Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 39 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 83  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

128
18 dub 2007 20:11
3228 - Podle kilometrů asi do velkých prázdnin.
Další vůz který dojíždí své poslední kilometry je 3243.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nevím to přesně, ale patřičné úpravy požadují pravděpodobně různé normy a předpisy, DÚ jen dohlíží, zda vůz toto splňuje. Požádá-li DP o "papíry" na vůz pro dopravu osob, splňuje-li vše potřebné, dostane "papíry" na tohle, požádá-li o totéž na služební vůz, dostane za podmínky splnění všeho potřebného "papíry" na služební vůz. Požádá-li tak, že ze žádosti jasně nevyplývá, o co vlastně DP žádá, tak DÚ může předpokládat že po opravě žádají o "papíry" pro osobní provoz a tak koná. Potom se DÚ z otevřených zdrojů dozví, že na voze velikánský nápis SLUŽEBNÍ VŮZ, tak se v DP nemohou divit, že se to řízení DÚ nepříjemně protáhne (což se onehdy DP města Brna stalo)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Praktické důvody jsou sice hezké, ale logika dost často nefunguje. Kolikrát můžeš vedení upozorňovat, že "něco by se mělo, bylo by to praktické" a je to marný boj.
Takže konkrétně třeba ta šedá barva. Jestli někdo někde dělal návrh, posílal ke schválení,... nebo se prostě vzala plechovka s šedou barvou a natřelo se to? To, že to vypadá dobře a je to praktické, to nezpochybňuju.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Zlaťák: Podle toho, jak to Ondra napsal, tak očekávám, že vozidlo zařazené jako služební vůz musí být náležitě upraveno (asi DÚ), respektive znehodnoceno... Proto ty úpravy. A že 3239 má upravený lak, je z čistě praktických důvodů, jak tu už někdo psal.
Takže úpravy DP ani DÚ neschvaluje, nýbrž vyžaduje.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Mě by spíš zajímalo, jestli někdo z vedení schvaluje všechny úpravy, nebo se rozhodnete, že si uděláte "duhovej trolejbus s květinkama", přiděláte na něj třeba záclonky a neřešíte to.
(Není to rýpání, ale fakt mě to zajímá, jestli tyto atypycké úpravy někdo schvaluje. Z vlastní zkušeností z dosavadních zaměstnání vím, že se kolikrát musí člověk doprošovat o schválení každé prkotiny.)


Offline
125
06 srp 2013 22:29
To je ale pláče když někdo vyjádřil svůj názor. Cenzuru, vězení a uranové doly na něj.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Zatím všichni rozuměli... Druhým vozem byl myšlen 3048, Ondra se pravděpodobně přepsal.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Ondra píše:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ano bylo !!! Jedna z podmínek už u vozu 3280, poté 3046 a pak i 3046 byla, že vůz musí být znehodnocen proti použití v běžném provozu !!!


What?? :?:


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
3215 má Trav-l-Cool.
Jinak,Jak dlouho bude jezdit ten 3228?


Offline
3342
21 led 2011 14:19
(navíc, jestli dobře koukám do evidence, tak chlazení, ať už je to hadra, nebo klima, snad chybí jen třem trolejbusům - 3214,3215, 3228, kdy aspoň první dva zmíněné čekám jako jedny z prvních adeptů na vyřazení).

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Alanis: Holt většinou nejde o to jak je dotaz myšlen, ale jak vyzní. A nad tím je občas potřeba se předem zamyslet. :-)

Ondra: Myslím, že je škoda se nechat otrávit jedním příspěvkem. :wink: Mě se vaše práce na 3239 líbí. Jak už napsal Eda, po letech máme zase plnohodnotný a zajímavý pracovní vůz.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Naposledy upravil Ondra K. dne 25 pro 2013 13:30, celkově upraveno 1

