Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 375 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nenapadá mě žádný ROZUMNÝ argument, proč by se to mělo upřednostnit před jinými, důležitějšími stavbami.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kampus měl být hlavně už dávno. Nejlíp zároveň se zprovozňováním kampusu, jenže to bychom nesměli být v Brně. :roll:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Proč jako? Šalina po 10, ve špičce po 5, a 3 autobusy po 20, ve špičce po 10, je málo?


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Je to tak, ten kampus by mohl byt rychleji, a co se týká Líšně, víc očesat dopravu na tomto sídlišti už nešlo. Pak se není čemu divit že cestujících ubývá a jezdí autama.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jenže kampus je politická záležitost, to nemá nic společného s tím, že by to mělo být pro lidi. "Pár" paneláků na Lesné nikoho nezajímá, to není státní zájem a nepřináší to do budoucna žádnou investici, což ten kampus ještě jo.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
http://www.financninoviny.cz/zpravodajs ... te/1052658

Takže Lesná má opět nejméně do 2020 peška a Líšeň o tom ani nemluvím. Že by na Kamechách bydlelo víc lidí, než na Lesné? Campus nezpochybňuju, ale mohli by trošku víc hýbnout kostrou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Z mého pohledu je to ok :-)
Pokud je to "Brno", tak to podle mě patří sem.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Já veškeré články o IDS JMK dávám sem a nejsem jediný. Už to tak aplikuji několik let a nikomu to nevadilo. Prosím adminy o rozhodnutí, ale přijde mi nesmyslné, aby se články týkaly pouze jediného dopravce. Ale klidně budu dávat články o ostatních dopravcích jinam. Případně prosím o opravu názvu třeba na IDS JMK v TV, tisku...


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
A akú to má súvislosť s DPMB? confused

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
V Brně vykolejil vlak se 150 lidmi, omezil provoz na trati z Ivančic
http://brno.idnes.cz/vykolejeny-vlak-v- ... zpravy_kol


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
k.ondra: Husova se dělala ještě před Bártou - nemám ho zrovna v lásce, ale úplně všechno bych na něj neházel :)

JM: tyhle věci obvykle vyhrávají velké firmy a neočekávám, že by chtěly být zrušeny...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
marecek.00 píše:
Pokud je mi známo, tak hlavní problém je v tom, že se soutěží celá stavba vč. časového harmonogramu a jediným kritériem je cena...

Tohle je výsledek práce exministra dopravy Bárty...

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Správně definované sankce jsou sice dobrá věc, ale u soukromníka, když rozkope firma ulici a uplatní se sankce, tak ta ulice díky legislativě bude rozkopaná daleko déle, než kdyby se sankce neuplatnily


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Tohle je záležitost smluvní volnosti. Pokud někdo neumí napsat smlouvu vč. správně definovaných sankcí, pak se nemůže divit...


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
To, že firma vyhraje zakázky a že pak na ně nemá kapacity (ani materiálně, ani personálně a ani finančně), není problém legislativy?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Pokud je mi známo, tak hlavní problém je v tom, že se soutěží celá stavba vč. časového harmonogramu a jediným kritériem je cena. Kdyby byla kritériem pro výhru v soutěži i rychlost, vše by samozřejmě šlo výrazně rychleji, ale zadavatel soutěže ji zkrátka nepožaduje, tak proč to řešit, že...


Offline
45
27 srp 2013 10:12
Masarykova čtvrť
Technologické termíny a legislativní problémy jsou jedna věc, ale nic to nemění na tom, že se mnohdy staví výrazně pomaleji než by mohlo. A třeba kvůli takovým věcem, jako že si firma nabere více zakázek než zvládá a pak přeskakuje z jednoho staveniště na druhé a hasí hořící termíny - přesně takhle například Moravský Plynostav s Hutirou před časem rekonstruovali plyn v Masarykově čtvrti. Na staveništi kolikrát nebyla dlouhé týdny ani noha a nebylo to ani technologickou přestávkou, ani problémem s legislativou. A nejhorší na tom je, že je to úplně zbytečné.

