Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 372 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Miropiro: Já jsem na té diskusi v lednu byl a v tom návrhu byly zachované všechny 4 koleje. Hlavní rozdíl proti současnosti bylo zúžení vchodů do podchodu, prodloužení nástupišť (kolem těch zúžení podchodů), oficiální přechod přes koleje od hlavního vchodu nádraží směrem k letmu s odbočkou k trajfům (přes koleje, které v době vytvoření studie nebyly moc využívané - propojka od Křenové na 1. a 2. kolej). + Znemožnění průjezdu ve směru Nádražní - Benešova (v tomto směru) - to byl možná kameň úrazu :-( Škoda, že to neprošlo, vypadlo to dobře.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jestli z toho kseftu nahodou neseslo. Kdyz je ted kolem solarniho bussinesu takovy humbuk.
P.S. pisu z mobilu a nechce se mi hledat pismenka s háčky a čárkami...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Ano, v Husovicích je těch panelů spousta (vidím je z okna).


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
V Medlánkách nic na střechách není. Ale mám takový pocit, že jsem něco viděl v Husovicích, když jsem kolem kroužil na čtverce.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Zpráva z roku 2009 - Střechy vozoven poslouží jako elektrárny
Realizovalo se to nakonec? Podívám-li se na letecké snímky Medlánek, tak nějaké panely nevidím.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
miropiro:
Citace:
Architektonické studio RAW připravilo pro město projekt úprav prostor před nádražím. To však nakonec návrh v této podobě zamítlo. Úpravy budou pouze dílčí.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
k.ondra89 píše:
Opět něco o přednádražním prostoru. Podle Kotziana by kompletní oprava mohla začít v příštích 2 letech.

http://brno.idnes.cz/hlavni-nadrazi-se- ... zpravy_daj

Z té vizualizace to vypadá, že by před nádražím byla dvoukolejka nebo to má být čtyřkolejka, jen není vidět? Jestli dvoukolejka, tak teda nevím, jak pak vyřeší zastavování tolika šalin na dvou kolejích oproti současným čtyřem.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Už jsem to sem dával ve vedlejším vlákně.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Metro v Brně? Stát je zatím bez zájmu:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40325.html


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Aby to platilo i po volbách!

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Opět něco o přednádražním prostoru. Podle Kotziana by kompletní oprava mohla začít v příštích 2 letech.

http://brno.idnes.cz/hlavni-nadrazi-se- ... zpravy_daj

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Brno předpokládá, že většinu zaplatí EU, která by na nové tramvajové tratě měla údajně přispívat. Pokud ne, tak nic nebude.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mouka - stačí zařídit, aby volby byly opakovaně každej rok a půjde to jak po drátkách :-)

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Rez: On tomu někdo věří? V roce 2010 se říkalo, že v roce 2013 bude jezdit tramvaj ke Kampusu.

Třeba v Budapešti mají za týden otvírat novou linku metra, která měla být v provozu podle prvotních plánů snad už někdy před 10 - 15 lety.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
http://www.centrumnews.cz/zpravodajstvi/brno-stred/dve-nove-tramvajove-trate-v-brne-na-kamechy-ke-kampusu-snad-do-roku-2020

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/devetadvacetilety-muz-se-opil-tak-ze-usnul-na-kolejich-20140323.html

Mladík si ustlal na kolejích u medlánecké vozovny. Naštěstí ho strážníci včas odvedli a tak nedošlo ke srážce.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
O Lindě z Milady na idnesu. :-)

http://brno.idnes.cz/igracek-linda-hlid ... pravy_mich

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
VMO přes Kykyrystadt? A kam dál? Po starém okruhu na Kamenný vrch? Pominu-li dopravní nesmyslnost takového trasování, pochybuju, že by estakáda v kombinaci s tunelem vyšla levněji, než současný projekt Žabovřeské.
Navíc ta estakáda by brutálně celé údolí znásilnila. Takhle pojede VMO přilepený ke kamenomlýnské skále a bude zčásti schovaný, zatímco estakáda by zpupně čněla nad údolí.


Offline
147
06 pro 2009 11:01
tkž jinak nikde není povolená vyšší rychlost ;)


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
Mohlo nebo smělo?


Offline
147
06 pro 2009 11:01
jen doplním, že na trase Pisárky až Ečerova není nikde úsek, kde by se mohlo jet více jak 50km/hod


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
goldfinger píše:
Problém je, že město VMO potřebuje a aby okruh plnil svou funkci, musí být v optimální vzdálenosti od centra, tedy ani moc blízko, ani moc daleko. ... Přes Bastr už by to bylo moc daleko a nic mezi tím není. ...

Ale mohlo, byla varianta překročení údolí Svratky po estakádě a tunelem cca ke křižovatce u smyčky Kohoutovická hájenka, čímž by odpadlo zvěrstvo tramvajového nadjezdu a podkopávání Wilsoňáku


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Poloměr nájezdového oblouku do tunelu od šrajbecu asi fakt nebude největší, ale daleko důležitější bych viděl celkové přínosy projektu - propojení vilové čtvrti s krátkodobým rekreačním územím na žabovřeských loukách a ochrana tohoto území částečným nakrytím a PHS. Na animaci to řešení s tunelem vypadá fakt nejlépe.
Navěky znásilňovat údolí patrovými estakádami nebo překládáním řeky mi nepřipadá jako dobrý nápad. Samozřejmě je škoda zaniklé osady Kamenný mlýn, ale s tím už nic nenaděláme. Je ptořeba zachovat aspoň pravý břeh nedotčený.
Problém je, že město VMO potřebuje a aby okruh plnil svou funkci, musí být v optimální vzdálenosti od centra, tedy ani moc blízko, ani moc daleko. Nejblíž by asi mohl být na trase Mendlák - Úvoz, Kotlářská, Pionýrská, Provazníkova. Po potvrchu to nejde už teď a na tunel můžeme zapomenout. Přes Bastr už by to bylo moc daleko a nic mezi tím není. Z tohoto pohledu tedy nebylo proražení královopolských tunelů chybou.
Samozřejmě by se po VMO měla pohybovat pouze vnitroměstská doprava a ne tranzit západ-sever. Ten patří na Dolfovu dálnici, případně JZ tangentu.
Pláče-li někdo nad snižující se rychlostí šalin na Žabovřeské, tak nejvíc ji podťal ten nesmyslný nadjezd na křižovatce u Bráfovy. Tam byl původně oblouk na návrhovou rychlost 60. Ví někdo jméno autora současného paskvilu? Silnice od Kr. Pole přichází shora a podchází šalinu spodem. To je fakt psycho. A pak ten zlom před Billou, který nikoho nenapadlo narovnat, o vizi nějakých rychlých vexlí na Jundrov a zdejším trianglu raději ani nemluvím.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Třeba v úseku, kde je nedávno podbito, tj. mezi cca zúžením vedlejší silnice na Žabovřeské na pisárecké straně po rovinu před zast. Bráfova. Já tam teda, pokud jsem tudy jel a čuměl řidiči na tachometr, ale nikoho neviděl jet rychleji než 55 km/h...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Eda píše:
Dnes se v těch místech valí 60 km/h...

By mě celkem zajímalo kde.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 říj 2024 16:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]