Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 208 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Mouka: Máš na mysli priame odbočenie z Rooseveltovej na Celj?

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Na Maliňáku bude rovněž doplněn elektrický přestavník do výhybky umožňující přímé odbočení z Divadelní vlevo na Cejl.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V souvislosti s aktuální výlukou Cejlu jsem si zatím stihl všimnout, že probíhá výměna oblouku Maliňák-Cejl a příslušné rozjízdné výhybky ze smyčky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Karlosi, mrkni se o stranu výš, tam máš podrobej plánek. e_smile


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Domis: To posuzuješ podle toho kroužku nalepenýho uprostřed křižovatky, že bude kruháč jednopruhový? sarcastic

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
MartinV píše:
Nehledě na to, že každé odbočení 1. výjezdem vpravo se dá řešit mimo vlastní kruhový objezd, tzn. ne všechny auta by musely jet přes KO (jak to bude ve skutečnosti nevím)

S tímto samozřejmě souhlasím. V Černovičkách by se minimálně 1 tento by-pass hodil, pro směr Olomoucká > Řípská, místa je tam na to víc než dost. Bohužel podle plánku tu tam nic takového nebude, v tom místě bude nový výjezd z kruháče do nové bytové oblasti. Vycházím z tohoto letáku. Jinak ten kruháč bych rozhodně 2pruhovým nenazýval. Bude to spíš dvojitý symetrický turbokruháč, stejný, jako na u kampusu. A tedy nájezdy od Olomoucké a Hviezdoslavovy budou jednopruhové. A to bude největší kámen úrazu. Právě proto by se z těchto 2 směrů hodily ty by-passy pro přímé odbočení doprava. Bez nich se to bude zacpávat. :-?


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Domis píše:
...Kruháč prostě není a nebude kapacitnější než světelná křižovatka...

Důležitá není vyšší propustnost, ale vyšší bezpečnost a přehlednost. Což kruhový objezd splňuje. Nehledě na to, že každé odbočení 1. výjezdem vpravo se dá řešit mimo vlastní kruhový objezd, tzn. ne všechny auta by musely jet přes KO (jak to bude ve skutečnosti nevím). KO funguje i při výpadku proudu.


Offline
7290
27 úno 2010 07:40
b1 píše:
Můžu položit úplně prozaickou otázku? Proč?[/quote]

Minimálně ten hovadský "zlom," kvůli kterému člověk jedoucí z Řípské doleva pořádně nevidí, jestli mu něco nejede v protisměru, mi přijde jako dobrý důvod.


Offline
Uživatelský avatar

3741
08 čer 2005 23:12
k.vojta píše:
Nehci vidět tu armaturu, která tam vznikne a bude náročnější na údržbu. Trolejbusy přejíždějící přes výhybky budou navíc brzdit ostatní provoz.
Můžeš si ji prohlídnout v Komíně


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
k.ondra89 píše:
Co se týče funkčnosti okružky, tak dost závisí také na poměru intenzit vozidel v jednotlivých směrech. Pokud jeden směr výrazněji převažuje, tak okružka nebude fungovat.

To je pravda. Dobrým odstrašujícím příkladem je kruháč u sokolnické rozvodny, kde výrazně převažuje směr od Brna do Telnic a opačně a od Sokolnic tak kolikrát stojí fronty. To je přesně to místo, kde kruháč vzniknout neměl.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak tak, já bych řekl, že by toto téma mělo obsahovat pouze aktuální informace o právě vzniklé výluce v rámci nějaké mimořádnosti, ostatní dopředu plánované záležitosti bych řešil jinde. Ale chtělo by to poupravit nadpis a popis tématu, aby to bylo zřejmější.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Nehci vidět tu armaturu, která tam vznikne a bude náročnější na údržbu. Trolejbusy přejíždějící přes výhybky budou navíc brzdit ostatní provoz.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Co se týče funkčnosti okružky, tak dost závisí také na poměru intenzit vozidel v jednotlivých směrech. Pokud jeden směr výrazněji převažuje, tak okružka nebude fungovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Ne, plkání o výhledu z bytů na okolí a pod., i když to ostatní, mimo Edova oznámení, mi do tématu Výluky, aktuality taky moc nesedí


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
J*M* píše:
Musím se opakovat: Myslím, že zase plkání o ničem, zase plkání s nadepsaným tématem nesouvisející


Máš na mysli "plkání" o parametrech přestavby křižovatky, kterýžto proces zapříčiní např. výluku trolejbusových linek?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Domis píše:
V plynulejší odbavení dost pochybuju, obzvlášť ve špičkách. Nikdy jsem si nevšiml, že by se tu tvořily nějaké kolony. Však uvidíme, hádám, že ve špičkách se po stavbě kruháče kolony objeví. Kruháč prostě není a nebude kapacitnější než světelná křižovatka. Kromě bezpečnosti (kolik tam těch chodců je) a estetiky prostě pozitiva nevidím. A tyto dva důvody rozhodně nejsou důvody pro přestavbu, nehledě na to, že zlepšit stav se dá i rekonstrukcí současné křižovatky.


