Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 210 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

632
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Taky jedna kamera - na namesti Miru: http://rozhledna.hvezdarna.cz

Bohuzel aktualizovana jen po 1 min, ale kdo ma stesti, uvidi solo pri prujezdu smyckou.


Offline
Uživatelský avatar

924
15 čer 2004 19:24
Prý se to jednou už stalo na trase do Slatiny, že to řidič už nevydržel udržet a musel být do konce směny vystřídán...


Offline
45
05 pro 2005 18:56
Brno-Bosonohy
Je to, jak psal rapid. Řidič se i může nechat vystřídat řidičem ze zálohy. Otázka je, když by se někdo nechal střídat každou chvíli, jak by se pak na něj ve vozovně dívali... :-?

_________________________________
jbb


jedu..zastavim u prvni konecne kde je budka ne? ta je skoro vsude-chvile se da vydrzet, vyhodim lidi pro poruchu-zajdu na wc, pak je nalozim a jedu dal, do vykazu napisu nutna navsteva wc, zpozdeni cca 5 minut :-))))


No já znám i několik řidičů, kteří by ve voze klidně umřeli (vše pro podnik) a dále několik dalších, kteří se nevzdají svého přiděleného vozu, ani kdyby jim měly kola držet každý na jedný matičce :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

36
01 lis 2005 16:43
Má několik možností
1. jít k lékaři a nechat si napsat neschopenku
2. vydržet to
3. nechat se vystřídat a jít k lékaři pro tu neschopenku.

_________________________________
rapid


Mám takovej možná trošku hloupej dotaz (ale mně to fakt vrtá hlavou).
Jak to funguje, když má řidič MHD třeba zažívací problémy? Může se nechat kdykoliv vystřídat nebo před směnou říct, že dneska nepojede? A nebo se musí modlit, aby to vždycky vydržel z konečné na konečnou a nepos**l se? Co když je třeba na trati a najednou to na něj příjde? (někde za městem třeba směrem na Bystrc, Bohunice nebo Líšeň si dovedu předstait, že na malou přinejhorším někde vyskočí a uleví si, ale co při průjmu,...?).
Omlouvám se, pokud někomu tento dotaz připadá stupidní.


http://www.kuba.vyrobce.cz/zwick/ fotky ze Zwickau


Offline
Uživatelský avatar

67
10 bře 2005 21:15
Brno
manil píše:
Kamerka, kterou se dají sledovat tramvaje na mostě u výstaviště a autobusy...
http://195.39.81.178/

Zkusil jsem, ale tramvaj jsem neviděl :-( .
Asi to bude tím, že je tma 8-) :-) !


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kamerka, kterou se dají sledovat tramvaje na mostě u výstaviště a autobusy...
http://195.39.81.178/


Offline
Uživatelský avatar

1451
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Ale no tak, snad ještě není tak zle..


Offline
Uživatelský avatar

924
15 čer 2004 19:24
Tak to SORry za ten výraz :roll: , ale ten stejný řidič to udělal už podruhé...


Offline
Uživatelský avatar

9317
10 čer 2004 11:19
Honza : Krot svuj slovnik. Na ty vylevy tu nikdo zvedavej nejni


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Honza píše:
Tak dneska mi nějaký krypl z Husovic na 03902 s 3200 nezastavil v zastávce Tomkovo náměstí směr město. Ikdyž vyjíždí s Husovic, tak má snad svůj jízdní řád a trasu... :evil: To už je podruhé, stojíme tam tři jak debili, ještě pro jistotu zamáváme a on nezastaví a jen tak kolem projede... :-?

Jo, to se mi už taky stalo párkrát.


Offline
Uživatelský avatar

924
15 čer 2004 19:24
Tak dneska mi nějaký řidič z Husovic na 03902 s 3200 nezastavil v zastávce Tomkovo náměstí směr město. Ikdyž vyjíždí s Husovic, tak má snad svůj jízdní řád a trasu... :evil: To už je podruhé, stojíme tam tři jak debili, ještě pro jistotu zamáváme a on nezastaví a jen tak kolem projede... :-?


