Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 387 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
7298
27 úno 2010 07:40
Policie by je s tím poslala do háje, takový důkaz by jim byl k ničemu.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Když jsme u toho měření, předpokládám, že můžou měřit jen "svoje" vozidla. A pokud se jim podaří změřit IGK, co jede jak prase, co pak? Můžou to zahodit (smazat) nebo jde automaticky hláška na PČR? A platí ještě, že musí být hlášení PČR, kde budou měřit?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Nocni 40 uz ani moc ne, to se spis vytahuje karta.
Uz si ani nepamatuju, kdy jsem naposledy videl merit dispecery, spis vidivam merit "Komando SS".

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Nebylo, dispečeři měří rychlost normálně. S oblibou na výhybkách nebo noční čtyřicítky.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Taky jsem si říkal. Jen jestli to nebylo součást divadýlka pro pana redaktora...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
... to vám dispečeři musejí dělat policajty meřící rychlost? :shock:


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Rovnost
Pozitivní na tom je to, že se toho účastnil redaktor, co si dost často informace cucal z prstu a podle toho ty jeho reportáže vypadaly... Snad se něčemu přiučil...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
127
30 kvě 2010 19:33
Jenda: Nejsou žádný velký znalkyně. Furt se budou cpát tam kam nepatří. A ve 14Tr zase lezou prostředníma... :-D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Jenda píše:
Náhodou maminky s kočárky jsou, hned po šotouších, největší znalkyně vozidel MHD :D

Zcela evidentně ne všechny, když ho nemají problém natlačit zcela suveréně do prvních dveří Crossu nebo Ciťáku a nebo se s ním cpát do třetích dveří Crossu. I kolo už mi nějací fetoši nacpali přes třetí dveře nahoru.

agent_s_teplou_vodou píše:
Víme. Mezi zadní nápravu a tlumič výfuku se širší schody (širší dveře) prostě nevejdou...

Zaslechl jsem, že od jisté doby měl mít Cross výfuk na opačné straně právě kvůli více místu na schodech třetích dveří, ovšem ne kvůli rozšíření oněch dveří.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
lezacek píše:
Víte proč sou zadní dveře tak úzký?

Víme. Mezi zadní nápravu a tlumič výfuku se širší schody (širší dveře) prostě nevejdou...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
lezacek píše:
Víte proč sou zadní dveře tak úzký? Protože by se tam jinak pořád tlačily maminy s kočárama jak to je zvykem u Citelisu a u 21Tr. :-D
Náhodou maminky s kočárky jsou, hned po šotouších, největší znalkyně vozidel MHD :D

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
127
30 kvě 2010 19:33
Víte proč sou zadní dveře tak úzký? Protože by se tam jinak pořád tlačily maminy s kočárama jak to je zvykem u Citelisu a u 21Tr. :-D


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Dveřní křídla posledních dveří demontovat, a nechat uprostřed jen tyč po vzoru starých londýnských doubledeckerů. A u zastávek na znamení by se nezastavovalo, ale jenom zpomalilo... :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
Takže pomalý dveře jsou špatně, protože to zdržuje.
Rychlý dveře jsou špatně, protože to láme ruce.
Neotvírat přední dveře je taky špatně...
Tak co s tím? Vrátit crosswaye a koupit místo nich dražší citelisy, né? booze


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No já to tak mám taky (březen), ale teď jsem kupoval dvě pro rodiče.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Ona jde roční šalinkarta koupit samozřejmě celoročně. Já vyslyšel někdejší výzvu, aby lidi využívali "klouzavou platnost" šalinkaret, aby se před koncem roku netvořily na Novobranské fronty, takže ji kupuji od jara do jara. A pak DPMB přijde se soutězí, která je určena jen pro ty "nedisciplinované" #-o


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Marně hledám, kde bych mohl zaregistrovat včera koupené dvě roční šalinkarty do soutěže. Si nějak DPMB pospíšil s odstraněním formuláře ze stránek (na to, že se šalinkarta mohla koupit do včerejška).


