Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 390 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Kdyz se nevleze do trolejbusove diry, tak pojede tramvajovou, ta je myslim o neco malo vetsi.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Ten by ten viadukt vzal s sebou :D

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
CNG Crossway by nebyl špatný :D (kdyby existoval)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
viktor1 píše:
Manil píše:
Přepokládám, že ta narážka od viktora1 nebyla na obnovu vozového parku, ale na to, proč to musí být CNG. Ptám se také...proč musíme zavádět nové neobnovitelné palivo s vysokými investičními náklady a zbytečně si tak více diverzifikovat vozový park čítající přes 300 dieselových autobusů?

Btw: Pod kterým viaduktem vlastně plynový bus s bombou na střeše neprojede?

Manil to pochopil dobře, já nejsem proti inovaci voz. parku (je mi jedno jestli tady budou nebo nebudou jezdit B7..), ale proč zrovna CNG?? V Brně by to nesedělo (pomalu to nevyjede ani do Soběšic natož výš). Prostě nevidím jediný důvod proč CNG. Já jsem rád zato, že přijdou nové NAFTOVÉ solarisy. :idea:

Btw: Řek bych, že pod Hlavasem neprojede :-)

No, já v zásadě souhlasím s tím, že by bylo lépe zůstat nej u nafty, protože CNG toho zlepšení mnoho nepřinese, oproti problémům, které bude třeba řešit. Na druhou stranu, je.li situace postavená tak, že buď budou nové plynové busy nebo se obnovovat vozový park nebude, pak by byla škoda to nevyužít a nezbavit se konečně těch nejhorších vrakos (ačkoliv i z toho tady nejspíš budou mít noční můry :lol: )

k.ondra89 píše:
U Citelisu by to mělo být akorát. Našel jsem, že má akorát těch 3,3 m. Výšková rezerva tam být musí, ovšem už si nepamatuju, kolik to má být. :roll:

Jenže plynový Cittelis už končí a jak má z tohoto pohledu vypadat plynová verze jeho nástupce jsem se nějak nikde nedočetl.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To je tak, když se toho technického provedení ujme skutečný typograf-amatér, co si plete verzálky a minusky. Záměrné nahrazení jediného písmene v celé větě snad ani nepřipadá v úvahu -- leda že by opravdu šlo o cílený žertík. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Nestačí nálepky, už rovnou bilboardy :roll: jeden bilboard je umístěn za exitem z D1 u Futurum a to tak nešikovně, že nejde z protisměru vůbec přečíst co je v té zelené bublině ](*,)

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
340
12 čer 2012 17:51
A ať jsem v tématu, tak tahle reklama se začala vyskytovat i na bilboardech kolem silnic. Tak s těmi financemi to asi nebude tak zlé :D Ví někdo o jiném dopravním podniku či dopravci co by se propagovali na "ulicích". Navíc asi neúmyslně, ale z dálky díky liště na okně toho varia to vypadá jako Nám to jebe :D A v souvislosti s těmi auty by to opravdu sedělo. Marketing se do toho začíná obouvat :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
U Citelisu by to mělo být akorát. Našel jsem, že má akorát těch 3,3 m. Výšková rezerva tam být musí, ovšem už si nepamatuju, kolik to má být. :roll:

Co se týče nákupu CNG, tak si myslím, že město k nim vede zejména úspora provozních nákladů (hlavně citelně nižší cena paliva), dostupné dotace, a ekologie.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Jestli je 5cm dostatečná rezerva, tak solaris projede :D U sorky to je jiná pohádka, o 3cm drhne. U viaduktu je vypsaný průjezdní profil na 3,3m a určitě je ta míra brána s nějakou rezervou :roll: A kdyby ne tak mě napadají 4 řešení, 1) odfrézování části zvlněného asfaltu 2) zvednutí tv 3) zmenšení té obludné krabice (v sérii desítek kusů by to určitě nebyl problém) 4) podhuštění pneumatik by asi také nebylo to pravé, ale v této aglomeraci se většinou nevozí vzduch tudíž bus není tak vysoký jak je změřený papírově. Viděl bych problém spíše někde jinde, než právě na Hlavasu. Právě na již zmíněný Šámalce je jaksi pouhých 3,2 bez tv tak tady by se již hodilo hlubší zamyšlení...