Záleží na parametrech křižovatky, pokud bude mít velikost - průměr, odpovídající dopravním intenzitám tady, nevidím v tomhle problém. Kruhová křižovatka právě může být kapacitnější než křižovatka se SSZ, samozřejmě ale záleží na tom, jak se postaví. Pokud vznikne další zgarb typu okružky Bedřichovická x Holzova x Hviezdoslavova, tak to potěš. Co se týče bezpečnosti, ono nejde jenom o chodce, ale hlavně o řidiče přijíždějící z vedlejších směrů hlavně v době nefunkčnosti semaforů.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Musím se opakovat: Myslím, že zase plkání o ničem, zase plkání s nadepsaným tématem nesouvisející


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Janatak píše:
Větší bezpečnost, např.? Semafory tu nejedou nonstop 24 hodin denně. Lepší uspořádání ok než současné průsečné, díky kruháči plynulejší odbavení, v době špiček se nárazově tvoří kolony, zlvášť na větvích ulice Bělohorská a Řípská.

V plynulejší odbavení dost pochybuju, obzvlášť ve špičkách. Nikdy jsem si nevšiml, že by se tu tvořily nějaké kolony. Však uvidíme, hádám, že ve špičkách se po stavbě kruháče kolony objeví. Kruháč prostě není a nebude kapacitnější než světelná křižovatka. Kromě bezpečnosti (kolik tam těch chodců je) a estetiky prostě pozitiva nevidím. A tyto dva důvody rozhodně nejsou důvody pro přestavbu, nehledě na to, že zlepšit stav se dá i rekonstrukcí současné křižovatky.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
b1 píše:
Můžu položit úplně prozaickou otázku? Proč?


Větší bezpečnost, např.? Semafory tu nejedou nonstop 24 hodin denně. Lepší uspořádání ok než současné průsečné, díky kruháči plynulejší odbavení, v době špiček se nárazově tvoří kolony, zlvášť na větvích ulice Bělohorská a Řípská.

Jsem taky zvědav, jak se pořeší napojení trolejbusů do vozovny...a vůbec, jak to tv zde bude vypadat...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3741
08 čer 2005 23:12
Eda píše:
Jen pro info: velká křižovatka u slatinské vozovny by se měla od 15. 3. začít překopávat na kruhový objezd.
Můžu položit úplně prozaickou otázku? Proč?


Offline
125
06 srp 2013 22:29
A zapoměl jsem si na železnici sice v zářezu, ale i tak. Kdyby tam byla třeba zastávka vlaku, ale takhle je to jen další produkce hluku. Docela velká produkce hluku a smogu od aut. Zepředu i zezadu. Jinak jsi to popsal přesně právě že to okolí stojí za vyliž pr**l. Navíc kromě Lidlu tam nikde nic není. Myslím další občanská vybavenost. Lékař, další obchody pro vše stejně budou muset ti lide do starší části Slatiny nebo jinam. Jo a přidal bych výhled na spalovnu. Nevím nechme se překvapit viděl jsem zatím jen pár nákresů, ale nevím no je to těžké. Obchody tam nevzniknou bez lidí a lidi tam moc nebudou chtít jít bez obchodů.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Rorschach píše:
Jo tu výluku přes parkoviště u dnes už bývalých kasáren pamatuju. Stejně je to škoda a zajímalo by mě kdo tam dobrovolně a za určitě velké peníze chce bydlet. Fuj. Horší jak satelitní vesničky


No tak teď to vypadá třeba hnusně, ale počkej, až bude postaveno, zazeleněno, kruháč místo tý přistávací plochy, bude to přece jen vypadat líp. Už teď ten prostor po kasárnách nevypadá zle.

Na druhou stranu, naproti je celkem děsnej obchoďák Lidl, kterej jak jsem si všiml, produkuje neskutečný množství bordelu, což je patrno na louce až po Vlárskou, dále Mlénský, komplex vozovny, to moc vcelku hezkej výhled není. No a z druhý strany průmyslový komplex černovické terasy, takže sumasumárum, bydlet tu opravdu ne.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
125
06 srp 2013 22:29
Jo tu výluku přes parkoviště u dnes už bývalých kasáren pamatuju. Stejně je to škoda a zajímalo by mě kdo tam dobrovolně a za určitě velké peníze chce bydlet. Fuj. Horší jak satelitní vesničky


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Eda píše:
Jen pro info: velká křižovatka u slatinské vozovny by se měla od 15. 3. začít překopávat na kruhový objezd. Budou s tím spojené nějaké výluky na slatinských trolejbusových linkách. Hotovo by údajně mělo být do začátku velkých prázdnin.


Ono ani není možné vést trolejbusy přes parkoviště kolem dneska už bývalé kasární zdi mimo prostor křižovatky, jako v době výstavby křižovatky Hviezdoslavova x Řípská, pač to parkoviště už taky neexistuje.

Ale spíš než výluku by to sneslo stavbu nějaké provizorní trati...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jen pro info: velká křižovatka u slatinské vozovny by se měla od 15. 3. začít překopávat na kruhový objezd. Budou s tím spojené nějaké výluky na slatinských trolejbusových linkách. Hotovo by údajně mělo být do začátku velkých prázdnin.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: VonBahnhof a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 říj 2024 00:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]