Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 29 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
19
19 srp 2013 15:04
100+101+575
MartinV píše:
Bvak: že bys z jedné linky udělal 3 (resp. rozkouskuješ okružky na 3 dílčí úseky). Nadruhou stranu by to mohlo odbourat špatné časové polohy.


No však to jo, to roztrhání okružek je holt daň za ucpaný "VMO". Ono kdyby nešlo o ten proklad s 53, tak na tom až tak nesejde, prostě jsou všechny 44/84 zpožděné srovnatelně a jakýs takýs interval je zachován. Ale takhle běžně nejede 10 minut nic a pak dva kloubáky za sebou.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Bvak: že bys z jedné linky udělal 3 (resp. rozkouskuješ okružky na 3 dílčí úseky). Nadruhou stranu by to mohlo odbourat špatné časové polohy.


Offline
19
19 srp 2013 15:04
100+101+575
Na tom závleku a67 k tescu je nejotravnější to hrkání přes železniční přejezd, bez toho by to bylo docela v klidu.
(Když byla rozkopaná Česká, využíval jsem a67 běžně jako přímé spojení hlavák-skácelka, protože táhnout se s věcma přes celý žerotíňák na pravidelně ujíždějící x13 byl fakt opruz, i když to třeba vycházelo rychleji.)

Spíš často přemýšlím, jak řešit špičkový "proklad" 84 a 53 na trase Skácelova - Osada, kde je reálná poloha 84 z patrných důvodů dosti nevyzpytatelnou veličinou. Napadla mě tahle možnost (jen tak od stolu, nemám to propočítané):
* a44: Mendlovo nám. - Jundrov - KrPole-nádr
* a53: Technopark - KrPole-nádr. - Stará Osada (po celý den)
* a84: Mendlovo nám. - Zvonařka - Stará Osada
Jak z toho vyplývá, okružní linky by se roztrhly a převedly na kratší obousměrné. (Trajflofilní utopií by pak bylo nahradit a44 linkou t24, která by jela po Hlinkách a obsluhu Bauerovy by zajistilo přetrasování a52.)
Co o tom soudí fórum? :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
ReZ píše:
A pokračování do Avionu se dá řešit navýšením spojů Avion linky.
Až na to, že linka 67 a linka Avion mají rozdílný tarif a jsou financovány z rozdílných zdrojů.

ReZ píše:
Jinak ta linka má opravdu smysl...

V těch tebou uvedených relacích má. Ovšem pro cestu Jundrov-nádraží už ne, leda pro lidi, kteří z nějakého důvodu nutně musí jet bez přestupu, ovšem i pro ně je to nadstandard, protože některé čtvrtě takovéto přímé spojení na hlavas nemají (Kohoutovice, většina Lesné, Nový Lískovec...)

