Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 389 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
47
25 čer 2013 00:19
Ty nový busy nemusí být jen od Iveca, LE verzi má i Soláris nebo Mercedes. Je tam požadavek jen na 30 procent NP jako v roce 2010, kdy to vyhrály Crossy? Mám pocit snad, že se to týkalo jen dveří.


Offline
Uživatelský avatar

220
19 led 2011 14:26
Viz aktualita z minulého roku:
http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1037

_________________________________
http://www.smpd.cz


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
peno: 4 ciťáky byly upraveny pro provoz na a-76. Mají police na kufry po vzoru AE v Praze.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
J*M*: Letištní úprava? Něco mi uteklo? O tom slyším prvně.

Cracatit: Proti linkovým verzím nic nemám, to je to, pro co byl ten bus vyroben. Ale do města nepatří, to ať se na mě nikdo nezlobí. Navíc, tak jak je vymyšlený (široké první, úzkě třetí dveře), nepatří snad ani do menších provozů s nástupem předem. Nemůžu si pomoct, ale přije mi, že městskou variantu Crosswaye LE navrhoval někdo, kdo nejen že v autobuse v životě nejel, ale snad ani autobus nikdy před tím nenavrhoval.
Ale co vím, tak BDS-BUS nemá linkovou verzi, ale má dvoudveřovou městskou verzi, se sedačkami STER a bez místa pro zavazadla nad sedadly. To je opravdu paskvil, který nechápu. Ale aspoň mají nějaký unikát :D
303 je stejný problém. Jak ČSAD Tišnov, tak i DPMB mají vhodné NP busy, ale ani jeden je tam nedá a jezdí tam s Karosama (Tišnov tam pro jistotu nedá ani vysoký Crossway :-| ) Přitom DP by mohl na svých spojích jezdit jen Crosswayi a tady by se zrovna hodily. A kdyby ten zbytek svých Crossů půjčil ČSAD Tišnov, tak už je komplet NP nejen 303, ale i všechny okolní linky :twisted:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Osobně mi méně vadí, když přijede na zastávku Cross, než tzv letišťní autobus, s tou úpravou by to neměli posílat na normální městské linky


Offline
2825
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Abyste se tu nehádali. smile Tak jsem jel párkrát s městským Crossem a v přední části super, vešlo se tam na lince 25 hodně lidí, ač se to nezdálo, výstup docela v pohodě, jen dveře by mohly být trošku širší vpředu. A s vesnickým Crossem BDS bus jezdím celkem pravidelně, na 401 a 402 jako dělané, kapacitně akorát, u nás ve vsi nastoupí tak kolem patnácti až dvaceti kousků, v Říčanech tak přes dvacet a pár lidí po cestě, plus občas děcka v Bosonohách směr do města a všichni se vejdou, i když se občas poslednícch pár zastávek jede třeba plně naložený a na stojáka. Jediná věc, která mi vadí, jsou příliš tenké opěrky sedaček obrácených zády k přední nápravě, naproti kterým je dvojička po směru, tj. dohromady taková čtyřka, kam se dá položit pes a kde se dá pěkně sedět u okna, pak když si za mě sedne někdo dospělý, tak mě většinou kolenem kopne do ledvin, samozřejmě nechtěně přes tenký spodní konec té opěry. Osobně jsem rád, že tu jsou a jen čekám, kdy u BDS busu přestane jezdit Karosa C96x a taky, kdy pojede nízkopodlažní i 153 (buď Adosa, ale přes den nejčastěji ČSAD Tišnov). Zvlášť u Tišnova mě to mrzí, když vím, že třeba na 71 nízkopodlahu už dávno mají. Tady by se celkem hodila.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Crossway není městský autobus a nemá na městských linkách co dělat, jeho interiér je stavěn na delší sezení a příměstské linky.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Chat-maniac: Já jsem právě četl, že i v interiéru udělali dost změn k lepšímu.
A s Crosswayem opravdu nesouhlasím. Protlačit se z něj ven je problém větší, než u Citelisu i z nízké části, natožpak z té vysoké. A znovu zdůrazňuji pomalé dveře, navíc úzké zadní. To je hodně nedomyšlené u podobného autobusu, tam by naopak měly být úzké přední a široké zadní, tuplem když zvážíme tendenci některých řidičů nepouštět předními dveřmi a raději zastavit před označníkem. A to tlačítko v místě, kam se dveře otvírají, je také časovaná bomba :evil:
A mimochodem, doufám, že tě potěší, že v nových Crosswayích má být stanoviště řidiče stejné jako u Ctelisů :wink:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
peno píše:
Morce98: Asi tak všechno :wink: Myslím, že je to opravdu dobře navržené. Holt italský dizajn.

Podle mě v tomto moc Itálie nebude hochu... Tohle je už fakt dizajn "jenomabychněconavrhlapřišelsněčímnovýmzakaždoucenu".

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Kdyby aspoň ty světla nebyla taková :-| (Urbanway)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Ten jejich Urbanway je stejnej paskvil, jako Citelis, kdo si neráčil přes oči všimnout... O jeho "výhodách" se snad rozepisovat nemusím, že?
Můj názor na Crossy je zde jistě znám, jako řidič i cestující jsem s ním nad míru spokojen a nevím, proč tu pořád řešíte ty dva schody, co v interiéru má. Kdo je s prominutím mrzák, nebude lézt nahoru, kdo je blbec, bude tam lézt i tak. A ze zkušenosti odveze více lidí a o něco lépe rozmístěné, než ten krám Citelis. Dá se tam i přes narvanost dobře prodrat ven, hlavně z plošiny. Jenom neznám názor mechaniků na toto, i když i oproti Citelisům to bude určitě o dost lepší. Škoda, že tu nějaký něco nenapíše.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Morce98: Asi tak všechno :wink: Myslím, že je to opravdu dobře navržené. Holt italský dizajn.

