Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 403 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Souhlasím s tím, že Úzká zdaleka není ideální konečná. Ale tak nějak si říkám, jestli se to nezlepší s vybudováním nového nádraží, kam by se mohl uzel přesunout. To je ale hudba daleké budoucnosti...

Co se týče té základní obslužnosti -- otázka je, jak ji definovat. Ale jednoduše tak, že se nepreferuje konkrétní městská část a buduje se schéma linek a jejich tras tak, aby bylo efektivní jako celek. Což si myslím, že je celkem splněno.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Ale i trasa přes Hybešovu přeci nebrání, aby se zastavovalo dveřmi u Vaňkovky. Ale to už je víceméně jedno, linka 51 je mrtvá a byla už v době znovuobnovení odsouzená k záhubě. Její obsazenost i dříve nebyla taková a při zhoršení parametrů se nedalo ani nic jiného čekat. Nakonec se počítalo s nasazením minibusy.

Já teda stále budu doufat, že se něco udělá s Úzkou jako takovou - odsunutí IAD, vybudování smyčky, zlepšení přestupu, do budoucna možná i natažení kolejí přímo přes ulici Úzká. Nicméně stále jsem zastánce, aby mezi alespoň blízkými uzly MHD vznikaly přímé a rychlé linky, protože to je dle mého názoru bez metra jediná možnost jak konkurovat IAD. A nemusí to být nutně linka 51, ono stačí zkulturnit přestup mezi linkami 44/84 a linkami, které jezdí na Úzkou. Já mám třeba problém čekat na bus na ulici Zvonařka mezi miliardou aut, pokud můžu, tak to objedu. Ale to přeci neznamená, že je to můj problém, příště třeba už i já pojedu autem, kde ten smrad a hluk z aut není problém.

Jezour: a nemyslíš si, že pokud zavedeme pouze základní dopravní obslužnost, tak to zničí celou brněnskou MHD, že začnou lidé víc a víc využívat auta. Měststké části si budou hrát jen na svém písečku. A pak sice nebudeme všichni dotovat MHD, ale budeme platit za rozšiřování pruhů v centru města, budeme rozšiřovat parkovací plochy a budeme všichni dýchat smog. A nebo rozšíření ze dvou pruhů na čtyři si mají také zaplatit městské části protože to je nad rámec základní obslužnosti? Ona nějaké akce obvykle není bez reakce a klidně se může stát, že sice zaplatíme méně o x na MHD, ale zaplatíme o x+něco více někde jinde. Ono škrtnout linku není problém, ale vrátit lidi z aut do MHD problém je.


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já s tím plně souhlasím.

Jen ale drobná poznámka bokem: Pokud se opravdu platí i zátahy a výjezdy, jak se platí přejezdy? Protože na jedno kolo tam přejíždí autobus z jiné linky.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
To jsem byl já. Pokud si městská část zaplatí komplet linku (tak tomu bylo i v případě 51 do posledního metru včetně zátahů a výjezdů z garáží), pak má plné právo si nadiktovat i to, že se bude zastavovat dveřmi k Vaňkovce, budou jezdit nízkopodlahy, obsluha autobusového nádraží bude co nejblíže k odjezdovým stáním, otáčení bude na Barvičově atd.
Můj osobní názor a vím, že mě ukamenujete, i přesto to napíšu - konečně městu (po 24 (!!!) letech tržního hospodářství) docvaklo, že má objednávat, platit a tedy i garantovat pouze MINIMÁLNÍ dopravní obslužnost a kdo chce něco navíc, tak si to má zacálovat ze svého. No sice po čtvrtstoletí, ale zaplaťbůh za to.