peno píše:
Kdyby se zavedla bus linka z Jundrova k vozovně Komín, pochybuji, že by pak někdo přestoupil na pokračování k Přívratu.
Pokud by potřeboval z Jundrova na Přívrat, tak by přestoupil, protože by to jinak nešlo. Podotýkám, že se v tomto případě jedná o jednu zastávku, protože z Optátovy jezdí i 84.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Musím přiznat, že s myšlenkou zatrolejování a-67 jsem si už také pohrával, ale vždy mi vyšlo, že je to hodně drahá šotoušovina. Kdyby se to mělo udělat v podstatě v současné trase z Jundrova na Hlavní nádraží, i kdyby to bylo bez závleku k NCKP, stále by to znamenalo velké náklady na realizaci zatrolejování, zejména do Jundrova. A to v době, kdy nejsou peníze ani na prodloužení trolejbusů z Novolíšeňské na Jírovu. Navíc by se popřel smysl zavedení toho závleku, který byl motivován tím, aby do centra nemusela jezdit další linka. Tu by ale bez závleku k NCKP bylo potřeba znovu zavést. A posílení Avion linky také není jen tak. Jednak a-67 teď po zrušení d-9 slouží i pro dopravu cestujících z Komárova na Maliňák a 28. října a tímto by se toto trasování zlikvidovalo, ale především by se od Avionu hůře dostávalo k hlaváku. Ne každý je ochoten absolvovat cestu podchodem pod nádražím a raději si připlatí za a-67.
Pokud by se ten úsek z Jundrova na hlavák dále dělil, byl by to recept na budoucí úplné zrušení pro nepotřebnost. Kdyby se zavedla bus linka z Jundrova k vozovně Komín, pochybuji, že by pak někdo přestoupil na pokračování k Přívratu. A kam by vůbec ta linka vedla? Ke královopolskému nádraží v podstatě kopírující t-30 a okružky, které zrovna v tomto úseku posilu nijak nepotřebují? Nebo na Českou jako zrušenou t-29? Případně přes Slovanské náměstí a dál po trase t-32? A co pak s úsekem Slovanské nám. – Hlavní nádr.? Další linka? Rozdělit jednu fungující linku na čtyři až pět dalších je recept na malér.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No já denně jezdím do práce na Černovickou terasu a z Přívratu mi nejlépe vychází, světe div se, a-67. Ráno to nezajíždí do NCKP, takže mi to trvá cca 22 min. A to mě na nádru vyhodí hned u Grandu a nemusím na trajf podchodem. Na druhou stranu cestiu z práce je a-67 nepoužitelná, jezdím šalinou přes centrum. Pokud zrovna neprší, nepadají pětikilový H*Vna nebo mladá něco nechce v Tesco... sarcastic
Osobně si myslím, kdyby bylo nazbyt trolejbusů, tak se a-67 roztrhá na více linek a zatrolejuje (chybí "jen" konečná v Jóbsku a úsek mezi Chodskou a Sportovní). A trajf se ukončí někde na hlavasu.
Závlek do toho nákupáku se dá řešit autobusovou linkou +/- ve stopě současných modrých a červených linek NKCP. A pokračování do Avionu se dá řešit navýšením spojů Avion linky.
A stejně se, jak se bude kopat Milady Horákové, se trasa bude měnit, možná trhat na více linek. A co jsem slyšel, po reko MH se se zastavováním a-67 na Moravském počítá.
Jinak ta linka má opravdu smysl, jednak obsluhuje Avion (a když už v tom busu sedíš, nebudeš se s nábytkem z IKEA štrachat přes hlavas a na šalinu přesedneš někde na Maliňáku), a druhak spojuje (a nejen pro duchny ale i pro miliardu študáku z Pod Palečáku a z Purkyněk) Žabiny a KrPole s Kauflandem a Tescem. A to nemluvím o celé oblasti kolem nám. 28. října (včetně těch škol, co tam kolem lužáneckýho parku jsou).

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
k.ondra89 píše:
hezzon: Stanicování, ne staničení. Staničení je souřadnice bodu, udávající jeho vzdálenost od počátku. :wink:

Přesně tak máš pravdu, staničení je například i u kilometráže silnic :-)

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Zuzana Ingeborg píše:
A jak se tu ozývaly hlasy ohledně zbytečného závleku k NCKP - kdyby se ten závlek zrušil, vsadila bych se, že by se vedení centra snažila tu linku nějak dotovat...

Trochu závada na tvém tvrzení je, že závlek a67 k NCKP je již od zavedení (a zrušení prapůvodní Tesco-linky kopírující z části trasu a67) dotován ze strany vedení centra. Mmj. to tak bylo prezentováno při zavedení závleku a67 a následně to několikrát proběhlo i tady na fóru (při velmi podobných diskuzích).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
A67 vyplňuje mezeru v obslužnosti oblasti od zimního stadionu po nám. 28. října, kde by to jinak bylo na MHD hodně daleko (na jedné straně Legionářská, na druhé straně Schodová plus pár přilehlých ulic, Antonína Slavíka...).
Taky mne ten závlek k NCKP štve, ale když už tam ta linka jede...
Na Moraváku by zastavovat mohla, když to jde s kloubáky na Poříčí v hodně podobné směrové konfiguraci.


Offline
122
04 pro 2010 02:48
u linek 25, 26 a 67
Linku 67 využívám cca 4x týdně, a to většinou v úsecích Schodová-Hl.n. nebo Schodová-NCKP. Jsem za to spojení nesmírně ráda, ale souhlasím, že to chce jisté změny. Zastávka na Moraváku je určitě potřebná, protože přestup na 28. října směr Česká je ne úplně luxusní (tak dvě minuty chůze). A co se týče jízdy po Milady Horakové směr 28. října, tak ve špičce to bývá fakt kolikrát o nervy. Někteří řidiči se s tím moc nepářou a rovnou to vezmou po kolejích, jiní ale poctivě poskakují ve štrůdlu až k semaforu, což zabere s přehled i pět šest minut. A jak se tu ozývaly hlasy ohledně zbytečného závleku k NCKP - kdyby se ten závlek zrušil, vsadila bych se, že by se vedení centra snažila tu linku nějak dotovat (něco jako jedenapadesátka a MČ Brno-střed), protože ten odliv důchodců by byl asi na jejich výdělcích znát. A ještě slovo závěrem: můj muž pracuje zrovna v Jundrově u konečné a 67 nám tu staví fakt kousek od domu, takže dalo by se říct, že ideální spoj. Ale on radši jezdí trolejbusem na Anthropos, tam přestoupí na 84 a pak ťape pěšky a vyjde mu to časově stejně, protože prý těch 25 minut s důchodcama, co jedou z/do Kauflandu nemůže psychicky vydržet a ty závleky ho vyloženě vytáčí. Ale jak říkám, když jedeme na nákup do Tesca, tak to mlčí :-))) Takže ono vše má svá pro i proti a nikdy nelze zavést takový spoj, z něhož by si všichni sedli na zadek a nikdo se neozval s nějakou výtkou.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Janatak píše:
Možná je problém s blízkosti zastávky a křižovatky na Moraváku. Zvlášť následující levé odbočení busu z kolejí šaliny ve směru jízdy ke Grandu ...
Poříčí!