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Manil píše:
Přepokládám, že ta narážka od viktora1 nebyla na obnovu vozového parku, ale na to, proč to musí být CNG. Ptám se také...proč musíme zavádět nové neobnovitelné palivo s vysokými investičními náklady a zbytečně si tak více diverzifikovat vozový park čítající přes 300 dieselových autobusů?

Btw: Pod kterým viaduktem vlastně plynový bus s bombou na střeše neprojede?

Manil to pochopil dobře, já nejsem proti inovaci voz. parku (je mi jedno jestli tady budou nebo nebudou jezdit B7..), ale proč zrovna CNG?? V Brně by to nesedělo (pomalu to nevyjede ani do Soběšic natož výš). Prostě nevidím jediný důvod proč CNG. Já jsem rád zato, že přijdou nové NAFTOVÉ solarisy. :idea:

Btw: Řek bych, že pod Hlavasem neprojede :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
A na hlavasu projede?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
7298
27 úno 2010 07:40
Napadá mě jediný, na Šámalce.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
stuřík píše:
Ještě, že lidi takoví jako ty, nejsou ve vedení DP. Kdyby tak bylo, tak tu jezdí ještě všechny karosy řady 700... (i když tobě by se to asi líbilo, že) Naštěstí příští rok po 4 letech přijdou nové autobusy.

Přepokládám, že ta narážka od viktora1 nebyla na obnovu vozového parku, ale na to, proč to musí být CNG. Ptám se také...proč musíme zavádět nové neobnovitelné palivo s vysokými investičními náklady a zbytečně si tak více diverzifikovat vozový park čítající přes 300 dieselových autobusů?

Btw: Pod kterým viaduktem vlastně plynový bus s bombou na střeše neprojede?


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Už stovky Brňanů vyzkoušely SMS jízdenku. Další mají otázky

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Jo, to máš pravdu.
21Tr je úplně někde jinde.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
čet mejnyjak - Nesmíš rábový 14Tr brát jako referenční bod. Jsou to nápravy, co mají nalítáno milion a víc km, a i když jsou po sto a jedné opravě a repasi, stále to je věc konstrukčně někdy z roku 1970, hrubým odhadem.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
chat - no já taky nemluvím o těch uřvanejch 14Tr vzor Slatina, ale třeba ty 21Tr jsou docela tiché a předpokládám, že právě ty začnou ve Slatině jezdit ve větším počtu, tedy v rámci dodávek nových kloubů. Oproti tomu plynovej autobus je pořád autobus se spalovacím motorem a to slyšet prostě bude.

Pro ty , co myslí, že plyn je výhra...je to sice rok starý článek, je to MF Fčera, ale...
http://plzen.idnes.cz/mestska-hromadna- ... -zpravy_pp

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Mno nevím, jestli zrovna trolejbus a jeho setrvák a Rába náprava je zrovna nějak extra tichá záležitost, kolikrát to slyším o dost intenzivněji, než autobus, který je už dávno z doslechu a trajf je stále slyšet, jak hučí.
Ale jo, jsem pro trajf.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
Janatak:
Nemyslím si, že by nutně muselo následovat další rušení. Třeba by se ušetřené peníze daly použít na zlepšení zbytku. Zrovna na t-38 a t-39 bude těžko něco lepšího než trolejbus. Přece jen to jezdí přes centrum a je to poměrně do kopce.


Pokud se bude chtít šetřit, tak případné rušení Slatiny a Šlapek může do budoucna působit jako precedens. Šlo to zrušit tady, tak ve jménu všespásných úspor začneme rušit jinde.

A ještě mi řekni, ty ušetřené peníze...kolik by to tak řádově dělalo? Ve srovnání na náklady na provozování plynových busů, jejich servis, demontáž tv...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
kondra: Zato taková t-31 je taková rovinatá linka, kde se trolejbus určitě nevyplatí. :mrgreen:
Taky se bojím, jaký to bude mít výkon. Cchci vidět, jak pojede narvaná ranní 31 nahoru přes Šlapky na Hraničky. Aby tomu nedošel plyn, než to vyjede ten kopec. :lol: A to prosím napasovat na jízdní dobu Kalvodova - Krejčího 5 minut. Obávám se, že to se žádnýmu hybridovi nepodaří.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
b1: sarcastic