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Jako že dveře na crosu by mi zlomily ruku? Ty jsi snad ještě pod vlivem. Jako jakým stylem by mi tu ruku měly zlomit? Ruka se tam nemá o co zaseknout, takže nemůže dojít ke střihu a jestli myslíš nárazem, tak v takovém případě by dotyčný člověk snad ani nemohl držet v ruce příbor, aby se mu ruce nepolámaly.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Crossway je podle mě nejlepší autobus za poslední roky, co v Brně máme. Proti Ciťákům ohromná změna k lepšímu.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Dospělému zdravému člověku to asi neublíží, ale staršímu člověku, který už nemá takové reflexy? A i když jsou ty dveře nastavené rychleji, než je z výroby, stále jsou pomalejší, než je normál u ostatních vozidel. Ostatně i Kotasky a T6 se staršími a pomalejšími dveřními pohony, byly pořád rychlejší, než Crossway. Ale předpokládám, že ty dveře jsou tak pomalé právě kvůli poptávce, protože kdyby byly rychlejší, je to opravdu na zlomení ruky. Hlavně ale nechápu, proč to tlačítko nemůže být na dveřích, jako u ostatních vozidel s výklopnými dveřmi.
Každopádně mě zase nikdo nevymluví, že Crossway je do Brna jeden velký omyl, takže se neshodneme a možná bych to tím raději uzavřel, protože nemá smysl se dál dohadovat, navíc tady, kde je to OT.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Co máš za problém s poptávkou? Předpokládám venku.
Zmáčknu, otevřou se dveře. Že tam někdo hrabe i když už dávno nemusí, je jeho problém, ne? A i kdyby, ruku mu to nezlomí, ale jenom odstrčí.
Btw někdo tu plakal, jak jsou dveře na Crossích pomalý, tak když jsou tak pomalý, přece nikomu nic nehrozí. Btw je to dost v rozporu s realitou, dveře jsou na našich nastavený, hned jak to šlo, na rychlejší otevírání.
Mě ten Cross prostě nikdo nevymluví.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Chat-maniac: Ale nepletu, protože právě tohle je důležité a souvisí to s pohodlím cestování v Crosswayích, které ani tak není valné a řidiči to ještě dodělávají.
Ápropos, poptávka u Crosswayů je také na urvání ruky. A až se to jednou stane, tak se teprve potom bude hledat viník, jako vždy u nás :-x

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Také tam mají nástup předními dveřmi.

V praxi se to ale absolutně nedodržuje.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Zase pleteš jablka s hruškama dohromady. Řešíme tu snad konstrukci vozů a ne manýry některých šofců, ne?
Ostatně u vozů, které mají poptávku, ji také maximálně využívám, z toho plyne nutnost nabídnout i přední dveře. Jasně, u devítek je vnucování se cestujcích do prvních dveří jenom o nasrávání řidiče, protože tam je úzký nástup, pomalé nastupování, naprosto nulová nabídka místa atd. Ale nemůžeme přece chtít po lidech používat mozek a řešit s předstihem, kde je více místa a kde by nástup byl rychlejší.
Troufnu si tvrdit, že jsem za volantem Crossu strávil "pár" několikahodinových šichet a mám leccos odsledováno, oproti většině zdejších uživatelů.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Poslouchám ale opakuji že nesouhlasím, protože to je v přímém rozporu s mými zkušenostmi.
chat-maniac píše:
Dvoje široký dveře z nízké části, bez překážek, které by brzdily proud lidí, přední část vozu s velkým prostorem, i když na městský vůz nezvykle v uspořádání 2+1 místo 1+1, v čemž vůbec nevidím problém, protože by to pak byl dobytčák. Ty třetí dveře se schody nejsou vůbec problém, ostatně lidi docela nepochopitelně častěji nastupují do těch třetích.

K čemu jsou široké přední dveře, když je řidiči stejně neotvírají a záměrně zastavují před označníkem. Viděno mnohokrát, ve velmi narvaných busech. Nemluvě o tom, že při nástupu předními dveřmi, pro kterýžto účel byly ty autobusy původně pořizovány, jsou tuplem zbytečné. Uspořádání 1+1 je v městských autobusech naopak poměrně neobvyklé. Z autobusů běžně prodávaných v Česku ho mají snad jen čtyřdveřové (sólo) resp. pětidveřové (kloub) SORy a to jsou slušné dobytčáky. A zadní dveře jsou právě proto problém, že do nich nastupuje moc lidí a zdržují.

chat-maniac píše:
A jak píše DS, schválně, co jezdí po celé Paříži? Dvoudveřové Ciťáky nebo troj jako klouby. A funguje to.

Také tam mají nástup předními dveřmi. Dokážete si to v Brně představit? Já ne.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 říj 2024 06:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]