Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 70 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Anderovi trochu nerozumím. Pokud vím, tak Brno nikdy neřeklo, že v centru nejde stavět. Ale naopak všechny výtky Brna se ukázaly jako pravdivé:
1) Nestihnou se čerpat finance s daném rozpočtovém období (což se nakonec i tak nestihlo). Koalice nádraží v centru tvrdila, že varianta v centru se může začít stavět hned. Pokud se nepletu, další rozpočtový rámec je do roku 2020, tak se to opět nestihne.
2) Koalice nádraží v centru nám tvrdila, že jejich varianta bude daleko levnější, což se také potvrzuje jako lživé. Ačkoli ještě finální čísla nejsou.
3) Bude problém podtunelovat Brno kvůli geologickým podmínkám. Zpráva to potvrzuje. Takže se varianta prodraží.
4) Nedostatečná kapacita nádraží, zpráva opět potvrzuje a rozšiřuje počet kolejišť v podzemí.

Takže místo toho, aby se pan Ander tady chlubil, že nádraží v centru je reálné, tak by se spíše měl stydět a být rád, že nikdo po něm nebude chtít proplatit peníze za referendum, které ovlivňovali soustavnými lživými tvrzeními. Brno taky nejednalo zrovna čistě, ale organizace, která město za toto pomlouvá, by měla jednat trochu jinak.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Nechat nádraží v centru Brna není nemožné, řekla nová studie státu
http://brno.idnes.cz/studie-polohy-brnenskeho-nadrazi-dl1-/brno-zpravy.aspx?c=A140208_2031974_brno-zpravy_taz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Variantu u řeky jsme za ty roky stihli připravit a tudíž je zřejmé, že v centru nádraží být nemůže, neboť tato varianta není dostatečně připravená a my chceme nádraží co nejdříve!
Když chtějí nádraží co nejdříve, tak proč tolik roků připravují a kosmeticky vylepšují ten nejhorší paskvil, proč nutili lidi v referendu se rozhodnout mezi nejhoršími variantami a proč už dávno nepřipravili variantu, která by mohla vyhovovat všem požadavkům? To se pořád vyhazovali peníze za nerealizovatelné projekty, za projekty, na které nebudou nikdy peníze na jejich realizaci díky finančně náročnému řešení, a když budou, tak to bude nefunkční paskvil, do kterého se bude muset, aby byl někdy aspoň částečně funkční, vložit takové investice, na které v Brno nikdy nedosáhne. Za tyhle prošustrovaný finance by je, ty všechny Kotziany, už měli dávno zavřít a dát jím to k náhradě. Už je na čase poslat je od válu, jinak se železnice v budoucnu Brnu (prvnímu městu, kam přijel v roce 1838 vlak) z daleka vyhne. Nejsme v Praze, tam se na ničem nikdy nešetřilo, na všem ostatním jinde v republice se šetřilo (a šetřit bude), takže na ty všechny drahé tunely a podzemní stanice můžou politici a projektanti rychle zapomenout (a jen o nich snít, realita bude naprosto střízlivá)


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Pavel: Ten první článek aspoň popisuje, o co byly obě varianty doplněny, aby mohly být plně funkční.

Ale to druhé, to že má být článek? Ten rozhovor by se dal shrnout slovy:
Jako město plně respektujeme variantu vybranou státem, neboť ten bude přestavbu nádraží financovat. Variantu u řeky jsme za ty roky stihli připravit a tudíž je zřejmé, že v centru nádraží být nemůže, neboť tato varianta není dostatečně připravená a my chceme nádraží co nejdříve! ](*,)

A ještě jedna perlička (zajímalo by mě, zda se toho dopustil Kotzian nebo redaktor): ...Radikalita těchto lidí je tak silná, že je pravděpodobně nezvyklá nic... sarcastic


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
U řeky nebo pod Petrovem? Do konce roku bude o nádraží jasno
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40207.html

Náměstek Kotzian: Nádraží pod Petrovem by potřebovalo dlouhá léta příprav
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 14020.html

Z těchto článků začínám mít dobrý pocit, protože si rozhodnutí vzal na starost stát. Dokonce v článku zaznělo, že i kdyby bylo referendum, tak by nebylo závazné, protože o stavbě nerozhoduje město. Uvidíme...


