Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 31 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Akorát nevím, jak by se vyřešilo odstavování linky 44 na Osadě, bez nutnosti pokaždé odjet na Koperníkovu.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
chat-maniac píše:
Btw všechno, co jede přes Osadu a Gajdošku, je zpožděný, délka na tom nemá žádný podíl.


Když jsme u té Staré osady, napadlo mě že by neškodilo prohodit konečné 44 a 84 - tzn 44 z osady a 84 z Mendláku. Ve špičkách by to podle mě dost pomohlo prokladům s 53 a tím i lepšímu rozložení frekvence...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Chat: linka byla zrušena pro její údajnou nesystémovost => a ta spočívala v tom, že linka výhodně (a rychle) spojovala 2 velká brněnská sídliště. Tzn. místo přímého spoje mají lidé možnost cestovat se 2 přestupy. :-?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Atraktivní neatraktivní, když jsem na lince 45 jezdil, především v žádané ranní a odpolední špičce byla docela dobře vytížená, tak se zase akorát zrušila docela využívaná linka. Od toho taky byla trhačková a byl tam v sedle takt oněch 20 minut, to dá asi rozum ne, když jsou všichni v práci a škole.
Btw všechno, co jede přes Osadu a Gajdošku, je zpožděný, délka na tom nemá žádný podíl.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Ještě jsem zapomněl zmínit, že takto dlouhé linky často nabírají nemalá zpoždění.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Přesně tak. Výtah z Lesné budiž, pak úsek ŠČ-Stará osada v podstatě o ničem a úsek Stará osada--Jírova je taky diskutabilní, tam dost záleží na dalších okolnostech -- třeba ucpaná Gajdoška. Takže taky v tom nevidím žádný přínos.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Linka 45 byla nesystémová. Jde především o to, že mimo špičku jezdila v neatraktivním intervalu 20 minut, stejně jako linka 46, a když jezdila přes Tomkovo nám., byla vždy loterie, jestli přestoupit z trolejbusu na Lesnické na 46 nebo na Merhautově na 45. Pokud povede přes Zábrdovice, tak přestupování z trolejbusu nebude možné vůbec. Pak taky si myslím, že v téhle trase tím moc lidí jezdit nebude.


Offline
47
25 čer 2013 00:19
Byl bych pro návrat a-45 v trase Haškova-Zábrdovice-Jírova, a-46 jezdi teď po 5 min. a sou problémy ji v Černých polích otočit, navíc spoje a-78 co jedou jen na Jírovu můžou zase přes Strnadovu, když to v Líšni chtějí. Zrušení a-45 zase taková úspora není a vyřešilo by to víc věcí.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Zajímavý návrh, ale zas tak užitečný mi nepřijde. Jednak nejzacpanější část "okruhu" bývá přes Dornychem, kterému se linka tak ani tak nevyhne. A určitě by to znamenalo prodloužení jízdní doby, což se mi nezdá jako nejšťastnější řešení. Nepřijde mi zrovna rozumné nechat přestoupit lidi na Olomoucké na už tak přeplněnou 8 a 9, na to v nich prostě není kapacita. A co se týče Tržní, to je přece dostatečný přestupní bod na okružky směr Židenice. Akorát zastávka Životského je od ní dál. To by chtělo do budoucna vyřešit a pokud možno sjednotit (při stavbě "terminálu IDS Černovice").