Logitech: Jenže doba se mění a tak, jako nemůžeme donekonečna jezdit Žigulama a Favoritama, tak nemůžeme do nekonečna jezdit Karosama. Budoucnost ve velkých městských provozech, kterým snad má Brno být, patří 100% NP busům, ať se to komu líbí nebo ne.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
888
21 led 2006 12:26
peno: Pán by se klidně vrátil k vozům B951E, B961E, když na věc přijde, tak klidně i k Ikarusům - zadní náprava natáčecí, žádně omezení dvěří - zazvonily, práskly a jelo se.

Prosím adminy o přesun této diskuze do správné sekce. Díky


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Nevím, co se ti na tom předku líbí :-?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mě se docela líbí, je to takový neotřelý dizajn. Jen se na něj asi hůř bude dělat brněnský nátěr :-) Ale nepíše se tam to nepodstatnější, tedy jak má být vysoký.

Logitech píše:
Osobně jsem jednoznačně pro crossway. Naprosto pohodlné, tiché svezení. Pokud by se doplnily o celovozovou klimu, tak z mého pohledu budou uplně bezkonkurenční.
Naopak bych neviděl problém ani ve vysokopodlažních crossech.

A takhle návrat ke Karosám by pán nechtěl? sarcastic Dnes jsme opravdu někde jinde a autobusy tohoto typu nemají v tak hustém provozu co dělat.

Domis píše:
To u mě Crossy vítězí na celé čáře. Prolézačka mi nevadí, nahoře se dobře sedí a jejich sedačky jsou to nepohodlnější, co v Brně je. Ale chápu, že do centra nejsou zas tolik vhodné. Linky 48, 49, 52 či 78 rozhodně nejsou žádné centrální linky, kde by se nějak obměňovali cestující. Většina nastoupí nebo vystoupí na konečné. Naopak bych řekl, že pro všechny tyto 3 linky jsou Crossy ideální.

Zrovna na 49 se mění cestující dost, zejména v Černovicích, ale i v Modřicích. Podobně 52, která je vlastně dvě linky v jedné. A 78 také není příliš lineární. A na 48 se vystupuje nebo nastupuje průběžně, takže to je také problém. Tudíž nesouhlasím, ani na jednu linku se nehodí. A nesouhlasím ani s tím, že nahoře se dobře sedí, tak málo místa jako v horní části Crosswayů LE není ani v Citelisech. Souhlasím snad jedině s tím, že sedačky STER jsou pohodlné.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Hnus, paskvil, blbost...


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
A co by to jako mělo být?


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Souhlasím také, přijdou mi pohodlnější a mnohem lepší, než nějaký Citybus/Citelis :)
Škoda, že nejezdí moc na a-54 :(

h8crew píše:

To trochu přepískli, ne? Je to ještě vůbec autobus?


Offline
359
20 čer 2008 14:08
peno píše:
Jenže plynový Cittelis už končí a jak má z tohoto pohledu vypadat plynová verze jeho nástupce jsem se nějak nikde nedočetl.


Takhle: http://www.ngvjournal.com/en/vehicles/item/12371-iveco-debuts-new-citybus-urbanway-with-euro-vi-technology-and-cng-option


Offline
888
21 led 2006 12:26
Osobně jsem jednoznačně pro crossway. Naprosto pohodlné, tiché svezení. Pokud by se doplnily o celovozovou klimu, tak z mého pohledu budou uplně bezkonkurenční.
Naopak bych neviděl problém ani ve vysokopodlažních crossech.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
To u mě Crossy vítězí na celé čáře. Prolézačka mi nevadí, nahoře se dobře sedí a jejich sedačky jsou to nepohodlnější, co v Brně je. Ale chápu, že do centra nejsou zas tolik vhodné. Linky 48, 49, 52 či 78 rozhodně nejsou žádné centrální linky, kde by se nějak obměňovali cestující. Většina nastoupí nebo vystoupí na konečné. Naopak bych řekl, že pro všechny tyto 3 linky jsou Crossy ideální.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No fuj, to jsem opravdu jediný, kdo si myslí, že tyhle busy nemají v Brně co dělat? Pomalé dveře s tlačítkem na otvírání pod křídlem, takže si to říká o malér; úzké zadní dveře, navíc se schody; nevhodný interiér typ prolézačka… mám pokračovat? Tohle jedině na 302 a 303, jinde to nemá co dělat a už vůbec ne na linkách typu 49, 57 nebo 78, o 48 nebo 52 raději ani nemluvím. Tohle je do Brna omyl a čím dříve si to vedení DPMB uvědomí, tím lépe pro nás všechny.
Ještě že už alespoň neplatí dogmatické „nové busy jen z Mýta“, takže ty příští příměstské mohou být hrbáči, což sice také není ideál, ale rozhodně jsou mnohokrát lepší, než tyto parodie na městský autobus od Iveca.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Nevím jak vy, ale Crossway v Bystrci není vůbec špatný e_smile


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Nestačí. Jinak by nebylo vypsaný výběrko na 6 příměstských (variantně městských) autobusů (reaguji co se týče druhu busu (město/přím.), ne přímo typu).
Crossy nebyly špatnej kauf, jsou to dobrý vozy. Jen by nemuseli jezdit třeba na Lesné...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Morce98 píše:
CNG Crossway by nebyl špatný :D (kdyby existoval)

Uff, jen to ne! Jako by ty Crosswaye, co už v Brně jezdí, nestačily ](*,)

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 říj 2024 04:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]