Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 388 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Melete pořád kraviny, jak že je u Crossu výměna cestujících na půl dne? Poslouchá tu někdo i mě jako řidiče, nebo tu bude pořád dokola plácat ty svý šotovýplody? Dvoje široký dveře z nízké části, bez překážek, které by brzdily proud lidí, přední část vozu s velkým prostorem, i když na městský vůz nezvykle v uspořádání 2+1 místo 1+1, v čemž vůbec nevidím problém, protože by to pak byl dobytčák. Ty třetí dveře se schody nejsou vůbec problém, ostatně lidi docela nepochopitelně častěji nastupují do těch třetích. Podle mě je výměna rychlejší a pohodlnější, než u Ciťáku. Mám to vysledované přímo z provozu!
A jak píše DS, schválně, co jezdí po celé Paříži? Dvoudveřové Ciťáky nebo troj jako klouby. A funguje to.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jen hlupák nikdy nemění své názory :wink: Ale to, co mi tenkrát vadilo nejvíc, bylo nasazování SORů C10,5 na linku do Brna. Pak se ovšem koupily SORy C12, dokonce s vysokými sedačkami, a to už bylo jiné kafe. A hrbáči se mi nikdy nelíbili z hlediska vnějšího dizajnu a na tom se také nic nezměnilo. Crosswaye se mi zvenčí líbí přece jenom více. Ale co je to platné, když vevnitř se člověk pořádně nehne a výměna cestujících je na půl dne.

Hezzon: A ty to schvaluješ? Já tedy ne! Naštěstí doby Iveca u DPMB jsou ty tam a nemyslím si, že by teď DPMB jednomyslně přešlo k Solarisům. Ostatně i v Bratislavě, kde je v představenstvu DP člověk od J&T, vlastníka SORu, kupují i jiné busy než SOR. A Brně takový extrém není. A upřímně doufám, že doby VŘ šitých na míru jednomu zadavateli, jsou ty tam. Snad i díky pražským skandálům.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jen takove novorocni stouchnuti… Pred par lety na k-reportu do roztrhani tela a se vsi urputnosti jisty uzivatel peno brojil proti autobusum SOR, dokonce mel v podpisu, ze busy teto znacky likviduji verejnou dopravu na Hodoninsku a mozna i v celem Cesku :-) Kdyz ten stejny peno ted broji proti crossuma prosazuje bn12, rekl bych jen at nekrmime trolly a par let pockame. Crossy se casem stanou nejspis jeho oblibenymi vozy a vyvstane nejaky novy autobusovy nepritel :-)
Jinak bych do teto diskuse dodal jen to, ze v milionovych metropolich po celem svete jezdi, svete div se, dvoudverove autobusy low entry koncepce a vubec nic se nedeje.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
147
06 pro 2009 11:01
sice zde moc často nepíši ale teď už mě to nedá : tkž jakožto cestující můžu být jen vděčný, že dpmb pořídil vozy crossway nic lepšího zde zatím nejezdí a pokud jde o zde diskutované "hrbáče", tak nic otřesnějšího snad ani jezdit nemůže. Prostě jen snaha za málo peněz postavit rádoby moderní vůz.!!


Offline
340
12 čer 2012 17:51
peno, co nechápeš? To že dp ještě nikdy neměl jiné vozidlo než od Iveca. (o minibusech se nemá cenu zmiňovat, to je kapitola sama pro sebe) A to je právě ta souvislost s crossy, nastavím si VŘ tak, abych měl pokud možno co nejvíce vozový park složen od jednoho výrobce, už chápeš co jsem myslel? A u Solarisů to jinak nešlo, protože se citelisy netěší zrovna velké slávě...

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
ČSAD Tišnov má – až na převodovku – hrbáče stejné, jako v Hodoníně. A ano, jak už jsem napsal, ty sklápěčky jsou problém, ostatně, moje teta, která je na vozíku, by mohla vyprávět, co už si zažila. Ale jinak je tam místa rozhodně víc, než v Crosswayi. O něco lepší jsou Crosswaye Borsu na a-48 s jednou řadou sedaček dole mezi dveřmi, ale tam zas trpí právě počet sedících cestujících, takže si člověk nevybere.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno píše:
MtM: Hrbáč a těsný? Cože? A ve srovnání s Crosswayem? Třídveřový hrbáč je komfortní vozidlo jak pro sezení (spousta místa na nohy, snad jen zadní pětka je výjimkou), prostorná pro stání ve spodní i vrchní části. Ani jedno o Crosswayi LE v městském provedení říci nemohu. A široké zadní dveře usnadňují výstup. Snad jen ty boční sklápěčky jsou problematické. V Hodoníně na MHD to jezdí osm let a problémy moc nejsou a narvané ty busy být umí stejně, jako a-41 a 71.


