Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 22 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
J*M* píše:
K argumentu o nesystémové lince ( s kterým bych mohl souhlasit, i když některé zastávky dle mne by neměly být zrušeny z důvodu nemožnosti dodržet docházkovou vzdálenost zavedenou pro město) bych přidal argument, že posílení linky 67 by nemusel nikdo zaplatit, oproti lince x5, kterou lze naúčtovat investorovi akce


Investorem rekonstrukce MH je přece město, ne? Takže to tak jako tak zaplatí město. Akorát asi z jiné "hromádky peněz".


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Fafner: díky za odkaz!


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jezour: Ano, to je pravda, dokonce to má i název ;) Taková úprava této linky by mi ale dávala smysl až po otevření ul. Milady Horákové, do té doby by fakt bylo lepší jen prodloužit linku x5 na nádraží.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Braess%C5%AFv_paradox

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Ze zastávky Zvonařka se dá na plac taky dostat za 2 minuty regionálkou 106, 107, 601 a 602. Ale chápu, předtím jsem vycházel z pěšího přesunu, bez přestupu na cokoliv. Protože ten jaksi funguje i od Janáčkova divadla...


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Úmyslně ignorují - prostě volí nejrychlejší a nejvhodnější variantu z těch dostupných. Pro příklad nemusíme chodit daleko, před chvilou jsem jel ze Schodové na Svatopetrskou :-) Jako kdyby se večer a o víkendu nečekalo při přestupu z 1 na 12 na nádraží tak dlouho, tak těma šmirglama rád jedu, ale takto to jde cestou nejmenšího odporu.

S tou 40kou by se to asi dalo zkousnout po případném zprovoznění vlakové zastávky v Brněnských Ivanovicích s možností nějakého komfortního přestupu. Ale v posledních letech na začátku Popelové vyrostlo několik baráků a obávám se, jestli tam nebudou zavazet.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Robert: Cesta z Maliňáku na rolu se od Zvonařky dost podstatně liší. Potřebuju-li na vlak, počkám si na šalinu, která mi přijede do minuty a bez zdržení na semaforech (na rozdíl od překonávání dvou semaforů cestou na Zvonařku) mne doveze do přednádražního prostoru. Potřebuju-li na žluťáka, budu tam z Maliňáku rychleji pěšky.
Jezour opět nezklamal. Po fundamentalistických názorech na noční dopravu další perla. Jenom bych mu připomněl, že a67 nevozí pouze zákazníky NC KP a Kaufland, ale že má po cestě pár sportovišť a zejména tuto linku využívají lidi z části Blackfieldu nejen kolem Schodové, ale třeba Antonína Slavíka a Černopolní, pro které už ta docházková vzdálenost není jen o prsa korejské dívky.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Pro Pena: návrh propojení linek 40+50 není můj, jeho autorem je sám "nejvyšší řádotvůrce" DP
http://dspace.upce.cz/bitstream/10195/38806/1/SeitlJ_Roszirenizmeny_PN_2011.pdf
Jeho realizace přichází v úvahu období dalších škrtů (můj tip 2016), které lze po volbách očekávat s pravděpodobností víc než velkou. Jinak Vám doporučuji prostudovat si obrannou komunikaci, jste učebnicový příklad. Přeji Vám příjemný večer.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Robert: Pobere i s rezervou, která se přiměřeně zmenší = optimalizace provozu jak hrom. Znám nejdenoho člověka, který jezdí opravdu tak, jak píše Peno - z oblasti komárovské tramvajové trati ÚMYSLNĚ ignorují šalinu 12 a jedou přímou 67 na Maliňák - náměstí 28.10. A to je podle mě špatně, základ má být kapacitní elektrická trakce. Přecpaný autobus 67 "zlikviduje" jen opravdová likvidace linky 67.
Pro Pena, abych ho uklidnil - tohle politicky nikdy neprojde, nemusíte se bát. To je jen moje zcela racionální přání - zrušit busy tam, kde jsou dublovány šalinou, byť s přestupy (popřípadě je provozovat jen v režimu, v jakém byla loni provozována 51 = komplet za peníze městské části).


