Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 402 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Proč se všechno poslední dobou řeší jenom minibusy? To by se jich muselo koupit víc než je 10 kusů (a-43, 46, 59, 65, Mírák-Žabiny atd.)

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Spíš budou jezdit jednosměrně po Zemědělské (okolo pošty) k zastávce Zemědělská.


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jojo, a najednou je hned k dispozici řešení -- midibusy a to hned od prosince. Takže se asi budou točit vzadu na Zemědělské jako o prázdninách.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Dnes na TV Nova: Reportáž o otáčení autobusů na TGP (je to od 32.minuty).

http://tn.nova.cz/zpravy/tv-archiv/televizni-noviny/televizni-noviny-br-tn-2-11-2.html


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To asi ne, jízdní doba Komárov--Ráječek je dle JŘ 6 minut v obou směrech...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
P. Haluza píše:
Požadavek MČ Vinohrady je vskutku úsměvný. :mrgreen:

Ale zajímavá je neutuchající snaha pro protažení a-59 až na Úzkou. Pročpak? Jestli mezi variantami přímého spojení na Úzkou a následného pěšího pochodu k nádraží anebo přestup hrana-hrana a následné spojení přímo na hlavní nádraží pořád vede ta první, tak je asi něco špatně.


nevadí spíš ten výlet přes horní heršpice? to navyšuje jízdní dobu dost výrazně...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Duš píše:
7 mega ... hm ...


Tak jestli chtěli mít interval 10 minut...


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
7 mega ... hm ...


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Požadavek MČ Vinohrady je vskutku úsměvný. :mrgreen:

Ale zajímavá je neutuchající snaha pro protažení a-59 až na Úzkou. Pročpak? Jestli mezi variantami přímého spojení na Úzkou a následného pěšího pochodu k nádraží anebo přestup hrana-hrana a následné spojení přímo na hlavní nádraží pořád vede ta první, tak je asi něco špatně.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Pro zájemce - jak městské části odmítaly ze svého zaplatit vyčíslené náklady za navrhované (staro)nové linky MHD Brno pro rozpočtový rok 2014 - jedná se o poslední stranu dokumentu.


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
b1: No vida, takže ono se ukazuje, že varianta přímo z terminálu hlavního nádraží s jedním pohodlným přestupem je dokonce rychlejší než a-51. Tak sakra v čem je problém? Většina cestujících si umí najít výhodnější a hlavně i rychlejší cestu. A ty zbývající jednotky cestujících, kteří nechtějí, nejsou prioritní. To bychom pak opravdu museli dělat přímé spoje z Útěchova do Olympie, aby si přece ti dva cestující mohli pohodlně nakoupit. Nehledě na to, že v případě zvýšení četnosti spojů na a-51 by jaksi ztratila smysl t-35, že...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Jsem pro rozumnou, nikoli absolutní preferenci MHD. Uznávám, že i v té rozumné má Brno co dohánět (zejména přednostní zelená fáze na křižovatkách (typicky Lidická - Pionýská). Ale koleje do Úzké fakt nepovažuji za dobrý nápad. Kdyby vedly z Husově rovně, skončí na 5. nebo 6. nástupišti. Ta křižovatka se dělala poměrně nedávno. Vznikl by další kolizní bod křížením s d1/2 a 8 a to je jeden z důvodů, proč si myslím, že je bulvár nedomyšlenost. Uhelná se klikatí, pravda, ale kolik aut jede na konci doprava pod viadukt a kolik doleva? Takže takový výrazný přínos bulváru nevidím.
MÚK Opuštěná - Dornych je nereálná. To už by byla přínosnější vedlejší križovatka s Plotní, ale částečně ten problém vyřeší VMO v Komárově, i když bez návaznosti na tunel pod rotecem jen omezeně.


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
P. Haluza píše:
No moment, takže když se interval 30 minut zkrátí na 10, tak se objeví třikrát tolik onkologických pacientů, kteří budou chtít cestovat do MOÚ? Ale notak...

Tohle snad nemyslíš vážně. Lidí je stejný počet, ale spoustě z nich se nechce čekat půl hodiny/hodinu na autobus 51, a radši využijí jiné možnosti dopravy (které v tomto případě existují: linka 35 s třikrát kratším intervalem, a linky 38 a 39 s podobným souhrnným intervalem, na obě varianty se dá dostat tramvají s pětiminutovým intervalem).