Možná máte v Hodoníně tu chodbičku širší ,ale SORky z Tišnova ji mají opravdu těsnou. Třídveřový dveřáč v Tišnove je interiérově opravdu paskvil,a když někdo sedí na sedátkách(kolmo chodbičce) v předních části vozu,tak se nedá vůbec hnout i tam.
Znám plno lidí,kteří jezdí linkami 41 a 71,co ten SOR nemají rádi právě díky těsnosti v interiéru a když je to možný(další bus jede třeba jen za 10minut),tak si klidně počkají i na další bus-což většinou bývá právě Cross.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Hmm, tak to mi nějak uteklo, že už DPMB jezdí na 302 až do Jinačovic. No nic, nemůžu sledovat všechno.

MtM: Hrbáč a těsný? Cože? A ve srovnání s Crosswayem? Třídveřový hrbáč je komfortní vozidlo jak pro sezení (spousta místa na nohy, snad jen zadní pětka je výjimkou), prostorná pro stání ve spodní i vrchní části. Ani jedno o Crosswayi LE v městském provedení říci nemohu. A široké zadní dveře usnadňují výstup. Snad jen ty boční sklápěčky jsou problematické. V Hodoníně na MHD to jezdí osm let a problémy moc nejsou a narvané ty busy být umí stejně, jako a-41 a 71.

Hezzon: To furt někdo SORům podstrkuje, ty jízdní vlastnosti, ale a-41 a 71 nejsou zrovna placky a řidiči si nestěžují a ani v dílnách zjevně moc nejsou, protože jezdí. A v Hodoníně totéž, ale tam to, pravda, placka je. Ale ČSAD Tišnov má hrbáče s manuálem, takže porovnání s Crosswayem DPMB s automatem by stejně pokulhávalo. A i ty SORy by DPMB koupil s automatem, protože busy s manuálem už kolik let nekupuje.
A unifikace je v dnešní době stejně přežitek. Navíc se dá realizovat jen za cenu porušení zákona o veřejných zakázkách, ačkoliv DPMB by toho, i po fiasku VŘ na SMS jízdenky, možná schopný byl. Ostatně, s Crosswayi to tak bylo. A tu narážku na klouby jsem nepochopil. VŘ na klouby, které vyhrál Solaris (mimochodem, Iveco se tam, pokud vím, hlásilo s kloubovým Citelisem také), nemá s tím VŘ na LE nic společného.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Karlos píše:
DPMB opravdu jezdí ranní školní spoje 190 a 191 na lince 302 do Jinačovic, takže ČSAD Tišnov přišel o svůj školní spoj na a-52 ze Zoo na Ondrouškovu


Přesně tak, jako náhrada jezdí 8/90 z Jinačovic k Zoo a odtud jako linka 52 na Mendlovo náměstí. On ten tišnovský školní spoj na Ondrouškovu zůstával v posledních letech asi spíš jen tak z nostalgie - komfort přímého spojení, ale kapacitně už po Brně potřeba nebyl.

DPMB kromě spojů 190 a 191 jezdí do Jinačovic nově i na spojích 390, 391, 392 a 393.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Schválně bych zkusil porovnat jízdu plně narvanýho crosse a jízdu s plně narvanou Sorkou do kopce (většina zmíněných linek nejezdí zrovna placky). Je jasný kdo by vyhrál. Sorka by se po pár metrech rozsypala, něco by se podělalo a dílenští jsou určitě radši když jim přijde vozidlo stejného tradičního a ověřeného výrobce od Iveca (s robustnější konstrukcí) než když jim tam naleze úplně jiný výrobce s jinou (křehkou) technikou. A že teď jsou na řadě Solarisy, to je snad jasné, copak Iveco dělá aktuálně klouby?

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Peno má na mysli tento dvoudveřový city LE http://seznam-autobusu.cz/vuz/8095
nebo se ještě vyskytuje na Znojemsku i tento třídveřový LE unikát s regio sedačkama http://seznam-autobusu.cz/vuz/9995

DPMB opravdu jezdí ranní školní spoje 190 a 191 na lince 302 do Jinačovic, takže ČSAD Tišnov přišel o svůj školní spoj na a-52 ze Zoo na Ondrouškovu

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
b1 píše:
]Nebo tak, jak to bylo před změnou, kterou si nejmenší MČ prosadila. 57 jen do Soběšic, a dále jen 43.