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Brno dá na přesun nádraží více než dvaadvacet milionů

...Naopak Kotzian je odpůrce referenda. „Pokud stát zvolí variantu pod Petrovem a dá na ni peníze, podpořím ji. A očekával bych to samé i naopak od odpůrců nádraží u řeky," zdůraznil...

Prosím, zarámovat. :lol: Ať se na to nezapomene.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Tomkáš a Žabovřeská mají územko, nejspíš pravomocné. Žabovřeská by se měla konečně zahájit příští rok a Tomkáš o rok později, ale je snaha to uspíšit a přesunout na VMO zdroje, které se nemohou kvůli absenci ZÚR JMK čerpat na krajské stavby.
Nechci být přehnaným optimistou, ale ani pesimistou. Zejména na Tomkáči by neměly být problémy s pozemky, ochranáři apod.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
goldfinger píše:
V Husovicích není k řešení co. ...
Správně by mělo být "nebude". Po zprovozněním MÚK Tomkovo nám. určitě nebude, jen je otázka, kdy a zda to vůbec bude, protože to vypadá, že kompetentní mají stejný názor jak goldfinger a dokud ho nezmění, tak žádný MÚK Tomkovo nám. nebude

Edit nick goldfinger przní php BB a ne já


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
V Husovicích není k řešení co. Üzemí je neměnné, další most přes Svitavu asi nemá valný smysl a ani ho není kde postavit. Zprovozněním MÚK Tomkovo nám. se zvýší kapacita tohoto uzlu, protože hlavní směr pojede bez semaforů skrz. Žádná záplata to není. Je to podobný, jako v Kéniku. Po otevření tunelů projíždí přes Slovaňák pouze zdrojová a cílová doprava a v celé čtvrti je o poznání klidněji.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo a někteří uživatelé by si mohli odpustit ty politický pindy okolo určení daní a případně někteří další taky ty separatistický choutky Moravistů a spol, je to silný offtopic.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hlavně R35+43+52 jako celek už měly být, VMO jen řeší některé dočasné záplaty, jsem zvědav, kdy dojde na Tomkáč a jak se pořeší daná oblast husovic dlouhodobě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Jakékoli levnější, než "drahé" řešení švarcaffské údolí kolem bývalého Kamenného mlýna zprzní. Je pravdou, že problémy na "dokončených koncích" či nedostavěných začátcích VMO budou, ale po zprovoznění Žabovřeské a Tomkova nám. ffčetně estakády přes majlontský ranžír budou výrazně menší. Očekávaný špunt na Poříčí bude možné objet přes šrajbecký tunel a D1 a Šimice zase přes Vinohrady, než bude tunel pod Akátky.

Navíc zácpy v Šimicích způsobuje předeffším levé odbočení ze Svatoplukovy na Rokytovu. Možná by stálo za úvahu postavit krátkou spojku od áček na Jedovnickou včetně obou MÚK, takže by se dalo relativně plynule dojet až do Komárova.

Zbývají pak tři tunely - Pod Akátky, pod ŽUB (abych zůstal on topic) a pod rotecem. Z nich pvoažuju za nejdůležitější ten první, zbývající dva jsou jako siamská dvojčata - jeden bez druhého nemá valný smysl.

Rozhodně si ale nemüslím, že velká ne-li dokonce pdostatná část dopravních staveb je v JMK hotová. V uplynulých desetiletích se postavila akorát D1, D2 a kousek R 52 a R 43. Kromě dostavby obou včetně tangent je ostudný zejména tah do druhého největšího města kraje do Znojma, zejména uvážíme-li návaznost na rychlostní komunikaci za rakouskými hranicemi.

A jen na okraj krátká poznámka k cajzloffskému okruhu - stavbě D1-D11. Love by se možná našly, ale Běsovice jsou v pozici Bastru a mají problém s MÚK, takže se hledá nějaké přijatelné řešení (pokud vůbec objektivně existuje). Po dokončení této stavby už by však dálniční okruh plnil svou funkci daleko lépe i bez úseku přes Suchdol.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Janatak: Souhlas. Už to prostě mělo být.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
fysk píše:
Hlavně,že ty jsi expert na všechno... holt asi potrefená husa. Končím s debatou urážet se nenechám!


