Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 115 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
127
30 kvě 2010 19:33
Prej ta 3018 hodne pada s tema botkama. Daleko od dratu se s tim moc neda. Co je na tom pravdy?


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Pětka je na střední prohlídce, čtrnáctka taky. 3037 má v kelu měnič, plus kanibalizace. No a ta osmnáctka čeká opravdu na glejt. Zajímavé je, že stejné provedení vyhřívaných botek (takovej druhej pokus o rozmrazování drátů při námraze, výsledky zatím nic moc, ale to je na jiný povídání, náš vynález to není) jezdí v Opavě a žádnej papír to nepotřebovalo :)

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

128
18 dub 2007 20:11
3273 -Měla najeté kilometry do střední opravy,nyní je již v dílnách.Měla by zůstat v Husovicích.


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Na voze 3018 se dělalo vyhřívání botek. Nejspíš čeká na papíry.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Copak se děje s vozy 3005(13.12.2013),3014(20.12.2013),3018(2.12.2013),3037(19.12.2013)?
A vůz 3273(2.1.2014)? -který jezdil poslední dobou pouze trhačky.
Datum v závorkách jsou data,kdy naposledy vyjely.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ukrajinci si vyrábí trolejbusy hlavně sami pro sebe. LAZ je rozlezlej skoro po celé Ukrajině (typicky v modrožluté barvě), ale téměř neexportuje, snad jen do Bulharska (zatím). Bogdan je relativně nový výrobce trolejbusů, ale už vyhrál dvě megazakázky (Krymtrolejbus, Kiev).


Offline
340
12 čer 2012 17:51
ad. manil: Tak přece není ukrajinský trolejbusový průmysl založený jen na exportu, opravdu nevím kolik toho tam jezdí v npčkách. Ale asi moc ne, jak to tak vypadá..
ad. V.S: Jo, ale nejen k tomu jsem směřoval..
ad. h8crew: Téměř vše je opravdu lepší jak Sor. Jestli ty Bohdany jezdí i v tom ukrajinském provozu (což nevím), tak bych s údržbou a dílenskými problémy něměl až takovou starost..

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
359
20 čer 2008 14:08
V tom výběrku pro Bulharsko (celkem 100 ks trolejbusů do Burgasu, Varny, Stare Zagory a možná ještě někam) Škoda se Solarisama vyhrála i přes účast Bohdanu. Je to projekt také dotovaný z EU (tamní obdoba OPŽP - osa ochrana ovzduší v aglomeracích), takže bych řekl podmínky zhruba podobné.
Z osobní zkušenosti (jako cestující) jednoznačně preferuju Solaris, ale stále ten Bohdan (odzkoušen na Krymu) má výrazně příjemnější interier než SOR. Otázkou co na to dílny, spolehlivost a další věci okolo.


Offline
47
25 čer 2013 00:19
A víte, že se i nějací výrobci z Ukrajiny účastní výběrka na těch 30 kloubových trajfů. Jeden z výrobců se tam ptá když není z Eu, jestli se může účastnit a podle DP ano. Aby sme tady ještě neměli ty Bogdany, když je hlavním kritériem jako skoro vždy cena?


Offline
359
20 čer 2008 14:08
podle tiskové zprávy zaplatí Lublinští za 38 trolejbusů 21.7 milionu USD. Což mi dává nějakých 11 mil. CZK / vozidlo. Ovšem, neznám rozsah souvisejících služeb požadovaných v zakázce (servis apod.)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Mno tak vrak z ČR včetně dopravy a nějakých drobných úprav před uvedením do provozu je stojí cca 300 tis. CZK, zatímco nové ukrajinské sólo v nejvíc soc verzi přijde minimálně na 6 - 7 mil. CZK.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Díky, o Bogdanovi jsem věděl, jen ty kloubáky mi nebyly jasný. Na první pohled jsou celkem povedené a u nás bych si je dovedl představit. A manil mi přesně ukázal na co jsem myslel v prvotním slovním spojení ve smyslu "ukrajinský trolejbus" :D Naprosto jsem si zvýšil u trolejbusové ukrajiny rating :) Docela smutný je fakt, že si sami vyrábí takavéto stroje a zároveň si kupují vraky od nás..

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Krásné kloubové trolejbusy pořád zvládá i JUMZ z Dněpropetrovsku. :)

http://transphoto.ru/photo/440136/

Ale jmenovaný Bogdan už zvládá exportovat i do zemí EU. Čerstvou novinkou jsou jejich sólo trolejbusy v polském Lublinu s výzbrojí od českého Cegelecu. :)

http://transphoto.ru/photo/636751/


Offline
359
20 čer 2008 14:08
hezzon píše:
Má někdo tušení jaká ukrajinská firma vyrábí (nebo byla by schopna vyrobit) kloubové trolejbusy?! :D

Určitě LAZ: viz http://www.pinterest.com/pin/93027548523940193/
stejně jako Bohdan: viz http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/04/Bogdan_T901.10.jpg


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Má někdo tušení jaká ukrajinská firma vyrábí (nebo byla by schopna vyrobit) kloubové trolejbusy?! :D

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Evidentně je to vedený jako bezpečností přestávka, jinak by tam nebyl třeba posunovač.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jo, ale to jsou prakticky jen vyrovnávačky, ne? Minimálně v ranní špičce určitě.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Bezpečnostní přestávku můžeš rozdělit na více částí, přičemž každá musí mít alespoň 10 minut.
Ve špičce samozřejmě půlhodinový nejsou, ale jsou kratší.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To dá rozum, ale moc nechápu, k čemu tam budou ve špičce, kdy přestávky (myslím ty půlhodinový) nejsou. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Přesně tak. Podle platné legislativy v době bezpečnostní přestávky nesmíš konat ŽÁDNOU práci.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Chápu to správně, že tam bude přítomen pikolík, kterej bude posunovat vozy, zatímco jejich řidiči budou mít regulerní pauzu?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Od 16.12. bude v ranní špičce na Novolíšeňské a v odpolední špičce na Kamenném Vrchu posunová četa (podobně jako u tramvají).


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
V.S píše:
Chci se zeptat, jestli by projely klouby na a-67 uličkami v Jundrově.

S úzkými uličkami problém není,ten bývá spíše s otáčením.V Jundrově žádný problém s otáčením není,kdysi tam i na lince 61 jezdily klouby. ;-)

Miky...prý se na Ríšové kdysi zlomil kloub na záloze.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
chat-maniac píše:
Linka 98 se na Ríšove neotáčí. Vozy se tam ničily.

Na Ríšovu někdy jel kloubák??

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
V.S: 15 metry na 52 je naprostá kravina, hlavně kvůli silnicím pro angličáky, po kterých tato linka jezdí. Linka 98 se na Ríšove neotáčí. Vozy se tam ničily.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5832 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2024 08:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]