S tím taky souhlasím.
Ale s tím mým návrhem by nemohl mít proti argumenty právě ÚMČ Útěchov,protože by tam 57 zajížděla také.A taky by se tím nenavýšily žádné vozokm a k tomu by vozy přes Lesnou zbytečně "nezatěžovaly" cestující na Vranov. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
MtM píše:
U té 57 by se to ještě dalo ještě vyřešit tak,že by nejdál jezdila do Útěchova a do Vranova pojede 1x za hodinu linka 43,na které bude přednostně nasazován Crossway či nějaké příměstské vozidlo s kasou.

Nebo tak, jak to bylo před změnou, kterou si nejmenší MČ prosadila. 57 jen do Soběšic, a dále jen 43.


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno píše:
Zrovna s a-57 nesouhlasím, jak už jsem napsal. A na a-41 a 71 to také ideál není, ale tam naštěstí většinu spojů už zajišťují hrbáči ČSAD Tišnov, kteří jsou podle mě přece jen vhodnější.


Právě to vesnice typu Česká,městečko Lelekovice,Útěchov,či Vranov si o příměstské Crossy přímo říkají.Možná zajíždění na Lesné přes Haškovu je trošku zbytečné(tam by to šlo vyřešit linkama 46,66).
A SORky ,že jsou vhodnější? Těsnější vozidlo,co se týče místa mezi uličkou,snad ani neznám,SOR je vhodný opravdu na linky,kde moc lidí nestojí a tou linky 41 a 71 rozhodně nejsou.V tomhle je Crossway výhodnější,protože alespoń v přední části vozu je místa více než v SORce. :wink:
U té 57 by se to ještě dalo ještě vyřešit tak,že by nejdál jezdila do Útěchova a do Vranova pojede 1x za hodinu linka 43,na které bude přednostně nasazován Crossway či nějaké příměstské vozidlo s kasou.


Offline
888
21 led 2006 12:26
peno: Nejsi trochu zaujatý? Mimochodem, DP od 15.12. obsluhuju linku 302 až do Rozdrojovic - Jinačovic.

Jediný problém, proč nejezdí Crossy na lince 303 je ten, že v době dodání byly na linku 303 vypravovány noční vozy, což by s Crossem samozřejmě nešlo. Proto na lince 303 nejezdí Crosswaye. Nehledě na zcela odlišný typ dekády.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
On taky DPMB dál než do Kníniček nejezdí.

MtM píše:
Já myslím,že Crosswaye jsou nejvhodnější právě na linky jako 41,57,71,75 a případně 303,kde se ale nevyskytují.

Zrovna s a-57 nesouhlasím, jak už jsem napsal. A na a-41 a 71 to také ideál není, ale tam naštěstí většinu spojů už zajišťují hrbáči ČSAD Tišnov, kteří jsou podle mě přece jen vhodnější.

Morce98 píše:

První je správně, to je SOR BN12, neboli hrbáč. Naštěstí existuje i ve třídveřové variantě, s kterou, jak jsem napsal, jezdí ČSAD Tišnov na a-41 a 71. To by mohl být ideální příměstský vůz pro DPMB, který by ani na městských linkách nevytvářel tolik problémů, jako Crosswaye LE.

Cracatit píše:
Cože? Že by Cross od BDS Busu neměl police? To jsou mi noviny, já s ním jezdím 401/402 podle toho, kterou dobu zrovna jedu a ještě jsem se s tím nesetkal, že by neměl bus police na bágly nad hlavou. . Já osobně jsem pro Crossway ve městě, ale právě přesně na takové linky jako je 303, 75, příp. bývalé trasování 78.

Pravda, na Brněnsku má normální Crosswaye LE. Ty dvoudveřové městské má na Znojemsku.
A u a-78 je jedno, jak je vedený v Líšni. Jak píšu, nejproblematičtější je u ní Slatina, Tuřany a Chrlice, kde je tangenciální linkou.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Někdy Crossway (DPMB) vidím na 302, ale jen do Kníniček


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Já myslím,že Crosswaye jsou nejvhodnější právě na linky jako 41,57,71,75 a případně 303,kde se ale nevyskytují.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
peno píše:
V.S: To je jediné, co mě trochu uklidňuje, že když už DPMB nesmyslně chce další LE, že to nemusejí být Crosswaye. Jen se trochu bojím, aby to nebyly čtyřdveřové SORy BN12, protože, co si budeme povídat, to by pro ty účely, na které to DP chce, tedy jako příměstský autobus, také nebylo moc dobré.

