Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 350 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
States68 píše:
Zdravím řidičky a řidiče MHD Brno. Chcete si přečíst pochyvlu na Vás : http://www.nasebrno.cz/forum.php?kam=vypiszpravu&tema=12&dotazid=17

:-D

States68

Ale taky nečekají úplně všichni řitiči...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Najít na netu fotky tady těchhle vozů je téměř nemožné. Nemohli byste sem někdo hodit odkaz?? Většina co jsem našel ale soutěží mezi sebou v superošklivosti, takže bych se pro Brno snad musel přiklonit ke 14T, ovšem s brněnským interiérem a anitrovými čely!!


Offline
71
04 dub 2005 23:21
ad 100 tram. - :-D když už bude podmínka (?) výroby komponentů v brně, tak proč né třeba Alstom. Taková 301, 401 (Citadis), to by byla pastva pro mé oči :-D


Zdravím řidičky a řidiče MHD Brno. Chcete si přečíst pochyvlu na Vás : http://www.nasebrno.cz/forum.php?kam=vypiszpravu&tema=12&dotazid=17

:-D

States68


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Roman píše:
jaby koupil rači 100 ANITER :-)

ok, začnem s tím, že ti prodáme ty Brněnský 1805-1819, když chceš anitry :lol:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Roman píše:
jaby koupil rači 100 ANITER :-)


Kdyby bylo po mym, tak koupim nejake FLEXITY nebo COMBINA, ale ani omylem 14T(i kdyz na ceske pomery solidni, konecne neco co vypada trochu moderne) a ANITRY uz vubec ne... ale na nasich nazorech asi moc nezalezi... :cry:


jaby koupil rači 100 ANITER :-)


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
K tomu nákupu nových šalin: Až 100 ks v každém roce po 15-20 ks? to neni problém, když budou peníze. Určitě ne jen já si myslím, že tu zakázku dostane Škoda i když CityRunnery by se mě moc líbily. Když můžou být v Lodži tak proč ne u nás. Pořád se počíta s 40x 24m, 40x32m a 20x32m obousměrných? Od škodovky bych to čekal na 14T, jeji obousměrnou verzi a doufám že i ty krátky budou s designem Porsche.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
No wana je pořád něco na způsob, jako kdyby se dnes prodávala škoda 120, tedy s prastarou koncepcí s motorem vzadu, zato s novým vzhledem, interiérem a motorem se vstřikováním a katalyzátorem.
Ale když už nejsou peníze na nic lepšího, ať to aspoň jako nové vypadá....


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
Úplně ideální verze Wany by byla dle DP Ostrava, tedy moderní tramvaj po všech stránkách, poplatná dnešní době. Ale to je v Brně utopie. Jako kompromis by bylo ideální vypustit výklopné dveře (a ani nečekám, že by si je DP do zakázky zahrnul). A když už jo hodně šetřit, tak stará čela, ale hlavně lepená okna (jsou větší, kvalitnější technologie, tramvaj nepůsobí pro cestujícíc tak stísněně a neprosvětleně, jako klas. T3). Určitě se nechci dočkat Wany se starými okny, laminátovými "škeblemi" a gumovou podlahou. Ale to snad ani nehrozí.


Žádné čela Kotas na vaně pro Brno nebudou. Buď Kardaus (klasika T3), anebo "bulwa" :arrow: pánové, zapamatujte si nové jméno: akademický sochař František Pelikán. I když ono to až tak nové jméno není, tenhle pán má na svědomí kromě bulwy také design Tria, Astry, reko čelo pražského metra (81-71M) a dalších dopravních prostředků (třeba kabina pro Liaz 400).


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Cela jsou nova u starsich i novejsich VARek jde ale o uchyceni kterym se lisi a souvisi to s plentami podvozkove casti...vozy 1531/60/62/69 a 1517/58/1653/54 maji nove plenty z laminatu a to nejen nad podvozky ale i na krajich a odpovida tomu i prichyceni cela (viz obr. 1)...
Naproti tomu vozy 1655/56 a 1603/1561 maji plenty puvodni plechove a to i na krajich a tomu i zde odpovida uchyceni cel (viz obr. 2)...plyne z toho ze novejsi VARky maji taky nova cela ale v dolni casti s plentami o neco rozdilnejsimi...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Celo je novy , je jinak prichyceny k vozu a strecha ma jiny tvar.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
mauricio píše:
na novou skříň ale nmůže být kvůli střeše použitý starý čelo, ne?

Může (viz. 1655, 1656, 1603, 1561)


U těchto vozů je však čelo taky nové, ne?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
na novou skříň ale nmůže být kvůli střeše použitý starý čelo, ne?

Může (viz. 1655, 1656, 1603, 1561)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
na novou skříň ale nmůže být kvůli střeše použitý starý čelo, ne?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
manil - jasně, to vím, co je to hrubá stavba skříně...špatně sem s evyjádřil, chtěl sem se zeptat, jestli PvvS ví, zda bude dodána jen ta skříň nebo skříň s čelama...

Myslím, že Pragoimex čela nedělá, že to si v DP dodělají. Záleží, co tam vlastně bude, jestli Kotasy nebo Kardausy, ale třeba Kardaus může být použitej klidně z nějakýho starýho vozu nebo vyrobenej novej...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil - jasně, to vím, co je to hrubá stavba skříně...špatně sem s evyjádřil, chtěl sem se zeptat, jestli PvvS ví, zda bude dodána jen ta skříň nebo skříň s čelama...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
PvvS - co myslíš pod názvem hrubá stavba skříně? Jen samotnou skříň, nebo i čela?