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jezour píše:
Možný návrh nemalých úspor v oblasti Brno-jih:
propojení 40+50 Újezd-KOMÁROV-Bystrc
propojení 49+59 Chrlice-KOMÁROV-Přízřenice(-Modřice,nám) s optimalizací nabídky (midibus nebo prodloužený interval)
linka 67 pro odstranění souběhu s tram - mezi Komárovem a Úzkou přes Faměrovo náměstí jako náhrada 49, čímž se lidi donutí používat výhradně šaliny v místech, kde jsou položeny koleje.

Podobně stupidní návrh. Lidé z Tuřan by Vás za zkrácení a-40 jen do Komárova „milovali“ stejně, jako Chrličtí, kteří dodnes zrušení a-63 nezkousli. Jediné z toho návrhu, s čím bych souhlasit, je zkrácení a-49 do Komárova s tím, že obsluha Černovic by zůstala na posílených linkách 47 a 74 s tím, že 74 by se (alespoň z části) protáhla do Komárova pro obsluhu Mírové a Černovické a možná provozně propojila s 49. Když nic jiného, tak by alespoň zmizely Crosswaye z trasy mezi Černovicemi a Úzkou, kde nemají co dělat. Ale ten zbytek, při vší úctě, je hloupost taková, že kdyby hloupost nadnášela, už jste u ISS :lol:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Schodová v docházkové vzdálenosti je na t-25/26. Sice o prsa korejské dívky, ale dá se to.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Oblast kolem Schodové a Sportovní v rozumné docházkové vzdálenosti není, nějaká linka tam patří. Víc by se tam hodil trolejbus, ale dráty jsou tam jenom částečně, tak se to flikuje 67kou. V nevýlukovém stavu by se mohla ukončit na Moraváku nebo Maliňáku, ideálně s obsluhou polikliniky na Ponávce, jak tu někdo někdy navrhoval. Nová městská třída, po které by mohla pokračovat, je asi bohužel nereálná.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Pokud to stávající stav provozu pobere, bylo by to jasné.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
V tomto případě provoz šalin nezměněn a u autobusů výrazní redukce vozokilometrů = šetření jak hrom a bolet to nebude ani trochu.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Dotaz neznalého. Ja vychází srovnání nákladů na provoz autobusu oproti šalině s již postavenou trasou?


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Možný návrh nemalých úspor v oblasti Brno-jih:
propojení 40+50 Újezd-KOMÁROV-Bystrc
propojení 49+59 Chrlice-KOMÁROV-Přízřenice(-Modřice,nám) s optimalizací nabídky (midibus nebo prodloužený interval)
linka 67 pro odstranění souběhu s tram - mezi Komárovem a Úzkou přes Faměrovo náměstí jako náhrada 49, čímž se lidi donutí používat výhradně šaliny v místech, kde jsou položeny koleje.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Peno: :applause:


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
XXX: To určitě, ale mám obavy, že za současné situace by bylo pro zúčastněné subjekty (magistrát, DP a obchodní centra dotující provoz a-67) přijatelnější nasazení kloubů, než zkrácení intervalu. Ačkoliv možná posilové spoje Zvonařka – NC KP do celkového celodenního desetiminutového intervalu (ve špičkách s dalšími posilami), s tím, že zbylé spoje a-67 vynechají NC KP, by mohlo projít, pokud by se NC KP smířilo s tím, že obsluhu směrem na Slovanské náměstí a Komín bude mít jen skrz svou linku s přestupem u královopolského nádraží.

Jezour: Hezky jste ten svůj příspěvek popsal. Líp bych to nevyjádřil :lol:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Peno: emoce, emoce, emoce a žádná fakta...


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
peno: Přesně tak! Systémovost ano, ale ne za cenu zhoršení dopravní obslužnosti. Spíš než klouby bych ale více ocenil častější interval.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jezour: No to je zase jednou nesmyslný výplod! Fuj! To snad ani nemá smysl se rozčilovat. Schodová a (hlavně) Sportovní v docházkové vzdálenosti? Tak to může říct jen totální ignorant! NC KP ať raději obsluhuje klasická městská linka (kterou mimochodem NC dotuje) se zastávkami po trase, než aby po Kolišti jezdily autobusy pro nikoho (a skoro s nikým), bůh ví kam (Hlavní nádraží? Úzká? Zvonařka?). A lidé z Komárova by asi za spojení s Maliňákem pouze s přestupem také nepoděkovali. Právě zrušením d-9 z Komárova (které jste mimochodem, jak si pamatuji, tak vehementně obhajoval), byla tato nesystémová linka v této trase v podstatě zabetonována. Takže nesystémová nebo ne, ta linka v současné trase je jedna z nejsmysluplnějších a nejvytíženějších linek v Brně, ať se Vám to líbí nebo ne. A minimálně klouby si zaslouží, nejlépe stažené z a-53, kde po většinu dne jezdí poloprázdné a těch pár vytížených spojů se dá řešit posílením v podobě přejezdů sól z jiných linek.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ještě k té výluce mostu mezi Bráfovou a Stránského. Jsem zvědav jak bude vypadat výluková doprava. Osobně bych to viděl následovně:

d-1: odklon Pekařskou a Veveří
d-3: SO-Česká-Mendlák-Pisárky
d-x3: Dětská nemocnice-Komenského náměstí

Pokud by DP chtěl zachovat dopravu až na Bráfovu s tím, že by tam byl přejezd, pak:
d-x3: Dětská nemocnice-Česká-Pisárky-Bráfova
d-3: SO-Rooseveltova-Česká-náměstí Svobody-Hl. nádraží-Juliánov
d-9: mimo provoz

V zásadě vycházím z výluky 2012, kdy ovšem přes Husovu nejezdily d-5 a d-6, takže je otázkou nakolik by se to tam dokázalo poskládat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
K argumentu o nesystémové lince ( s kterým bych mohl souhlasit, i když některé zastávky dle mne by neměly být zrušeny z důvodu nemožnosti dodržet docházkovou vzdálenost zavedenou pro město) bych přidal argument, že posílení linky 67 by nemusel nikdo zaplatit, oproti lince x5, kterou lze naúčtovat investorovi akce


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
GF: Sice tebou souhlasím, ale když si vzpomenu, jak jsi vždycky bojoval proti Zvonařce, že je odtud daleko na MHD, a teď píšeš, jak je v pohodě cesta z Maliňáku na rolu, tak se musím pousmát. je to 500 metrů oproti 300 metrům ze zastávky šaliny Zvonařka nebo autobusu ze zastávky Autobusové nádraží na plochu Zvonca.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Alanis: No podle mě by linka 67 (vzhledem k průjezdní trase centrem - viz pravidla pro MHD Brno od roku 1995) neměla vůbec v této podobě existovat. Spousta pohodlnejch (včetně mě, to beze studu přiznávám) jezdí z 28.října na nádraží/Zvonařku nesystémovým autobusem, i když v centru má mít podle všech pravidel organizace MHD Brno přijatých k 1.9.1995 přednost kapacitní kolejová doprava.
Avion-Komárov může obsloužit Avion linka placená komerčními subjekty, dál po náměstí 28.10. nepovolený souběh busů se šalinou, Schodová a Sportovní jsou přístupné docházkově k Zimnímu stadionu, NC KrPole+Kaufland KrPole by měla zvládat VÝHRADNĚ linka neplacená z veřejných peněz podobně jako AvionBus, Štefánikova je u šaliny, Dobrovského-Slovaňák pokrývá s obrovskýma rezervama trolejbus, Slovaňák-Přívrat totálně předimenzováno, Přívrat-Optátova plně dostačují okružky. Byl bych výrazně pro, aby se linka 67 redukovala pouze pro obsluhu vnitřního Jundrova (midibusy Jundrov - Vozovna Komín s přísně garantovanými návaznostmi/vyčkáváními). Ve zbytku trasy současné 67 by posloužily ostatní linky, což je v souladu s koncepcí MHD v centru města i v souladu s přestupností tarifu.
Dokud bude jezdit přímý autobus Zvonařka-28.10., přímý autobus Zimní stadion - nádraží atd., tak cestující do šalin a trolejbusů v těchto relacích nijak nedostanete.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Napadá mne přísloví o hlupákovi a stejných kamnech. Soudruzi z jízdních řádů se očividně nepoučili z historie linky 146. Ta měla, pravda hned dvě konečné na ho..., x5 má na totéž ještě označení a trasu. úplně o něčem jiném by bylo ukončit ji na Malilňák, tam ten přestup na rolu vůbec není citit.
A kdyby ji vedli přes Zemědělskou a Erbenovu (i to levé odbočení u Belvederu by se dalo zvládnout), tak by nasbírala frekvenci na Mendelu.Představa, že se takhle neúčelně bude plýtvat vozokm víc než rok, je dost tristní.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 01:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]