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To já netuším, nicméně o zastavování dveřmi k Vaňkovce se tuhle kdosi zmiňoval.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
P. Haluza: A je opravdu v zájmu městské části, aby zaplatil linku, kterou budou lidé využívat, když víceméně věděl, že ji příští rok už nebude schopen zaplatit? To by se občanům před volbami nelíbilo. Vlk se nažral a koza zůstala celá. Ale to je konspirační teorie, nicméně proč by jinak MČ chtěla, aby ta linka jezdila jinudy než dříve a ještě delší trasu? Nebo si dobrovolně vybral trasu za více peněz?


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jen tak pro informaci, není náhodou ta současná trasa výsledkem jednání s MČ, které si vydupalo zastavování tam, kde to teď je?


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Já jsem jí jednou schválně jel (Úzká - Mendlák) a už nikdy více, nemá evidentně dostatečný vyrovnávací čas, protože přijela asi o 3 minuty pozdě, pak ještě zůstala viset na semaforu na Plotní. Tedy linka s debilní trasou, kde chytá zpoždění a jezdí jednou za hodinu? Protože než to ten autobus objede, tak jsem tam pěšky (oficiální jízdní doba 9 minut, v daném případě zpoždění 6 minut, pěšky tam rychlým tempem za 15 minut jsem, super rychlost) Jinak tam cestovalo asi 5 cestujících. Navíc si uvědomte, že z Úzké ta linka dělá o kilometr delší trasu než dříve přes Hybešku.


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No moment, takže když se interval 30 minut zkrátí na 10, tak se objeví třikrát tolik onkologických pacientů, kteří budou chtít cestovat do MOÚ? Ale notak...

Co se týče provázanosti, není to tak jednoduché kvůli spojeným oběhům na linkách 35/38/39.


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
P. Haluza píše:
Máme to tu černé na bílém. Linka je minimálně využívána. Takže kde jsou ty zástupy pacientů cestujících ze Zvonařky? :mrgreen:
Abych byl fér na obě strany, tak to může být dáno i výrazně menším počtem spojů oproti "původní" jednapadesátce a současné 35.

MartinV: Hlavně neschopnost vyjednat to tak, aby vybrané spoje 35 byly prodlouženy k Úzké (třeba pod číslem 51) a MČ by doplácela jen ten úsek navíc (Mendlák-Úzká) - tím by odpadlo i to přeplňování smyčky Barvičova.

A otočení na Žluťáku, moc to tam neznám, ale nešlo by objet nějaký blok (pořád by to bylo méně kilometrů než vláčet to na Barvičovu)? (Ale objíždění bloku se v Brně asi moc nemusí, viz "smyčka" Lesnická)


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Těm mimobrněnským cestujícím ze Zvonařky ale je jaksi šumák, kudy to jede, nemyslíte? :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
P.Haluza: nemalý podíl na tom bude mít trasa linky. Obsluha Poříčí a Křídlovické je sice zajímavá, ale zastávku Hybešova využívalo více lidí. Z obou směrů.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Jmenovitě?


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Když se to udělá tak, jak je to uděláno, tak není divu, že tím skoro nikdo nejezdí. V tom má oddělení Jízdních neřádů praxi, takových linek je víc, jen jim přes veškerou snahu tyto linky kvůli základní obslužnosti nedovolí zrušit


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Máme to tu černé na bílém. Linka je minimálně využívána. Takže kde jsou ty zástupy pacientů cestujících ze Zvonařky? :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je zajímavá neschopnost spolupráce města s městskou částí. Protože proč bychom spolu sladili linky 35 a 51? To by bylo možná moc jednoduché a efektivní řešení, které nemůže spatřit světlo světa. Jinak je tam zmínka o jakési lince Mírák - Tábor. Teoreticky by mohla být využívaná.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Abyste se tolik nehádali sarcastic
Linku 51 město zase zruší. Od nového roku
Čtěte více na: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 31101.html


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Proč by na tu Barvičku museli jezdit busem? Nestačí dvě další trolejbusové linky?


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
b1 píše:
A pokud se argumentuje dostupností MOÚ, tak proč MČ navíc platí zbytečné kliometry v úseku Žlutý kopec-Barvičova?


