Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 233 z 266    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 266  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
V evidenci stále chybí 3257 - už je minimálně 14 dní po modernizaci.


To sice je, ale stále stojí v Husovicích v hale. Tak počkám až vyjede... Už má i číslo.


V evidenci stále chybí 3257 - už je minimálně 14 dní po modernizaci.


Ahoj,

k vylepšení evidence (alespoň, pokud se nepletu):

1105 II. růžovou
1131 VP místo GO
1531 (1567 II.), 1562 (1596 II.) šedou

jinak dnes na Štefánikové 1536..


3286 a 3281 - oba již po opravě schodů v provozu.
Odstavena stále 3272.
U odstavených 21Tr žádná změna, u 22Tr se uvidí zítra)


Bylo mi potvrzeno z dvou na sobě nezávislých zdrojů , že "neznámé" Buse na 3280 je z vozu 7205. Proč však došlo k papírovému zmatku, je otázkou.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Do evidence možno počínaje dneškem zařadit údaj o transparentech Buse na voze 3280. Bohužel číslo původního vozu B732 vlastnícího tyto transparenty dříve zůstává v tomto případě neznámé a tedy "?".


jediný další odstavený je 7307


Do evidence možno počínaje dneškem zařadit údaj o transparentech Buse na voze 3280. Bohužel číslo původního vozu B732 vlastnícího tyto transparenty dříve zůstává v tomto případě neznámé a tedy "?".


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Fixi, T3M ev.c. 1540 ma oproti ostatnim vozum jinou odpornikovou skrin...


7611 má taky bokolep "Poštovní spořitelna".


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
1735 nema nad "A" kabinou klimatizaci...


Ty mostecké rekonstrukce T1 > T3 jsou opravdu jen papírově. Jediné, co z T1 zůstalo, je číslo, jinak je to normální T3. Jako rekonstrukce je to údajně z toho důvodu, že tehdejší centrální plánování nenaplánovalo pro Most dost nových tramvají, tak se to naplánovalo jako výroba nových skříní. Co na tom, že to byly taky kompletní tramvaje.... holt výdobytky socialistického hospodářství :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Tak dobří zase nejsme, ale 1957 taky ujde :lol:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ds píše:
Teda člověče, zdá se že máš recht... Nicméně to vozidlo dostalo v roce 1968 komplet novou kastli, kdoví jestli z té T1 vůbec něco zůstalo. Řekl bych že ta reko byla něco jako dnes na T3Var, tedy spíš jen papíry.


Asi jo, ale je to dobrej pocit rict si "v Brne jsme tak dobri ze muzeme provozovat vozy z roku 1657" :lol: :lol: :lol: :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Teda člověče, zdá se že máš recht... Nicméně to vozidlo dostalo v roce 1968 komplet novou kastli, kdoví jestli z té T1 vůbec něco zůstalo. Řekl bych že ta reko byla něco jako dnes na T3Var, tedy spíš jen papíry.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
V evidenci je ze rok vyroby 1585/2.obs je 1967, ale na strankach http://www.mosteckamhd.unas.cz/ se pise ze je to puvodne T1 r v 1957 rekonstruovana v r 1988 na T3 a predana do Brna, tak jak to teda je?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Fixi píše:
manil píše:
jeyek píše:
takový potahy sou aji myslím v LBC a v Olomouci... jakože způsob potažení..

...a V Plzni a bývaly i v Ostravě...

V OStravě zbyly jen na 804 :(

Která je už vyřazena... :cry:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
dnes na zkušebce 1120 v unifiku


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
V seznamu reklamnich nateru neni, ze 1130, 1616 maji unifik.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
jeyek píše:
takový potahy sou aji myslím v LBC a v Olomouci... jakože způsob potažení..

...a V Plzni a bývaly i v Ostravě...

V OStravě zbyly jen na 804 :(


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
jeyek píše:
takový potahy sou aji myslím v LBC a v Olomouci... jakože způsob potažení..

...a V Plzni a bývaly i v Ostravě...


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
takový potahy sou aji myslím v LBC a v Olomouci... jakože způsob potažení..


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Potahy sedadel jsme kdysi v Brně měli taky, dokonce v dost podobné barvě.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Honza píše:
V Mostě taky, ale tam v T3. V OVě jsou takto sedačky taky.
http://mhdcr.biz/tram/most/232-interier.jpg


Pekny potahy, ty se s tim moc neparaj... :-D :-D


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Pěkná T3, super interiér :)


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
NJ T3SU


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6639 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 266  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 říj 2024 12:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]