Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 25 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ReZ píše:
BTW: co jsem se bavil se šofcem na a-80 (záměrně neuvádím kdy), tak přejezdy nejsou natěsno, ale za hranicí stíhatelnosti, kdy se musí mírně porušit předpisy (přednosti zprava), aby se to stihlo.


Aby se mu to nevymstilo, na Lerchové směr Vaňkovo je těch ulic s předností zprava dost, i když s minimálním provozem.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Možná to nespojení a-68 a a-80 souvisí i s plánovanou opravou Vaňkova nám. Protože zavádět linku a pak zavádět výluky by spoustu kaštanstva a možná ouředních šimlů těžko rozcházelo...
Já bych byl pro budoucí propojení. Určitě by si svoje klienty našlo.
BTW: co jsem se bavil se šofcem na a-80 (záměrně neuvádím kdy), tak přejezdy nejsou natěsno, ale za hranicí stíhatelnosti, kdy se musí mírně porušit předpisy (přednosti zprava), aby se to stihlo.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
No i kdyby to nebylo na těsno, tak platí:

Jakmile MČ Brno střed "dostane rozum" a obětuje patřičnou sumu peněz ze svého rozpočtu, město objedná a DP zajistí obratem.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Není pravda. On ten přejezd je tam dost natěsno a jakékoli zdržování zastavováním by to ještě zhoršilo.


Offline
45
27 srp 2013 10:12
Masarykova čtvrť
Pro začátek by se mohla na ty přejezdy Nám. Míru - Pisárky brát cestující veřejnost a zařadit zastávku Vaňkovo nám. Km to nenavýší, jízdní řád nerozhasí, náklady nezvýší a aspoň by se vidělo, jestli by to někdo využil...

_________________________________
...and as always - thanks for watching.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Jakmile MČ Brno střed toto dojedná, město objedná a MČ se vzdá patřičné sumy peněz ze svého rozpočtu, bude to hned. Zatím se MČ zdráhá zaplatit i za 51, tohle by pro ni bylo stejně až na druhém místě.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Mohli by sloučit linky 80 a 68. Linka 80 by z náměstí Míru jela přes Barvičovu a potom rovnou do Pisárek.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
xxx: Vyjádřím můj názor na tvůj příspěvek ohledně trasování.

Červená linka je mimo IDS a je placená NC. Když já přijdu za nějakým dopravcem s dostatečnou částkou, tak si můžu nechat zřídit vlastní linku s trasou a jízdním řádem, jakým budu chtít, a všem ostatním může být šumák, jestli je nesystémová.

Červená linka slouží pro návoz a odvoz zákazníků NC, a ne pro místní dopravu na Lesné a už vůbec ne pro doplnění IDS. Jestli ji někdo takto využívá, tak je to problém dopravce nebo objednavatele, že to strpí.

Linka 81 je primárně určena pro jinou cílovou skupinu než linky 1-80 a 84, takže tím je dáná její nekonzistentnost vůči ostatním linkam, ovšem pro tu danou skupinu má smysl a její trasa je logická (mimo jiné spojení Kociánky, té školy na Lesné atd. s centrem, nákupními příležitostmi a nádražími Lesná a Kr. Pole)

Mezera mezi linkami 44/84 a 25/26 je nejspíš dána tím, že v té oblasti (ohraničené Sportovní, Křižíkovou, tř. gen. Píky a Drobného) prakticky nic není a taková linka by pak stejně musela jet Porgesovou bez zastávek (nebo kopírovat výše zmíněné linky).