_________________________________
...and as always - thanks for watching.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Jak to tady čtu, tak už nejsme jen národ odborníků na hromadnou dopravu, ale i stavebních specialistů. Ono to není tak jednoduché, jak se některým horkým hlavám zdá, pominu-li technologické termíny, pak jsou tu legislativní problémy, ono si na jednom písečku nemůže hrát více hrajících, to si staveniště převezme hlavní dodavatel, má-li subdodavatele, tak předá subdodavateli a ten za staveniště zodpovídá, než práci dokončí, stavební dozor práci nepřevezme a hlavní dodavatel znovu nepřevezme staveniště. Takže potom práce zdánlivě stojí, ale po stránce legislativy je vše v naprostém pořádku. Ale to nenadávejte stavebním firmám, ale naším posrancům a EU, díky jímž je to po stránce legislativy čím dál víc v pr.eli


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
...ale to je naprosto normální v naší republice, každý den tam budou tak dva dělnící, jeden opřenej o lopatu a druhej bude kouřit cigaretu...
To má pochopitelně taky svůj nemalý podíl, např. Tyršovu ulici v Kr. poli, která nemá koleje ani nic podobného, také opravovali rok.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Bohužel musím souhlasit, že ta doba je šíleně dlouhá, ale to je naprosto normální v naší republice, každý den tam budou tak dva dělnící, jeden opřenej o lopatu a druhej bude kouřit cigaretu, pak chvíli něco budou dělat, pak týden nic a pak opraví to co už udělali, tak to tu bohužel funguje, začnou v 8 když bůh dá ve 14 opustí stavbu pak se není čemu divit, že to trvá věčnost, to samé oprava dálnic nebo třeba križovatky, které třeba v americe včetne kolejí a nove vozovky zvládnou za víkend a u nás se to dělá půl roku atd atd je to smutné. Ono totiž ve světě naběhne pořádná četa a mašiny a makají i přes noc, to by u nás nešlo.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Pionýrskou opravovali tak dlouho kromě jiného i proto, že přes staveniště jezdila po celou dobu rekonstrukce MHD. Nedokážu ale odhadnout, o kolik se kvůli tomu oprava protáhla. Na druhou stranu se k Augecu nemusely kopat žádné přípojky a nebyl tam parovod (jako na MH).

Přijde mi ale těžko uvěřitelné, že by nebylo možné zachovat minimální MHD (a 67, x5) aspoň v jednom směru (od DN na Příční a/nebo od Koliště na nám. 28. října).

De facto se reko sítí týká jenom úseku Koliště - Francouzská, protože v kopci k DN se vymění akorát hlavní řady (možná jedna přípojka k DN)


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
"Koleje jsou poničené tak, že na nich tramvaje nemůžou jet ani rychlostí padesát kilometrů za hodinu."

Po rekonštrukci tam budú tramvaje ísť akou rýchlosťou, 100 km/h? e_smile

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Husova se opravovala také 16 měsíců. Otázka zní, jak moc si město přeje, aby ta stavba byla hotova rychle. Obávám se, že pokud o tom rozhodují takoví, co tam te´d sedí, tak těm je úplně jedno, jestli se nějaká ulice zavře na rok a čtvrt nebo na tři čtvrtě roku, stejně by to bylo po volbách, tak je to fuk. Jen tu ulici museli nutně rozkopat PŘED volbama.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
No já nevím, na to jak je to dlouhý úsek, tak mi ta doba přijde ještě v normě. Vemte si jak dlouho se opravovala právě Husova, dva roky? Ty inženýrské sítě holt nebudou v nejlepší kondici.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Čendoslav: Díky za upřesnění i toho času. Takže by se D1 opravovala jen cca 312 let :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 říj 2024 14:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]