Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 391 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

128
18 dub 2007 20:11
Otázka je také,jaky mají ty plynové autobusy v městském kopcovitém terénu dojezd?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Reprezentativní linky? Hmm, takže nakonec skončí na 44/84 v pětiminutových intervalech místo současných kloubáků v desetiminutových intervalech a co zbude se pošle na 67, protože jako jediná autobusová linka projíždí prakticky centrem :lol:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
125
06 srp 2013 22:29
Jasně už vidím jak dojde x busů na plyn a já nevím třetina se jich hodí na linky obsluhující Slatinu a Šlapanice. Lidi co rozhodují o nákupech chtějí aby ty busy byli vidět a zrovna tohle nejsou takové reprezentantivní linky aby to tam někdo dal.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Jak jsem to zde na fóru psal, celý DP i s všemi řediteli je nesvéprávný, mají-li být "plyňáky", o tom už dávno rozhodl majitel (město). A budou, dostane-li město dotaci z EU a zbytek zadotuje město jako vlastník (nebude-li jedno splněno, nebude nic). O tom, zda se zruší trolejbusy ve Slatině, zase rozhodnou zastupitelé (coby zástupci vlastníka, tj města), a mohou v DP dělat finanční vyhodnocení s jakýmkoli výsledkem, popř ředitelé dělat stojky (natož zaměstnanci). Nebude to nic platný, zase rozhodnou ti, co tomu nerozumí a navíc už dávno odvykli MHD používat


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já si zas myslím, že by to ekonomicky fungovat mohlo. Minimálně se ušetří za údržbu trakčního vedení. Plnička nebude zadarmo, ale zase by se dala provozovat komerčně. Další věc je, že všechno co tam jezdí, mimo 21Tr, je za hranicí životnosti, a tudíž budou třeba tak jako tak nová vozidla, a řekl bych, že minimálně na pořízení bude CNG bus určitě levnější než trolejbus.

Podle mě by se mělo uvažovat ekonomicky. Zvlášť v situaci, kdy není peněz nazbyt. Takže pokud by se tímto někdo zabýval, a spočítal by, že by se rozumně vyplatilo ve Slatině zrušit trolejbusy, a nahradit je CNG busy, tak bych byl pro. Ano, není to šoto, nenavazuje to na tradice a historii, ale pokud nebudeme inovovat, a zlepšovat, tak se nikam nepohneme.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
stuřík: Trochu nevím, na koho ta narážka byla myšlena, ale s Ondrovým rušením šráků ve Slatině nemůžu souhlasit. Že by místo toho byly moderní plyňáky? Výhoda je jaká? Žádnej podobnej hybrid ekologičtější než trolejbus nebude. Navíc si myslím, že lidi by si trajfy nenechali jen tak vzít. A pochybuju, že by se to mělo i ekonomicky vyplatit, nehledě na to, že by to byl vzhledem ke stávající infrastruktuře a rozsahu provozu na té trati prostě nesmysl. Těch 100 busů hned nebude. Autobusových linek pro plyňáky vhodných je dost a vozů na vyřazení taky (i když B931 jsou většinou po GO, takže kromě sedmikil bych s tou obměnou nijak nespěchal).


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Ještě, že lidi takoví jako ty, nejsou ve vedení DP. Kdyby tak bylo, tak tu jezdí ještě všechny karosy řady 700... (i když tobě by se to asi líbilo, že) Naštěstí příští rok po 4 letech přijdou nové autobusy.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Proč? Podle mě lepší nový plyňák, než přestárlé vrakoidní sedmikila a 14Tr. Vím, že to není moc šoto, ale mě by zrušení provozu slatinských šráků vůbec nevadilo. Místo starých 14Tr by jezdily moderní NP plynové busy, a ušetřené 21Tr by se využily ve městě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Eda píše:


Proboha, jen to ne! :shock: ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
No, tak 15minutová normální stojí stejně a těch pět minut navíc u SMS je tak akorát tak ideální rezerva na to, aby ta jízdenka stihla přijít před nástupem do vozidla. :-) A univerzálka s 19,50 Kč na 45 minut (nehledě k tomu, že se dá použít i mimo 100+101) pořád vede o velký kus. Ale pro náhodné turisty už by ta SMS jízdenka byla docela rozumně použitelná, to zas ano.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Pokud by to tak bylo, byla by to nejlevnější brněnská jízdenka bez univerzálky. Ale pochybuji, že to tak bude, předpokládám, že pokud bude opravdu na 20 minut, tak bude stát minimálně nějakých 22-23 Kč a to už by se zas tolik nevyplatilo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
V Událostech v regionech na ČT z 23.12 byla reportáž o sms jízdenkách, kde zaznělo, že od 1.února bude k dispozici také sms jízdenka za 20 Kč na 20 minut.
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... nech-brno/
reportáž je na 12:20


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Miliarda z EU má zaplatit autobusy na zemní plyn


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Rez: čekal jsem, kdo bude první. :wink:
Mch. by se mi líbilo, kdyby (t-39 Barvičova; byť jen večer či o víkendu) vůz zajížděl až do smyčky a tam teprve vyložil cestující.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
můj příspěvek na k-čku:
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2977066

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Jediného vozidla po celý den sarcastic. Pokud tam nebude jezdit MAVE tak možná.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
xxx píše:
Napadlo mě, že by bylo dobré, kdyby se 80 protáhla přes NCKP až na Lesnou. Mohla by se tak zrušit nesmyslná červená linka. Zákazníci by určitě více ocenili linku, která je sice placená, ale jezdí v půlhodinovém intervalu, než linku, která je zdarma, ale jezdí po hodině. Navíc, co jsem tak vypozoroval, tak tím jezdí převážně důchodci, kteří to mají zdarma tak jako tak. Pak taky by to mohlo přitáhnout potenciální zákazníky z Masarykovy čtvrti a Žabovřesk. Samozřejmě by si to ale muselo NCKP zaplatit, to je jasné.