V.S píše:
Z Jundrova tím pojede k nádraží přímo asi málokdo, snad jen duchny co mají problém se schody u Voz.Komín
Je tam výtah.

Robert: Vozovna Komín pro tramvaje do centra ma "přístřešek". Přestoupit směrem k nádraží se nicméně dá i na Skácelově na 12 nebo na Štefánikově na 1.

A jestli někomu vadí prodloužení jízdní doby závlekem přes NCKP, tak mně zas třeba vadí závleky 36 přes Vychodilovu (když jedu večer z České do Komína), závleky 25 a 26 přes Starou osadu (když jedu z Černých Polí na Vinohrady), a taky závlek 96 přes Ořechovskou (při cestě z nádraží dál než na Humennou) a tak dále. Narozdíl od té 67 v těch výše jmenovaných relacích neexistuje možnost volby rychlejšího spojení. Mimochodem většina Jundrova je též obsluhována v daleko luxusnějším intervalu okružními linkami, kterými se dá dostat k nádraží i přes Pisárky (přestup na tramvaj buď v Pisárkách nebo na Mendláku).


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Dívám se na IDOS, podle něj je cesta linkou 67 o 8 minut delší než s přestupem na jedničku. Ovšem na přestup jsou u vozovny dvě minuty, což je taktak, a když mi šalina ujede, vychází to (od stolu) šulnul. A já osobně bych už radši seděl v klidu v suchu v autobusu, než bych riskoval, že kvůli pár minutám budu v dešti nebo zimě stepovat 5 minut na zastávce šmirglu.


Offline
47
25 čer 2013 00:19
Z Jundrova tím pojede k nádraží přímo asi málokdo, snad jen duchny co mají problém se schody u Voz.Komín, alez Žabin k nádraží to použitelný je(Přívrat, Záhřebská+ třeba Charvátská). Možná vznikla původně kvůli nemocnici na Drobného, ale hodně využitá a navíc supluje i d-9 z Maliňáku směr Zvonařka, Komárov. Ono je to už zralý na nasazení kloubáků v prac.dny.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Davide, přes Bakešku by si autobus zajel podstatně víc, Žluťák je dost z ruky. Asi jsi měl na mysli Hybešovu nemocnici. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
ds: To je také možný názor. Pokud by se vytvořila zastávka u úrazovky, pak by takové vedení mohlo mít smysl. Osobně mě překvapuje, že problémem obsluhy úrazovky se zatím nikdo nezabýval. Ale bohužel je tu stále i problém přestupu z a-67 na tramvaje na M. Horákové. Každému se zavděčit nelze. A vzhledem k tomu, co píše P. Haluza je možná lepší řešit zastávku na Moraváku.

Alanis píše:
Peno: Takže když je něco kratší a rychlejší, tak je to nesystémové?

Kratší délkově možná, časově díky zácpám tak možná mimo špičku a i o tom si dovolím pochybovat. Ostatně jsem to během výloky i sám zažil. Nesystémový je ale i proto, že v těch místech, kromě už zmíněné úrazovky, nic není. Samozřejmě, pokud by toto bylo odůvodněno obsluhou úrazovky, je to jiná. Ale pokud by tam ten bus jen projížděl bez zastavení, pak ať se na mě nikdo nezlobí, ale jinak, než nesystémové pseudo-zkrácení to nazvat nelze.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
S tou úrazovkou je to sice pravda, ale odbočení z Ponávky doprava ke Kolišti je ve špičce zhola nemožné, to vůbec nemluvím o odbočování v opačném směru, jestli vůbec něco takového je realizovatelné.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
co se týká té 67, můj názor je trochu odlišný... když se ta linka v roce 95 zaváděla, její vedení prakticky do centra (a to jela po Kolišti!) bylo podobně jako 51 nebo 60 vysvětlováno dostupností zdravotnických zařízení, konkrétně v tomto případě Bakešovy chirurgické nemocnice na Drobného. Ta ale od roku 2006 neexistuje a linka 67 najednou propojuje tak leda hypermarkety se zastávkami v nejužším centru, kde se autobusy nevyskytovaly pomalu ani před zmíněným rokem 95. Teď už jen čekám, kdy v rámci prokladu s linkou 9 v úseku Hl.n - nám.28.října začne 67 jezdit po Masarykově a přes Svoboďák...