Se neurážej, kolega to nemyslel zle...

Ale s tou Žabovřeskou se bude muset něco dělat a udělat to levněji než draho se obávám nepůjde. A je zajímavý, že ta stavba byla koncem minulého roku na spadnutí, pak bum, vymění se několik ministrů a je zase všechno jinak. Brno má tu nevýhodu, že z dopravního hlediska bude problém tam, kde nebude VMO dokončený, takže po vybudování dílčího úseku se problémy přesunou opět na jeho konec. Bohužel. Ty prachy se prostě musí najít, už teď je pozdě, a ne, že plán dokončit VMO je někdy na podzim roku 2050... sarcastic ](*,) ](*,) ](*,)

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Domis píše:
fysk: Píšeš blbosti. ](*,) Přerozdělování peněz jednotlivých městům (rozpočtové určení daní) je jedna věc, už se to tu řešilo mnohokrát a financování dopravních staveb ze státního rozpočtu je věc druhá.
To, že Praha má na obyvatele nejvíc peněz, je jasné. Nicméně stále má asi 3-4x více obyvatel než Brno. Co se týče délky tramvajové sítě, tak ta je v Praze pouze 2x větší, zde má opět trochu výhodu. Praha si staví ze svého metro, Blanku (Městský okruh) a i proto je tak zadlužená.

Co se týče Pražského okruhu, není pravda, že se něco staví. Ten nestaví Praha, ale ŘSD, stejně jako brněnský VMO. Nejblíže k realizaci je jihovýchodní stavba PO D1-D11, ale na tu nejsou momentálně peníze (asi 12 mld Kč). Naopak v současnosti se dálnice staví (stavělo) především na střední a severní Moravě. JMK má tu smůlu/výhodu, že velká část staveb zde byla postavena už před desetiletími, dluh v ostatních krajích se dohání až teď.

V poslední době začínám být alergický na tento novodobý Brnocentrismus. Brňáci fňukají, že si Praha syslí peníze jen pro sebe, ale dál na Moravu, natož do jiných českých měst se nikdo neohlédne. Jestli to nebude stejně jako s politiky. Brněnská nátura se pozná i na nich...

Hlavně,že ty jsi expert na všechno... holt asi potrefená husa. Končím s debatou urážet se nenechám!


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
fysk: Píšeš blbosti. ](*,) Přerozdělování peněz jednotlivých městům (rozpočtové určení daní) je jedna věc, už se to tu řešilo mnohokrát a financování dopravních staveb ze státního rozpočtu je věc druhá.
To, že Praha má na obyvatele nejvíc peněz, je jasné. Nicméně stále má asi 3-4x více obyvatel než Brno. Co se týče délky tramvajové sítě, tak ta je v Praze pouze 2x větší, zde má opět trochu výhodu. Praha si staví ze svého metro, Blanku (Městský okruh) a i proto je tak zadlužená.

Co se týče Pražského okruhu, není pravda, že se něco staví. Ten nestaví Praha, ale ŘSD, stejně jako brněnský VMO. Nejblíže k realizaci je jihovýchodní stavba PO D1-D11, ale na tu nejsou momentálně peníze (asi 12 mld Kč). Naopak v současnosti se dálnice staví (stavělo) především na střední a severní Moravě. JMK má tu smůlu/výhodu, že velká část staveb zde byla postavena už před desetiletími, dluh v ostatních krajích se dohání až teď.

V poslední době začínám být alergický na tento novodobý Brnocentrismus. Brňáci fňukají, že si Praha syslí peníze jen pro sebe, ale dál na Moravu, natož do jiných českých měst se nikdo neohlédne. Jestli to nebude stejně jako s politiky. Brněnská nátura se pozná i na nich...


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Pozemky už jsou v pohodě, ale citace:„Počítáme s tím, že silnici zaplatíme ze Státního fondu dopravní infrastruktury. Je to důležitý úsek okruhu. Vychází ale dost draho. Podle nás je třeba ještě jednou zvážit ekonomické aspekty stavby," potvrdila mluvčí ministerstva dopravy Andrea Kolaříková.

