Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 125 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
d-12/13 se nějak řešit musí, nikdo neříká, že to musí jezdit po husově. Dovoluji si opět trapně připomenout že před rokem 1995 jezdilo po veveří více tramvají než teď. Nechci se nikoho dotknout, ale tvrdit že zároveň nepotřebujeme diametr a že trasa do Kr.Pole a žabovřesk posílit nejde, je schizofrenní. Už takhle je dopravní proud z Bystrce zcela nepřirozeně znásilněn a naroubován na trať přes pisárky, která jede do města oklikou. Pokud by se vycházelo ze skutečné poptávky, byla by potřeba linka navíc jak do žabin, tak do kr.pole. Dlouhodobě směřuje podceňování tohoto dopravního proudu k jedinému - naučíme studenty, že MHD je přecpaná a nepoužitelná forma dopravy. Důchodcům na sídlištích se ustupuje nonstop, ale ti jaksi do žádné IGK nepřestoupí. Problém Kr.Pole se nevyřeší sám, naopak bude narůstat. VUT se dále rozvíjí, rozvíjí se i technologický park. Není-li toto nějak možné řešit, je diametr nutností. Krátkodobě lze dopravě v této oblasti ještě pomoci protažením 53 přes Konečného nám. (odliv části kapacity na 26,34,36), ale to je jen dočasné řešení.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mno a-76 byla zrizena pouze jako obsluzna linka, nikoliv jako pravidelna. Jinak tato cast obslouzit nejde. Uz ted se tyto oblasti obsluhuji linkama a-75, a-76 ,a-78 . Taky bych radsi videl trbus z nadrazi, pres svedska valy do Turan/slatiny zavod , ale na to nejsou a jen tak nebudou penize.

Co se tyce tech abusu u nadrazi, tak snesu 6 *a-76 jako MHD za hodinu , nez ty hromady SA a ostatnich komercnich dopravcu.

Renneska prozatim nema takovy naroky, aby tam byla dalsi linka. Navic zadna s linek jedoucich v horni casti nejni vhodna na presmerovani.

D-12/13, se jen tak neposili, problem je veveri a Husova.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Teď pokud vím jezdí a-76 ve špičce už po 15 min. a jinak po 30 min. takže v budoucnu to vidím na interval 10 spička a 20 sedlo. Možná na některých kurzech ve špičce kloubáky. Jen nevím jestli vedení a-76 od náraží v tak krátkým intervalu zapdá do koncepce MHD Brno. Autobusy přece pryč z centra. To by pak mohli chtít všichni. Není pravda, že šaliny jsou OK ( přetížená d-12, plná d-9, moc vozů na Vídeňské, málo spojů po Rennské apod.). Doufám, že DP opravdu x25 zachová a že se nakoupí nový trajfy.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
na a-78 je narazova kapacita , stejne jako na a-76 . U te se obavam ze vzhledem k blizicimu otevreni dalsich 4-6 vyrobnich zavodu a rozsireni vyroby u dalsich tu pomalu nastava problem . Bude tu narazovy pozadavek zhruba 4* denne v rozsahu 2 hodin 5-7 , 13-15 , 17-19 , 21-23. Bohuzel trolejbus je tady trochu mimo hru, jenom 2 stycny body u novych mostu a velka dochazkova vzdalenost.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Zmínil bych a-78, která to ilustruje asi nejlépe. Při této příležitosti bych uvažoval o kratším intervalu večer a o víkendu na a-44/84 se sólo vozy. 15 min. je na takto významnou linku trochu mnoho.
V blízké době bych taky rád viděl posílení a-60.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ds píše:
Ještě jedna možnost jak zajistit spojení Česká-Maliňák je d-12 směr Komárov. Výhoda ve společném nástupišti s d-9 na Hl.nádraží. Bohužel linka vedená každým směrem jinak by se asi nesetkala s příznivým přijetím.


No tohle nastupiste dela v doprave trochu bordel. Ted jenom s d-9 trochu straci smysl.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Nevim ja osobne v tramvajovych tratich az tak problem nevidim.