P. Haluza píše:
To já netuším, nicméně o zastavování dveřmi k Vaňkovce se tuhle kdosi zmiňoval.
Zastavovat dveřmi k Vaňkovce by šlo i při jednosměrné jízdě přes Hybešku (alespoň částečné snížení km), ale proč? Ve Vaňkovce zastavují nějaké autobusy, které přivážejí pacienty MOÚ?


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
...Nemluvě o tom, že IAD je díky miliardám od státu do VMO víc a víc ve výhodě oproti téměř nulovým investicím do infrastruktury MHD...
Nejenom tyto investice, ale také např. radních neznalost Lafferovy křivky. Protože to, co provedli s cenami krátkodobých jízdenek mělo také negativní dopad na počet cestujících v MHD.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Jestli jsem talibánec tím, že x cestujícím zlepším cestování oproti x/2 cestujícím v autě, tak ano, jsem talibánec. Nebo jsou snad lidi v autech víc než lidi v MHD, navíc když jsou v daném místě v menšině? Nemluvě o tom, že IAD je díky miliardám od státu do VMO víc a víc ve výhodě oproti téměř nulovým investicím do infrastruktury MHD.

Limit křižovatek samozřejmě zvětší počet pruhů, pokud budou např. dva odbočovací pruhy místo jednoho, tak těch aut tam víc neprojede? Navíc si myslím, že křižovatka Zvonařka x Dornych by šla udělat i částečně mimoúrovňovně, akorát by se nemusely tak hojně prodávat pozemky např. Lidlu. Samozřejmě současně s plánovaným zánikem smyčky Zvonařka. A samozřejmě jak píšeš, hodně vyřeší jižní část VMO. Ano, zadarmo ty úpravy nebudou (občas se bude muset něco zbourat), ale přínos bude jak pro MHD, tak pro IAD.

ad zoufalá křižovatka na Nových Sadech: Pokud ta tramvaj projede z Husovy přímo cca přes dnešní tržnici (v té křižovatce není takový rozdíl mezi odbočením doleva a průjezdem rovně), tak koleje na Úzké pod viaduktem třeba mohou být na jedné straně komunikace, tedy to může být bezkolizně. S úpravami se myslím řešení dá najít. Ale musel by nejprve někdo chtít.

Ad bulvár: Ty považuješ klikající se Uhelnou lepší než přímý bulvár (Opuštěná - Úzká)? Pokud by se udělal bulvár, tak by každý spoj MHD jezdící přes Uhelnou ušetřil 500 metrů. Můžeš si to spočítat kolik je to za rok, určitě to půjde do miliónů.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Další šalinový talibanec, který by individuálku zadupal na sto sáhů do země.

Natáhnout koleje do Úzké je geniální plán, jak zneprůjezdnit už tak zoufalou křižovatku na Nových sadech. Fakt s tím Dokoupilovým bulvárem běžte někam. To je největší urbanistická broskvovina posledních desetiletí.

Opuštěnou rozšířit samozřejmě jde, ale k čemu by to bylo? Víc aut tudy neprojede - limitem jsou křižovatky s Dornychem na východní a Heršpickou na západní straně. Tu neutěšenou situaci může vyřešit pouze tunel od Mariánského náměstí na Heršpickou, protože další spojnice východ - západ je až D1.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
goldfinger: Takže ulice Opuštěná nejde rozšířit? Z Dornychu na Hybešku se nejde dostat přes Opuštěnou a Nové sady? To by si ale někdo zajel. A je opravdu takový problém postavit bulvár už teď? A přes Ulici Úzká nemůže jet linka 12, když je to tak víceméně v plánu při odsunu nádraží, akorát má odbočit do bulváru. Vůbec by se nehodila v těch místech tramvajová objízdná smyčka, když má zaniknout smyčka Zvonařka?
Kdyby bylo po tvém, tak nám dodnes po Renneské jezdí tuna aut. Veselý Halloween...


