Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 119 z 266    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 266  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Servac: Díky, opraveno.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
LukinT: Díky za upřesnění. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Jirik píše:
3244 stojí tuším na nějákou závadu. 3259 nevím.

3238 - prasklý most
3244 - měnič kompresoru
3252 - zkorodovaný pravý zadní podběh, schrána baterie a silového bloku
3259 - zadní náprava

_________________________________
Obrázek


Offline
276
21 bře 2013 23:13
V evidenci u karos B741 je podtyp B741.1918 a když se na něj klikne tak se nic nezobrazuje, jinak 7652, 7642, 7634 a 2602 jsou v provozu.


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Vůz 2388 v provozu. :)


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
3244 stojí tuším na nějákou závadu. 3259 nevím.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
3244 a 3259 už dlouho nevyjeli. Nejsou odstavené?


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
7507 taky provozní již, jezdí po výměně na 06504.

_________________________________
RH.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Někdo to asi přehlédl, ale 1670 s 1669 už jsou v provozu


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Vůz 2383 opět v provozu (dnes na 09202).


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Sto let městské hromadné dopravy v Brně, 1970 píše:
Celkem bylo během roku 1967 dodáno šest kloubových článkových motorových vozů typu K2, jeden z nich až po skončení IX. Mezinárodního veletrhu v Brně, ...
... Zajímavou pouť prodělal článkový vůz č. 607, který byl převzat od Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova. Do Brna se tak vlastně dostal podruhé, neboť zde byl vystaven pod č. 7000 na VIII. Mezinárodním veletrhu v roce 1966.

tak asi se mýlím, chtělo by to fotku (nemám) vozu v Mostě nebo na veletrhu, publikacím není radno věřit (viz věčné opisování nevěrohodného číslování vozů před rokem 1900). V publikaci 80 let ED v Brně snímek K2 až v roce 1967 na veletrhu a ta je bez čísla a znaku DP (dle evidence BMHD ev.č. 605)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Harold píše:
Ale osobně bych si spíš tipl, že na té fotce od J*M* je K2...
Já si to myslím též, vozy K1, dle mne, měly jiné dveře (hlavně šířky vstupů) a jiné oplechování skříně. Jeden z prototypů měl pravděpodobně větráky na střeše jak K1 a na voze v Mostě snad, nemýlím-li se, je na nějaké fotce vidět zavařené otvory na střeše po větrácích. V Brně jsem to neviděl


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Transphoto uvádí, že do SSSR putovala K2 7001.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
147
20 lis 2006 13:21
Brno
K předchozímu příspěvku, který už jsem nestačil doplnit:

Ale osobně bych si spíš tipl, že na té fotce od J*M* je K2. V Rudolf Pavelek: 100 let elektrické tramvaje v Ostravě. Od Sanoku k Astře... je fotka druhého prototypu K1 č. 801 (ex ČKD 7001) z května 1965 rovněž s touto plentou. Pro K2 taky mluví bílý pruh pod čelním oknem, který je veden rovně až ke dveřím, zatímco na obou zmíněných fotkách K1 (7000, 7001/801) je bílý pruh pod čelním oknem zakončen zúžením, jako u jednotného nátěru (viz třeba http://foto.bmhd.cz/foto.php?155).

J*M*: Zajímavý rozpor od téhož autora. :-) Možná překlep, možná chyba, možná vývoj poznání... (přece jen Atlas má už myslím 30 let, nejsem však jeho vlastníkem, info z něj nemohl uvést).


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Vůz na snímku je určitě K2, K1 měla určité odlišnosti na kastli (mj. dveře se kterými jezdila i po přestavbě na funkční vzorek KT4).

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Podle Ludvík Losos: Atlas tramvají
Citace:
byl od roku 1966 v dlouhodobém zkušebním provozu prototyp článkového vozu K2 z Prahy, inv.č. 7001


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Když už jsme u 1007, tak je u ní uvedeno datum likvidace v lednu 1988 a fotka z prosince 1988, kde je sice za poločasem rozpadu, ale stále existující, předpokládám, že někde bude chyba...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
147
20 lis 2006 13:21
Brno
Podle Ludvík Losos: 100 let městské hromadné dopravy na Mostecku tam jezdil a do Brna byl předán vůz č. 7000.

Ta fotka je pěkná. Na fotce z Robert Mara: Tatra T3 1960-2000. 40 let tramvají Tatra T3 má vůz K1 č. 7000 vpředu plentu s úzkým výřezem pro spřáhlo (trochu podobné, jako je to u Varií), což ale nemusí nic znamenat, mohla být třeba odstraněna.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Určitě to nevím, jen si pamatuji, že ten prototyp byl snad na veletrhu v Brně s číslem 7001 a potom se stejným číslem jezdil v Mostě a Litvínově. Určitě nevím ani, zda snímek u Václava je vůz K1 nebo K2, někdy u toho snímku je psáno to a někdy ono. Protože je to věc sporná, tak proto pochyby u mého příspěvku. Snad se někdo ozve, kdo vyjasní

Edit: Je možné, že v Mostě s číslem 7001 a pak veletrh s tímto číslem


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Jirik píše:
Pravděpodobně máme odstavenou 14Tr ev. č. 3222.

Vypadá to, že je opět v provozu, ale pochybuji, že jí to dlouho vydrží.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Určitě?

Wiki píše:
Dva prototypy tramvaje K2 byly vyrobeny v roce 1966 a pro zkušební jízdy v Praze byly označeny čísly 7000 a 7001. Vůz č. 7000 byl na konci roku 1966 předán do Mostu, kde zkoušky pokračovaly i během roku 1967. Na přelomu let 1967 a 1968 byl odprodán do Brna, kde byl s číslem 607 zařazen začátkem roku 1968 do běžného provozu. V roce 1969 byl přeznačen na číslo 1007, vyřazen byl jako první brněnský vůz K2 (vyjma požárů) v roce 1988 a následně byl sešrotován.

Druhá prototypová tramvaj č. 7001 byla po zkouškách v Praze odprodána do Moskvy, kde obdržela č. 151. Zřejmě nedlouho poté byl vůz předán do Novosibirska, kde dostal evidenční číslo 120; vyřazen byl pravděpodobně někdy v 70. či 80. letech 20. století. Podle jiného zdroje byla tramvaj z Československa odprodána přímo do Novosibirska, kde jezdila s číslem 121.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Na stránce Vůz DPMB 1007 (K2) je uvedeno - prototyp K2 ev.č. 7000 správně má být prototyp K2 ev.č. 7001 (nepletu-li se)
Příloha:
prototyp_k2.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
to je tím, že “chytrý“ DPMB zgenerálkoval všechny B931, za to na půlku B941 se vykašlal a nechal shnít. Říkejte si, co chcete. I když má kloub menší životnost...i když jeho GO stojí víc, prostě se to mělo u drtivé většiny kloubů nechat udělat (na úkor třeba 8 kusů B931). Aspoň bychom teď na tom nebyli tak zoufale, že 60ka má kurzy běžně obsazované sólem....a dokonce při nějaké poruše se sóla objevují už i na okružkách :( ............jinak kdy plánujete zveřejnit rekapitulaci 2013 a výhled na rok 2014? Tenkrát, když jste to dělali hned na začátku ledna, to bylo nejlepší....

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Osobně si myslím, že to co nejrychleji opraví a pak až někdy vyřadí. Všichni snad víme, jak na tom dlouhodobě s kloubama jsme.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Osobně si myslím, že rozhodne o jejím definitivním odstavením až rychlost dodání nových Solarisů.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6648 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 266  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 lis 2024 21:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]