Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 118 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Záleží, čím myslíš tehdy. Původní T2 měly oproti T3 jinou výzbroj a hlavně jiné zásuvky mnohočlenného řízení. T2 po první GO pak zásuvky neměly vůbec. Až T2 po druhé GO, tedy po rekonstrukci na T2R, měly výzbroj a systém mnohočlenného řízení (ne všechny) převzatý z T3, tudíž spojení možné bylo. Třeba z Liberce lze najít fotky ze zkušebních jízd T3+T2R.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Jeden menší dotaz, bylo tenkrát možné spojit šaliny T2 s T3 nebo obráceně?


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
Ono co se týče nástupu elektrického vozíku do KT8 je sice problém, ale emblém na označníku v těchto případech jasně říká, že je nástup možný s doprovodem a pak už by problém nebyl, holt totot nikdo nedodržuje.

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Cracatit: Na té šestce ti ta kachna teoreticky může přijet taky.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Cracatit píše:
Ono u kachen je problém v tom, že mají rampu po vysunutí prudší než ostatní vozidla a ten električák je docela těžký (váží skoro metrák v klasickým provedení) a nezvládá prostě prudký nájezdy, něco jinýho je plynulý nájezd jako mají třeba trolejbusy po vyklopení té ruční rampy. Já to nechci hrotit oficiálně, proto jsem se chtěl nejdřív poradit soukromě s někým, kdo to má v podniku na starosti, než se zeptám nějak blbě, proto se ptám taky tady. Díky za pomoc a za rady.

Toto by mělo platit u KT8D5N, protože mají jiný typ plošiny, který je kratší. U standardních KT8D5R.N2 jsem se ještě nikdy nesetkal s tím, že by měl vozíčkář na elektrickém vozíku problém s nástupem.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Cracatit píše:
edit: s tím člověkem řešíme směr ze Švermovy na Českou, ale hádám, že obrácený směr na tom bude podobně. Osobní zkušenost z praxe mám takovou, že co půl hodiny, to jedna nízkopodlažka libovolného typu včetně vlečňáků, ale ten člověk mi nevěří a mě by to samotného taky zajímalo, kde se stala chyba.


Na http://www.jrbrno.cz je zastavka Svermova vedena jako dve samostatne zastavky (1) "Svermova" a (2) "Svermova (smycka)". Na IDOSu je vedena jako jedna zastavka.
(1) http://www.jrbrno.cz/L6_S2_Z75
(2) http://www.jrbrno.cz/L6_S2_Z10075


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ono u kachen je problém v tom, že mají rampu po vysunutí prudší než ostatní vozidla a ten električák je docela těžký (váží skoro metrák v klasickým provedení) a nezvládá prostě prudký nájezdy, něco jinýho je plynulý nájezd jako mají třeba trolejbusy po vyklopení té ruční rampy. Já to nechci hrotit oficiálně, proto jsem se chtěl nejdřív poradit soukromě s někým, kdo to má v podniku na starosti, než se zeptám nějak blbě, proto se ptám taky tady. Díky za pomoc a za rady.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Koukal jsem na to a doopravdy to tak je. Na lince 6 je 5 garantovaně nízkopodlažních kurzů (všechny Medlánecké) a v uvedené době všechny jedou jen na Švermovu. Nad rámec garance se vypravuje, ale bohužel k provozním podmínkám ve vozovnách bohužel nelze hledět na to, aby se vyplňovaly díry mezi garantovanými spoji.

Nicméně osmička je garantovaná celá a pán na vozíčku se tedy může linkou 8 popovést na Běloruskou a přestoupit na NP šestku. Systémově to ovšem není v pořádku a zkusil bych vznést ofiko dotaz na Dopravní podnik a požádat o úpravu garance na šestce, aby v dopoledních hodinách nějaká NP šetska do SL jela.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
edit: s tím člověkem řešíme směr ze Švermovy na Českou, ale hádám, že obrácený směr na tom bude podobně. Osobní zkušenost z praxe mám takovou, že co půl hodiny, to jedna nízkopodlažka libovolného typu včetně vlečňáků, ale ten člověk mi nevěří a mě by to samotného taky zajímalo, kde se stala chyba.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zdravím, mám tu pár dotazů:
a) Kdo vypisuje jizdní řády na stránku jrbrno.cz? Řeším tady s jedním vozíčkářem na električáku, že do Bohunic na lince 6 podle téhle stránky v prac. den (mimo prázdniny) nevalí žádná nízkopodlažka v čase 10:30 - 12:50, šlo by to nějak upravit? Idos mi vypisuje celou řadu nízkopodlažních spojů i v dané době.
b) Chápu, že je každý den jiná výprava, bere výpravčí na vozovně ohled na nízkopodlažky? Případně, u koho se můžu přeptat na to, jestli nekecá náhodou Idos? Tvorbu jízdních řádů moc nesleduju, takže se omlouvám, jestli se ptám blbě. Celá věc se týká jenom DPMB a pohybu po Brně s vozíkem, jiná města jsme zatím neřešili, ale pokud se tím zabýval někdo třeba v Ostravě, nebo jiných městech, jak to chodí s nízkopodlažkama versus díry v jízdním řádu, tak zkušenosti určitě ocením.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dneska nedojezdila ani jedna souprava medláneckých Várií. 1551+1567 byla měněna za 1719 někdy kolem 14:00 a chvíli předtím i 1599+1567 za 1716. Zhruba ve stejnou dobu potkal stejný osud i 1072, kterou měnila 1819.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Uspěli. Byť s odřenýma ušima až v prodloužení...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přesně tak, dneska opět hokej, Kometa hraje doma. Jsem zvědav, jak dneska uspěli kluci po včerejším výprasku v Třinci 10:2.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
Aha vlastně, to mně nedošlo :D


