Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 222 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Dělali to skrz kanálovou vpusť.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Přesně, dnes tam znovu nejsou, do asfaltu se snad vrtat nebude. Jestli ano tak potom se už k téhle dement akci nemá cenu vyjadřovat...

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Dnes rano jsem tam taky nic nevidel

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
7290
27 úno 2010 07:40
Kousek před křižovatkou Svatoplukovy s M. Kuncové ve směru od SO.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Robert píše:
Dnes po osmé večer se tam už něco málo dělo. Škoda, že je to před křižovatkou, být to za ní, bude dopad vzhledem k zastávce minimální.


Já asi ráno cestou z autobusu chrápu, protože jsem tam ráno nikde neviděl ani značku... může mi někdo, prosím přesně, ukázat, ve kterých místech se má vrtat? 8-)


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Pod Bartákovou je napojen na Máňu nějáký Citybus. Teď tam dojel i servis.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Do jedenácti večer tam už něco v kanále dělali.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
7290
27 úno 2010 07:40
Dnes po osmé večer se tam už něco málo dělo. Škoda, že je to před křižovatkou, být to za ní, bude dopad vzhledem k zastávce minimální.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Už tam dopravní značení je. Na naprosto novém povrchu mě to ovšem hlava nebere, ale co chtít po českých lidech, myslet? Proboha, jen to ne!

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
V pátek tam rozmístí zábrany a značení, a v pondělí se snad začne pracovat...


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
Teď odpoledne ani náznak libovolné stavební práce.[/quote]

a co čekáš, v této kapitalistické zemi ...


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
xxyyzz píše:
Ode dneška až do konce února bude u židenických kasáren ve směru na Tomkáč provoz jen levým jízdním pruhem kvůli opravě kanalizace. To zas bude veselo...


Teď odpoledne ani náznak libovolné stavební práce.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Na té 1802 upadl kus podvozku, resp na fotkách jsem viděl jakejsi šroub, kterej se střihl. Museli to zvedat hasiči aby se to podvázalo či co. Podle mě z technického pohledu banalita, šroub nebo šrouby se vymění za nové a hotovo. Techníicky správnější by bylo vyměnit ty dotčené šrouby všechny na obou třech vozech, preventivně.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Já tiše doufám, že DP má rozumného ředitele, který si to dokáže spočítat a na patřičných místech prosadit...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Tak mi to vychází také. Ale já ani ty rozpočet neschvalujeme ;)


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
mceza píše:
...důležité součástky jsou stejně vykanibalizovány, a až na třech sestrách něco odejde, tak se to bude muset dělat znovu...

Pokud se díly dělají na zakázku, tak pořád je efektivnější dodávat náhradní díly pro čtyři provozní vozy, než pro tři...


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Janatak píše:
Akorát se zprovozněním 1804 to vidím bledě, pokud se bude pořád kanibalizovat. Ale i kdyby se opravila, jak by se to řešilo při správce porouchané jakékoli RT6, která by jinak dostala náhradní díl, který by byl k dispozici práve z 1804?


Je velmi nepravděpodobné, že by se 1804 někdy zprovozňovala. Já si myslím, že by to v tuto chvíli nebyl takový problém, protože důležité součástky jsou stejně vykanibalizovány a až na třech sestrách něco odejde, tak se to bude muset dělat znovu - v takovém případě bych viděl jako dobrý způsob dopředu nechat všechno udělat 2x. Jedno jako ND a jedno pro 1804, která by se zprovoznila. Její renovace by i v jejím žalostném stavu podle mě stála kolem poloviny nového VariaLF. A to je za nízkopodlažní velkokapacitní tramvaj podle mě dobrá cena... Bohužel já jsem šotouš a o tomto nerozhoduji :-) Tohle je mezi pány ve vozovně a pány s kalkulačkou, kteří schvalují rozpočet...


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
mceza píše:
Zajímavé je, že včera zdechla 1801 na výzbroj, a dneska v úplně stejném úseku zůstala viset 1802. Dle informací jde u 1802 o únavu materiálu.

1801 opět v provozu. Dnes jsem ji viděl s 1802 pěkně vedle sebe na Staré Osadě... :d-: :d-:


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Akorát se zprovozněním 1804 to vidím bledě, pokud se bude pořád kanibalizovat. Ale i kdyby se opravila, jak by se to řešilo při správce porouchané jakékoli RT6, která by jinak dostala náhradní díl, který by byl k dispozici práve z 1804?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Přesně tak, je až s podivem, vzhledem k pověstem o RT6, jak se tyto drží spolehlivě v provozu. Že jednou zdechnou, i když téměř obě zároveň, no a? Udělejme statistiku úmrtnosti vozů zejména typy K2, a uvidíme ty počty...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Jo, fyzicky tam není, ale jen proto, že přímo v ÚD pro ní není místo... Každopádně aby se dodělala, tak se musí vrátit, ne?


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Heh, 1803 už asi rok fyzicky v dílnách není. Nejdřív stála vedle nich a teď je dole na vozovně v řadě neprovozních vozů...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
IvanM a další vidí jen to, co vidět chtějí. Že za celý podzim jezdila 1801 a 1802 velmi spolehlivě, to už se jim nehodí do krámo, takže to zanedbají.
Po velmi dlouhé době došlo k odstavení vozu RT6.

Zajímavé je, že včera zdechla 1801 na výzbroj a dneska v úplně stejném úseku zůstala viset 1802. Dle informací jde u 1802 o únavu materiálu.

1801 by měla být už zase v pohodě a oprava 1802 by podmě mě mělo být jen otázkou přendání dostatečného počtu dílů z 1804.

1803 je bohužel stále v dílnách. Ale bohužel jen kvůli malé kamacitě ÚD :-(

RT6tky se konečně dostaly do stavu, kdy jsou trvale udržovány provozní. Jasně, že někteří, kteří je "prostě jen nemají rádi", využijí každou příležitost, aby na ně házely špínu, ale vzhledem k tomu, jak spolehlivě poslední dobou jezdí a problémy ze dneška a ze včerejška jsou první větší problémy po hodně dlouhé době, tak nemáte pravdu a jen ze sebe děláte hlupáky.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
IvanM píše:
já vím, že příspěvky tohoto typu tu nemáte rádi. Ale já bych zavedl spešl status pro typ RT6. Označen v evidenci by byl sytě žlutou barvou a jmenoval by se “celoživotně “skoroneprovozní“

No tak na toto označení by byl jiný kandidát. Narozdíl od RT6, nad kterými některé DP zlomily hůl a jen Brno se je snaží oživit, jsou tyto přibližovadla neustále deponovány na opačném konci Brna... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
1803 před prohlídkou jezdila také velice spolehlivě a jeden čas byla dokonce vyhodnocena jako nejspolehlivější tramvaj dopravce. Její SP trvá tak dlouho, protože ke konci roku bylo třeba dodělat Varia, takže se makalo na nich a 1803 stála bokem aktuálního zájmu.
Problémem RT6 jsou některé atypické díly, které se vyrábí na zakázku, takže někdy stojí, protože se čeká na ND.
1801 dle vypravenosti jezdí poslední měsíce také spolehlivě.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 říj 2024 11:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]