A kde jinde a-51 točit? Busem na Barvičku už nikdo nejezdí? Jiná situace třeba bude, až na Vaňkově náměstí bude kruháč...v případě potřeby, by se mohl točit tady.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
J*M* píše:
P. Haluza - jest-li jsem správně pochopil smysl IDS, tak si pletete pojem region a kraj, neboť regionální linky by měly sloužit jako napaječe ke kapacitnější místní dopravě a k dálkové dopravě, což znamená, že na jmenované přestupní uzly zajíždějí napaječe z regionu a ne spoje z celého kraje.
A kam zajíždějí spoje z celého kraje? Hlavní nádraží, ÚAN Zvonařka - čili několik set metrů pěší chůze od zastávek linky 51.

A pokud se argumentuje dostupností MOÚ, tak proč MČ navíc platí zbytečné kliometry v úseku Žlutý kopec-Barvičova?


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Karosa B732 píše:
to sice jo ale aby tam nevznikl potom stejnej bordel jako byl na Merhautově když se tam otáčely 46 a 57. Protože bydlím blízko tak vím že to bylo opravdu katastrofální.


Pro otočení dvou papamobilů za hodinu je tam místa na rozdávání.


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
J*M* píše:
jest-li jsem správně pochopil smysl IDS, tak si pletete pojem region a kraj, neboť regionální linky by měly sloužit jako napaječe ke kapacitnější místní dopravě a k dálkové dopravě, což znamená, že na jmenované přestupní uzly zajíždějí napaječe z regionu a ne spoje z celého kraje.


Nepletu si pojem region a kraj, akorát jsme se nepochopili. Samozřejmě že na konkrétní terminál zajíždějí regionální linky a ne ty z celého kraje, ale protože ty terminály jsou rozmístěny po obvodu Brna, tak z každého koutu kraje někam zajíždí regionální linka. Jsem přesvědčen, že to chápete, ale musel jste si k tomu něco poznamenat. Pominu gramatický nesmysl ve spojení "jest-li".


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Karosa B732: např. by stačilo, aby byl každý 2.-3. spoj linky 35 zajišťován autobusem, který bude pokračovat po trase a-51. Ušetřilo by se, navíc díky totožné trase a-51 a t-35 v úseku Barvičova - Mendlák by to pro cestující neznamenalo vůbec žádné zhoršení.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Karosa B732 - nemusím nic kydat, on si to zvládne DP naprosto sám. Návrh jsem tu napsal, že je potřeba spojení takové, aby nebyla rychlejší pěší doprava než nabízená MHD a aby se obnovila trasa Hybešova - Pekařská - Žlutý kopec bez zajíždění na Mendlák a s přestupem na Úvoze.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
J*M* píše:
P. Haluza - jest-li jsem správně pochopil smysl IDS, tak si pletete pojem region a kraj, neboť regionální linky by měly sloužit jako napaječe ke kapacitnější místní dopravě a k dálkové dopravě, což znamená, že na jmenované přestupní uzly zajíždějí napaječe z regionu a ne spoje z celého kraje.
Karosa B732 - o čem ve svých příspěvcích píši, že vedení linky je čím dál horší a je děláno tak, aby vyhnalo potenciální cestující jako obtížný hmyz
P. Haluza - o tom, že by na to měl přispět kraj jsem tu psal, ale nikde jsem nenapsal ani řádku, že je potřeba vozit tímto spojem budoucí modloslužebníky, ti mohou podle vzoru z bible jezdit tak na oslovi, a to jen ti zdravotně nezpůsobilý chůze


Samozřejmě jenom kydaní na DP. Nic víc. Řekni návrh na vyřešení a nedělěj tu jenom protikampaň DP. A navíc, podle mě je nynější vedení linky 51 naprosto IDEALNI.
A koho myslíš těma modloslužebníkama ???

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 říj 2024 20:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]