Offline
89
24 čer 2011 15:16
Děcka, nehádejte se tu...vždyť jsou Vánoce ;-)
Já bych byl moc rád za foto toho odmrazovacího zařízení. Z loňska si pamatuju popis - že se muselo pořešit odizolování "mokrého" okruhu a napájení čerpadla... a když je to letos v takové fešné kisně :applause:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Podotýkám, že to, co vozí 3239, není klima, ale pouze osvěžovací jednotka.
Klima je Janoza (i když prý jenom parodie), Thermo-King nebo Waeco.
Takže to, co vozí, ať si raději nechá.
A Ondra má pravdu.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Jak jeden dotaz (který nebyl myšlen vůbec ve zlém) dokáže někoho tolik naštvat... wow ](*,)

Já se teda omlouvám, že jsem se dotkl jejich veličenstva - mechaniků z Komína a taky se omlouvám dalším uživatelům fóra, že jsem je svým nejapným dotazem, proč služební vůz vozí klimu, připravil o další fotky 3239ky :-#

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Já z toho nemůžu :)

Přikládám reakci kolegy z dílen, který sem nemá přihlášení :)

-Na to by se dalo odpovědět znova otázkou, zda bylo nutné 3239ce měnit lak, když už předtím lak měla?

Ano bylo !!!

- Zda bylo nutné vyndávat sedačky, označovače a kdo ví co ještě, když už to předtím měla...

Ano bylo !!! Jedna z podmínek už u vozu 3280, poté 3046 a pak i 3046 byla, že vůz musí být znehodnocen proti použití v běžném provozu !!!

- Tím chci říct, že když už si dal někdo tolik práce s celkovou úpravou vozu, tak demontování klimy je už prkotina a argument, že když už tam ta klima byla, tak ať tam zůstane, je trošku mimo.

Argument není mimo. Přijatelnější je mít tam těsnící klimu, když už tam ta díra ve stropě je, než ji znova zaslepovat.

-A teď co chtěl básník říci. Denně do pravidelného provozu vyráží vozidla bez klímy, nebo vozidel co vozí atrapu a pak tu máme služební vozidla 3239 a 5273, které podle mě vozí tu klímu zbytečně. Je mi jasné, že na základě toho co jsem napsal tu klimu nikdo demontovat nebude (ani jsem o to nikdy neusiloval), spíš celkově by mě zajímalo, jestli jsem opravdu jediný člověk, kdo se nad tou klímou na 3239 pozastavil

Ano, jsi jediný, kdo se nad tím pozastavil. Kolik vozů z trolejbusové trakce bez klimatizace vyráží denně do pravidelného provozu??? Jestli mě paměť neklame pouze 3506 a to jen kvůli rozhodnutí dát tu klimu tramvaji.

-------------
No a já za sebe bych dodal, že vysvětlovat, že pracovní vůz slouží třeba k převozu materiálu mezi vozovnami, převozu pneumatik, jak tu někdo zmiňoval slouží i k dočerpávání vozů kterým zdechne kompresor, nebo měnič.
Dále bych podotkl, že na Máňu byla dána klimatizace z vyřazeného autobusu a v horkém letním dni byla Máňa kolikrát v provozu celý den od nevidim do nevidim, a zjevně řidič Máni není řidič, že, zatímco všechny ostatní řidiče bychom meli ještě ovívat vějířem, aby nám náhodou díky tomu, že je jedna klimatizace zabitá na voze 3239, nezkolabovali.

!!!! Dále na to nehodlám reagovat, myslel jsem si že fotky této zajímavosti a naše snaha udělat něco co bude sloužit ku prospěchu věci, tu budou hodnoceny trochu jinak, ale tak dokonale mě tu někteří experti, kteří asi ani netuší, jak funguje trolejbus a jaké potřeby má trolejbusový provoz, znechutili, že další fotky sem dávat nebudu. Pokud by někoho zajímala třeba technická stránka fridexovacího zařízení nebo nějaké jiné detaily vozu, jsem ochoten na to věcně odpovědět v rámci rozšíření obzorů. Na kecy, proč má vůz klimatizaci, ##MLUVÍM SPROSTĚ## prostě tam je, kromě toho je napůl zkryplená a stářím zanesená, ani nevím jestli vůbec funguje, máme jiný starosti, tak na tyto kecy opravdu nehodlám reagovat. Howgh, OndraS