A spojení Tábora s NCKP by se dalo řešit odklonem linky 67 (stejně mi nejde do hlavy proč byla z trasy přes Purkyňovu převedena na Charvátskou) navíc se zastávkami Klusáčkova a Šelepova, byť teda logičtější (odhlédneme-li teď od politických a ekonomických aspektů) by asi bylo prodloužení linky 80 i za cenu nasazení druhého vozu.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
To zajisté ano, ale a-80 byla plánovaná v minibusech a Střed s tím takto souhlasil.
Co jsem slyšel, tak Žabiny tu linku chtěly už dlouho, ale naráželo to na odpor obyvatel Březinovy a nesouhlasu s busovou smyčkou na území Středu...
Tajně doufám, že se a-80 osvědčí a dojde k protažení oběma směry, tedy hlouběji do Žabin (třeba k radnici a poště) a do Pisárek. Pak to budou 12m hned.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
b1 píše:
Už dobrých pár let jim tam jezdí dvanáctimetrové autobusy během každé noci...

Za doba a-92 dokonce i kloubáky :wink:

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Přesně tak, proč by měli brblat? Už jim tam pěkně skřípou šaliny v oblouku smyčky co pět minut.

Já doma při otevřeném okně výrazně slyším projet každý vůz MHD po ulici pode mnou, nejmarkantnější to samozřejmě je v případě rozjezdů v noci. A ptal se mě někdo, jestli mi to vadí?


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
ReZ píše:
- minibus by Ti nestačil a lidi na Kraváku by docela brblali, že jim jezdí 12m
Už dobrých pár let jim tam jezdí dvanáctimetrové autobusy během každé noci...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Prodloužení a80 stojí za úvahu. Z NCKP bych linku vedl přes VMO a ukončil bych ji v Lesné u vlaku s obratem na pseudokruháči, případně by se mohla vracet blokově přes Halasák a TGP na VMO. Kvůli návaznosti na d12 a t34/36 bych ji ale netahal přes Tábor, ale Kluzáčkovou a Šumaffskou.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Není špatný nápad, ale:
- absolutně rozbiješ přejezdy na a-68
- musel bys spočítat oběhy, počet vozidel, započítat přestávky, návaznosti atd.
- musel bys přesvědčit NKCP a Kauland, aby Ti na linku přispěly, a asi víc než na jejich linku
- minibus by Ti nestačil a lidi na Kraváku by docela brblali, že jim jezdí 12m
- nadruhou stranu bys měl větší šanci zatrolejovat a-67 kdyby nezajížděla k NC

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Nedávno jsem tu (nebo možná v jiném tématu) navrhoval prodloužení linky 80 na Lesnou a sklidil jsem kritiku, že by tím nikdo nejezdil, že by to bylo k ničemu a kdesi cosi. Nicméně bych se rád s tímto návrhem znovu připomenul, neboť jsem dnes k tomu v Šalině četl poměrně zajímavou připomínku.
Citace:
Vážení, patří vám pochvala za logistické řešení návaznosti spojů 35 a 38 v zastávce Nemocnice Žlutý kopec, včetně čekání v rámci časové tolerance na přestupující cestující. Je to nebývalá pozitivní vstřícnost. Rovněž tak k velké pochvale patří zřízení nové linky 80, tolik potřebné pro křižování hlavních tahů. Zde bych však vyslovil připomínku, že by k její dokonalosti měla pokračovat až případně ke Kauflandu a Tescu, aby byl pokryt i tah linky 1 do Řečkovic. Snad by i náklady na pokrytí pomohly řešit oba supermarkety.