Čtěte více na: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 20923.html

Takže jednou na svatýho Dyndy možná. Hlavně, že "někde" není drahé nic. To se to rozhazuje "někde" z cizího a ne, že ze svýho. To by se to v Brně taky rozhazovalo, kdyby bylo hlavní město v tomto systému, který je tak na dvě věci. :evil:


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Když tu řešíte výkupy pozemků, nevíte, jak dopadla kauza zrestituovaných pozemků pod manipulační spojkou Technopark - vozovna?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
I když mne nikdo nemůže podezřívat z velké náklonnosti k cajzlárně, tak musím v zájmu objektivity opravit fyska. Jediná investice placená erárem, která má aspoň cajzlovský název, je cajzloffský okruh. Blanka, metro, 15T, prodloužení šalin na Podbabu nebo z Divoké Šárky jsou placeny z rozpočtu města (které samozřejmě těží z toho, že tam má sídlo hafo firem).

U pokračování VMO stavbou Žabovřeská je jako obvykle problém s výkupem pozemků. Kterých konkrétně, to nevím, ale určitě ne všechny jsou ve vlastnictví města nebo státu. Ale na vlastní uši jsem při otevírání královopolských tunelů slyšel tehdejšího ministra Dobeše, že se stavaři okamžitě posunou jen pár set metrů dál a začnou kutat Žabovřeskou. Naštěstí rychlejšímu pokračování VMO nahrává absence ZÚR JMK, díky které se prostředky, původně určené na krajské projekty, mohou přesunout právě na VMO (zejména Tomkovo nám.).

Druhá věc je decentralizace státu, tu cajzlárna nepřipustí, takže je to krásně zacyklené.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Jo jo je to tak 2 roky, než se otevřely královopolské tunely, tak se žádalo, aby se mohlo hned po dokončení tunelů v roce 2012 začít stavět, protože se vědělo, že tam budou kolony. Pamatuju si to jako dnes, protože jsem se rozzuřil do běla a od té doby jsem volič hnutí Moravané. Jestli ten článek najdu, tak to sem vyvěsím.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
fysk píše:
...Však když chtělo Brno pouhé 3 mld. na Žabovřeskou, tak bylo z Prahe vzkázáno, že Brno není zadluženo, tak ať si to zaplatí ze svého rozpočtu, takže o dražších investicích je zbytečné se bavit, dokud nedojde k decentralizaci státu. :evil:


To jako fakt?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Já si stejně myslím, že je to schválně postavený tak, aby se tady nic nestavělo a peníze pěkně zůstaly v Praze. Viz. pražský okruh, nové metro A, nové metro D, tunel blanka, nové tramvaje, nová tram. trať Podbaba, nová tram. trať z Divoké Šárky a našly by se další projekty v ceně desítek miliard korun. Však když chtělo Brno pouhé 3 mld. na Žabovřeskou, tak bylo z Prahe vzkázáno, že Brno není zadluženo, tak ať si to zaplatí ze svého rozpočtu, takže o dražších investicích je zbytečné se bavit, dokud nedojde k decentralizaci státu. :evil:


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tu R43 přes Bystrc nechápu taky, i když je mi jasné, že jestli se to občanům podá tak, že za á skrz jejich MČ povede dálnice a už se neřekne za bé, že to bude zakryté, že se oblast kolem Laštůvkovy a Černého spojí v jeden celek s oblastí kolem Kubíčkovy, to už se neřeší. Stejně tak most v blízkosti hráze, jasně, bude ho vidět, ale zase zmiznou ty děsný pilíře postavený už za Hitlera.

Na druhou stranu ale je otázka, kolik dopravy by R43 natáhla do samotné Bystrce (např po Kníničské)...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Goldfinger: mně to nevykládej, já s tebou souhlasím (s R52). Spíš jiným občanům je to potřeba vysvětlit.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
R 52 přes Pálavu nevede!
R 43 a R 52 navíc mají společné to, že v jejich stopě prostě NENÍ CO chránit, protože tam ta silnice už JE! V Bastru částečně (a po dobudování by dokonce zmizela v umělém tunelu, takže oproti stávajícímu stavu jednoznačné zlepšení) a R 52 vede až před Mikulov ve STÁVAJÍCÍ stopě. Nemá tedy co poškodit. Proto nechápu, že se minimálně do Ivaně nemůže legálně vydávat za rekonstrukci (zkapacitnění) a musí procházet složitým stavebním řízením.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 13:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]