Naposledy upravil Honza dne 09 pro 2005 22:24, celkově upraveno 1

Takže - ochrany proti sevření u trolejbusů:
-14Tr, 15Tr - ochrana proti sevření není. Dveře jsou ovládány pouze připojením / odpojením šťávy do elmg. ventilů, které přepouštejí vzduch do válců. Jedinou ochranou je zrcátko, bystrý řidič a cestující, kteří se nesnaží přemoci poměrně silný tlak dveřních křídel. 14Tr a 15Tr mají pouze blokování jízdy při otevřených dveřích - při pootevření dveří cca o 5 - 10 cm meřeno u hrany kastle dojde k odepnutí stykače jízdy. Blokování lze vypnout tlačítkem na pultě řidiče, což (ale není to povoleno) umožní jízdu s otevřenými dveřmi. Dveře lze nouzově otevřít vypuštením ventilu.
-21Tr/vzduchové dveře - ochrana proti sevření je poměrně nedokonalá, ale je tam. Při násilném pozastavení pohybu dveří (ať už při otevírání či zavírání) dojde k aktivaci přetlakového spínače, elektronika dveří to vyhodnotí a pošle dveře do opačné polohy. Po nějaké době (cca. vteřina) to elektronika zkusí znovu, pokud sevření trvá, opět to pošle zpět a tak furt dokola až to seřvání cestujících řidičem nebo zrušení otevírání/zavírání tlačítkem na pultě řidiče. Zároveň jsou dveře blokovány proti otevření za jízdy pneumatickými zámky po stranách dveří, jízda trolejbusu je umožněna jen při zavřených dveřích, při ručním vyklapnutí zámku a násilném otevření o pár cm opět vynechá jízda. Blokování dveří je možno deaktivovat buď tlačítkem reset na pultě řidiče nebo úplně vypnout skrytým vypínačem, z důvodu možného zneužití neřeknu kde. Opět zákaz jízdy při vypnuté blokáži a nepsaný zákaz rozjíždění se přes reset z důvodu mrvení pneumatických zámků. Dveře lze opět nouzově otevřít vypuštením ventilu.
-21Tr/el.dveře IGE, 22Tr - Ochrana proti svření poměrně dokonalá, plně nastavitelná s volitelnými parametry v elektronice dveří. Současné nastavení provede při násilném zablokování pohybu dveří (jak při otevírání/zavírání) chvilkové zastavení pohybu a poslání dveří do opačné krajní polohy. Po cca. dvou vteřinách se pokus o zavření/otevření opakuje, pokud opět dojde k vyhodnocení sevření, dveře se opět vrátí do své krajní polohy. Toto se může pakovat maximálně třikrát, pak se dveře definitivně zastaví v opačné krajní poloze a pro znovuzavření/znovuotevření je třeba na pultě řidiče zopakovat volbu otevření/poptávka dveří. Blokování dveří je řešeno závěrnou "mrtvou" polohou mechanismu dveří, zavřené dveře prostě za jízdy neotevřete, jedině za cenu zničení mechanismu a zmrvení všeho okolo. Jízda je umožněna pouze při všech mechanismech v mrtvé poloze, přes reset se jet nedá, pouze opět skrytý vypínač umožňující jízdu při otevřených dveřích. Dveře lze nouzově otevřít pootočením odjišťovacího kolečka, kdy dojde k vyskočení převodů. Pozor na bludy na webu!!! Našel jsem web,kde je ochrana sevření u 22Tr popsána jako senzitivní hrany na dveřích - blbost.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
no, tak někteří řidiči popojíždí na zastávkách, teda spíš jim to trochu ujede... A s tím přiskřípnutím se mi to taky stalo, teda ne osobně.. ale to bylo ve 21Tr... paní se prvně skřípla noha, pak kabelka a nakonec vlasy... a jednou sem jel d-1 nějakým cedulákem a malýmu děcku se tam skřípla noha - úplně zadní dveře.. tak nějak borec je tam násilím trochu rozevřel... ale nevypadalo to moc pěkně...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Spíš by mě zajímalo jak si může dovoli jet s autobusem s otevřenýma dveřma s lidma byť jen pár metrů. To je o průšvih.


Byly to tak 2 metry...


Verusha píše:
Spíš by mě zajímalo jak si může dovoli jet s autobusem s otevřenýma dveřma s lidma byť jen pár metrů. To je o průšvih.


Hele Ondro, když už jsme u těch dveří,.... Starý trolejbusy nemají nějaký čidla ve dveřích? Já jednou nastupoval na Konečňáku a tak nějak se stalo, že jsem měl jednu ruku a jednu nohu ve vnitř a zbytek venku a kousek (2-3metry) jsem se projel , že jsem líbal dveře z venčí. Lidi na něj řvali a já se blbec v tu chvilku jen tlemil na kámoše, co byl ve vnitř.


Spíš by mě zajímalo jak si může dovoli jet s autobusem s otevřenýma dveřma s lidma byť jen pár metrů. To je o průšvih.


Fixi píše:
jeyek píše:
na Novolíšeňské se to stává často... a couvající troli je super věc ;-)


3koda že to nebyl kloub :)



Já takhle jel jednou 26 trolejbusem na Vinohrady. A jak jel závlekem přes Starou osadu, tak se mu nepřehodila vyhýbka (jel jakoby rovně ke kasárnám). Všimnul si toho, ale nevylezl ven, aby přehodil tykadla, ale asi 5-10m zacouval a najel na tu vyhýbku znova


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
jeyek píše:
na Novolíšeňské se to stává často... a couvající troli je super věc ;-)


3koda že to nebyl kloub :)


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
na Novolíšeňské se to stává často... a couvající troli je super věc ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
Fixi píše:
Dnes ráno přibližně v 7:43 na Novolíšeňské:

Na zastávce stojí p26. Přijede za ni 45 (já v ní). Chumel lidí leze do p26 včetně mne. P26 stojí a nic nedělá. 45 zatroubí. P26 popojede s otevřenýma dveřma. Lidi začínají mít kecy. Za p26 přijede troli. Většina p26 leze do troli. Troli nemůže vyjet, takže tam hodí zpátečku, zacouvá, a odjede. Vzápětí zavře p26 a lepí se celou cestu na troli aby ho z kopce z vinohrad předjela...

pokud to bylo v nesouladu s JŘ, podej stížnost...pokud to bylo v souladu s JŘ tak se s tím nedá nic dělat. Podobný věci se dějí na mendláku, občas přijede na nástup a-x37 a za ní a-52, která má jet dvě minuty před x37. No tak prostě odjedou spolu...je to sice o toleranci řidičů, ale ono tam není moc míásto na to uhnout... takže buď upravit JŘ, najíždět na zastávku dřív a nebo si zvyknout.
i když uznávám že to co píšeš je trochu jiná věc


proč bych měl podávat stížnost, když to byla sranda, couval troli, a vůbec mi to nevadilo???


Offline
Uživatelský avatar

3346
13 lis 2004 11:58
M píše:
nevim proc do Liskovce jako jedineho jezdi tri tramvajove linky, pokazde kdyz tam jedu je 7 prazdna, ja tam uplne zbytecne


d-7 jezdí jen na Švermovu.... a prázdná rozhodně nebývá (min. na Běloruskou ne, tam lidi přestoupí na d-5,8 do Lískovce...)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 pro 2024 20:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]