Offline
2825
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že trasa busu z monte Bů by měla jít do Žabin tak, jak jezdí noční 89 a buď ukončit na Vychodilové, když teda hlavní cíl Přívrat, nebo jet až do Komína a ukončit jako 67, osobně jsem spíš pro první variantu.
Co se týká 51 a celkově uzlu Úzká, asi by to chtělo už před odsunem hlavasu = fakt co nejdřív postavit někde v oblasti smyčky šalin Komárov něco většího než ZOO a menšího než Zvonařka, kde by šlo ideálně ukončit celý jih a jihovýchod a návazně tam zatáhnout městské 50, 51, 60 a 61.
Pak by směr centrum závisel na šalinách č. 12 a poptávku směr Bohunice by pokrývaly linky 50, 60 a 61. 50 by jezdila cca stejně jako dneska a 60/61 by se nějak přetrasovalo, aby nevznikal moc velký souběh se šalinou.
To je asi jediný způsob, jak to nějak rozumně vyřešit, když není žádoucí čekat na odsun nádraží, ani tahat veškeré busy až ke Grandu a u Centrálky to taky není nafukovací. Co vy na to?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
goldfinger píše:
Mlha se omlouvá :) . Kde se ta nová linka má otáčet? Jako logické by mi přišlo její pokračování k nové Perle (je tam pošta), ale to by musela minimálně na Přívrat. Kdyby končila na Táboře, mohla by se otočit blokem přes Kluzáčkovu a Pod kaštany, nebo Eichhornnstraße.


To děláš úmyslně nebo co? Jaká Kluzáčkova? To snad ani není v hantecu. A ta Eichhornnstraße - to bylo také nutné?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Mlha se omlouvá :) . Kde se ta nová linka má otáčet? Jako logické by mi přišlo její pokračování k nové Perle (je tam pošta), ale to by musela minimálně na Přívrat. Kdyby končila na Táboře, mohla by se otočit blokem přes Kluzáčkovu a Pod kaštany, nebo Eichhornnstraße.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Goldfinger: už jsem to tu psal; určitě lepší varianta, než to objíždět přes Českou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
To jsou teda dnes perly. Nebude to tím Haloweenem? Kam by se měly vyhnat auta z Úzké? Snad ne na Opuštěnou, která to už teď nepobírá. A jak bych se dostal z Dornychu na Hybešku? Takže Uhelná by vlastně taky byla autům k ničemu.

Natáhnout koleje na Úzké? A k čemu, pro Boha živého? Jako že by se jednička nebo dvojka motala z Hybešky přes 3 složité križovatky a vynechala přestupní uzel HBf?!!!

Akorát tady zapadlo, že se má zřizovat nová linka pro nám. Míru - Žabiny. Chtělo by se říct konečně.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Pavel píše:
Jízda půlhodiny do centra je prostě moc a tam je právě nebezpečné jakékoli škrtání, protože to lidi do těch aut prostě dostane. V takové oblasti si dovedu představit, že budou existovat určité benefity. Podotýkám, že nejsem z Bystrce :-)

Mi povídej, taková jízda s MHD z Útěchova do centra je hezky dlouhá, ale je fakt, že ta městská část je taky pěkně daleko od centra.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
P.Haluza: určitě by oběhy vozů na linkách t-35/38/39 šly vymyslet tak, aby na jedné lince mohly být nějaké spoje zajišťovány autobusem.

Ježour: to by ale městské části měly dostávat více peněz z městské kasy. Což nedostávají. V krajní variantě by ses mohl dostat do situace, kdy si každá MČ bude platit linku pouze na jejím území, což povede k většímu počtu linek s jízdní dobou výtahu v paneláku.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Ta definice základní dopravní obslužnosti totiž není jednoduchá. Tak jak jsi to popsal docela souhlas. Nicméně dopravní obslužnost by možná měla být definována i tak, aby byla alespoň trochu konkurenceschopná IAD. Já myslím, že to je hezky vidět na Bystrci, kde bydli sice 30 tisíc lidí, ale kapacitu MHD si troufnu mají menší než ostatních oblastech, protože prostě je daleko rychlejší se odtama dostat autem než MHD. Mám pocit, že i na těch silnicích tam jezdí víc aut než třeba v Líšni nebo Lískovci. Jízda půlhodiny do centra je prostě moc a tam je právě nebezpečné jakékoli škrtání, protože to lidi do těch aut prostě dostane. V takové oblasti si dovedu představit, že budou existovat určité benefity. Podotýkám, že nejsem z Bystrce :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 říj 2024 20:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]