Mluvíš o tomto busu: http://blog.galerie-autobusu.cz/media/s ... -lf-08.jpg
Nebo o tomto: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ce_267.jpg
:?:


Naposledy upravil Tomáš N. dne 30 pro 2013 19:45, celkově upraveno 1

Offline
2825
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Cože? Že by Cross od BDS Busu neměl police? To jsou mi noviny, já s ním jezdím 401/402 podle toho, kterou dobu zrovna jedu a ještě jsem se s tím nesetkal, že by neměl bus police na bágly nad hlavou. . Já osobně jsem pro Crossway ve městě, ale právě přesně na takové linky jako je 303, 75, příp. bývalé trasování 78. Jak říkám, momentálně mi ještě chybí nízkopodlažní 153 přes den, kdy tuhle linku jezdí většinově Tišnov, který už nízkopodlažky má. Ještě jsem jel linkovým Crossem párkrát na 405/406 Adosa a rozdílu oproti BDS jsem si nevšiml, police nad hlavou, dvě čtyřky za přední nápravou, možná trochu méně místa v části pro kočárky, jinak vypadá bus prakticky stejně (samozřejmě kromě venkovního nátěru).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
chat-maniac: A s tím právě nesouhlasím, má zkušenost je přesně opačná.

Hezzon: U a-78 není problém Líšeň, ale Slatina, Tuřany a Chrlice, kde se lidé hodně obměňují. Tam je a-78 tangenciální linkou, podobnou a-44/84 nebo t-25 a 26. A proto na ní příměstský autobus nemá co dělat a ani pro to není důvod, protože na ní pokladny předepsané nejsou.
Nevím, kterými spoji a-57 jezdíte, ale zejména v Lesné je obsazenost i mimo špičku větší, než počet sedaček a kolikrát se stojí až do Soběšic, ve špičkách občas až do Útěchova. A a-78 také prázdná nejezdí.

V.S: To je jediné, co mě trochu uklidňuje, že když už DPMB nesmyslně chce další LE, že to nemusejí být Crosswaye. Jen se trochu bojím, aby to nebyly čtyřdveřové SORy BN12, protože, co si budeme povídat, to by pro ty účely, na které to DP chce, tedy jako příměstský autobus, také nebylo moc dobré.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Ale stále se do Crossu vejde více lidí a lépe, než do Ciťáku.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Pokud by někoho zajímalo, jak vypadá opravdu narvaný Cross, stačí si jet úsek Psychiatrická nemocnice-Úzká, když končí vyučování Charbulky ;-) To je aspoň využití, každého místečka :D


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Nechápu proč by se crossy nehodily na a-78 ?! Ti co jedou do Líšně tak všichni naskáčou na SO, Ve směru opačném taky nevidím žádný problém, je to přeci jen meziměsto. Ten co nastoupí tak rozhodně nejede je 2 zastávky, sedne a sedí až do své "cílové stanice" (přestupního uzlu). Nikdy jsem neviděl nikoho stát na a-57,75,78, všichni sedí což je alespoň pro mě známka správného nasazení vozidla. Nebo se snad pletu? Místo dole je pro 13 absolutně nepohyblivých lidí, kteří také nejedou zrovna jednu zastávku. A žádný argumenty ve stylu "ve špičkách". Jak dlouho tato denní situace trvá, v poměru s celým dnem.(na těchto linkách) Navíc ve špičce není ideální snad žádné vozidlo (jedině 3239 :D ) Za mě alespoň na těchto třech linkách crosswaye naprosto vyhovují. Navíc oproti city/cite je tu jaksi větší parkoviště pro kočárky :) V crossweji je méně místa na nohy než v citelisu jo?! :D (tak to radši nebudu porovnávat) Ad. Lesná, tady crossy doplácí na to, že jezdí po Okružní, měli by jezdit hned po Seifrtce nahoru primárně jsou určeny do Soběšic (abych si neprotiřečil). Takhle se na Halasově nám. nahrne spousta lidí a pro ty davy si již opravdu nevyplatí sednout na právě ty 2 zastávky max. na Haškovu. Za mě crossy do města jako je Brno určitě ano, ale jako radiální linky pouze pro vývoz cestujících z centra (přestupních uzlů) na okraj.

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Mouka píše:
4 ciťáky byly upraveny pro provoz na a-76. Mají police na kufry po vzoru AE v Praze.

Ty pražské AE-ciťáky mají police na kufry trochu větší, viz http://www.vlaky.net/upload/images/reports/004549/04.jpg


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 říj 2024 06:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]