Vždyť lze celkem snadno získat cca 3 soupravy z linky d-4 výměnou za K2(P) z d-9.A bylo by po problému :-D NP vůz by tam mohl být K3.N.Bohužel o tom DP neví.Nebo nevím co tomu brání?


Nasmlouvane vozokilometry s radnici. Je to sice trochu absurdni, ale vuz KT8, projede uredne polovinu kilometru nez souprava 2xT. Z toho plyne i snaha nasazovat o vikendech vsude kloubace.


K té d-9:Vždyť lze celkem snadno získat cca 3 soupravy z linky d-4 výměnou za K2(P) z d-9.A bylo by po problému :-D NP vůz by tam mohl být K3.N.Bohužel o tom DP neví.Nebo nevím co tomu brání?
Těch Aniter mohli ale například na d-3,5 garantovat víc.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Myslím, že držet v záloze NP kurz je zbytečný, přeci jen náhrada vozu během dne je spíš výjimka a Anitry zase tak moc nepostihuje. Jinak to, že není napsaná Anitra na d-9 může signalizovat snahu někde zázračně vyšťourat 4 soupravy 2xT a konečně obsadit linku nějak důstojněji.


--------------------------------------------------------------------------------
Jak všichni ví jsou od Září garantovány NP kurzy s Anitrama(1xd-2,4,5,6,11).No ale Aniter jezdí víc,určitě dnes 3x d-2(5,12,14/2 nevím to jistě),2x d-5,1x d-4,6,7,11 a taky na d-9(3/9).To je ale všech 10 vozů? To nepotřebují držet aspoň nějakou zálohu,když sou teď NP kurzy na některých linkách už garantovaný? Kde se vlatně mají Anitry objevovat,kromě těch garantovaných kurzů(např. na té 3/9 byla už včera)? A dnes 5.9 jezdila Anitra na d-9 zase.To jí tam nemohli garantovat? Další Anitry mají přijít až příští rok,má jích být až 7,to tedy pak už v Brně bude 17 vozů.S kolika kurzy Aniter se uvažuje na linkách d-2,5,6,11 ap.?


Třeba dnes byl jeden citybus na 64, o prázdninách jsem je vídal i na x13.


citybus dnes na 56,58,78


Mě by zajímalo, kam se poděly citybusy... kromě 50 zmizely i ze 67, na 49 je jen jeden (dřív 2). V pracovní dny jsem našel jen 4 garantované kurzy - 49, 58 a 2x na 51. Na to, že je jich tu 15 to teda není nic moc...


Anonymous píše:
Připadá mi, že tam ta strana má nějak podezřele moc pravomocí. Nejdřív si kladou podmínky odporující základní myšlence IDS, pak si důchodci prosadí, aby jezdili i o prázdninách do shopping center každou hodinu a zase se jim ustoupí. Já bych 701 a 702 odvedl do Šlapanic a ať si jedou vlakem :lol:


Přesně tak. To by pak obce v druhé etapě (Dambořice, Bošovice atd.) mohli požadovat prodloužení 610 až do Brna jako podmínku přistoupení. Taky že to zkusili a KORDIS jim obratem vzkázal že jednat můžou ale vlak jako centrální napaječ zůstane. Chápu že se nikomu nechce desetkrát přestupovat, ale taková je doprava třetího tisíciletí a když může platit pro 99 % lidí, tak proč ne u Pozořic a Mokré? :-x


ds píše:
Na té Podstránské by nemusely končit jen 701 a 702, ale klidně i nějaký autobusový nástupce t-31 (předpokládám, že až trať zanikne, prodlouží se tam a-75). Linky 701 a 702 jezdí do města proto, že si to vymohly zainteresované obce (Mokrá-Horákov a Pozořice) jako podmínku pro vstup do IDS JMK. Svou roli asi hrálo i to, že linku dostal Sebus a ne ČSAD (dřív tam jezdilo oboje), Sebus už měl předtím zastávku na Úzké atd. atd.


Připadá mi, že tam ta strana má nějak podezřele moc pravomocí. Nejdřív si kladou podmínky odporující základní myšlence IDS, pak si důchodci prosadí, aby jezdili i o prázdninách do shopping center každou hodinu a zase se jim ustoupí. Já bych 701 a 702 odvedl do Šlapanic a ať si jedou vlakem :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Proč si neumíš představit vlečňák do Lískovce? Pokud vím, tak se uvažovalo o nasazení na d-4 a uznej - co je kopec ke Krematoriu proti Kraví hoře :lol: Co se týká toho dělenýho intervalu, máš pravdu, ten dlouhej 6 min. je rozdělen d-5 a tipoval bych že je to kvůli měnírně, aby nejezdily 3 šaliny za sebou.

