Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 11 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
A kde je nejmíň trhaček? U tramvají nebo u autobusů? Každý den trhačka, to je strašák.
Nevíte někdo, co znamená nápis na infopanelech v autobusech, kde se píše, že přijmou řidiče autobusu i s řidičákem B a provedou zaškolení na D? To je asi chyba, ne? Kdyby to nebyla chyba, to bych měl cukání se přihlásit hned a už nechat té své hnusné, nudné a nezajímavé dosavadní práce.... :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

769
21 lis 2010 09:08
Kol na jednotlivé části je 3-5, záleží na konkrétním kurzu. Na dělených službách nejsou zpravidla delší přestávky, při kterých je nutno pouštět vozy ve smyčkách před sebe, takže standardní řazení na odjezd po průjezdu předchozího vozidla ve smyčce (přibližně 10-15 minut).

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

10
27 kvě 2014 09:40
Díky všem za odpověď. Ještě jedna asi blbá otázka. Jaky jsou cca. ofiko pauzy mezi jízdama na konečné a kolik přibližně uděláte koleček na jedné části trhačky.Samozřejmě chápu,že na každe lince je to jiný,ale nějaký rozpětí.

_________________________________
Nejkrásnější léta dětství a mládí v ŠM 11,B731,9Tr,14Tr,K2,T2,T3.


Offline
Uživatelský avatar

769
21 lis 2010 09:08
Smells píše:
2. otázka je na trhačky což by mě asi dost štavalo,v případě,že by byly každej den.Třeba třikrát do týdne bych to nějak přežil.Ještě se zeptám - je nějaká šance,že se po několika letech trhaček úplně zbavím,ve prospěch třeba služebně mladších kolegů ? biggrin
Mohl by mě někdo napsat jak taková trhačka konkrétně vypadá.Jde mě o nástupní čas ranní - odchod ranní a nastupní a odchozí čas večer.Prosím o Váš konkrétní trhačkovej týden.

Dekády 5+2 s dělenými službami existují zvlášť. Dělená služba je na nich každý pracovní den. Pak jsou další dekády, kde jsou služby standardní, ale i v takových dekádách je většinou zařazena alespoň jedna dělená služba. Pokud není, tak je pravděpodobnost, že z předem neurčené služby lze dostat dělenou službu (v nezávislosti na délce pracovního poměru u DP). Výhodou dekád s dělenými službami je proplacení přerušené části služby za sníženou sazbu a vyhnutí se víkendovým celodenním službám.

Příklad dekády 5+2 s dělenými službami by mohl vypadat takto:
Po - 4:30-8:45, 14:00-18:45
Út - 5:30-8:30, 13:30-19:00
St - předem neurčená služba
Čt - 4:45-9:45, 14:15-19:00
Pá - 5:45-9:00, 14:30-19:15
So - volno
Ne - volno
(nástupy a ukončení služby zpravidla ve vozovně)

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ahoj,
21 - 22 na 5+2 ze začátku maximálně hrubého. Trhačky jsou různé, ale časově je to obvykle cca 5 - 9 a 13 - 17. Někdy nastupuješ už ve 4 ráno a končíš v 19, jindy je to kratší a příznivější.

Trolejbusy mají v Brně obrovské množctví trhaček a tedy i rozsáhlé trhačkové dekády ve všech vozovnách. Ze začátku je zařazení na trhačkovou dekádu téměř jistota (tj. trhačka po - pá každý den), později máš možnost se dostat na jinou dekádu (4+2, 4+1 s klouzavými volny...), ale trhaček se nikdy úplně nezbavíš, jsou sem tam i na běžných dekádách nebo je můžeš dostat z předem neurčené služby. Jen tuším na 4+1 v dekádě nejsou vzhledem k náročnosti této dekády (všechny vozovny).


Offline
Uživatelský avatar

10
27 kvě 2014 09:40
Ahoj všem,tak jsem dnes byl na osobním zeptat se na práci řidiče.Nabídli mě trajfl vzhledem k tomu,že mám C a profesák i když jsem chtěl původně na papouška.Hned při pohovoru mě paní upozornila na trhačky.Na peníze jsem se jaxi zapomněl zeptat,ale předpokládám z tohoto fora,že bez přesčasů to hodí tak 21-22 při 5+2 nebo se pletu ??
2. otázka je na trhačky což by mě asi dost štavalo,v případě,že by byly každej den.Třeba třikrát do týdne bych to nějak přežil.Ještě se zeptám - je nějaká šance,že se po několika letech trhaček úplně zbavím,ve prospěch třeba služebně mladších kolegů ? biggrin
Mohl by mě někdo napsat jak taková trhačka konkrétně vypadá.Jde mě o nástupní čas ranní - odchod ranní a nastupní a odchozí čas večer.Prosím o Váš konkrétní trhačkovej týden.
Děkuji "snad" svým budoucím kolegům za pomoc.