Spis v autobusech a trbusech. Temhle linkam pripadla uloha vytrvaret linky napric proudama. A to ze po takovych smerech je poptavka je krasne videt na linkach a-45, a-44, a-84, t-26, t-x25 .

Tyhle linky uz nejsou moc posilovat, ano co se tyce kapacity, ani intervalu. A jejich nahrada kolejovou dopravou je nerealna. S pokracujici vystavbou obytne vystavby , a prumyslovych zon se transfery pres stred mesta budou presouvat spis na okrajovy linky.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ještě jedna možnost jak zajistit spojení Česká-Maliňák je d-12 směr Komárov. Výhoda ve společném nástupišti s d-9 na Hl.nádraží. Bohužel linka vedená každým směrem jinak by se asi nesetkala s příznivým přijetím.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
to je fakt...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Eda píše:
ja bych dnesni system nemenil az na prohozeni trasy d-2 a d-3:

d-2: Modrice - Vaclavska - Hl.n. - Moravak - Jugoslavska - Starka

d-3: Ecerova - Ceska - Malinak - Starka

Co vy na to? Chybi mï totiz spojeni Ceska - Malinak , zas takove navyseni voz km ani vozu by to nebylo, tak proc ne?

Neúměrně to prodlužuje jízdní dobu Hl.nádraží - Stará osada. Česká-Maliňák se dá řešit obousměrným vedením d-4, což naopak kilometry šetří.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Eda píše:
ja bych dnesni system nemenil az na prohozeni trasy d-2 a d-3:

d-2: Modrice - Vaclavska - Hl.n. - Moravak - Jugoslavska - Starka

d-3: Ecerova - Ceska - Malinak - Starka

Co vy na to? Chybi mï totiz spojeni Ceska - Malinak , zas takove navyseni voz km ani vozu by to nebylo, tak proc ne?


To by snad stalo tama prohnat d-4 ve smeru do hnusovic .


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
d-12 se neliší od současné d-12, takže k tomu bych neměl připomínek :-) Chválím snahu posílit Kr.Pole, ale 4 linky jsou trochu příliš. Chybí spojení Lesná - Nádraží. Jen jedna linka na Starou osadu. Tragicky poddimenzované spojení Česká-Mendlovo nám., zbytečně moc do Kr.Pole nádraží. A tak bych mohl pokračovat... Připadá mi to spíš jako nezdařilé slohové cvičení :oops:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ja bych dnesni system nemenil az na prohozeni trasy d-2 a d-3:

d-2: Modrice - Vaclavska - Hl.n. - Moravak - Jugoslavska - Starka

d-3: Ecerova - Ceska - Malinak - Starka

Co vy na to? Chybi mï totiz spojeni Ceska - Malinak , zas takove navyseni voz km ani vozu by to nebylo, tak proc ne?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mno

d-2 celodenne do modric. Zbytecne moc najetych km, takova poptavka tam nejni . Navic by opet byly problemy s dotovanim MHD ze strany samostatneho mesta Modrice.

d-3 proc ji honit do obran ? Tam uz podle navrhu konci d-9. Tam je kapacita na K2 -15 minut. A z bystrca je potreba interval maximalne 5 minut, na to nejni konecna.

d-4 zajimavy pokus o pricnou linku, ale az na detskou nemocnici to nic neobsluhuje a ani nekrizi zajimavy linky pro vytvoreni zateze. Solo linka.

d-5 kopie dnesni d-13 , proc ji prejmenovavat ? Navic do krpola jezdi i d-7, d-12, d-13 . Jaky intervaly, aby se to vubec dalo procpat pres veveri a Ceskou ?

d-6 proc je na d-6 o vikendu vyssi kapacita jak v PD ?

d-7 posilova linka d-12 ??

d-8 Mateni cestujicich s 2 konecnyma, Navic kapacita je uz z mifkovy, takhle se problem resi jenim castecne. Na dolnim useku z novolisenske by musel byt ve spicce interval okolo 3 minut. V dolni casti s ukoncenim na novolisenske, zameny s d-13 .

d-9 budiz :)

d-10 proc soupravy o vikendu ?

d-11 spis na soupravy.

d-12 dlouhy najezdy z vozovny , prilis linek na jednom useku

d-13 kombinovana kapacita ?? Ruzny interval ?

d-14 jenom nahrada za zkracenou d-1 . vetsina useku soubeh .