Na té Podstránské by nemusely končit jen 701 a 702, ale klidně i nějaký autobusový nástupce t-31 (předpokládám, že až trať zanikne, prodlouží se tam a-75). Linky 701 a 702 jezdí do města proto, že si to vymohly zainteresované obce (Mokrá-Horákov a Pozořice) jako podmínku pro vstup do IDS JMK. Svou roli asi hrálo i to, že linku dostal Sebus a ne ČSAD (dřív tam jezdilo oboje), Sebus už měl předtím zastávku na Úzké atd. atd.

U těch trolejbusů jsou to zajímavý nápady - šlo by to řešit i takhle :
t-28 : Mendlovo nám. - Kohoutovice - Kamenný vrch - Osová, 10 min. a půlení s a-50 a vzájemný interval s t-37
t-29 : Česká - Slovanské nám. - Záhřebská - Jundrov, Optátova - Mendlovo nám., 10 min.
t-32 : interval 10 min., půlení s t-29
t-34 : inteval 10 min.
t-36 : dělený int. 4-6 min. (6 minut rozdělí t-34)
a-61 : zrušit
a-67 : to je otázka, možnost pendl Jundrov - Vozovna Komín a zpět a zbytek linky nahradit třeba prodloužením a-53 do Shopping parku?

Kloubákům na a-50 bych moc nevěřil, kde by se vzaly? Když mají jezdit na x35 a x37, tak myslím že ani nová dodávka nepomůže.


VS píše:
d-10 by na Str.skálu vozit vzduch nemusela,kdyby se na Podstránské ukončily Busy 701 a 702 v rámci IDS.Fakt nechápu proč jezdí do centra?


Sice by to bylo perfektní, ale na Podstránské na to není místo. Obzvláště při takové hustotě provozu ve špičkách, jaká na linkách 701 a 702 je. Dovedu si ale představit situaci, kdy Podstránská je stěžejním uzlem a operativní smyčka je někde u bývalé smyčky Juliánov. Každopádně zajíždění na Úzkou se dost vymyká základní myšlence IDS :-?


Ten kurz z Medlánek by tam mohl být taky proto,že tam dál bude jezdit 1531+VV60LF :-D I když si to neumím do kopce do lídkovce moc představit.Dělený interval tam sice je to musím pochválit,ale ve špičkách je to 4-2-4-4-2.Kdyby to bylo 3-3-4-3-3-4 bylo by to lepší,takhle pojede ta 10 2 min. po d-8 a mezi d-8 bude interval 4-6(nebude půlen!).No ale i tak je to asi přínos.

d-10 by na Str.skálu vozit vzduch nemusela,kdyby se na Podstránské ukončily Busy 701 a 702 v rámci IDS.Fakt nechápu proč jezdí do centra?
Na té Křenové už by 10 min. interval aspoň trochu význam měl,nejvíc lidí jezdí d-10 v úseku nádraží-Geislerova.Navíc na Zvonařce by zavazeli při velethu P1.

Sóla v prac.dny na d-7 asi né kvůli úseku Česká-Kr.Pole.

Když sem studoval JD t-x25 tak sem zjistil že v úseku Přívrat-česká je interval pořád stejný jako předtím,i když se přidala x25 navíc.Nebylo by od věci(po ukončení opravy křižovatky) zavést t-29Česká-Jundrov po 10 min. t-34 nechat po 10 min. a t-36 po 5 min.,zároveň ještě zavést t-28 z Mendláku(po trase a-61).To by se ale musela vystavět trať od Optátovy do Jundrova nebo koupit 24Tr(21TrACI už bohužel nejde).Ještě bych zavedl v úseku Hájenka-Osová t-23 po 12 min.,na a-50 zavedl rovněž interval 12 min.,od Hájenky na Osovou by to pak bylo po 6 min.U a-50 sou zrušenyod září garantovaný NP spoje.Že by se tam daly kloubáky?


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
1 kurz na d-10 z Medlánek - co víš, třeba to bude K2P - přece jen v jízdních řádech je dělený interval, takže si to sólo vskutku neumím představit, jedině že by si na špičky vyměňovaly jedno vozidlo linky 7 a 10 (sedmička by snesla sólo i v pracovní dny). Ale asi bude jednodušší týden počkat a uvidíme...

Vození vzduchu na Stránskou skálu - souhlasím s tebou, vidím to podobně. Jen si myslím, že ukončování na Geislerově je k ničemu, protože ty šaliny vozí vzduch už po Křenové. To radší vést některé spoje jen Starý Lískovec - Hlavní nádraží a otáčet se na Zvonařce.