_________________________________
Nejkrásnější léta dětství a mládí v ŠM 11,B731,9Tr,14Tr,K2,T2,T3.


Offline
7312
27 úno 2010 07:40
Ne, stačí očkovací průkaz se záznamem vakcinace proti blbosti. Takže se nehlaš...


Offline
1
16 dub 2013 09:22
Chcu se zeptat kdy bývají kurzy na šalinu a je potřeba řidičák?


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Mouka: Koukám, že nově i Céčkaře na bus přijímají. Když jsem byl soukromě na školení na profesák v DP, tak mi řekli, že s C mě vemou jedině na trajf a teď čtu, že i s tím C by to šlo i na bus. :wink:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Aha :-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
To je jen podmínka DP, aby uchazeči měli pokud možno nějakou praxi s řízením něčeho většího a taky, aby to bylo levnější a rychlejší.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Odkdy je na trolejbus potřeba sk.C? Kvůli tomu si ji fakt dělat nebudu...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Včerejší inzerát v jihomoravské regionální příloze MF Dnes.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Strojvedoucí metra je brán jako osoba řídící drážní vozidlo na dráze speciální. Proto se na něj dle vyhlášky 101/1955 Sb. vztahuje zdravotní způsobilost jako na strojvedoucího "na velké dráze". Nejsou tedy ze zdravotní způsobilosti žádné úlevy jako u řidiče tramvaje, kde jsou některé podmínky zmírněny. Dále stojednička stanovuje požadavky na vzdělání. Na strojvedoucího musela být dřív maturita v elektro oboru. Pak se to zmírnilo jen na jakoukoliv maturitu, teď stačí tuším i výuční list. Na řidiče tramvaje stačí jen vychodit základku. Teda pokud zaměstnavatel neurčuje jiné tvrdší podmínky. Toto jsou zákonem či vyhláškou stanovené podmínky. To jsou asi základní rozdíly mezi zdravotní a odbornou způsobilostí k výkonu zmíněných profesí. 200 zájemců o jeden uvolněný flek asi dost dobře ukazuje, že tato práce nebude takové drama jako nervy v ulici za půlcoulkou.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Oprávnění "jako na dráhu" ne, je to průkaz způsobilosti k řízení drážního vozidla vydaný drážním správním úřadem, jen jde pochopitelně o jiný kurz.
Ještě je rozdíl v požadavku na vzdělání, u metra musí (měl by...) být ÚSO v oboru elektro.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ad Metro:
Není náhodou na metro potřeba oprávnění jako na velkou dráhu a ne jen "dětský" řidičák na tramvaj?


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Hlavně to přestěhování do Prahééé je jen první a nejmenší krůček. Podstatně důležitější je tlačenka na těch správných místech, protože na jedno uvolněný místo je u metra v průměru 200 zájemců...


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Rorschach píše:
Pokud jim někdo závidí není v dnešní době nic jednodušího než si počkat až bude nějaký nábor nebo tam sám poslat žádost-životopis a přestěhovat se do Prahy.


Jestli tohle byla částečná, nebo plná reakce, na můj příspěvek, za sebe říkám nevadilo by mi nevidět za celou šichtu denní světlo. Ale opustit tohle všechno, co zde mám, to bych prostě nedal. Takže za sebe bych jednoduchost v přestěhování do Prahééé rozhodně neviděl.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Taky jak kde.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Mraku, samozřejmě legislativní podmínky a praxe jsou dvě odlišné věci.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ostatní takce mají po 4 hodinách.

Bývá to 4,5h a hlavně jak kde, že :mrgreen: Ukážu ti někdy oběhy aut a řidičů na výlukách (zrovna nedávno jsem zase nějaké našel ve skříňce řidiče v jednom vozidle na vrakovišti), tam jsou pauzy tak po týdnu...


Offline
125
06 srp 2013 22:29
Pokud jim někdo závidí není v dnešní době nic jednodušího než si počkat až bude nějaký nábor nebo tam sám poslat žádost-životopis a přestěhovat se do Prahy.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Nechci nijak snižovat práci fíry v metru, nicméně mají tam po odpracovaných 2,5 hodinách povinnou pauzu. Ostatní takce mají po 4 hodinách.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Jo tak takovou zátěž bych celkem bral...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Třeba proto, že nevidět celou šichtu denní světlo je docela zátěž na psychiku?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 lis 2024 09:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]