Hrubá stavba je jen svařovaná konstrukce skříně bez čel.
http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/var_cb3/page.htm


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ds (on ví o co jde)
co toto? akorát to má kasický čela a bílej nátěr...kotas a unifik brno + ten zbytek jak si psal by mohl být do týdne...
jinak ta kastla je taky trochu jiná než je originálně


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
Fixi píše:
PvvS píše:
Podle novych zprav bude wana lepsi jak socka. Ale (a)typ Brno, nechte se prekvapit :)


A co RT6??


RT6 jsou na tom vicemene porad stejne, ovsem uvazuje se o zkusebnich jizdach, 1801 je relativne v poradku, ma jen po SP zbrousena kola pod dovolenou mez a tak vuz porad vyhodnocuje skluz. naopak 1803 po upravach PARSu byl v poradku, vyhorel mu vsak linkac (ma ho umisteny na strese vozu).


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Možnáže už to někdo z vás na K-Repu viděl, ale přece:

Jenki píše:
Cenový rozdíl v pořízení je asi 2 - 3 MKč.
Rozdíl v nákladech neumím říct čísly, ale umím to slovně (znaménkem + označuji čím je lepší wana w bulwa designu á la Ostrava, znaménkem - v čem je proti LBC horší) :
+ lepší dynamické parametry (Europulse)
- Europulse = 4 nové motory = 1MKč
- větší spotřeba (prostě fyziku neoklameš, co jezdí svižněji, sežere více)
+ lepší vzhled pro "běžného spotřebitele"
- dražší naáhradní díly, zejmena skla
+ do lepených oken zásadně neteče (netečící čelní sklo do T3 prakticky neexistuje) a nehnijou pod nima pažníky
- vyměnit lepené okno je práce na 3 dny, vyměnit okno v gumě je práce na 3 hodiny
+ interiér obložený plasty je modernější (prý) a nepřimrzne ti k němu ruka
- interiér obložený plasty je sakra dražší a blběji se z něj sundává graffiti (musí se umýt, nikoliv přeštětkovat), navíc je pracnější demontáž pro přístup k věcem za obložením
+ topné agregáty "fukary" hřejou lépe za méně
- topné agregáty "fukary" obsahují věci které se mohou kazit (a také se to stává), klasická topnice pod okopným plechem vydrží skoro navěky
+ zakryté podvozky laminátovými kryty tlumí hluk
- nabořený kryt se opravuje několik dní laminováním, nabořené plenty se opravují hodinu kladivem a hodinu štětkou; navíc pro přístup k brzdičům nemusím na trati nic sundávat
+ podvozky Komfort jezdí docela pěkně a konkrétně v LBC je s nimi spokojenost
- proč utrácet peníze za podvozky Komfort když mám dost vlastních podvozků a rozdílu v chodu si všimne tak 5% kaštanů. Navíc Komfort ještě není ve verzi 1000mm.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil - tvoje děsně chytré příspěvky, ve kterých neděláš nic jiného, než že napadáš a provokuješ mé přísěvky mě lezou krkem, řešme to raději na ICQ. U našeho DP bych se nedivil supermodernímu kabátu a laminátových sedadel - třeba já osobně mám radši laminátový sedadla v R.PV než ty věci v Anitře. Ale je to věc názoru. Lepený okna zase tak drahý nejsou, myslím, že dražší než to okno je vyrobit skříň na ně. I když možná stačí posunutí a zpevnění sloupků...nevím.

PvvS - co myslíš pod názvem hrubá stavba skříně? Jen samotnou skříň, nebo i čela?


Hergot, zase neoslovili ten Usť-Kutavskyj mašinostrojitělnyj zavod, já se tady svých vytoužených kvalitních vozů snad nedočkám :mrgreen: :mrgreen:


Offline
89
18 srp 2005 21:20
Stovka nových tramvají pro brněnské ulice
Právo, 19.12.2005


BRNO - Výběrové řízení na dodávku až stovky tramvají vypíše do konce března 2006 brněnská radnice. První dodávky by měl dopravní podnik dostat na přelomu příštího a přespříštího roku. Oznámil to náměstek primátora Miroslav Hošek (ODS). Osloveny budou podle něj všechny firmy působící na evropském trhu, přičemž v podmínkách bude, aby se některé komponenty tramvají vyráběly přímo v Brně, v regionu či vůbec v Česku.
"Proces je v počáteční fázi, obrátili jsme se na pražskou poradenskou firmu Eurofinder Econet, která nedávno organizovala nákup 250 tramvají pro Prahu," sdělil dále Hošek. Novým prvkem výběrového řízení proti minulosti bude výzva potenciálním dodavatelům k určení zůstatkové hodnoty a ke zpětnému odkupu vozidel po skončení jejich životnosti. Město by se tak podle Hoška rádo zbavilo závazku likvidovat vysloužilá vozidla. Dělal by to dodavatel dejme tomu za 20procentní cenu.
Teoreticky by se v takovém případě zvýšila možnost o stejné procento zvýšit objem nakupovaných strojů. Za jediný rok je Dopravní podnik města Brna schopen odebrat a začít provozovat 15 až 20 tramvajových souprav.
Celá záležitost je ovšem velmi složitá a bude ještě předmětem výběrového řízení. Konkrétně budou osloveny firmy Škoda Plzeň, Inekon Group, německý Siemens a evropskokanadský koncern Bombardier.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 11:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]