Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 67 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Zrovna jsem na to narazil na iDnesu: Na místě mě zastřelte, žádal Brňan policisty po dopravní nehodě

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Dneska jsem slyšel v rádiu, jak policejní mluvčí hovořila o nehodě OA s autobusem v Kr. Poli (mám pocit, že na ulici Reissigově). Nemocný muž záměrně najel do autobusu a poté utekl z nastartovaného OA. Policie ho našla, přičemž muž na jejich dotaz, proč způsobil nehodu, odvětil, že chtěl udělat něco, co není normální. Poté hlídku PČR požádal, aby ho zastřelila. Muž byl odvezen k vyšetření do nemocnice, kde kde požádal personál o kontakt s nějakým nemocným pacientem, jelikož umí léčit lidi na dálku. Vzhledem k tomu, že mu nebylo vyhověno, opět zopakoval svoji žádost o zastřelení své osoby. Muž nepožil alkohol, ani drogy.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
V Teplicích nevím, v Chomutově jsem byl a tam je opravdu diskutabilní, ale z jiného důvodu (podobného, jak v ML).


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
ds: Však přínos trolejbusů v Teplicích a Chomutově je, pro mraka, jistě též diskutabilní.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Zkusme ještě zvážit jalové výkony při výpravě, zátahu a při výměně. Slatinská vozovna je cca v půlce a je provázána s autobusovou. Ty úspory při případném zrušení nebudou vysoké, spíš naopak.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mauricio píše:
Co no tak? Držení garáží a technologie kvůli dvěma linkám, z nichž jedna je v TR trakci dosti diskutabilní je nesmysl. Už to zjevně dochází i kompetentnějším než jsem já, žel asi ne tak kompetentním, aby s tím něco hned dělali.


To je nesmysl. Obě linky mají význam. Nevím, proč by linka 31 měla být v trolejbusové trakci diskutabilní při velikosti území, které obsluhuje. A neřeš situaci, kdy jedna vozovna obsluhuje dvě linky, ale naopak že slatinské linky jsou vytížené tak, že mají vlastní vozovnu, čili opačný pohled na věc.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Mauricio píše:
Co no tak? Držení garáží a technologie kvůli dvěma linkám, z nichž jedna je v TR trakci dosti diskutabilní je nesmysl. Už to zjevně dochází i kompetentnějším než jsem já, žel asi ne tak kompetentním, aby s tím něco hned dělali.

Mozna kvuli dvema linkam, ale jinak rozsah provozu ve slatine je srovnatelny s mensimi mesty jako chomutov nebo teplice... Pokud provoz ve slatine zanikne, tak kvuli neobnove vozoveho parku a ne proto ze by to bylo tak neefektivni...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Tou jsou zase nesmysly...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Myslel jsem linku 33 aut.st. Šlapanice - Úzká/ÚAN. Jinak stávající trasa, možná nějaká zajížďka na Černovickou terasu.


Offline
47
25 čer 2013 00:19
Tak, fajn zrušíme trolejbusy a autobusy pojedou až k nádraží?? Určitě to povede k zhoršení spojení ze Slatiny do centra. Už vidím dvě linky z Úzké od zast.a-77 místo t-31(a-62) a t-33(a-63). Do šlapek budíž, třeba společně s jinými dopravci, ale velké sídliště ve Slatině by mělo mít spojení k nádraží. Plusem by byly akorát klouby na lince 33(63). Linky t-31/33 ůze zachovat a vypravovat z Husovic.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Co no tak? Držení garáží a technologie kvůli dvěma linkám, z nichž jedna je v TR trakci dosti diskutabilní je nesmysl. Už to zjevně dochází i kompetentnějším než jsem já, žel asi ne tak kompetentním, aby s tím něco hned dělali.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mauricio píše:
Rušení TR ve Slatině se pochopitelně plánuje, jen se o tom ještě moc nemluví. Myslím, že ta doba není až tak daleko.


Ale no tak...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Trajfi určitě nikdo rušit nebude. Nelze rušit něco, co neexistuje...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
A už je to tady! sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
37
02 úno 2011 15:37
Kvůli čemu se maj rušit trajfi ve slatině?A jak to bude s linkama 31 a 33?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
stuřík píše:
Mimochodem v posledních dnech byl dodán další stratos, tedy 7508.

Ten už je tu celkem dlouho. Ony už se ty první dva stihly po dodání znovu otočit u výrobce. :)


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Sleduj/projdi si fórum a zjisti, že od listopadu tak již není.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
888
21 led 2006 12:26
Nedávno se tu řešilo, jak se na lince 303 objevuje vůz 7485, který je protekční stejně jako celá linka a všichni řidiči, kteří jej jezdí. A teď najednou už protekční není? Tak se rozmyslete. #-o


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Možná ano, možná ne.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Mauricio píše:
Rušení TR ve Slatině se pochopitelně plánuje, jen se o tom ještě moc nemluví. Myslím, že ta doba není až tak daleko.

to, předpokládám, trolluješ... :!:

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Tommy píše:
Jinak všimnul jsem si podle vypravenosti, že na 303xx (v kombinaci s 04604) se usídlily zase vybrané vozy. Jsou přidělené nějakým partám? Díky za odpověď.

Mělo by se jednat o spešl dekádu o pár vozech, takže to může vypadat jako VIP dekáda, ale není to tak.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Rušení TR ve Slatině se pochopitelně plánuje, jen se o tom ještě moc nemluví. Myslím, že ta doba není až tak daleko.


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
To jsem tedy upřímně zvědavý, kdo to vyhraje. Solarisy nejsou špatné autobusy, ale přece v CNG verzi po zkušenostech od východních sousedů nevím nevím. Tak pokud bude těch 100 busů dejme tomu dodávky na 5 až 6 let, tak to není moc. Otázka jak se osvědčí u nás. Jinak všimnul jsem si podle vypravenosti, že na 303xx (v kombinaci s 04604) se usídlily zase vybrané vozy. Jsou přidělené nějakým partám? Díky za odpověď.


Offline
47
25 čer 2013 00:19
Já to vyrozuměl, jako že se koupé 12 ks na zkoušku a pokud se osvědčí tak další, ale 100 je podle mně zbytečně moc, teda pokud se neplánuje zrušení trolejbusů ve Slatině.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
ZGHK píše:
Hmm, tak s těmi autobusy na plyn to asi opravdu myslí vážně - v roce 2014 12 kousků do Slatiny, šest do města, šest na lont...

Neplánovalo se jich náhodou koupit rovnou 100 ks?

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 zář 2024 06:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]