VS píše:
Jo a podle návrhu mají linky a-405 ze Zastávky a a-406 z Rosic končitna Mendláku. To budou šaliny pěkně přetížený. A navíc do Modřic budou jezdit linky a-511,512,513 a 514. To tam ta d-2 bude muset jezdit už pořád.
To je ale zase blbost
405,406 = interval 30+30 minut - celkem tedy ve špičce 4 spoje za hodinu, tedy totéž co a-61. To se rozptýlí do d-1,5,6,7,a-44/84 a t-26 opravdu jako nic. Řeči o přetíženosti jsou povrchní tlachy. Co se týká vedení na Mendlovo nám., toto je navrhováno z důvodu napojení Rosic a Ivančic na Nemocnici Bohunice. Není to tak špatný nápad, vznikne tím i další spojení nemocnice s Mendlovým nám. Přestup ve St.Lískovci by byl značně zdržující, vzhledem k vedení autobusů po D1.
Jako velmi rozumné se jeví nové vedení 509 s celodenním celotýdenním provozem s napojením na vlak v Chrlicích + přestupní místo Rajhradice, váha. Co mě ale mrzí je, že u autobusů ukončených v Modřicích je opět preferována d-2 a nejsou rozumně napojeny na vlak. Vlak z Modřic na Hl.nádraží jede 8 minut, tramvaj 23 minut. Už dlouho mi přijde, že směrování d-2 do Modřic a d-6 celodenně na hřbitov je trochu nesmyslné, dvojka tvoří duplicitní pomalý dopravní proud k rychlému a kapacitnímu vlaku, zatímco d-6 s kapacitní rezervou, která by mohla vhodně doplnit přepravní proudy do uzlů Mendlovo nám. a Česká, je neproduktivně ukončena u hřbitova.
Přeplňenosti d-2 se ale neobávám, vzhledem k tomu, že napaječové autobusy zatěžují vždy opačný dopravní proud.