Děkujeme za pozitivní hodnocení garantovaných přestupů v zastávce Žlutý kopec, která fungují po celou provozní dobu linky 35, což nabízí rychlou a častou nabídku spojení také v přepravní relaci Preslova – Mendlovo náměstí a také zkrácení intervalu na polovinu v přepravní relaci Barvičova – Komenského náměstí. Takové přestupní návaznosti však nejsou ojedinělé a je možno se s nimi setkat i v jiných místech na území města. Rovněž děkujeme za pochvalu nové linky 80, ale ta z velké části platí pro městskou část Brno-Žabovřesky, která na provoz linky 80 velkou měrou přispívá. Linka vznikla za účelem lepší dopravní obslužnosti zejména v okolí ulic Březinovy a Mučednické a vytvoření dlouhodobě poptávaného přímého spojení oblasti v okolí ulice Tábor s lokalitou Kraví hory. Veškeré provozní parametry (trasy, intervaly, kilometrické výkony, časový rozsah provozu atd.) všech linek MHD jsou součástí závazného zadání ze strany příslušných orgánů Statutárního města Brna. Trasa i intervaly linky 80 jsou nastaveny v souladu s požadavky uvedené městské části a pro obsluhu této linky se počítá s ekonomicky příznivým minibusem. Vámi navrhované prodloužení trasy linky 80 má jistě svoji logiku z hlediska rozšíření dopravní obsluhy území a dokonce si troufáme vyjádřit obavu, že zájem o přepravu v takto vzniklých směrových vazbách by mohl převýšit kapacitní možnosti této linky v současně daném intervalu. Nicméně znovu musíme zopakovat výše uvedenou zásadní skutečnost, že pro případnou změnu trasy a rozsahu přepravních výkonů jsme vázáni objednávkou ze strany Statutárního města Brna, včetně dotčených městských částí, tudíž z naší strany v tuto chvíli můžeme vyjádřit pouze příslib otevření diskuze s příslušnými orgány v dané záležitosti při projednávání výhledových změn v organizaci dopravy

Ano, sice se tu píše o prodloužení pouze k NCKP, nicméně na tu Lesnou by to také nebylo úplně od věci. Zaprvé by se tím mohla nahradit červená linka, potažmo linka 81, která je dle mého názoru úplně zbytečná, nesystémová a nevyužitá, a za druhé by vzniklo zajímavé tangenciální spojení Masarykovy čtvrti, Žabovřesk, Kr. Pole a Lesné. Mezi linkami 25/26 a 44/84 je opravdu velká mezera a dostat se např. z Tábora k NCKP jinak než pěšky je naprosto nemožné. Nemusela by nutně jezdit až na Haškovu, ale třeba jenom do zastávky Lesná, nádraží, kde by se dalo přestoupit na 46. Podmínkou by bylo samozřejmě spolufinancování linky NCKP, popřípadě Kauflandem.
Ještě několik důvodů, proč mi vadí červená linka: 1) neatraktivní interval, 2) nesystémovost, 3) že kopíruje celou trasu linky 46 a krade jí tak cestující, 4) nesmyslné objíždění celé Lesné => dlouhá jízdní doba a 5) skutečnost, že tím, že je linka gratis a tudíž v ní nejezdí revizoři, je linka dost využívána bezdomovci a podobnými individuy. Čili ani jedna z těchto věcí zajisté nepřispívá ke komfortu cestování touto linkou.
Toť můj návrh a opět můžete kritizovat.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co se týká vedení šalinových linek, zdá se mi nejpravděpodobnější návrh od Zdeňka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
U té A-67 mi připadá nejsnadnější řešení prostě vynechat Schodovou a nám. 28. října a jet prostě u bývalého zimáku doprava na Pionýrskou, doleva na Lidickou a hurá rovně na Moravák a kolem Janáčkova divadla na Maliňák a pokračování po stávající trase. Nevidím důvod se nějak zamotávat okolo Dětské nemocnice některýma uličkama, když danou oblast obslouží šalina z Lesné směr Jugoslávská, která může být třeba jako X3 ukončená na Starce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
ND je myšlena náhrada za d5, nebo d9/11? Ať tak, nebo tak, v případě vedení ND po trasě někdejší t146 by zůstalo neobslouženo několik zastávek (zejména na d5) včetně uzlu Jugoslávská. Kompromisem by mohlo být vedení NAD právě po Jugoslávské, protože ta je v rozumné docházkové vzdálenosti jak od Merhautovy, tak od Lesnické, s odbočením do Helfertovy a Antonína Slavíka, ale to mi připadá dost krkolomné.
Odbočení z Koliště na Moravák by bylo neprůchodné kvůli hustému provozu v protisměru. Kdyby byla a67 vedena přes Příkop (nic bych proti tomu neměl), tak jediné logické pokračování je přes Jezuitskou a Rooseveltovu se zřízením stáv naproti NSZ. Tím by odpadlo problematické levé odbočení z Lužánecké na Lidickou.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
ono se nabízí i jinéí řešení... ukončení linky ND z Lesné přes Příkop ve stylu někdejší 146, čímž se obslouží Drobného a 67 může jet od Zimního Stadionu přes Pionýrskou přímo na Moravské nám.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Problém není a-67, problém je jak lidi dopravit tam, kam je dnes dopraví tramvaj, vyřešením této otázky se vyřeší i problém a-67. Já bych to viděl na provizorní mostní provizorium mezi Traubovou a Příční (Francouzskou), kde možná není tolik sítí (nebo tuto část v předstihu), pak by NAD mohla být v trase Česká - Moravské nám. - Lidická - Lužánecká (přestup pro a-67) - Drobného - Traubova - Francouzská - Černopolní - Jugoslávská (zastávka 3 a 9) a zpět. Možno i varianta zpět Francouzská - Příční - Bratislavská - Koliště - Moravské nám. Česká. Možno alternativně tudy jednosměrně vézt a-67.