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
No, jedno se vám musí nechat. Máte o naše řidiče pěknou starost sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
No jo Stuříku, ale Alanis měl na mysli, že služební trolejbus pravděpodobně bude vypravován méně často a na kratší výkony než trolejbus pro osobní dopravu, kde by klima mohla klimovat téměř každý den a po celý den, ne jen pro jednu cestu za týden a já s ním souhlasím, služební trolejbus by ideálně měl mít klimu až ji budou mít všechny trolejbusy osobní dopravy. (nicméně ať si DP se svým trolejbusem dělá co chce)

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Alanis, stuřík: Pracovní vůz se používá také k odtahům trolejbusů s porouchaným kompresorem (aniž by docházelo ke spřahování). Na vadném voze jsou brzdy tlakovány pomocí kompresoru pracovního vozu, aby mohl dojet do vozovny.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
A služební vozidla neřídí řidiči? Nebo jako podle tvého řidič-mechoš nemá na klimu nárok?

Co všechno je náplní práce takového trajfu si neodvažuju psát, nejsem ta správná osoba a nejsem si jistý. Otázka spíš na Ondru nebo jiné mechoše z Komína...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Eda: Na to by se dalo odpovědět znova otázkou, zda bylo nutné 3239ce měnit lak, když už předtím lak měla? Zda bylo nutné vyndávat sedačky, označovače a kdo ví co ještě, když už to předtím měla... Tím chci říct, že když už si dal někdo tolik práce s celkovou úpravou vozu, tak demontování klimy je už prkotina a argument, že když už tam ta klima byla, tak ať tam zůstane, je trošku mimo.

stuřík: Bohužel nemám ani tucha k čemu všemu se bude používat přes rok služební trolejbus, jestli se plánuje z toho udělat i měřící vůz, nebo bude třeba sloužit k převozu dílu mezi vozovnami. Případně by se s ním ještě mohlo zkoušet projetí nové trati. Odtahovat porouchaná vozidla po vzoru svých tramvajových kolegů asi nebude :-) Kdyby byl někdo tak hodný a napsal k čemu všemu se dá takový služební trolejbus využít, byl bych mu vděčný, rád si rozšířim obzory.

A teď co chtěl básník říci. Denně do pravidelného provozu vyráží vozidla bez klímy, nebo vozidel co vozí atrapu a pak tu máme služební vozidla 3239 a 5273, které podle mě vozí tu klímu zbytečně. Je mi jasné, že na základě toho co jsem napsal tu klimu nikdo demontovat nebude (ani jsem o to nikdy neusiloval), spíš celkově by mě zajímalo, jestli jsem opravdu jediný člověk, kdo se nad tou klímou na 3239 pozastavil surprised

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Ondra píše:
mechoš - no, asi takhle. Bejt mechanikem je nevděčná funkce. Když něco funguje, nikdo se nepozastaví nad tím, že to funguje třeba proto, protože se o to někdo stará. Když něco nefunguje, pozastaví se nad tím každej.


Víš dělal jsem dlouho mechoše takže vím o co GO (je jsem si trochu rejpal)
Když bys měl povolené SZ napsal bych ti víc, ale ve veřejné části prostě nemohu (pokud bys měl zájem můžeš mi napsat ty SZ)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
A nemůže ten vůz jezdit i v létě? 3239 je pracovní vůz, ne jen rozmrazovací!

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Odpověděl bych ti otázkou: Je opravdu nutné klimu, která na tom voze je, demontovat jenom proto, aby to někdo nekritizoval?


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Zeptám se tady (na FB mi dotaz někdo smazal). Je opravdu nutné, aby rozmrazovací vůz vozil klimu? Nebo se plánuje rozmrazovat i přes ty největší pařáky v létě? :-k

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Nakonec to dopadne tak, že to bude žrát naftu a zvonit jako šalina.

Už teď to žere fridex :) Ale u toho to skončí.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 14:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]