Pokud by se té lince měl vrátit někdejší smysl, vedl bych ji od nám.28 října přes Příkop a Ponávku (se zastávkou před Úrazovou nemocnicí) a dále tedy přes Malinovského nám, ať netrčí v zácpách na Kolišti. Ono se to nezdá, ale zrovna od té úrazovky to je na nejbližší MHD docela kus.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
b1 píše:
A nezastavování na Moraváku taky nechápu...
- krátký ostrůvek snad nemusí zas tak vadit, když to jde na Vlhké nebo na Poříčí, kde je kratší souhrnný interval, tak proč ne na Moraváku
- po kolejích snad taky jezdit může, když tak jezdí i 92 a 93
- a zastávku mimo koleje vedle tramvajových ostrůvku bez zálivu snad taky mít může, že těch pár aut, co tama projíždí, bude muset občas počkat, to snad nevadí, třeba na takovém Makovského náměstí je blokováno daleko víc aut a v častějším intervalu


Možná je problém s blízkosti zastávky a křižovatky na Moraváku. Zvlášť následující levé odbočení busu z kolejí šaliny ve směru jízdy ke Grandu ...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
hezzon: Stanicování, ne staničení. Staničení je souřadnice bodu, udávající jeho vzdálenost od počátku. :wink:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
340
12 čer 2012 17:51
A jen tak náhodou, právě k tomu zast. přístřežku by se bus nevešel? Provoz je tam minimální. A staničení není tak dlouhé, na to aby se za busem vytvořila kolona, která by následně zablokovala križovatku.

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Alanis: Pokud si pamatuju, tak linka 67 byla do této trasy převeda právě proto, aby se vyhnula zácpám na Příkopu, Bratislavské a Kolišti. A ty ji chceš do těch zácp částečně opět vrátit. ](*,)

A nezastavování na Moraváku taky nechápu...
- krátký ostrůvek snad nemusí zas tak vadit, když to jde na Vlhké nebo na Poříčí, kde je kratší souhrnný interval, tak proč ne na Moraváku
- po kolejích snad taky jezdit může, když tak jezdí i 92 a 93
- a zastávku mimo koleje vedle tramvajových ostrůvku bez zálivu snad taky mít může, že těch pár aut, co tama projíždí, bude muset občas počkat, to snad nevadí, třeba na takovém Makovského náměstí je blokováno daleko víc aut a v častějším intervalu


Offline
66
19 úno 2013 13:02
Na Moravaku se ze zastavkama nic nedělalo a to je právě problém. Uz tak tam nekdy se tramvaje zdržují navzájem. Pokud by například stala tram směr Česká, nemůže autobus technicky (odzkoušeno z nočních linek) vůbec najet k ostrůvku směr 28. říjen. Takže po rekonstrukci, roztazeni osobný a pod.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Copak dotčená zastávka Moravské náměstí se opravovala? Já jsem měl za to, že se blízký prostor bude opravovat zároveň s Milady Horákové. A s tím by se mohly patřičně upravit zastávky (pokud by autobus zastavoval spolu s šalinou). Nebo zřídit zálivy (pokud by měl své zastávky).


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak samozřejmě bych byl taky pro, aby zastavovala a-67 na moraváku, teď tam tudy nesmyslně projíždí. A taky by bylo fajn, když už jezdí, kudy jezdí, aby v ulici Milady Horákové to vzal bus po kolejích a nepopojížděl v koloně. Možná se toho dočkáme s opravou Milady Horákové.

Peno: Takže když je něco kratší a rychlejší, tak je to nesystémové?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
peno: Přesně tak. Zastavování a-67 na Moraváku by razantně usnadnilo přestup na tramvaj. Nechápu, proč to ještě není... Kdybych tam jezdil každý den, posílám stížnosti, co to dá :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 09:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]