Jak se tam budou ty busy z p26 otáčet to fakt nevím??
Lámu si hlavu nad tím,proč je na d-10 jeden celodenní kurz z Medlánek.Přece nebudou dávat sóla na linku obsluhující tak velký sídliště jako Lískovec.Je fakt že někdy budou ty K2 na Str.Skálu asi vozit vzduch.Těch 6 K2 z d-10,který posílí interval na d-12/13 jsou opravdu dobrý počin,vůbec si myslím že ta d-10 bude přínos jak pro posílení d-8,tak i pro posílení ráno d-12/13.Jen by v té odpolední špičce měla jezdit díl od nádraží do Lískovce aspoň 13.41-18.31h a z Lískovce 13.36-18.17h(nevím proč by nemohly na odpolední špičku ty K2 najíždět přes Vídeňskou do Lískovce,takle je první odjezd z Lískovce až v 14.36h a to je dost pozdě).Ono totiž hodně lidí jezdí i naopak,ta d-8 je přecpaná v obou směrech.Třeba až se opravý trať na Táborské a d-13 se vrátí do Juliánova,tak bude víc spojů d-10 jezdit jen na Geislerovu a bude moct jezdit do Lískovce díl.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Co se týká těch K2P o víkendech na d-4, řekl bych, že DP žil v očekávání vysoké poptávky v souvislosti s otevřením koupaliště na Kraví Hoře, což se nepotvrdilo. Důvod ale může být taky v tom, že během roku vypravují o víkendech d-9 i d-12 Pisárky, o prázdninách jezdily z Medlánek, takže se to možná upravilo kvůli rozvržení služeb řidičů.

Ohledně nových jízdních řádů - stojí ještě za zmínku, že už jsou v nich naznačený Anitry - po 1 kurzu na d-2, 4, 5, 6 a 11. Myslím, že když už je 10 Aniter, mohlo být aspoň na d-2 a d-4 po 2 kurzech. Na d-8 jsu 3 NP kurzy, na d-1 taky 3, myslím že 1 z toho asi bude 1751. Příjemně překvapí, že d-8 a d-10 tvoří dělený interval (ráno z Lískovce a odpoledne do Lískovce), náznak téhož je mezi linkami 5 a 7. Na t-26 se konečně rozlišuje mezi sólem a kloubákem, takže vzniká ve špičce interval 3-5 minut. Ještě jedna zajímavost - na stránkách Kordisu mají jízdní řád linky p26 (ranní posila trolejbusů) a tyto mají jet až do Pisárek se zastávkami Lipová a Vinařská. Tušíte někdo, jak se mají v Pisárkách otáčet?


Tak už sou na stránkách KORDISU k dispozici nový jizdní řády od 1.9.2004.Změn tam moc není.d-10 je vedena ve špičkách do Lískovce (poslední odjezd ze Str.Skály v ráno v 7.03h,odpoledne 13.57-17.07h),na lince je skutečně 8 vozů(z toho 7 z Pisárek-K2),ale i jedna z Medlánek(Že by snad sóla??)Když jsme u té d-10 je potřeba zmínit ještě něco.Šest pisáreckých K2 po ranní špičce nezatahuje přímo do Pisárek,ale jede po trase d-12 do Kr.Pole,posiluje tím d-12/13 v době od 7.15 do 8.15h na interval 2-4 min.Další změna je že medlánecký K2P jezdí o víkendech opět na d-3 a 13,na d-7 už zase jen sóla a na d-4 pouze opět sóla.Chtěl bych se zeptat proč jezdili o prázdninách o víkendě na d-4 K2,když se opět ruší.(Pravda jezdily skoro prázdný.)Na d-1 jezdí cca 1 souprava T3R není to nějakej test na zavedení 2xT6? U trolejbusů je nejzajímavější vedení x25.Proč její některý spoje jedou z Osové přímo Rybickou a do voz.Komín.To zůstane trať v Rybnické pod napětím?


Offline
Uživatelský avatar

9313
10 čer 2004 11:19
Asi tak 3 tydny : nejak sem to zapomnel napsat.


Nevíte náhodou někdo, jak dlouho už je zase v provozu zastávka Slatina, nádraží? I na stránkách DPMB je pořád napsané, že je zrušená, ale včera jsem tudy jel a zastávka tam je.


Taky by mohli soudci a taxíky parkovat na druhé straně, po zrušených ostrůvcích tam místo bude.

Jak jsem slíbil, tak jsem to tu trochu přestěhoval, původní dost podobná témata d-7 Švermova a Návrhy linkového vedení jsem sloučil do tohoto jednoho Obecná diskuze o MHD v Brně. Snad to tak bude přehlednější.


...ale vždyt právě před Ústavním soudem byla ještě před cca 10 lety společná zastávka, ale byla zrušena ... :))


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
To bych byl pro všemi deseti, ale opět je to prakticky nerealizovatelný - ideální by byly 3 nástupiště :

1) před Ústavním soudem - směr Úvoz, Pekařská, Nové sady
2) "U dvou kozlů"- za křižovatkou s Českou - směr Kr.Pole pro 6 a 7, směr Merhautova pro 3, 5, 11 a snad na Rooseveltovu pro 12 a N.Svobody pro 4
3) stávající zastávka u pekárny směrem na Veveří.

Takhle by byla společná nástupiště do všech směrů. Mám ale obavy, že tomuto záměru dost brání parkující taxíky a auta před Ústavním soudem.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 10:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]