Proboha to je zase nápad. K čemu by to bylo? Pokud by to NCKP chtělo platit, tak si může zaplatit kratší interval i na těch současných linkách a k tomu připlatit cokoli dalšího, ne? Navíc tím by padla velká výhoda linek 80 a 68, a sice nutnost jediného vozidla po celý den.


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
lezacek píše:
Celou dobu tam nic nejezdilo a šlo to. Lidi prostě zlenivěli. :-D
A kolik líných lidí to jezdí každej den v linkách 25 a 26 #-o


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Napadlo mě, že by bylo dobré, kdyby se 80 protáhla přes NCKP až na Lesnou. Mohla by se tak zrušit nesmyslná červená linka. Zákazníci by určitě více ocenili linku, která je sice placená, ale jezdí v půlhodinovém intervalu, než linku, která je zdarma, ale jezdí po hodině. Navíc, co jsem tak vypozoroval, tak tím jezdí převážně důchodci, kteří to mají zdarma tak jako tak. Pak taky by to mohlo přitáhnout potenciální zákazníky z Masarykovy čtvrti a Žabovřesk. Samozřejmě by si to ale muselo NCKP zaplatit, to je jasné.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Brněnský dopravní podnik příští rok obnoví tramvaje za čtvrt miliardy
Citace:
Prvních deset kloubových trolejbusů už mělo jezdit v Brně letos, ale zakázka za 420 milionů na 30 vozidel se zpozdila, takže se počítá s dodávkami v příštích dvou letech.

"Nyní se posuzují nabídky a smlouvu bychom chtěli podepsat v prvním čtvrtletí. Jedná se však o rámcovou smlouvu, takže můžeme odebrat i menší počet vozidel. Záleží, kolik bude nakonec v Regionálním operačním programu peněz," uvedl Havránek.

Hm, tak snad to dopadne dobře a nebude jich míň...

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
lezacek píše:
Celou dobu tam nic nejezdilo a šlo to. Lidi prostě zlenivěli. :-D

Nesouhlasím - mně to spojení chybělo odjakživa, tzn. asi jsem líný od narození a zlenivět jsem už víc nemohl.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
ReZ píše:
Jo ale to bylo ve 30tých letech minulého století... sarcastic
Jo, jo, to v Brně na ulici měla tramvaj ve 30. letech 4 zastávky a jezdily tam tramvaje po 6 minutách, to dnes je těch zastávek jen 2 a interval 10 minut, přitom cestovní rychlost oproti 30. letům klesla, byť nové tramvaje jezdí rychleji (a více žerou)


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
žabiny holt nejspíš neměly ve vyjednávání mhd takovou oporu, viz absence šalin k nádraží... po a-80 se sice moc neplakalo, ale jakmile bude zavedená, dovedu si představit slušný řev při rušení... pokud by se ta linka protáhla až do Pisárek a na druhém konci někam k d-1 (a následně třeba k tomu tescu v krpoli, nebo klidně někam k zastávce šumavská ať nemá někdo pocit že lidi jezdí busama jenom z konečné na konečnou), vzniklo by poměrně zajímavé tangenciální spojení, které by si cestující našlo
ale i spojení Tábor - Nám. míru je fajn ;) za mě palec nahoru ;)

goldfinger: uličky kolem rosničky jsou na tom celkem v pohodě, z oblasti okolo jurkovičovy vily už se dá dojít na Bráfovu ;) z minibusu v intervalu 30 minut by tam zase tolik lidí nejásalo

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Oblast, kterou pokryje a 80, byla bílým místem na mapě MHD v Brně (nepičítám noční spojení). Některé nesmělé pokusy v minulosti ztroskotaly na odporu místních, kteří nechtěli, aby po Březinově jezdily velké hlučné a smradlavé busy. Menší vozidla by neměla být problém.

Jak už jsem napsal dřív, stálo by za úvahu protáhnout tu linku přes Lerchovu (vím, a konci jednosměrka), Vaňkovo nám. (s přestupní vazbou na Barvičovu) a Lipovou (ESF MUNI, koleje Vinařky) do Šrajbecu.

Pro začátek buďme rádi za tohle. Další takové bílé místo v Žabinách jsou uličky kolem Rosničky.Tam je docházková vzdálenost dost na hraně, ale projede tam max. midibus.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
lezacek píše:
Celou dobu tam nic nejezdilo a šlo to. Lidi prostě zlenivěli. :-D

Ano zlenivěli. Můj praděda třeba chodil každý den pěšky 10 km do Blanska na vlak, aby se dostal do Brna do práce do Zbrojovky... A když přišel (a to doslova) odpoledne domů, ještě se staral o hospodářství...
Jo ale to bylo ve 30tých letech minulého století... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 říj 2024 04:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]