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Hokej. Po hokeji je to obvyklý


Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
Na lince 8 je teď 1903 a ještě nějaká souprava tam byla, je to obvyklý? Moc to nesleduju, náhodou jsem se podíval a vidím, že je tam jinej typ než KT8D5, tak proto se ptám :-)


Offline
125
06 srp 2013 22:29
Jistě. Kamionu se taky uklidíš z cesty když pojede a uvidíš, že nemíní zastavit. Nebo mu tam skočíš?


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Rorschach píše:
Přednost má tramvaj a proč? Protože je velká a těžká


To takový kamion či autobus taky a přesto musí dodržovat pravidla provozu, což obnáší mimo jiné i povinnost dát ve stanovených případech přednost ostatním. Ještě nějaká super připomínka je v zásobě?


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Kdyby bylo na mě, tak bych to taky považoval jako křižovatku s účelovou komunikací, tramvaj by tedy měla dávat přednost všem.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
k.ondra89 píše:
... Teoreticky by se to podle 361/2000 dalo považovat za místo pro přecházení, které daný zákon nijak blíže nespecifikuje...

Prakticky je to nájezd ze soukromého pozemku na veřejnou komunikaci, jejíž součásti je chodník


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
marecek.00 píše:
Mimo to, není v provozních předpisech povinnost zvonit při rozjezdu?


Ze zastávky určitě ano.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
k.ondra89 píše:
Fantomas: Kde se řešily přechody? Přechod přes tram být normálně může.

Řešilo se to před pár lety, v Praze kvůli tomu začali přemalovávat přechody přes tramvajové koleje tam, kde nebyl semafor.
Našel jsem k tomu pár článků, no bylo to už 2009 a bylo to kvůli změně vyhlášky v roce 2006:
http://zpravy.ihned.cz/c1-36967570-prah ... y-prechodu
Tady už se píše, že se s ministerstvem dohodli a přechody začali zase obnovovat, no prostě Kocourkov. Ta ilustrační fotka ukazuje absurditu v plné kráse:
http://www.novinky.cz/domaci/171321-zru ... zdnin.html
A tady, že už se připravuje novela vyhlášky, ale nepovedlo se mi už najít, jak to nakonec dopadlo. V článku se třeba píše něco o žlutých nápisech na vozovce, k čemuž evidentně nedošlo:
http://tn.nova.cz/zpravy/doprava/minist ... mafor.html

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
No jako chodník, krz kolejiště to nevypadá 100% takže bych se přikláněl též k "místu pro přecházení" ... No abych se zejtra bál z tama vyjíždět.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když už se tu řeší ta orientace v prostoru, tak podobná situace pro chodce jako na Maloměřickém mostě je i na Štefánikově čtvrti, taky tam není označené žádné místo pro přecházení přes vjezdové koleje a výjezd ze smyčky, dokonce se výjezd ze smyčky ani nedá nahmatat orientační slepeckou holí a zachrání to jedině pes a dobrý orientační smysl, pak přes silnici k zastávce autobusu od Lesné přechod je, tam je to v pořádku, i když bych taky měl nějaké výhrady stran signálních a vodicích čar pro usnadnění orientace, které tam chybí. Pokud by při takovém přecházení se stalo, že by tramvaj zachytila chodce, pak bych se jako chodec hojil na městě, že nezajistilo dostatečné stavební úpravy a situace nemá jiné praktické řešení. Jinak při jízdách pětkou z České jsem podobnou situaci zažil, že řidič neviděl paní s berlema, protože ji měl za špíglem a prostě ji nemohl vidět, dokud nepřejel výhybku a neměl ji přímo před sebou. Jaj to bylo křiku, že je řidič orgán a přitom jel pomalu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Přechod to určitě není.

Příloha:
malomerice.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10303 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 09:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]