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
měl bych (Honzo S. pro připomenutí dneška) návrh na přetrasování a-77.
Hodně lidí, a já patřím k nim, co dělá na Černovické terase a jezdí z práce a-77, se potřebují dostat na nádr. Přes Zvonařku je to na dlouho, protože na Hladíkové bývají fronty. Jediná možnost je na Spáčilové nebo u Učiliště (nebo jak se to tam teď jmenuje) přesednout na trajf.
Mám návrh, aby a-77 směrem do města jela po trase trajfu a za řekou na světlech odbočila doleva na Masnou. Obslouží navíc zastávku Olomoucká a Masná (přestup na šaliny). Mine sice Tržní a Hladíkovu, ale to by podle mě nevadilo.
Dalším pozitivem je rychlejší spojení do Šimic, Julcu a Líšně. Ano dá se jet k Roučce (kdo nezná, Slatina závod) a pak a-78 nebo a-75 přes Černovičky, ale tudy je to rychlejší. Vzkm je to myslím stejně, jen si nejsem jistý, zda Olomoucká a kus Křenové a křižovatka Masná x Křenová zvládne klobásu v intervalu 10 minut.
BTW: Wistron ve Šlapanicích se má během listopadu stěhovat do jedné ze škatulí na Terasu, takže poptávka po a-77 se bude určitě měnit.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Ona celá 67 je taková nesystémová :) Ale po změnách od 1. 1. 2013 "zalepila" spojení Komárov - Malinovského náměstí, takže je teď asi nějakou dobu nedotknutelná.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Souběh a-67 ze Zvonařky k shopping parku je taky nesystémový, a přesto se jezdí, protože ho někdo platí.
A když na to přijde, tak i úsek Hlavní nádraží-Zvonařka na lince 67 je nesystémový.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jezour: a co kdyby MC zaplatila jen tu částku navíc za a-51? Vždyť dnes platí OD linku a-35. Takže by neměla platit celou linku - protože v tom případě by měla být linka a/t-35 i a-51.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Filip Danek: kdyz holt nekdo nechce umet scitat, pak je to marny, je to marny, je to marny...
Linka 51 ma jedinou sanci na vzkriseni, ze ji CELOU zacaluje MC Brno-stred. Jinak OD MMB zamitave stanovisko, DPmB jakbysmet, analyza zmen taky.
(P.S.: Jenom aby do te doby, nez se rozhodne Stastka aspol. linku zaplatit, nebyly jako a-51 oznaceny soucasne spoje linky 41 zajizdejici do Lelekovic ;-) )


Online
7338
27 úno 2010 07:40
Linku 35 využívám v podstatě denně, jezdí obsazená zhruba stejně, jako jezdila linka 51. Takže v součtu všech spojů přepraví lidí určitě víc, to je jasné.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
b1: Když ono to uživatele "Jezour" napadnout nechce.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Napadlo někoho, že linka 35 mohla ve špičce přebrat část cestujících z linky 39? Přece jenom do některých směrů to vyjde při 10minutovém čekání na linku 35 rychleji než linkou 39, ale předtím při 20minutovém čekání na linku 51 už to vyšlo pomaleji. Například směr Bystrc, Bohunice, po trase linky 26 apod.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Super, takže to neveřejný není, a pustil to dokonce Kotzian, no to jsou mi novinky :) Díky za odhalení.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Jezour: díky moc
Nevím, jestli to sem někdo nedával, ale našel jsem tento soubor: http://www.cisteturany.cz/wp-content/up ... n_2013.pdf
Jedná se o analýzu změn v dopravě. Právě zde se vyskytuje list, který sem Jezour vložil :)


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Tak už jsem si to našel. Holt nepatřím mezi ty, kteří každý den prochází všechna témata tady na fóru. Takže se omlouvám za zbytečný příspěvek.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jezour: prudce stoupla? Možná celkově díky kratšímu intervalu, ale obsazeností každého vozu (ve špičce) určitě ne. Jinak ty velké obsazenosti a-35 plynou z návozu studentů Bigy. Takže zatímco se předtím mačkali v posilovém kloubu, teď se mačkají v sólu (i v tom dalším).
Jinak je pochopitelné, že absolutní využití je větší (a-35 vs. a-51), protože má lepší interval, a tudíž se na tu linku dá více spolehnout.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Od někoho jsem zaslechl, že bude na základě nějaké petice linka 51 obnovena. Je na tom něco pravdy?


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Sice mě můj zdroj zabije, ale:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Ad 35: jen by mě zajímalo, jestli byly nějaké průzkumy, anebo to DPMB odhaduje, že obsazenost vzrostla? Nikdy jsem žádný průzkum neviděl. Jsem sice zastáncem 35, ale chtěl bych vidět, kolik lidí přestoupilo z auta na nově zřízenou "všespásnou" linku 35, nebo kde se pak vzali ti noví cestující. Prostě nějak odmítám věřit, že by nový interval a-35 (který je mezi námi opravdu rozumný, ne jako původní a-51) přilákal cestující z IAD do MHD...


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Tak oprava, myslel jsem to jinak, příště si to pročtu pořádně :)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 12:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]