Jak to tak sleduju, tak by me zajimalo jaky by byly kde intervaly a vypravenost.


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
Filip Daněk píše:
Mé nové nárhy na linky mhd v brně:
vysvětlivky:m=Medlánky,P=Pisárky
trmvaje:
d-1:Řečkovice-Maliňák-Mendlák-Komín,smyčka provoz PO-NE 4:00-23:00 vozy prac.dny 2xT3 M, K2,Anitry P víkendy K2,Anitry p
d-2:St.Osada-Hl.nádr.-Polní-Ústř.hřbitov-Modřice provoz nepřetržitě vozy celý týden K2,Anitry P
d-3:Bystrc,Ečerova-voz.Komín-Konečného nám-Česká-Mostecká-Maloměř.most provoz PO-NE 4:45-22:45 vozy:prac.dny 2xT3 P,M,2xT3R P,1 kurz np KT8 m víkendy K2,Anitra P,T3+VV M
d-4:Kraví hora-Česká-Dětská nemocnice-Štefánikova čt.provoz PO-NE 4.45-23:00 vozy: celý týden Kě(výhradně nové výzbroje)Anitry P
d-5:Juliánov-Masná-Hl.nádr-Česká-Konečného nám-Červinkova-Tech muzeum provoz PO-NE 4.30-23:30 vozy celý týden K2,Anitry P
d-6:Kr.pole nádr-ČeskáPolní-Švermova-St.Lískovec provoz Nepřetržitě vozy prac.dny 2xT3 M,2xT6 M,T3+VV M,K2 P,Anitry P víkendy K2 P, 2xT3 P,M, ANITRY P
d-7:Zvonařka-Česká-Červinkova-Tech.muzeum provoz PO-PÁ 6:00-19:00 vozy 2xT3 M,P
d-8:St.Lískovec-Křídlovická-Hl.nádr.-Masná-Krásného-Novolíšeňská-(Líšeň Mifkova ) provoz nepřrtržitě vozy prac.dny 2xT3 M,P KT8 M víkendy 2xT3 M,P KT8 M
d-9:Komárov-Tkalcovská-Mostecká-Maloměř.most-Obřany provoz:PO-NE4:30-23-30 vozy celý týden K2 P
d-10:Stránská skála-Masná-Hl.nádr.-Křídlovická-Švermova-St.Lískovec vozy prac.dny K2 P,víkendy 2xT6 M provoz PO-NE 4:30-22:30
d-11:Lesná-Česká-Konečného nám-Komín-Bystrc,Rakovecká provoz PO-NE 5:00-23:00 vozy celý týden K2,ANITRY P
d-12:Komárov-Hl.nádr-Česká-Konečného nám.-Červinkova provoz PO-NE 4:45-22.45 vozy celý týden K2,ANITRY P
d-13:tech.muzeum-Konečného nám-Česká-Hl.nádr.-Masná-NovolíŠEŇská provoz PO-NE 5.00-22:30 vozy celý týden 2xT3 P,M, Anitry P
d-14:Kr.pole nádr-Maliňák-Mendlák-Komín-Bystrc,Ečerova provoz nepřetržitě vozy celý týden 2xT3 M,P K3 M
zvláštní linky:
Veletržní linky:(v době konání MSV,AUTOTECu,Invexu,Vánočních trhů)
D-18:Výstaviště-Ústřední hřbitov-Modřice vozy T3 M
d-p1:Zvonařka-Hl.nádr-Výstaviště vozy K2 P
d-p6:některé spoje d-6 od Mendlova náměstí pokračují některé spoje místo do Lískovce na výstaviště
Dušičky:posílení linky d-2
d-p6: Krpole nádr-Česká-Mendlovo nám-Ústř.hřbitov vozy K2 M,P
Ohňostroje na brněnské přehradě:
d-p1:Zvonařka-Hl.nádr-Výstaviště-Přístaviště vozy 2xT3 M,P ,K2 P
d-p11:Nám svobody-Konečného nám-Přístavištěvozy K2 P
posílení linek d-11,3,14
Tak co tomu říkáte dobrý ne?? :?: :?:


Zdá se mi to zbytečný, podle mě má Brno dobrou tramvajovou síť.
Rozhodně by se v tyvém návrhu muselo něco upravit:

d-1 Ja bych ji dal až na Ečerovu a ŽÁDNOU d-14
d-2 NEPŘETRŽITÝ ??? Vždyť noćní tramvaje se zrušily kdyby zase začli jezdit musela by být jiná organizace nočních autobusů.
d-3 Otáčení na mostecké??? kde by to tam stálo. Podle tvého návrhu by d-9 jezdila do OBŘAN. Kdyby tam měli d-3 pauzu tak by je blokovaly. V Bystrci by musela být velká pauza jak se to tam vleze???
d-4 Ta by byla moc krátká a přes dětskou nemocnici??? nebyla by důležitější na cejlu??
d-5 To je jen přečíslování d-13 na d-5 k čemu ????? K2 a An. by tam nestačily!!!
d-6 Proč tomu nedat číslo d-7 ať se lidi nepletou???
d-7 Na tech muzeum 2 linky tam je jednokolejná smyčka jak by se to tam nacpalo???
d-8 Proč dávat nějaké spoje na Novolíšeňskou??? Do "horní" části Líśně jezdí taky dost lidí!!!
d-9 Podle mne by mohlo být
d-10 s tím souhlasím. Akorát že by tam byly potřeba o víkendech T6???
d-12 K2 a An. by tu nestačily!!!
d-13 S tím souhlasím.
d-14 vyjadřil jsem se u d-1
d-18 na co spojení mezi výstavištěm a Modřicemi???
Veletržní L.:
d-p1 Ú nějakých akcí by k2 by nestačily
d-p6 Podle mne by být nemusela.
Dušičky:
d-p6 spravidla se tam posílají i soupravy.
Ohňostroje:
d-p1 Lepší kdyby jezdily z HL.n.
d-p11 Lepší kdyby jezdily z České


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Filip Daněk píše:
manil píše:
Filip Daněk: Pořád nic moc, ale lepší než ten první. Proč by se měl měnit zaběhnutý systém, který je dokonalý? Jinak když píšeš, co by se mělo vypravovat, stačí napsat 2xT místo 2xT3 m, p, g...Modifikace základních typů si vozovna vypravuje podle potřeby. Dále to moc vozy kapacitně neodpovídají navrhovaným linkám (K2 anitra na tvoji d-1). Opět ti chybí spojení mezi mendlákem a nádražím. Posilové linky jsi ani nemusel navrhovat, protože tak, jak jsi je napsal, jezdí. Ale nechápu tu d-p6 mimo dušičky...
Bystrc Hlavní nádraží jezdit d-14 já to tam nenapsal #-o #-o #-o

Ale i tak, zase úsek semilasso-moravské náměstí by byl přecpanej prázdnýma vozama. ta d-14 by musela jezdit v častém intervalu, aby vyronala nápor lidí mezi mendllákem a nádražím...


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
manil píše:
Filip Daněk: Pořád nic moc, ale lepší než ten první. Proč by se měl měnit zaběhnutý systém, který je dokonalý? Jinak když píšeš, co by se mělo vypravovat, stačí napsat 2xT místo 2xT3 m, p, g...Modifikace základních typů si vozovna vypravuje podle potřeby. Dále to moc vozy kapacitně neodpovídají navrhovaným linkám (K2 anitra na tvoji d-1). Opět ti chybí spojení mezi mendlákem a nádražím. Posilové linky jsi ani nemusel navrhovat, protože tak, jak jsi je napsal, jezdí. Ale nechápu tu d-p6 mimo dušičky...
Mendlák-Hlavní nádraží jezdit d-14 a d-1 já to tam nenapsal #-o #-o #-om=Medlánky je to napsaný ve vysvětlivkách :!: :roll:


Naposledy upravil FD dne 12 pro 2005 17:33, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Filip Daněk: Pořád nic moc, ale lepší než ten první. Proč by se měl měnit zaběhnutý systém, který je dokonalý? Jinak když píšeš, co by se mělo vypravovat, stačí napsat 2xT místo 2xT3 m, p, g...Modifikace základních typů si vozovna vypravuje podle potřeby. Dále to moc vozy kapacitně neodpovídají navrhovaným linkám (K2 anitra na tvoji d-1). Opět ti chybí spojení mezi mendlákem a nádražím. Posilové linky jsi ani nemusel navrhovat, protože tak, jak jsi je napsal, jezdí. Ale nechápu tu d-p6 mimo dušičky...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
FD - něco jo něco ne, ale myslím, že by nebyl dostatek vozů...ta d-P11 se mijeví ale jako zajímavý nápad. a d-10 Stránská skála - Lískovec je blbost, málo vytížené na Skálu a moc vozů...jinak sem s bavil u všech posilových P-linek :)


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Mé nové nárhy na linky mhd v brně:
vysvětlivky:m=Medlánky,P=Pisárky
trmvaje:
d-1:Řečkovice-Maliňák-Mendlák-Komín,smyčka provoz PO-NE 4:00-23:00 vozy prac.dny 2xT3 M, K2,Anitry P víkendy K2,Anitry p
d-2:St.Osada-Hl.nádr.-Polní-Ústř.hřbitov-Modřice provoz nepřetržitě vozy celý týden K2,Anitry P
d-3:Bystrc,Ečerova-voz.Komín-Konečného nám-Česká-Mostecká-Maloměř.most provoz PO-NE 4:45-22:45 vozy:prac.dny 2xT3 P,M,2xT3R P,1 kurz np KT8 m víkendy K2,Anitra P,T3+VV M
d-4:Kraví hora-Česká-Dětská nemocnice-Štefánikova čt.provoz PO-NE 4.45-23:00 vozy: celý týden Kě(výhradně nové výzbroje)Anitry P
d-5:Juliánov-Masná-Hl.nádr-Česká-Konečného nám-Červinkova-Tech muzeum provoz PO-NE 4.30-23:30 vozy celý týden K2,Anitry P
d-6:Kr.pole nádr-ČeskáPolní-Švermova-St.Lískovec provoz Nepřetržitě vozy prac.dny 2xT3 M,2xT6 M,T3+VV M,K2 P,Anitry P víkendy K2 P, 2xT3 P,M, ANITRY P
d-7:Zvonařka-Česká-Červinkova-Tech.muzeum provoz PO-PÁ 6:00-19:00 vozy 2xT3 M,P
d-8:St.Lískovec-Křídlovická-Hl.nádr.-Masná-Krásného-Novolíšeňská-(Líšeň Mifkova ) provoz nepřrtržitě vozy prac.dny 2xT3 M,P KT8 M víkendy 2xT3 M,P KT8 M
d-9:Komárov-Tkalcovská-Mostecká-Maloměř.most-Obřany provoz:PO-NE4:30-23-30 vozy celý týden K2 P
d-10:Stránská skála-Masná-Hl.nádr.-Křídlovická-Švermova-St.Lískovec vozy prac.dny K2 P,víkendy 2xT6 M provoz PO-NE 4:30-22:30
d-11:Lesná-Česká-Konečného nám-Komín-Bystrc,Rakovecká provoz PO-NE 5:00-23:00 vozy celý týden K2,ANITRY P
d-12:Komárov-Hl.nádr-Česká-Konečného nám.-Červinkova provoz PO-NE 4:45-22.45 vozy celý týden K2,ANITRY P
d-13:tech.muzeum-Konečného nám-Česká-Hl.nádr.-Masná-NovolíŠEŇská provoz PO-NE 5.00-22:30 vozy celý týden 2xT3 P,M, Anitry P
d-14:Kr.pole nádr-Maliňák-Mendlák-Komín-Bystrc,Ečerova provoz nepřetržitě vozy celý týden 2xT3 M,P K3 M
zvláštní linky:
Veletržní linky:(v době konání MSV,AUTOTECu,Invexu,Vánočních trhů)
D-18:Výstaviště-Ústřední hřbitov-Modřice vozy T3 M
d-p1:Zvonařka-Hl.nádr-Výstaviště vozy K2 P
d-p6:některé spoje d-6 od Mendlova náměstí pokračují některé spoje místo do Lískovce na výstaviště
Dušičky:posílení linky d-2
d-p6: Krpole nádr-Česká-Mendlovo nám-Ústř.hřbitov vozy K2 M,P
Ohňostroje na brněnské přehradě:
d-p1:Zvonařka-Hl.nádr-Výstaviště-Přístaviště vozy 2xT3 M,P ,K2 P
d-p11:Nám svobody-Konečného nám-Přístavištěvozy K2 P
posílení linek d-11,3,14
Tak co tomu říkáte dobrý ne?? :?: :?:


pd píše:
Na některých plánech Brna (zejm. ze 60. let) je podjezd zakreslený opravdu v úrovni Turgeněvovy, ale nebyl tam.


Díky mnohokrát, moc zajímavá mapa.


strakapoud píše:
PvvS píše:
S pozemkama tusim problem nejni spis s tim jak udelat podjezd pod zeleznicni trati, Ta se zatim nijak nahradit neda , aby se podkopala pri vyluce


To mi připomíná - nevíte někdo, kde přesně byl ten původní podjezd? Pokud si matně vybavuju, co jsem kdesi četl, byl tam snad poslední jednokolejný úsek v brněnské kolejové síti. Podle mapy byl až v úrovni Turgeněvovy, bylo to tak skutečně?


Na některých plánech Brna (zejm. ze 60. let) je podjezd zakreslený opravdu v úrovni Turgeněvovy, ale nebyl tam.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Bacil píše:
Pokud vím, k obsluze kampusu se taky plánovala lanovka od Výstaviště, byla v územním plánu, ale nevím, jak moc je aktuální...


Nevim tam je pozadavek na kapacitni dopravu , to by ta lanovka musela byt udelana ze 2*KT8 na lane .


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Pokud vím, k obsluze kampusu se taky plánovala lanovka od Výstaviště, byla v územním plánu, ale nevím, jak moc je aktuální...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Ten návrh trati ke Kampusu je pěknej, škoda že se to asi nebude realizovat. Je sice pravda, že by d-7 a 10 musely jezdit do Bohunic celodenně, ale zastávka Krematorium blíže hřbitovu by byla pro důchodce ale i ostatní přínosem. Mockrát mě to taky napadlo.
Zastávky Kejbaly, Kamenice a Netroufálky by stačily pro obsluhu Kampusu, problém s místem by nebyl, když bude ulice kamenice rozšířena. Stačily by dva proudy pro auta a uprostřed koleje, jestli se ale udělá čtypřproudovka a pak hned domy od Kampusu, tak už těžko pude tam tu šalinu nacpat. S ukončením je trochu problém. Na Kameňák je to hezky, ale co most přes Pražskou radiálu, kterej je moc úzkej a co komunikace na Kameňáku a smyčka u dnešní konečné trolejbusu. je fakt, že by to bylo lepší než plánovaný prodloužení z lískovce, tak by přeplňovali lidi z Kameňáku už tak dost plný Lískovecký d-5 a 8.
Když k tomu přidáme ještě výstavbu nad Kamenných vrchem ( i když je tam chráněná odsunová louka či co) a oblast kolem prodloužené ul.Vinohrady, která by se dala obsloužit i protažením a-69 směrem na Vojtovu, kde bych ji ukončil u šalin d-8(10?). Tu bych zavedl v každým případě, v budoucnu by se dala jako trolejbusová prodloužit do jižního města. Rozhodně šalina ke kampusu vychází jako nej řešení. Ale nebude to, kdyžl DP a město nebyly schopni dodnes prodloužit d-12/13 na Kolejní a napojit medlánky, aby se nemuseli vždycky stěhovat vozy do Pisárek.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 06:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]