Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 38 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 83  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
3508 jsem viděl zatahovat do vozovny z Novolíšeňské v 11.00h s kurzovkou 600.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Netuším, co všechno se sešlo, ale 3503 je na SO.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Netušíte, co se děje v Husovicích, že dnes vypravili jen 4 klouby?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V evidenci to už je, nicméně tady to ještě neproběhlo. 3508 obdržela klimu řidiče Waeco, čímž by měla býti první 14/15Tr s tímto typem klimy. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Tyto volanty se vyráběly jak s logem Škoda, tak s logem Tatra - úplně stejné volanty, rozdíl je jen v logu na krytce.
Takže logicky pokud nebyla k dispozici škodovácká krytka, sáhlo se logicky po jiné.


Offline
88
26 dub 2011 09:13
Měl bych dotaz na volant u 14Tr. V poslední aktualizaci fotogalerie byl volant se znáčkem tatra, podle http://foto.bmhd.cz/DPMB/trolejbusy/14T ... te_ridice/ se to různí. To se tam dává místo originálního po nějaké GO?

Děkuji


Offline
Uživatelský avatar

128
18 dub 2007 20:11
3251 - odstavena na měnič.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Jo a ještě jedna věc co je s 3251?


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jaké? Dvounápravové, české, třídveřové.
Které? Tak to zatím asi nikdo neví.
(Nemohl jsem si pomoct.)


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Jaké trolejbusy budou v roce 2014 vyřazeny?


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Jirik píše:
Pravděpodobně máme odstavenou 14Tr ev. č. 3222.

Vůz 3222 je v provozu.

_________________________________
Obrázek


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Díky za uvedení na pravou míru. Teď už se v tom orientuju mnohem líp.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
:D Dobrý, příspěvek se mi nahrál s 12 hodinovým zpožděním?! Sorry za OT, trochu to tam nesedí a správně to mělo být pod příspěvkem od Fafnera...

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Cracatit píše:
Jj, Monte Carlo mě dostalo, dobrej název pro fotku bývalýho G-čka.

Jen pro uvedení na pravou míru, on ten Chevrolet Monte Carlo na té fotce skutečně je, trolejbus je tam jen v pozadí.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
3239 zůstala (kromě úpravy laku a interiéru) tak, jak byla, pouze se na střechu doplnila nástavba původem z 22TrG. V nástavbě bude schovaná nádrž na fridex a čerpadlo. Říkám to správně, Ondro?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jj, Monte Carlo mě dostalo, dobrej název pro fotku bývalýho G-čka. Nevidím na obrázky a situace mě zajímá, ta 3239 je teda svařená z víc vozů, jestli to dobře chápu. Mám si to představit tak, že se starý čtrnáctce uřízla střecha a sloupy, přivařila střecha a sloupy z géčka a nahoru se přihodil ten kontyš? Nebo se to udělalo tak, že se vzala přední půlka toho G-čka a jen se kapku vytunila, že nemá kloub, nemá vlek, nemá pár dalších věcí? Díky za odpověď.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
k.vojta - "existuje", v Řečkovicích stojí kastle na kolech. Interiér, střecha apod. je už vybrakován. Aktuální fotku nemám, zde foto cca z léta, kde na pozadí géčko stojí (a je tam vidět na zemi i kus té nástavby kterou jsme použili). Momentálně stojí pouze asi o dvacet metrů jinde.

Příloha:
PICT0196.JPG

Chevrolet Monte Carlo 1972


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Pomalu se reinkarnuje prostřednictvím 3239 :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Když už je tu zmíněno Géčko, existuje ještě?


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Zdaleka nejvíc bych to ale očekával právě u 3228. Za prvé modernizace v 1999 a za druhé nemá tu klimu.

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Buchta nerozumí vyjádření "vůz pro služební účely, není určen pro provoz s cestujícími" nebo to jenom někdo z podniku neumí specifikovat tak, aby to další pochopili?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Tzn "nepřesná specifikace co vlastně chceme schválit". Rozumím. Ale tak u takto specifického vozidla se dají holt komplikace a "vracení" žádosti očekávat.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Jestli je s nápisem Pracovní vůz nějaký problém to nevím, je to klidně možný, v našem úředním státě je problém ledasco, ...
Nevím, co si za ledasco představit, ale rozhodně nebyl problém nějaký nápis, ale kvalita žádosti na úřad...


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Hele, my nejsme žádný velectěný opravárenství a nikdo z nás není pánbůh. Zase to někdo převrací, že se to mě a kolegů mělo nějak zásadně dotknout a že my sami žijeme v nějakém dojmu vlastní nadřazenosti. Dovedu věci stejně tak udělat dobře, jako je patřičně pomršit. Stejně jako každej z nás. Jenom mě fakt hlava nebere, proč tady někteří mají tendence dělat z DP nějakou organizaci, která kašle na řidiče nebo co, a jako důkaz používat fakt, že na polorozpadlým vraku nr. 3239 zůstala klimatizace; teda vlastně jak píše správně chat maniac, "klimatizace"; případně to doplnit, že je zcela nepochopitelné, že se tahla klimačka dávala i na Máňu. A takovýto soud typu "ten DP je fakt nemožnej" byl přitom vyřknut hned, bez znalosti okolností. Tak to mi prostě trochu vadí.
No tak klimačku jsme si teda snad vysvětlili.
Nátěr našedo je záležitostí našeho nápadu, schváleného našimi šéfy. Základní barva vozidla - bílá - zůstává zachována, no problem. Je to prostě kvůli co nejvýraznějšímu odlišení od ostatních vozů. Naše vozy jsou všechny červenobílé, krom jednoho, ale ten jsme zase prosadili kvůli děckám a zvýšení popularity trolejbusové dopravy. Jestli je s nápisem Pracovní vůz nějaký problém to nevím, je to klidně možný, v našem úředním státě je problém ledasco, nicméně si myslím, že tento nápis je zcela logický a měl by dané věci jen a pouze prospět.
Trolejbus je schválen jako vozidlo pro služební účely, kde je nižší požadavek na stav vozu. Laicky, opravdu laicky řečeno může to být větší vrak, samosebou při zachování bezpečnosti provozu. Při tom je nutno vozidlo znehodnotit tak, aby se NEDALO použít pro osobní dopravu. Proto je počet sedadel omezen vymontováním - což se hodí následně pro vození nákladu - a proto jsou demontovány i různé věci jako madla, značkovače apod. Čtyři židle tam zůstaly pro doprovodnou osádku vozu - mechaniky.
Největší problém možná vnikne při schvalování kontejneru z Géčka, rozpůleného vejpůl a přimontovaného na střechu. Nápad je náš, následně posláno "vejš" k lidem kompetentním o tom rozhodnout. Zpět se k nám dostalo "ano nebude v tom problém", takže montáž proběhla, samosebou to tam není na dvou šroubcích M6, ale poměrně zodpovědně na nově navařených konzolích vetknutých do rámu střechy. Na rozmrazovací zařízení totiž požadoval DÚ stanovit IP té krabice, kde to bylo namontováno. Jelikož to byly překližkový bedny, u kterých se dá stanovit IP asi tak přesně jako povrchový napětí bochníku chleba, museli jsme použít něco, co má nějaké IP již stanoveno - kontejner z 21/22Tr ideální. Ostatně v Rize nebo už nevim kde takhle 14Tr jezdí. Takže samosebou očekávám, že po dokončení vozu bude DÚ požadovat řádné TBZ.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondra - že se necháš nasírat. Jestli to půjde, nahoď pls další fotky 3239, taky jsem zvědav na ten mechánismus...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 13:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]