Janatak:
Nemyslím si, že by nutně muselo následovat další rušení. Třeba by se ušetřené peníze daly použít na zlepšení zbytku. Zrovna na t-38 a t-39 bude těžko něco lepšího než trolejbus. Přece jen to jezdí přes centrum a je to poměrně do kopce.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
k.ondra89 píše:
Podle mě by se mělo uvažovat ekonomicky. Zvlášť v situaci, kdy není peněz nazbyt.
Žejo, a až se nebude dat jezdit po Minské, tak linky 3 a 11 taky převést do autobusů... :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
JPodle mě by se mělo uvažovat ekonomicky. Zvlášť v situaci, kdy není peněz nazbyt.


Co jsem z posledních článků v tisku pochopil, tak je rozpočet na nákup několika desítek trolejbusů, téměř mld. Kč na nové šaliny, kde část peněz, jak mluvčí dp zmínila, je možné převést na trolejbusy. Takže sumasumárum, nedostatek peněz, nebo že by nebylo peněz nazbyt, z těchto zpráv to rozhodně tak nevypadá a troufám si tvrdit, že by se mohlo nebo dalo ufinancovat zlepšení stavu slatinských linek.

Celá otázka problematiky trolejbusové dopravy v posledních letech jednoduše tkví v podpoře a prezentaci tohoto druhu dopravy ze strany vedení jak dp, tak města.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
Já si zas myslím, že by to ekonomicky fungovat mohlo. Minimálně se ušetří za údržbu trakčního vedení. Plnička nebude zadarmo, ale zase by se dala provozovat komerčně. Další věc je, že všechno co tam jezdí, mimo 21Tr, je za hranicí životnosti, a tudíž budou třeba tak jako tak nová vozidla, a řekl bych, že minimálně na pořízení bude CNG bus určitě levnější než trolejbus.

Podle mě by se mělo uvažovat ekonomicky. Zvlášť v situaci, kdy není peněz nazbyt. Takže pokud by se tímto někdo zabýval, a spočítal by, že by se rozumně vyplatilo ve Slatině zrušit trolejbusy, a nahradit je CNG busy, tak bych byl pro. Ano, není to šoto, nenavazuje to na tradice a historii, ale pokud nebudeme inovovat, a zlepšovat, tak se nikam nepohneme.


Inovovat a zlepšovat? Co takhle upgradovat halu a zázemí pro slatinské trolejbusy na něco více bližšího 21. století? Zajistit kryté stání, myčku, dílny prostě normální vybavenou vozovnu? Inovovat vozový park, který je ve slatinslém revíru docela zanedbán a těch několik kusů 21Tr od roku 2005 to nevytrhnou. Kondrou zmíněné úspory na údržbě tv. Docela by mě ty náklady zajímaly, protože tv je od Hl. nádraží po Slatinu a Šlapanice více jak deset patnáct let stále ve stejném stavu...samozřejmě nějaká ta údržba bude, ale bude to takové numero, které by stálo za šetření tím, že se slatinské trolejbusy zruší?

Podle mě to co Kondra89 (a Mauricio dříve) píše o rušení trolejbusů ve Slatině JE nesmysl. Trolejbus je pořád více ekologické, tišší vozidlo, než kdejakej plyňák, zřejmě i co do výkonu. Slatinská trolejbusová oblast je prostě pořád podfinancovaná, je to vidět na zázemí, na vozech, i na tv, a nevím proč by EU nemělo nebo nemohlo zafinancovat zdejší provoz a posunout ho trolejbusově někam dál.

Krom toho...pokud by se zrušily trolejbusy ve Slatině, tak si buďte jistí, že nezůstane jenom u toho. Co bude následovat? Linky 38, 39 taky nepraskají ve švech, budou další na odstřel? Postupně se zlikviduje celý systém? Hernajs jednou je tu relativně fungující síť trolejbusů, tak by se měla udržovat, rozvíjet, vylepšovat co do kvality tv a tím rychlostí projíždějících strojů. Ale ZÁSADNĚ NE RUŠIT!

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Copak dojezd. Ze zkušeností s plynovým Tedomem v Boleslavi bych se spíš ptal, zda to vůbec vyjede nějaký kopeček.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 říj 2024 04:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]