Offline
8
14 bře 2011 12:34
Taky bych to viděl na ten průjezd Lužáneckou a odbočení na Lidickou. Víc než samotné odbočení bych viděl jako problém to, jak dlouho bude trvat než se bus k tomu odbočení dostane, protože očekávám, že provoz tam bude daleko hustší a nemalá část aut tama bude M. H. objíždět. Já bych viděl ještě jako možnost obsloužit ve směru do centra stávající zastávku 28. října a pokračovat na Příkop, Bratislavskou, z ní na Koliště a potom stačí odbočit na Moravák. odbočovací pruh tam sice není, ale víme dobře, že stačí přidat značku ala Lesnická a problém vyřešen.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
goldfinger píše:
Třetí možností je vedení a67 po Legionářské, což by předpokládalo zřízení provizorního přejezdu do MH, neb Legionářská je nyní slepá. Ale to je spíš ta teoretická možnost.


To jest historický název dnešní tř. Kpt. Jaroše? Tak po technické stránce by to nebyl problém, prostě vezmu flexu a zruším zábradlí, ale po legislativní by to asi nešlo tak hladce. Ale na tuhle možnost určitě nedojde.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Protože ten zdroj neřekl, u jaké stáv bude a67 zastavovat, napadají mne jen dvě až možnosti, přičemž ta poslední je čistě teoretická. Kdyby se reko dělala tak, že bude MH mezi Kolištěm a nám,. 28. října průjezdná aspoň jedním pruhem, může a67 jezdit po své trase. Mělo by to logiku v tom, že by oblast kolem IBC nebyla úplně odříznutá od MHD.
Když bude MH úplně ve všech etapách zavřená, tak to vidím na vedení a67 Schodová-Lužánecká-Lidická se zastavením na Moraffském nám. jako noční busy a90/91. Problematické by bylo levé odbočení na Lidickou a taky míjení busů v Lužánecké (dočasný zákaz stání?)
Třetí možností je vedení a67 po Legionářské, což by předpokládalo zřízení provizorního přejezdu do MH, neb Legionářská je nyní slepá. Ale to je spíš ta teoretická možnost.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Já když jsem se na promítání v Besedě toho nejpovolanějšího zdroje ptal, zda je ND na HM hotová a jestli mi nezruší (nepřetrasuje) a-67, kterou teď úspěšně jezdím do práce v relaci Přívrat -> Hlavas, tam mi řekl, že má hotovo a bus mi navíc zastaví i na Moravským. A teď mudrujte...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
tak stejne muze jezdit pendl z osady nebo z Malinaku ci Novych sadu, z te Lesne mi to prijde jako nejvetsi blbost.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 05:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]